Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät arvosta miehen liikunnallisuutta?

liikunnallinenmies
26.12.2018 |

Olen havainnut etteivät naiset juuri arvosta tätä.

Omaan suosiooni on vaikuttanut todella negatiivisesti pituus ja myös se etten ole "geneettisesti" komea. Ei komeitya kasvoja siis, enkä ole raamikas.
Suuri vaikutus on ollut myös ammatilla.

Sillä taas ei ole ollut mitään vaikutusta olenko mahakas pullalla ja oluella elävä laiskuri, vai liikunnallinen (olen siis ollut molempia).

Tunnen vain pari naista jotka sanovat että miehen tulee olla liikunnallinen tai urheilullinen. Mutta tässä onkin catch, nimittäin jos katsoo näiden miesystäviä niin ghuomaa että näilläkin synnynnänen komeus ja tilipussi ovat ekat vaatimukset. Sen PÄÄLLE vaaditaan että se mieskin liikkuu.

Missä naiset joille vaikka lyhyys ja pienituloisuus ovat ok mutta kaljamaha ei?

Miksi näin? Luulisi terveydellä olevan merkitystä???

Kommentit (457)

Vierailija
81/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on pituutesi. Ei liikunnallisuus auta jos olet liian lyhyt.

Vierailija
82/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika surullista että mies ei voi oikein mitenkään nostaa tasoaan kun taas naiselle riittää kyykkäys/laihdutus.

Ainut mikä toimii miehellä on joku älyttömän korkean statuksen hankkiminen esim kirurgi. Siihen menee sitten 12 vuotta ja ääretön määrä opiskelua.

Miksi sinulle ei kelpaa lyhyt nainen? Oletko 150cm pitkä mies?

Ja jos olet ruma laiha amis niin vastaava lyhyt laiha amisnainen on parempi kuin hyvä.

Lopeta haaveilu hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse liikunnallinen nainen, mutta mies on täysin sohvaperuna. Haluaisin toki että mies huolehtisi terveydestään enemmän, pelkään että elintasosairaudet iskevät päin kasvoja keski-iällä, mutta lihaksikas vartalo ei sinänsä ole prioriteeteissä korkealla (eikä miehelläni ole paksua lompakkoakaan.) Kuntosalilla käyn usein ja ei kyllä nämä ölisevät pareittain kulkevat salikollit voisi vähempää kiinnostaa. Harvemmin näkee herkkiä ja älykkäitä miehiä saleilla. Miksiköhän näin on?

Miten sinä semmoisen herkän ja älykkään erottaisit?

Elekielestä ja katseesta.

Vierailija
84/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe.

Mutta "liikunnallisuus" on tässä ketjussa taas olkiukkoiltu Rahka-Petriksi joka asuu punttiksella ja peilailee itseään kaikki illat.

Ketjussa on tasan yksi vastaaja kertonut harrastavansa bodausta, muut on olleet korkeintaan liikunnallisia jos sitäkään (minimiliikuntasuositukset on tosiaan sen 5 x 30min viikossa kuormittavaa liikuntaa).

Itse teen suurin piirtein tuon, ja ulkoiluharrastukset päälle jotka ei ole hikiliikuntaa.

Riittävän liikunnallinen nainen olisi sellainen joka tykkäisi jonkin verran ulkoilusta ja ehkä jotenkin hoitaisi kuntoaan ettei vain makaisi sohvalla. Olisi kiva jos intohimo olisi joku muu kuin herkuttelu, ja voisi hyväksyä sen etten perinnöllisen diabetesriskin ja sokerista tulevan vetämättömän olon takia halua totutella mättämään sokeria naamaan.

Nykyiset elämäntavat vaan ovat sillä tolalla ettei edes tämä ole saatavilla, kun jokainen normaalipainoinen nainen on hirveässä kurssissa, tai ainakin sellaisessa että on varaa raakata lyhyemmät/ei-komeat/pienituloisemmat miehet pois laskuista.

Eli sama tilanne kuin monella muullakin vastaajalla.

Itseni kaltaisiin ei ole tsäänssejä, enkä jaksa enää kuunnella piiloivailua hoikkuudesta ja pettynyttä ihmettelyä että miksei ne suklaamuffinssit nyt kelpaa.

