Miksi naiset eivät arvosta miehen liikunnallisuutta?
Olen havainnut etteivät naiset juuri arvosta tätä.
Omaan suosiooni on vaikuttanut todella negatiivisesti pituus ja myös se etten ole "geneettisesti" komea. Ei komeitya kasvoja siis, enkä ole raamikas.
Suuri vaikutus on ollut myös ammatilla.
Sillä taas ei ole ollut mitään vaikutusta olenko mahakas pullalla ja oluella elävä laiskuri, vai liikunnallinen (olen siis ollut molempia).
Tunnen vain pari naista jotka sanovat että miehen tulee olla liikunnallinen tai urheilullinen. Mutta tässä onkin catch, nimittäin jos katsoo näiden miesystäviä niin ghuomaa että näilläkin synnynnänen komeus ja tilipussi ovat ekat vaatimukset. Sen PÄÄLLE vaaditaan että se mieskin liikkuu.
Missä naiset joille vaikka lyhyys ja pienituloisuus ovat ok mutta kaljamaha ei?
Miksi näin? Luulisi terveydellä olevan merkitystä???
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallisuus, tilipussi tai naaman komeus ei tälle naiselle merkitse mitään. Vain se, että miehen kanssa kemiat pelaa ja on mukavaa.
Toisaalta kun miettii, minkälaisia ihmisiä kotioloissa on ne, jotka tuntikausia aamuviidestä lähtien laukkovat lenkkipoluilla ja huhkivat salilla... jääkö niille parisuhdeaikaa ollenkaan?
Ihan hyvähän se on tuollaista "kemiat riittää" itsepetosta harrastaa. Onneksi kukaan muu ei usko tuota.
Köyhän, ihanan ja vähän pömppövatsaisen kanssa yhdessä jo yli 20 vuotta <3
Mikä on liikunnallinen? Tunti päivässä kävelyä, punttia, uintia, kamppailua, tms. on ihan perustaso.
Minä en harrasta liikuntaa (paitsi kävelen tai pyöräilen työmatkat, joten jonkunlainen kunto pysyy yllä), vaan harrastan kulttuurijuttuja ja sellaisia. Miksi ihmeessä arvostaisin sitä, että mies on liikunnallinen eli viettää vapaa-aikansa salilla tai sählyssä tai jossain vastaavassa eli yhteistä aikaa ei juuri ole? Ja lisäksi jokainen tuntemani liikunnallinen mies arvostelee ääneen naisia siitä, jos nainen ei harrasta liikuntaa. Kuka haluaa parisuhteessa kuulla haukkuja tekemisistään?
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää esim. netin treffiprofiileissa, että liikuntaa/liikunnallisuutta ylikorostetaan ja alleviivataan. Nuoremmista en tiedä, mutta ainakin keski-ikäiset miehet mielellään korostavat sitä, miten liikunnallisia ovat. Särähtää korvaan ja saa aikaan hetkellisen oksennusrefleksin. Anteeksi, mutta en voi sille mitään. Itse olen enemmän kiinnostunut luonteesta. Se, että liikkuu oman hyvinvointinsa takia on tietysti pelkkää plussaa.
Taannoin ystäväni yritti tapailla vajaa vuosi sitten eronnutta miestä, mutta luovutti, koska tämän aikataulu oli täynnä pyöräilyyn/triathloniin liittyviä treenejä ja tapahtumia, joista tämä ei tahtonut millään tinkiä. (Esim. kun satoi vettä hän vaihtoi pyörälenkkinsä spinningtuntiin, ei ehdotettuihin treffeihin. Voi luoja...)
Omassa nettiprofiilissa korostetaan piirteitä joita haetaan kumppanilta.
Miehet ovat kyllästyneet ylipainoisiin naisiin jotka tulevat treffeille valittamaan Tinderalfoista jotka huomauttelivat ylipainosta.
Naisten profiileissa vastaavia juttuja:
"Pitkä ja näyttävä nainen" = 170,375cm ja meikattuna ok -> haussa 195cm komea ja lihaksikas mies
"kunnianhimoinen ja määrätietoinen nainen" = assistentti, mutta isoja haaveita -> haussa menestynyt ja rikas mies
jne...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liikunnallinen? Tunti päivässä kävelyä, punttia, uintia, kamppailua, tms. on ihan perustaso.
Palstan kriteerien mukaan?
No aikaisemmassa viestissä sanottiin että useita tunteja viikossa liikuntaa on terveysnatsi ja fanaatikko jolla ei riitä aikaa muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta tuottaa testosteronia, ei hyvä.
No ei.
Lisäksi:
- parantaa libidoa ja seisokin kovuutta
- nostaa mielialaa ja vähentää stressiä
- tekee itsevarmemmaksi
- suojaa 2. tyypin diabetekselta, verenpainetaudilta, jne
Ihan ymmärrettävää että tää on naisille ihan toissijainen asia. Totta kai ruumiinpituus tai hartioiden luuston kulma on ratkaisevampia parisuhteen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse liikunnallinen nainen, mutta mies on täysin sohvaperuna. Haluaisin toki että mies huolehtisi terveydestään enemmän, pelkään että elintasosairaudet iskevät päin kasvoja keski-iällä, mutta lihaksikas vartalo ei sinänsä ole prioriteeteissä korkealla (eikä miehelläni ole paksua lompakkoakaan.) Kuntosalilla käyn usein ja ei kyllä nämä ölisevät pareittain kulkevat salikollit voisi vähempää kiinnostaa. Harvemmin näkee herkkiä ja älykkäitä miehiä saleilla. Miksiköhän näin on?
Miten sinä semmoisen herkän ja älykkään erottaisit?
Vierailija kirjoitti:
Liikunta tuottaa testosteronia, ei hyvä.
Testosteroni nostaa libidoa niin naisilla kuin miehillä, erittäin hyvä.
Koska naama nyt vaan ratkaisee paljolti ja niin se pituus. Just kiva jos mies on vähän pullukka niin voidaan yhdessä mennä syömään jne. Ja isohko maha miehellä on ihana.
En kestäisi sellaista joka koko ajan miettisi jotain kaloreita ja pitäisi koko ajan olla menossa lenkille.
Minä ainakin arvostan, meillä on mieheni kanssa sekä yhteisiä että omia harrastuksia ja yhdessä liikkuminen on todella mukavaa. Harmi, ettei se oikea ole tullut vastaan, mutta kyllä se vielä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
samassatilanteessa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse miettinyt ihan samaa ja tullut siihen johtopäätökseen, että liikunnalliset naiset haluavat liikunnallisen miehen, joka on myös kasvoista ok ja pitkä (tai ei ainakaan lyhyt). Ei-liikunnalliset naiset kokevat miehen urheiluharrastuksen joko uhkana (yhyy ku se on nii hyväs kunnos ja mä en) tai typeränä (vain tyhmät harrastavat urheilua). Eli eräänlainen väliinputoajaefekti siis
Tämä.
Olen liian liikunnallinen ja terveydestä huolehtiva pyöreille naisille.
Enkä riittävän komea/menestynyt liikunnallisille naisille.Perustavanlaatuiset vastaukset tuli jo 1. sivulla, mitäköhän muilla sivuilla on kirjoitettu?
Toinen tapa ilmaista asia on, että lihastreeni ja terve ruokavalio nostaa naisen tasoa niin vimmatusti, mutta ei nosta miehen tasoa kun vähän. Joissain tapauksissa jopa laskee, mutta vain jos mies itse kelpuuttaisi sohvaperunan.
On se naisille helppoa, syö tervelliisesti ja kyykkää paljon. 6kk tunti, pari päivässä, 4krt viikossa, ja olet nostanut parisuhdemarkkinoilla arvoasi 2-4 pykälää. Niin vähän naisilta vaaditaan, aivan uskomattoman helppoa.
Miehellä kestää 2 vuotta saada kroppa kuntoon, mutta ei hyödy siitä ollenkaan samalla tavalla, korkeintaan yhden pisteen saa lisää. Samanlainen arvon nosto kestää 15 vuotta miehellä, pitää opiskella ja luoda ura, 10 tuntia päivässä vähintään 5krt viikossa.
Jep.
Tajusin tuon hakattuani pitkään päätäni seinään. Olen tavannut monta kiinnostavaa naista, joiden kanssa olen ystävystynyt. On yhteistä juteltavaa, yhteisiä harrastuksia...mutta seksuaalinen/romanttinen kiinnostus on aina jäänyt yksipuoliseksi. Se toinen yhdistävä tekijä on että jokainen näiden naisten miehistä (ainakin minun tietämistäni) on ollut minua "geneettisesti" komeampi ja/tai menestyneempi.
Minusta ovat kiinnostuneet vain perheestä haaveilevat ylipainoiset naiset jotka inhoavat liikuntaa ja tykkäävät herkuttelusta. Mutta aika vähän on yhteistä liikunnallisella ja pohdiskelevalla VELA-miehellä ja 10-15 vuotta nuoremmalla lapsikuumeisella naisella jota kiinnostaa syöpöttely ja käytännön asiat.
ps. ja ennen kuin se toinen olkiukko vedetään hihasta, kiinnostuksen kohteet eivät ole todellakaan olleet instapyllymissejä. Edellinen oli pari vuotta vanhempi nainen joka ei meikkaa koskaan, ei ole somessa eikä kuntoile siksi että pylly näyttäisi hyvältä. Mutta harmi kyllä seurusteli nuorempana tosi komean miehen kanssa, ja nyt on mieluummin yksin kuin tyytyy vähempään.
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen, mutta luulen, että syy saattaa piillä fanaattisuudessa. Ei liikunnallisuudessa ole mitään pahaa, mutta hallitseek se sinua vai sinä liikkumistasi?
Tämä.
Rahka-Petri ihmistyyppinä on jotain sellaista josta haluan pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen, mutta luulen, että syy saattaa piillä fanaattisuudessa. Ei liikunnallisuudessa ole mitään pahaa, mutta hallitseek se sinua vai sinä liikkumistasi?
Tämä.
Rahka-Petri ihmistyyppinä on jotain sellaista josta haluan pysyä kaukana.
Olkiukko.
Kaava menee näin:
Timmi nainen
Haluttu mies: pitkä, geneettisesti komea, rikas, urheilullinen
Mies johon voidaan tyytyä, A: pitkä, geneettisesti komea, rikas
Mies johon voidaan tyytyä, B: pitkä, geneettisesti komea, urheilullinen
Ylipainoinen nainen
Haluttu mies: pitkä, geneettisesti komea, rikas, vähän vatsaa
Mies johon voidaan tyytyä: ap, kunhan ap tuo rahaa pöytään eikä kuluta useita tunteja viikossa liikuntaan vaan alkaa mässäämään pullaa
Nyt ollaan asioiden ytimessä.
Itsekään en atleettisena bodarimiehenä ole saanut kropastani oikein mitään etua parisuhdemarkkinoilla ja se mikä ihmetyttää juuri eniten on se että tuskailen hoikkien tai treenattujen naisten saamisessa.
Allekirjoitan nuo aikaisemmat näkemykset että tarvitsisin paremmat perintötekijät niihin timmeihin naisiin, parempi naama, pituus, matalampi ääni ym status/tulot.
Niin, itsehän olen tällainen ketjun "timmi" nainen. Pidän itsestäni huolta, olen arvostetussa ammatissa, kilpaurheilutaustaa, nykyisin vain aktiivista harrastamista.
Arvostan miehessä liikunnallisuutta, en missään nimessä ottaisi liikuntaa vieroksuvaa miestä. Mutta on tuossa omassa miehessä muutakin, on pitkä, komea, sekä tekee loistavaa uraa omalla alallaan.
Kai joku sitten tykkäisi lyhyemmästä. Itse vain en. Olen 174 cm pitkä itse, joten en missään nimessä haluaisi rinnalleni lyhyttä miestä. Luulen siis, että sinun tapauksessasi liikunnallisuus on vain hyve, se oikea nainen ei vain ole kävellyt eteesi.
Minulle ainakin on itsestäänselvyys, että kumppanin on oltava liikunnallinen. On oltava vahva, jaksettava tehdä fyysisiä töitä valittamatta niinkuin minäkin jaksan.
Tapailin kerran miestä joka mökin ruohonleikkuusta uupui niin, että joutui lähtemään nukkumaan ruohon leikattuaan. Minä tein sillä välin halkoja ja pesin matot.
Eli kyllä, liikunnallisuus on plussaa etkä mitään sellasella kumppanilla tee joka ei sitä arvosta. Et jaksa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Niin, itsehän olen tällainen ketjun "timmi" nainen. Pidän itsestäni huolta, olen arvostetussa ammatissa, kilpaurheilutaustaa, nykyisin vain aktiivista harrastamista.
Arvostan miehessä liikunnallisuutta, en missään nimessä ottaisi liikuntaa vieroksuvaa miestä. Mutta on tuossa omassa miehessä muutakin, on pitkä, komea, sekä tekee loistavaa uraa omalla alallaan.
Kai joku sitten tykkäisi lyhyemmästä. Itse vain en. Olen 174 cm pitkä itse, joten en missään nimessä haluaisi rinnalleni lyhyttä miestä. Luulen siis, että sinun tapauksessasi liikunnallisuus on vain hyve, se oikea nainen ei vain ole kävellyt eteesi.
Ihan kuin naiset olisivat klooneja toisistaaan. Tietyt ominaisuudet edellyttävät mieheltä aina samoja ominaisuuksia.
Itseäni ärsyttää esim. netin treffiprofiileissa, että liikuntaa/liikunnallisuutta ylikorostetaan ja alleviivataan. Nuoremmista en tiedä, mutta ainakin keski-ikäiset miehet mielellään korostavat sitä, miten liikunnallisia ovat. Särähtää korvaan ja saa aikaan hetkellisen oksennusrefleksin. Anteeksi, mutta en voi sille mitään. Itse olen enemmän kiinnostunut luonteesta. Se, että liikkuu oman hyvinvointinsa takia on tietysti pelkkää plussaa.
Taannoin ystäväni yritti tapailla vajaa vuosi sitten eronnutta miestä, mutta luovutti, koska tämän aikataulu oli täynnä pyöräilyyn/triathloniin liittyviä treenejä ja tapahtumia, joista tämä ei tahtonut millään tinkiä. (Esim. kun satoi vettä hän vaihtoi pyörälenkkinsä spinningtuntiin, ei ehdotettuihin treffeihin. Voi luoja...)