Miksi naiset eivät arvosta miehen liikunnallisuutta?
Olen havainnut etteivät naiset juuri arvosta tätä.
Omaan suosiooni on vaikuttanut todella negatiivisesti pituus ja myös se etten ole "geneettisesti" komea. Ei komeitya kasvoja siis, enkä ole raamikas.
Suuri vaikutus on ollut myös ammatilla.
Sillä taas ei ole ollut mitään vaikutusta olenko mahakas pullalla ja oluella elävä laiskuri, vai liikunnallinen (olen siis ollut molempia).
Tunnen vain pari naista jotka sanovat että miehen tulee olla liikunnallinen tai urheilullinen. Mutta tässä onkin catch, nimittäin jos katsoo näiden miesystäviä niin ghuomaa että näilläkin synnynnänen komeus ja tilipussi ovat ekat vaatimukset. Sen PÄÄLLE vaaditaan että se mieskin liikkuu.
Missä naiset joille vaikka lyhyys ja pienituloisuus ovat ok mutta kaljamaha ei?
Miksi näin? Luulisi terveydellä olevan merkitystä???
Kommentit (457)
Yleensä, mitä timmimpi nainen sitä enemmän hän odottaa samaa myös mieheltä.
Oon itse miettinyt ihan samaa ja tullut siihen johtopäätökseen, että liikunnalliset naiset haluavat liikunnallisen miehen, joka on myös kasvoista ok ja pitkä (tai ei ainakaan lyhyt). Ei-liikunnalliset naiset kokevat miehen urheiluharrastuksen joko uhkana (yhyy ku se on nii hyväs kunnos ja mä en) tai typeränä (vain tyhmät harrastavat urheilua). Eli eräänlainen väliinputoajaefekti siis
Miksi pitäis arvostaa?Jos mies vaan palvoo omaa kuvajaistaan salilla tai on jatkuvasti saikulla eikä tee kotihommia kun on urheillessaan itsensä telonut niin ei sellaisesta naiselle iloa ole.Kerran testattu, ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Yhdelläkään naisella ei ole velvollisuutta selittää jollekin luuserille miksi tykkää siitä mistä tykkää.
No ei ole selittää. Vaivauduit kuitenkin vastaamaan ketjuun, outo juttu.
Olisi vain kiva kuulla vastaus naisilta itseltään ennen kuin nimimerkki "1212" ilmaantuu kertomaan samat litaniat tasoteorioista.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä, mitä timmimpi nainen sitä enemmän hän odottaa samaa myös mieheltä.
Itse asiassa mitä timmimpi nainen, sitä enemmän rahaa/statusta ja geenikomeutta (pituus jne) odotetaan mieheltä.
Jotkut sitten vaatii lisäksi että mieskin on timmi, jotkut ei vaadi.
No ainakin pyöräilyä harrastavat näyttävät idiooteilta :D
Ihan sama kuin jos naisena kysyisin, miksi miehet eivät arvosta naisen koulutusta ja uratavoitteita, koska itselleni ne ovat tärkeitä.
En ole nainen, mutta luulen, että syy saattaa piillä fanaattisuudessa. Ei liikunnallisuudessa ole mitään pahaa, mutta hallitseek se sinua vai sinä liikkumistasi?
Taitaa naisilla nykyään olla oletuksena, että miehen täytyy näyttää urheilulliselta. (naisten kielellä urheilullinen = pari vuotta salilla käymistä
Vierailija kirjoitti:
Oon itse miettinyt ihan samaa ja tullut siihen johtopäätökseen, että liikunnalliset naiset haluavat liikunnallisen miehen, joka on myös kasvoista ok ja pitkä (tai ei ainakaan lyhyt). Ei-liikunnalliset naiset kokevat miehen urheiluharrastuksen joko uhkana (yhyy ku se on nii hyväs kunnos ja mä en) tai typeränä (vain tyhmät harrastavat urheilua). Eli eräänlainen väliinputoajaefekti siis
Tämä.
Olen liian liikunnallinen ja terveydestä huolehtiva pyöreille naisille.