Kun joku nykypäivänä puhuu sokerin mättämisestä naamaan, mulle tulee ensimmäisenä mieleen himokarppaaja. Tämä ihan siksi, että en tiedä ketään, joka lusikoisi sokeria suoraan purkista naamaansa, joten tuolla sanonnan täytyy tarkoittaa jotain muuta ja valitettavan usein se tarkoittaa, että ei käy sitten hedelmät, ei perunat, ei leipä yms. Luonnollisestikaan ei käy mitkään makeat leivonnaiset, jäätelö eikä muu makea herkku, mutta enpä mä itsekään sellaisia syö kuin juhlapäivinä ja joskus hellepäivänä tekee mieli jäätelöä. Mikä tahansa ruokavalio on mulle ihan ok, kunhan siitä ei tee suurta numeroa eikä edellytä, että itse alkaisin noudattaa samaa ruokavaliota. 

Voi nyt v...u tämän palstan sensuurin kanssa.

No, lyhyemmin.

Et nyt tällä kertaa pääse nauttimaan yläpeukutuksista tuon olkiukkoilun ansiosta.

Jos vetää säännöllisesti limsaa, suklaata, karkkia, sokerijugurtteja, sokerimehuja, jne - se on sokerin mättämistä naamaan ja about ihan sama kuin vetäisit lusikalla suoraan purkista. Tässä ei puhuta mistään satunnaisista leffakarkeista tai juhlakakuista.

Hedelmät, peruna, leivät, käy. Leivonnaiset kiitos ei. Joo, tiedän. Ellet herkuttele, olet n...i. Sori. Mutta kun ei vaan tee mieli. Anteeksi.

Vierailija
85/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon 40+ iässä eronneita miehiä. Monelle lyhyelle mutta urheilulliselle miehelle tulee yllätyksenä se, että lyhyys ei tosiaankaan ole valttia naismarkkinoilla.

Tapailin hetken 40-vuotiasta, fiksua ja erittäin hyvin menestynyttä miestä. Meillä oli kivaa, seksi oli hyvää ja arvomaailmat kohtasivat. Valitettavasti mies oli minun kanssani saman pituinen (170 cm) ja kookkaisiin miehiin tottuneena tuntui, että juoksulenkillä olen kuin kipittävän ponin vieressä tahdikkaasti ravaava hevonen. Ei tuntunut mieheltä ja naiselta. Tuntui ainoastaan hassulta.

Tää on sitä "kemiaa". Joillekin naisille miehen lyhyys on ongelma. Etsi sellaisia, joille asia ei ole ongelma.

Vierailija
86/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on agressiivinen ja ilkeä "liikunnallinen mies" ja ihmettelee ettei naiset tykkää.

Harvinaisen ilkeä, lyhyt ja geneettisesti jotenkin epämuodostunut tai jotain.

Sitten on naisten vika ettei veemäinen tyyppi sovi elämänkumppaniksi

Vierailija
87/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan kovastikin liikunnallisuutta, mutta se on vain yksi asia muiden joukossa. Haluan siis liikunnallisen miehen, mutta samalla moni muu juttu pitää matchata.

Ja mitähän ne monet muut jutut mahtavat olla?

Elämän perusasiat kunnossa (vastuuölinen, itsestään ja muista huolehtiva, luotettava), seksuaalinen vetovoima, älykkyys, huumorintaju, hyvä isä lapsilleen (jos on lapsia), raha-asiat kunnossa (vastuullinen ja viisas rahankäyttäjä), silmää miellyttävä, sopivasti maskuliinisen ja lempeän yhdistelmä , seksuaalisesti avoin ja kokeilunhaluinen... onhan noita

Vierailija
88/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän paljon 40+ iässä eronneita miehiä. Monelle lyhyelle mutta urheilulliselle miehelle tulee yllätyksenä se, että lyhyys ei tosiaankaan ole valttia naismarkkinoilla.

Tapailin hetken 40-vuotiasta, fiksua ja erittäin hyvin menestynyttä miestä. Meillä oli kivaa, seksi oli hyvää ja arvomaailmat kohtasivat. Valitettavasti mies oli minun kanssani saman pituinen (170 cm) ja kookkaisiin miehiin tottuneena tuntui, että juoksulenkillä olen kuin kipittävän ponin vieressä tahdikkaasti ravaava hevonen. Ei tuntunut mieheltä ja naiselta. Tuntui ainoastaan hassulta.

Tää on sitä "kemiaa". Joillekin naisille miehen lyhyys on ongelma. Etsi sellaisia, joille asia ei ole ongelma.

Miten h-vetissä 170cm mies voi olla kipittävä poni ja 170cm nainen tahdikkaasti ravaava hevonen? Totta kai lyhyempi on poni ja pidempi hevonen.

Eikä tuo mitään kemiaa ollut.

Kemiaa oli se että seksi sujui ja juttu luisti.

Syy miksi erositte oli sinun pinnallisuutesi ja ahdasmielinen käsityksesi miehestä joka on naista isompi.

Vierailija
89/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan kovastikin liikunnallisuutta, mutta se on vain yksi asia muiden joukossa. Haluan siis liikunnallisen miehen, mutta samalla moni muu juttu pitää matchata.

Elämän perusasiat kunnossa (vastuuölinen, itsestään ja muista huolehtiva, luotettava), seksuaalinen vetovoima, älykkyys, huumorintaju, hyvä isä lapsilleen (jos on lapsia), raha-asiat kunnossa (vastuullinen ja viisas rahankäyttäjä), silmää miellyttävä, sopivasti maskuliinisen ja lempeän yhdistelmä , seksuaalisesti avoin ja kokeilunhaluinen... onhan noita

"seksuaalinen vetovoima"
= pituus ja geenikomeus

"raha-asiat kunnossa"
= raha, status

Siinähän ne tulivat.

Vierailija
90/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin fyysistä työtä tekevä rakennusmies kuin sliipattu toimistokuikelo. Raavas mies tänne ja heti.

Vierailija
91/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 172cm ja käytän mielelläni korkkareita, miehen oltava niin pitkä etten voi taputella päälakea kävellessämme. Liikun 4-5krt viikossa, en kestä sohvaperunoita. Olen suorasananainen ja totean asioita ääneen hyvin helposti. Liikkumaton lyhyt mies ei kestäisi viikkoakaan seurassani, parempi vaatia jo alussa tiettyjä asioita!

Se nyt on itsestään selvä, että kaikki naiset häpeävät ja pitävät lyhyitä miehiä ihmisjätteenä.

Vierailija
92/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"seksuaalinen vetovoima"
= pituus ja geenikomeus

"raha-asiat kunnossa"
= raha, status

Siinähän ne tulivat.

Yllä tulivat ne asiat jotka sinulla on kapasiteettia havaita ihmissuhteissa. Naisen vastauksesta voi sitten lukea ne asiat jotka psyykkisesti ja neurologisesti normaalit ihmiset havaitsee.

Vierailija
93/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"seksuaalinen vetovoima"
= pituus ja geenikomeus

"raha-asiat kunnossa"
= raha, status

Siinähän ne tulivat.

Yllä tulivat ne asiat jotka sinulla on kapasiteettia havaita ihmissuhteissa. Naisen vastauksesta voi sitten lukea ne asiat jotka psyykkisesti ja neurologisesti normaalit ihmiset havaitsee.

Niin ja voit hokea noita mantrojasi vaikka loppuelämäsi, samaan aikaan kun ihmiset tapaavat toisiaan oikeassa elämässä, viihtyvät toistensa kanssa ja rakastuvat.

Vierailija
94/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhavaintona.

Naiset miettivät koko ajan millainen mies on naiseen tai johonkin muuhun mieheen verrattuna, ja miltä pari näyttää muiden silmissä.

Miehet eivät mieti näitä asioita. Miehiä kiinnostaa se nainen, ei jatkuva vertailu tai skitsoilu siitä mitä joku muu nyt ajattelee kun (HUI KAUHEAA) nainen on korkkareissa saman pituinen kuin mies.

Vierailija
95/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuhavaintona.

Naiset miettivät koko ajan millainen mies on naiseen tai johonkin muuhun mieheen verrattuna, ja miltä pari näyttää muiden silmissä.

Miehet eivät mieti näitä asioita. Miehiä kiinnostaa se nainen, ei jatkuva vertailu tai skitsoilu siitä mitä joku muu nyt ajattelee kun (HUI KAUHEAA) nainen on korkkareissa saman pituinen kuin mies.

Voi älä nyt jaksa. Miehillä on vertailun seurauksena syntynyt oma termikin, trophy wife. Naisilta vastaava puuttuu kokonaan. Miehet leveilee autoilla ja kelloilla, ihan vaan itseä varten täytyy olla kymppitonnin kello RANTEESSA ja Bossin puku. HOHHOIJAA.

Vierailija
96/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ranteessa

Vierailija
97/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuhavaintona.

Tunnetko sä yhtään naista? Se lähtökohta on ihan siinä, miltä mies näyttää naisen omissa silmissä. Koolla on väliä.

Vierailija
98/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe.

Mutta "liikunnallisuus" on tässä ketjussa taas olkiukkoiltu Rahka-Petriksi joka asuu punttiksella ja peilailee itseään kaikki illat.

Ketjussa on tasan yksi vastaaja kertonut harrastavansa bodausta, muut on olleet korkeintaan liikunnallisia jos sitäkään (minimiliikuntasuositukset on tosiaan sen 5 x 30min viikossa kuormittavaa liikuntaa).

Itse teen suurin piirtein tuon, ja ulkoiluharrastukset päälle jotka ei ole hikiliikuntaa.

Riittävän liikunnallinen nainen olisi sellainen joka tykkäisi jonkin verran ulkoilusta ja ehkä jotenkin hoitaisi kuntoaan ettei vain makaisi sohvalla. Olisi kiva jos intohimo olisi joku muu kuin herkuttelu, ja voisi hyväksyä sen etten perinnöllisen diabetesriskin ja sokerista tulevan vetämättömän olon takia halua totutella mättämään sokeria naamaan.

Nykyiset elämäntavat vaan ovat sillä tolalla ettei edes tämä ole saatavilla, kun jokainen normaalipainoinen nainen on hirveässä kurssissa, tai ainakin sellaisessa että on varaa raakata lyhyemmät/ei-komeat/pienituloisemmat miehet pois laskuista.

Itseni kaltaisiin ei ole tsäänssejä, enkä jaksa enää kuunnella piiloivailua hoikkuudesta ja pettynyttä ihmettelyä että miksei ne suklaamuffinssit nyt kelpaa.

Kun joku nykypäivänä puhuu sokerin mättämisestä naamaan, mulle tulee ensimmäisenä mieleen himokarppaaja. Tämä ihan siksi, että en tiedä ketään, joka lusikoisi sokeria suoraan purkista naamaansa, joten tuolla sanonnan täytyy tarkoittaa jotain muuta ja valitettavan usein se tarkoittaa, että ei käy sitten hedelmät, ei perunat, ei leipä yms. Luonnollisestikaan ei käy mitkään makeat leivonnaiset, jäätelö eikä muu makea herkku, mutta enpä mä itsekään sellaisia syö kuin juhlapäivinä ja joskus hellepäivänä tekee mieli jäätelöä. Mikä tahansa ruokavalio on mulle ihan ok, kunhan siitä ei tee suurta numeroa eikä edellytä, että itse alkaisin noudattaa samaa ruokavaliota. 

No, lyhyemmin.

Et nyt tällä kertaa pääse nauttimaan yläpeukutuksista tuon olkiukkoilun ansiosta.

Jos vetää säännöllisesti limsaa, suklaata, karkkia, sokerijugurtteja, sokerimehuja, jne - se on sokerin mättämistä naamaan ja about ihan sama kuin vetäisit lusikalla suoraan purkista. Tässä ei puhuta mistään satunnaisista leffakarkeista tai juhlakakuista.

Hedelmät, peruna, leivät, käy. Leivonnaiset kiitos ei. Joo, tiedän. Ellet herkuttele, olet n...i. Sori. Mutta kun ei vaan tee mieli. Anteeksi.

Sokerin naamaan mättämisen sijasta olisit voinut puhua vaikka että sukurasitteesi vuoksi suosit terveellistä ruokavaliota. Tuo olisi ollut neutraali ilmaisu kun taas käyttämääsi ilmaisuun liittyy vahva tunnelataus, jota tämä jälkimmäinen kommenttisikin vielä vahvistaa. Jos ruokaan, varsinkin siihen, mitä joku toinen syö, liittyy vahva tunnelataus, se ei yleensä anna sellaista kuvaa, että ruokaan voisi suhtautua normaalisti.

Vierailija
99/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuin jos naisena kysyisin, miksi miehet eivät arvosta naisen koulutusta ja uratavoitteita, koska itselleni ne ovat tärkeitä.

Vertaus ei toimi. Tuskin koulutus ja työssäkäynti heikentää pariutumismahdollisuuksiasi, koska sulla on geneettinen tekijä x

Ihan kuten liikunnallisuuskaan ei heikennä pariutumismahdollisuuksia, mikäli se ei hallitse elämää liikaa.

Vierailija
100/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe.

No, lyhyemmin.

Sokerin naamaan mättämisen sijasta olisit voinut puhua vaikka että sukurasitteesi vuoksi suosit terveellistä ruokavaliota. Tuo olisi ollut neutraali ilmaisu kun taas käyttämääsi ilmaisuun liittyy vahva tunnelataus, jota tämä jälkimmäinen kommenttisikin vielä vahvistaa. Jos ruokaan, varsinkin siihen, mitä joku toinen syö, liittyy vahva tunnelataus, se ei yleensä anna sellaista kuvaa, että ruokaan voisi suhtautua normaalisti.

Asiaa.