Tajusin, että perheestä haaveileminen taitaa olla turhaa
Käsittääkseni on aika yleistä, että ihmiset lisääntyvät jossain siinä n. 30v tietämissä? Olen itse tällä hetkellä 26v. Lisätietona, että en ole koskaan edes suudellut naista. Kuitenkin olen elätellyt haaveita siitä, että jonain päivänä minullakin olisi nainen ja lapsia. Eipä taida tapahtua. Tällä hetkellä opiskelen, ja kun opintoni ovat ohi olen 27 tai 28. Jäljelle jäisi n. kaksi vuotta aikaa lisääntyä, että olisin suht normaalissa aikataulussa. Kuulostaa silkalta mahdottomuudelta tällä seksikokemuksella. Ja siihen kun lisää sen, että ei ole mitään takuita, että pääsisin edes töihin kun valmistun. Taitaa olla game over :(
Kommentit (29)
Käytkö apukoulua?
Jos keskimääräinen lisääntymisikä on 30, niin ymmärtänet, että se tarkoittaa monen tulevan vanhemmaksi vasta paljon myöhemmin. Jos joku saa lapsen 17-vuotiaana ja toinen 44-vuotiaana, niin keskimäärin lisäännyttiin 30-vuotiaana.
Sellaisen vinkin voisin vanhana kehäkettuna antaa, että seksin saaminen ei tule ehkä ikinä olemaan sinulle helpompaa kuin nyt opiskeluaikana. Kehotan siis tarttumaan härkää sarvista, tai piikaa leteistä - hehe.
Jos opintoja on 2 vuotta jäljellä, sinulla on nyt elämäsi tilaisuus päästä harjoittelemaan ja rakentamaan pohjaa. Kaikki opiskelijariennot yms. Aiai, kuten sanottu: enempää tilaisuuksia kuin hopealautasella tuskin saat ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen vinkin voisin vanhana kehäkettuna antaa, että seksin saaminen ei tule ehkä ikinä olemaan sinulle helpompaa kuin nyt opiskeluaikana. Kehotan siis tarttumaan härkää sarvista, tai piikaa leteistä - hehe.
Jos opintoja on 2 vuotta jäljellä, sinulla on nyt elämäsi tilaisuus päästä harjoittelemaan ja rakentamaan pohjaa. Kaikki opiskelijariennot yms. Aiai, kuten sanottu: enempää tilaisuuksia kuin hopealautasella tuskin saat ikinä.
Eipä se taida ihan noinkaan mennä. Alanvaihtaja kun olen niin siellä amiksessa ei ole ihan ikäisiäni naisia. Jep, olen siis amiksessa, en missään korkeakoulussa. Joku sen amiksen nyt varmaan nokkelana siihen apukouluun yhdistääkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vanha kehäkettu onkin ilmeisen pervo, niin täytyy kyllä myöntää, että tässä asiassa hän on oikeassa. Kannattaa tosissaan käyttää ne kaikki opiskelijabileet ja tapahtumat hyväkseen. Missään et tule enää koskaan arjessasi ikäisiäsi naisia. Eikä kannata rajoittaa pyydystystään oman alan opiskelijoihin vaan rohkeasti hakea sitä kontaktia laajalta alalta. Aina niistä opiskelijanaisista joku voi haksahtaa parisuhteeseen saakka. Esim. Itse pariuduin jo fuksivuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se taida ihan noinkaan mennä. Alanvaihtaja kun olen niin siellä amiksessa ei ole ihan ikäisiäni naisia. Jep, olen siis amiksessa, en missään korkeakoulussa. Joku sen amiksen nyt varmaan nokkelana siihen apukouluun yhdistääkin.
Ap
Opiskelija se amiksessakin opiskeleva on. Nyt tosiaan kannattaa aktivoitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan joo, mutta eipä se amis nyt tällä iällä oikein mikään valttikortti ole ikäisiäni naisia hurmata. Ja sitten taas on aika setämies-setit alkaa vokottelemaan niitä 16-19v amispimuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan joo, mutta eipä se amis nyt tällä iällä oikein mikään valttikortti ole ikäisiäni naisia hurmata. Ja sitten taas on aika setämies-setit alkaa vokottelemaan niitä 16-19v amispimuja.
Ap
Hitto miten herttaisesti sanottu! (Ja mä olen sentään yli 40 v. lihaa syövä heteromies) 😃
Mulle jäi epäselväi, miksi et voi yrittää löytää tyttöystävää opiskeluaikana (siis ei sieltä amiksesta tietenkään, mutta muualta)?
Sä voit hakea Thaimaasta jonkun nuoren nätin naisen milloin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi epäselväi, miksi et voi yrittää löytää tyttöystävää opiskeluaikana (siis ei sieltä amiksesta tietenkään, mutta muualta)?
Ei varmaan mikään. Epäilyttää vaan, että ei tällainen elämässään epäonnistunut 26v amis ole kovin korkealla siellä ikäisteni naisten mieslistalla. Mutta mistäpä näistä tietää.
Ap
Kristiina xx kirjoitti:
Onko se tosiaan noin helppoa? Millaisia ne thai-naiset sitten oikein ovat luonteeltaan?
Ap
Naisille kokemattomuus tuossa iässä alkaa olla punainen vaate. Räpellysvaihe olisi pitänyt tehdä teininä eikä perheenperustamisvaiheessa. Kun ikää alkaa tulla niin pitää hyväksyä että ei ole enää parisuhdekelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kokemattomuus tuossa iässä alkaa olla punainen vaate. Räpellysvaihe olisi pitänyt tehdä teininä eikä perheenperustamisvaiheessa. Kun ikää alkaa tulla niin pitää hyväksyä että ei ole enää parisuhdekelpoinen.
Tämäkin on mielessä käväissyt. JOS päätyisi jonkun naisen kanssa vähän pidemmälle kuin parin viestin vaihtoon, niin miten hän suhtautuisi kokemattomuuteeni. Kuitenkin aika moni (ilmeisesti suurin osa?) ihmisistä on tässä iässä jo jotain seksuaalisia kokemuksia onnistunut haalimaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Onko se tosiaan noin helppoa? Millaisia ne thai-naiset sitten oikein ovat luonteeltaan?
Ap
Eivät ole, ellei satu olemaan varallisuutta. Usko pois! Omassa kaveripiirissä on näitä ollut ja nämä neidot osaavat halutessaan loukkaantua syystä x. Rahalla selviää useimmista tilanteista, mutta taustalla tuntuu kyteneen koti-ikävä ja tietynlainen katkeruus kielen luopumisesta.
Älä luovuta. Voi tuntua epätoivoiselta nyt, mutta kaikki on vielä mahdollista. Itse olen ikäisenäsi 132 kg neitsyt nainen, jolla ei ollut mitään kokemusta yhtään mistään. Ehdin ajatella aivan samoin, että kuka minusta ikinä olisi kiinnostunut. Muutin itseäni ulkoisesti noin 50 kg ja sen jälkeen ottajia oli niin että innokkaimpia sai pois potkia. Olen iloinen ja puhelias sekä rintava. Luulen, että nämä olivat valttikorttini. Sain ensimmäisen lapseni 36- vuotiaana ja nyt olen yli 40 v naimisissa oleva kahden lapsen äiti.
Rohkaisen sinua hakemaan seuraa määrän kautta. Tapaa ketä vaan vaikka vain kahvilla, jotta saat kokemusta. Etsi seuraa netistä, baareista tms. Pyydä jotain tuttua luokkakaverit kanssasi kahville ja sano suoraan, että olet vähän ruosteessa naisten suhteen ja haluat vain harjoitella rentoa yhdessäoloa. Juuri näin minä tein ja kaikki ymmärsi mitä tarkoitin. Kävin kahvilla esim veljeni kaverin kanssa ja sanoin hänelle että olen aktiivisesti etsimässä miesseuraa mutta en osaa edes kahvilla käydä. Että josko hän harjoitteluksi kanssani. Kaikki auttoivat ja tsemppasivat. Joten älä luovuta. Jos tapaat vailla 40 naista rennosti eri merkeissä niin varmaan niistä pari voi olla mielestäsi kiinnostavia.
Aina on hyvä hetki luovuttaa. Nykymiehen motto.
Vierailija kirjoitti:
Aina on hyvä hetki luovuttaa. Nykymiehen motto.
Jos ei edes aloita, ei voi epäonnistua.
Ap
Mitä ihmettä sinä höpiset?
Olen vuotta nuorempi, pian synnyttävä nainen. Kumppanini on tulossa isäksi minua 10 v vanhempana, eikä ole asiasta moksiskaan. Kuten ei moni muukaan ikäisensä mies. Naisilla tuon stressin ymmärrän, sillä biologinen kello tikittää nopeammin kuin miehillä.
Opiskele ammatti, etsi rauhassa kumppania sen ohessa tai jälkeen ja toimi vasta muutaman vuoden kuluttua. Sinulla todellakin on aikaa, olet nuori.
Et saa naista/ perhettä tuon asenteesi vuoksi. Kuvottaa tuollaiset itkijät. "Yhyhyyy mikään ei ole hyvin, elämä pilalla alle 30v!"
Kaikki ehdotukset tyrmäät. Miksi teit aloituksen, jos tuo oli osaltasi retorinen kysymys?
Mies voi perheellistyä hyvin vaikka 45 vuotiaana.