Enkä riittävän komea/menestynyt liikunnallisille naisille.
Liikunnallisuus, tilipussi tai naaman komeus ei tälle naiselle merkitse mitään. Vain se, että miehen kanssa kemiat pelaa ja on mukavaa.
Toisaalta kun miettii, minkälaisia ihmisiä kotioloissa on ne, jotka tuntikausia aamuviidestä lähtien laukkovat lenkkipoluilla ja huhkivat salilla... jääkö niille parisuhdeaikaa ollenkaan?
Herättää helposti mielikuvia pinnallisesta kehonpalvojasta. Lisäksi exän kanssa kaikki muu jäi treenaamisen ja lenkkeilyn jalkoihin. Ei ikinä enää.
Ilmeisesti olet luonteesi mukaisesti myöskin pitkää matkaa jolkottava ajokoira tai olkkarissa käsipainoilla hauiksia vemputtava tylsimys. Suhtaudut siis aivan kaikkeen yhtä ikävästi eikä tällöin ole "catch" yhtään kenenkään mielestä.
Mä ainakin suhtaudun varauksella näihin maantietä hinkuttaviin pyöräfanaatikkoihin ja ajokoiran näköisiin juoksijoihin. Yleensä näillä se liikunta on elämää suurempi asia elämässä. Toivon mieheltäni samaa kuin mitä itse teen eli liikunta on vaihteleva osa elämää ja sitä harrastetaan iloisella mielellä kunnon ja ruhon ylläpitämiseksi eikä mitata ja arvioida kaiken maailman meriiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallisuus, tilipussi tai naaman komeus ei tälle naiselle merkitse mitään. Vain se, että miehen kanssa kemiat pelaa ja on mukavaa.
Toisaalta kun miettii, minkälaisia ihmisiä kotioloissa on ne, jotka tuntikausia aamuviidestä lähtien laukkovat lenkkipoluilla ja huhkivat salilla... jääkö niille parisuhdeaikaa ollenkaan?
Ihan hyvähän se on tuollaista "kemiat riittää" itsepetosta harrastaa. Onneksi kukaan muu ei usko tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvähän se on tuollaista "kemiat riittää" itsepetosta harrastaa. Onneksi kukaan muu ei usko tuota.
Myöskin ihmiset, jotka ovat mielestään kaikessa aina oikeassa ja haluavat sanoa kaikesta viimeisen sanan, jäävät muita helpommin ihmettelemään, miksi ovat yksin.
Liikunnallisuus ei ole kovin kotkealla "miehen hyvät puolet" -listalla. Liiallinen liikunnallisuus saattaa sen sijaan olla kärkipäässä "miehen huonot puolet" -listallani. En ole yhtään liikunnallinen. Pelkäisin, että liikunnallinen mies vaatisiminua muuttumaan tuon suhteen. Lisäksi on kokemusta tunteja viikossa (joskus jopa päivässä) käyttävästä miehestä. Eipä sitä muuta sitten ehtinytkään tehdä. Iso miinus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskin ihmiset, jotka ovat mielestään kaikessa aina oikeassa ja haluavat sanoa kaikesta viimeisen sanan, jäävät muita helpommin ihmettelemään, miksi ovat yksin.
Varsinkin nuo. Jokuhan silloin on pielessä jos mies ei kelpaa ja syyn voi arvata kun miestä ei muu kiinnosta kuin todistaa miten naiset on aina väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuin jos naisena kysyisin, miksi miehet eivät arvosta naisen koulutusta ja uratavoitteita, koska itselleni ne ovat tärkeitä.
Vertaus ei toimi. Tuskin koulutus ja työssäkäynti heikentää pariutumismahdollisuuksiasi, koska sulla on geneettinen tekijä x
Itse asiassa toiselle existäni liikunnallisuus oli enemmänkin miinusta, oikein yritti syöttää pullaa.
Toinen hyväksyi liikunnallisuuden, mutta ei sitä jos keskitytään liiaksi kuntoiluun.
Liikunnallisiin naisiin ei ole tsäänssejä, koska selkeästi katsovat komeutta ja tai tilipussia ensisijaisesti.