Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa miksi en pysty muodostamaan pysyvää parisuhdetta hyvän miehen kanssa?

Vierailija
27.12.2018 |

Masentaa olla sinkku. :( En näytä pahaa oloa ulospäin mutta kavereina ei ole muita sinkkuja.
Olen yliopistosta valmistunut, on vakituinen työ ja oma velaton asunto sekä harrastuksia. Hymyilen ja juttelen mutta en flirttaile miehille. Kaverit ihmettelevät miksi en löydä miestä enkä pysty muodostamaan parisuhdetta. En ole lihava enkä ruma, kuulen päivittäin kehuja ulkonäöstäni ja hyvistä käytöstavoista. Olen hauska ja usein miehet viihtyvät seurassani mutta mitään pitkäaikaista ei synny. Miksi?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et flirttaile miehille. Siinähän itse sanoit.

Vierailija
2/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia aloitteita teet miehille seurustelumielessä? Ja millaisille miehille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se kolmastoista tusinassa, ja etsit sitä miljonäärimalliastronauttikirurgia. 

Ensimmäisenä voit lakata mainostamasta sitä akateemisuuttasi, sillä ei ole miehille mitään merkitystä. 

Vierailija
4/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et flirttaile? Etsitkö aktiivisesti seuraa deittipalstoilta tai livenä?

Harvemmin kukaan tulee väkisin hakemaan, ellet itse osoita halukkuutta tutustua lisää.

Vierailija
5/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä voit lakata mainostamasta sitä akateemisuuttasi, sillä ei ole miehille mitään merkitystä. 

Joillekin miehille on, esim. minun miehelleni.

Vierailija
6/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintoja ?

Vierailija
7/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen akateemisuus on yhtä merkittävää kuin miehen hieno auto. Joillekin sillä on vaikutusta, enemmistölle ei.

Vierailija
8/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kukaan tulee väkisin hakemaan, ellet itse osoita halukkuutta tutustua lisää.

En ole flirttailevaa naistyyppiä ja livenä vain etsin seuraa, deittipalstoja en ole testannut.

Vierailija
9/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on pahanhajuinen hengitys ja ruma/pöyristyttävä historia ja miehet huomaa että et ole ns vaimomatskua, that's it, game over you are loser baby :)

Vierailija
10/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole flirttailevaa naistyyppiä ja livenä vain etsin seuraa, deittipalstoja en ole testannut.

Jos nykytyyli ei ole tuottanut tulosta, niin ei ole tullut mieleen kokeilla jotain muuta?

Vierailija
11/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkkä ehkä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen akateemisuus on yhtä merkittävää kuin miehen hieno auto. Joillekin sillä on vaikutusta, enemmistölle ei.

Naiset joutuvat mainostamaan akateemisuuttaan, koska heillä ei ole muita keinoja osoittaa osaamistaan millään alalla, paitsi meikkaamisessa tai horoskoopin tuntemisessa.

Miesten harrastuneisuus eri aloilla on aliarvostettu ominaisuus, eikä hyvä heilu kun naisten ajattelumalli leviää yhteiskunnassa.

Vierailija
12/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko näitä palstamiehiä, koulutetuille miehille naisen koulutus on tärkeä asia. Ihan samalla tavalla kuin vakituinen työpaikka ja varallisuus. Jatka elämääsi valitsemallasi tiellä, eiköhän se kumppanikin löydy, ja vakka kantensa valitse.

Vierailija
13/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Älä usko näitä palstamiehiä, koulutetuille miehille naisen koulutus on tärkeä asia. Ihan samalla tavalla kuin vakituinen työpaikka ja varallisuus. Jatka elämääsi valitsemallasi tiellä, eiköhän se kumppanikin löydy, ja vakka kantensa valitse.

Ei ole, vaan päinvastoin. Koulutus tutkitusti korreloi negatiivisesti naisen pariutumismenestyksen kanssa. Moni mies vaan tykkää naisen mieliksi kertoa pitävänsä sivistyneistä ja korkeasti koulutetuista naisista, tai ei kynene näkemään muita koulutuksen kanssa korreloivia haluttuja piirteitä erillisenä kokonaisuutena.

Vierailija
14/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin vähäisillä tiedoilla kovin hyvää analyysia voi tehdä, mutta 'Olen hauska ja usein miehet viihtyvät seurassani mutta mitään pitkäaikaista ei synny'  kuulosta kyllä siltä, että todennäköisesti miehille jää sellainen mielikuva, ettet ole parisuhdemateriaalia.

Vierailija
15/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden mielipiteille ei kannata antaa minkäänlaista painoarvoa. Yleensä kavereista suurin osa ottaa kenet saavat kuin miettisivät kenet haluavat. Kavereilla tarkoitan niin miehiä kuin naisia. Ihmisten tarve luoda tietty status itselleen menee hyvin usein todellisten tarpeiden edelle.

Saatat olla ikäistäsi kypsempi ja avarakatseisempi, jolloin jo sekin voi kasvattaa kynnystä ikäisillesi miehille puhua kanssasi. Älä  kuitenkaan muutu heidän vuoksensa. Sinua varten on harvemmassa sopivaa tyyppiä ja se sopiva tyyppi jossakin todennäköisesti ihmettelee ihan samaa, miksi ei löydä ketään.

