Mies haluaa avioeron, koska haluaa harrastaa eri asioita -mitä hittoa???
En ymmärrä yhtään. Mies haluaa mahdollisesti erota.
Syynä se, että hän haluaa harrastaa asioita jotka mua ei kiinnosta.
Mitä hittoa???
Eroaako ihmiset oikeasti sen takia että saavat tehdä elämässään asioita jotka itseä kiinnostavat?
Eikö riitä jos saa mennä itsekseen silloin kun haluaa?
Tarvitaanko siihen omaan harrastukseen toinen ihminen vaimon sijaan jakamaan asioita?
Kuinka itsekästä...
Meillä yli 20 v suhde takana ja en ymmärrä yhtään.
Toista naista ei kuulemma ole eikä edes tunteita. Mutta parisuhteen kuulemma haluaisi jos erottaisi.
En kestä.
Auttakaa mua ymmärtämään, koska en ymmärrä yhtään.
Jos itse haluaisin jotain harrastaa, niin harrastaisin, mutta en sen takia eroaisi.
Kommentit (92)
Olen pahoillani, mutta kyllä hänellä on jo toinen nainen. Tuo harrastamisen halu on vain meriselitys, mies ei tähän hätään parempaakaan keksinyt. Yrittää ehkä säästää sun tunteitasi kieltämällä sen uuden naisen olemassaolon.
Voimia, selviät tästä kyllä.
Ilmeisesti haluaa harrastaa seksiä 😂
Joo toi on tekosyy. Miehet keksii naurettavia tekosyitä kun ne haluaa erota... ja uskoo niihin itsekin. Todellinen syy on jokin, jota ei ole valmis kertomaan. Toinen nainen se tavallisin.
Jos olisitte olleet yksissä noin vuoden niin hän voisi sitä tarkoittaakin, ei ole mielekästä olla toisen kanssa jos kiinnostuksen kohteet niin eri. Ja miksi olla yhdessä jos kaikki täytyy tehdä erikseen.
Mutta koska 20v, on minunkin vastaus toinen nainen. Kyllä 20 vuodessa olisi pitänyt jo aiemmin huomata että kiinnostuksen kohteet eivät täsmää...
Vaativatko nämä miehen haluamat harrastukset puolison osallistumista? Aika usein harrastukset on kuitenkin kummallakin omat. Kuulostaa keski-iän kriisiltä ja siltä, kun mikään ei oikein tunnu tarpeeksi ja syy haetaan sitten parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuota minäkin epäilen.
Kysy siltä onko harrastus vaalea vai tumma.
Hän haluaa erota sinusta ja sanoo sen noin ettei se tuntuisi sinusta muka pahalta... eli kaunistelee, ei halua sanoa että meidän suhde on tylsä, mitään ei tapahdu, haluan erota. Voi olla jo uusi nainen katsottuna tai ainakin jotain viritelmää.
Kysyit varmaan että mitä harrastuksia?
Mies on tärähtänyt. Joku keski-iän kriisi tai jotain.
Valitettavasti, jos mies ei halua jatkaa suhdetta kanssasi, sinä et voi asialle mitään. Erota saa myös idioottimaisin perustein.
Toki monelle näin tekevälle valkenee aika pian, mitä ovat menettäneet, mutta se on sitten voi voi.
Mikä/mitkä nämä harrastukset ovat? Miten teillä suhteessanne muuten menee? Teettekö asioita yhdessä?
Miehesi tietää, ettei naisille kannata kertoa syyn olevan toinen nainen. Pahimmassa tapauksessa nainen pimahtaa tiedosta niin, että mies saa kärsiä lopun elämäänsä.
Toinen nainen katsottuna aivan varmasti. Haluaa sinusta eroon mahdollisimman kivuttomasti. Tuo harrastus-selitys on niin kökkö ja outo, että en ihmettele että se ei sinullakaan aukea.
En ihmettele että olet shokissa. Sen verran hän on sinulle 20 v yhdessäolon jälkeen velkaa että kertoisi sinulle todellisen syyn rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota minäkin epäilen.
Mä tarjoan seksiä ihan niin paljon kuin mies haluaa. Ei kuitenkaan ihan kauheasti halua. Mä haluan enemmän. Ollut näin jo 10 vuotta.
Eli en todellakaan pihtaa.
Voi tietenkin olla että jonkun toisen kanssa seksi kiinnostaa/kiinnostaisi enemmän. Mutta huonoa meidän seksi ei todellakaan ole, että siitä ei ole kyse.
ap
Säästää kasvonsa kun keksi tuollaisen syyn. Veikkaan myös sitä toista Näistä.
Haluaa harrastaa juuri sinun kanssasi jotain (muuta kuin seksiä). Kokeilkaa niin, että molemmat lähtevät mukaan toisen harrastukseen edes sen kerran, tai etsikää uusi yhteinen harrastus.
Se yhteisen ajan, yhteisten harrastusten, yhteisen tekemisen ja keskustelujen puuttuminen voi olla oikeastikin perimmäinen syy siihen, että välit ovat viilentyneet ja liitto tuntuu rasitteelta, josta ei enää saa iloa. Ei siinä sen jälkeen enää seksikään maistu, kun ei tunne olevansa arvostettua ja haluttua seuraa.
Ehkä sittenkin toinen nainen.