Matkusta, käy erilaisissa paikoissa kuin kaverisi, opettele elämään yksin ja sopeudu sinkkuuteen. Se on yleensä se paras keino löytää joku juuri, kun päätit ettet kaipaa ketään.  Ja kun et kaipaa ketään se madaltaa kynnystäsi luoda kontakteja, joka taas helpottaa ihmisiä olemaan kanssasi sellaisina kuin ovat. Puolisoa etsivät haistaa kaukaa ja saa monet juoksemaan karkuun, sillä mitä aikuisempi ja kypsempi suhde on kyseessä sen enemmän osataan arvostaa myös kykyä olla välillä yksinkin.

Maailman tärkein suhde on sinuun itseesi. Kun se on kunnossa siihen voi ottaa toisen pyörimään mukaan.

Vierailija
16/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehuu päivittäin ulkonäköäsi ja käytöstapojasi? 

Vierailija
17/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

winski kirjoitti:

Kavereiden mielipiteille ei kannata antaa minkäänlaista painoarvoa. Yleensä kavereista suurin osa ottaa kenet saavat kuin miettisivät kenet haluavat. Kavereilla tarkoitan niin miehiä kuin naisia. Ihmisten tarve luoda tietty status itselleen menee hyvin usein todellisten tarpeiden edelle.

Saatat olla ikäistäsi kypsempi ja avarakatseisempi, jolloin jo sekin voi kasvattaa kynnystä ikäisillesi miehille puhua kanssasi. Älä  kuitenkaan muutu heidän vuoksensa. Sinua varten on harvemmassa sopivaa tyyppiä ja se sopiva tyyppi jossakin todennäköisesti ihmettelee ihan samaa, miksi ei löydä ketään.

Matkusta, käy erilaisissa paikoissa kuin kaverisi, opettele elämään yksin ja sopeudu sinkkuuteen. Se on yleensä se paras keino löytää joku juuri, kun päätit ettet kaipaa ketään.  Ja kun et kaipaa ketään se madaltaa kynnystäsi luoda kontakteja, joka taas helpottaa ihmisiä olemaan kanssasi sellaisina kuin ovat. Puolisoa etsivät haistaa kaukaa ja saa monet juoksemaan karkuun, sillä mitä aikuisempi ja kypsempi suhde on kyseessä sen enemmän osataan arvostaa myös kykyä olla välillä yksinkin.

Maailman tärkein suhde on sinuun itseesi. Kun se on kunnossa siihen voi ottaa toisen pyörimään mukaan.

Ja tämä oli vastaus mihin? Ap ei kelpaa miehille, joten ihan turhaan paasaat tätä voimafilosofiaasi.

Vierailija
18/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Minulla koulutus on juuri turnoff. Niin montaa yliopistonirppanokkaa tapailleena, voin kertoa että ei kannata. Älykäs pitää olla, mutta omaa statusta esilletuova keskustelutyyli kertoo jostakin muusta. Hyvä kysymys jota esitän treffikumppanille on, kuka sinä olet? Akateemiset naiset eivät koskaan unohda kertoa olevansa akateemisesti koulutettu, vaikka tämä ei kerro yhtään mistään. Tuo mainitseminen kertoo sen millä tavoin nainen määrittelee itsensä. Harva osaa sanoa suoraan asiat joista pitää ja miksei niitä joista ei pidä, tämä kertoo ihmisestä huomattavasti enemmän.

Vierailija
19/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa olla sinkku. :( En näytä pahaa oloa ulospäin mutta kavereina ei ole muita sinkkuja.

Olen yliopistosta valmistunut, on vakituinen työ ja oma velaton asunto sekä harrastuksia. Hymyilen ja juttelen mutta en flirttaile miehille. Kaverit ihmettelevät miksi en löydä miestä enkä pysty muodostamaan parisuhdetta. En ole lihava enkä ruma, kuulen päivittäin kehuja ulkonäöstäni ja hyvistä käytöstavoista. Olen hauska ja usein miehet viihtyvät seurassani mutta mitään pitkäaikaista ei synny. Miksi?

Monta lyhytaikaista suhdetta voi olla este pitkäaikaisten suhteiden syntymiselle. Annat itsestäsi epätoivoisen kuvan.

Vierailija
20/96 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N57 kirjoitti:

Minulla koulutus on juuri turnoff. Niin montaa yliopistonirppanokkaa tapailleena, voin kertoa että ei kannata. Älykäs pitää olla, mutta omaa statusta esilletuova keskustelutyyli kertoo jostakin muusta. Hyvä kysymys jota esitän treffikumppanille on, kuka sinä olet? Akateemiset naiset eivät koskaan unohda kertoa olevansa akateemisesti koulutettu, vaikka tämä ei kerro yhtään mistään. Tuo mainitseminen kertoo sen millä tavoin nainen määrittelee itsensä. Harva osaa sanoa suoraan asiat joista pitää ja miksei niitä joista ei pidä, tämä kertoo ihmisestä huomattavasti enemmän.

Niinpä. Naisille miehen status on niin iso juttu, etteivät kykene näkemään sitä, ettei se merkitse miehille yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme