Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät arvosta miehen liikunnallisuutta?

liikunnallinenmies
26.12.2018 |

Olen havainnut etteivät naiset juuri arvosta tätä.

Omaan suosiooni on vaikuttanut todella negatiivisesti pituus ja myös se etten ole "geneettisesti" komea. Ei komeitya kasvoja siis, enkä ole raamikas.
Suuri vaikutus on ollut myös ammatilla.

Sillä taas ei ole ollut mitään vaikutusta olenko mahakas pullalla ja oluella elävä laiskuri, vai liikunnallinen (olen siis ollut molempia).

Tunnen vain pari naista jotka sanovat että miehen tulee olla liikunnallinen tai urheilullinen. Mutta tässä onkin catch, nimittäin jos katsoo näiden miesystäviä niin ghuomaa että näilläkin synnynnänen komeus ja tilipussi ovat ekat vaatimukset. Sen PÄÄLLE vaaditaan että se mieskin liikkuu.

Missä naiset joille vaikka lyhyys ja pienituloisuus ovat ok mutta kaljamaha ei?

Miksi näin? Luulisi terveydellä olevan merkitystä???

Kommentit (457)

Vierailija
61/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, itsehän olen tällainen ketjun "timmi" nainen. Pidän itsestäni huolta, olen arvostetussa ammatissa, kilpaurheilutaustaa, nykyisin vain aktiivista harrastamista.

Arvostan miehessä liikunnallisuutta, en missään nimessä ottaisi liikuntaa vieroksuvaa miestä. Mutta on tuossa omassa miehessä muutakin, on pitkä, komea, sekä tekee loistavaa uraa omalla alallaan.

Kai joku sitten tykkäisi lyhyemmästä. Itse vain en. Olen 174 cm pitkä itse, joten en missään nimessä haluaisi rinnalleni lyhyttä miestä. Luulen siis, että sinun tapauksessasi liikunnallisuus on vain hyve, se oikea nainen ei vain ole kävellyt eteesi.

Eli juuri niin kuin ketjussa on mainittukin.

Timmille naiselle miehessä tärkeintä: pituus, geenikomeus, raha, status

Toissijaista: liikunnallisuus/urheilullisuus

Sinä perustelet näitä sillä että olet pitkä ja menestynyt itsekin, lyhyt ja pienituloinen nainen sillä että vastakohdat sopivat yhteen/satuin vain pariutumaan pitkän ja menestyneen kanssa, tms.

Vierailija
62/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, itsehän olen tällainen ketjun "timmi" nainen. Pidän itsestäni huolta, olen arvostetussa ammatissa, kilpaurheilutaustaa, nykyisin vain aktiivista harrastamista.

Arvostan miehessä liikunnallisuutta, en missään nimessä ottaisi liikuntaa vieroksuvaa miestä. Mutta on tuossa omassa miehessä muutakin, on pitkä, komea, sekä tekee loistavaa uraa omalla alallaan.

Kai joku sitten tykkäisi lyhyemmästä. Itse vain en. Olen 174 cm pitkä itse, joten en missään nimessä haluaisi rinnalleni lyhyttä miestä. Luulen siis, että sinun tapauksessasi liikunnallisuus on vain hyve, se oikea nainen ei vain ole kävellyt eteesi.

Ihan kuin naiset olisivat klooneja toisistaaan. Tietyt ominaisuudet edellyttävät mieheltä aina samoja ominaisuuksia.

Menee näin.

Jos nainen on...

- pitkä, miehenkin oltava pitkä

- menestynyt, miehenkin oltava menestynyt

- kaunis, miehen oltava pitkä ja menestynyt vaikka nainen olisi lyhyt ja pienituloinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika surullista että mies ei voi oikein mitenkään nostaa tasoaan kun taas naiselle riittää kyykkäys/laihdutus.

Ainut mikä toimii miehellä on joku älyttömän korkean statuksen hankkiminen esim kirurgi. Siihen menee sitten 12 vuotta ja ääretön määrä opiskelua.

Vierailija
64/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin naiset olisivat klooneja toisistaaan. Tietyt ominaisuudet edellyttävät mieheltä aina samoja ominaisuuksia.

Miksi ei voisi olla odotuksia kumppania kohtaan, jos pitää itsestään huolta ja on tavoitteita elämässä? Ja jos on sattumalta kasvanut itse pitkäksi, niin kai sitä saa tykätä pitkistä miehistä? Onhan niitä lyhyitä naisia, joille ehkä käy sitten lyhyemmät miehet.

Vierailija
65/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä perustelet näitä sillä että olet pitkä ja menestynyt itsekin, lyhyt ja pienituloinen nainen sillä että vastakohdat sopivat yhteen/satuin vain pariutumaan pitkän ja menestyneen kanssa, tms.

Korjaan vielä, että liikunnallisuus on ehdottoman tärkeää! Harrastan itse tavoitteellista liikuntaa 6-7 kertaa viikossa, jolloin miehenkin pitää ottaa liikunnallisuus ihan tosissaan.

Vierailija
66/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika surullista että mies ei voi oikein mitenkään nostaa tasoaan kun taas naiselle riittää kyykkäys/laihdutus.

Ainut mikä toimii miehellä on joku älyttömän korkean statuksen hankkiminen esim kirurgi. Siihen menee sitten 12 vuotta ja ääretön määrä opiskelua.

Jep.

Noi on muutenkin ihan eri asia koska status on nollasummapeliä. Se on aina oma asema verrattuna muihin miehiin. Kaikki asiat jotka naisia kiinnostaa on kilpailua, oletko menestyneempi tai pidempi kuin joku muu.

Timmejä tai edes normaalipainoisia voi olla kaikki samanaikaisesti.

Tätä ketjua kun lukee niin tajaa miksi pikkukakkosella on gurun asema sillä toisella palstalla, näin se vaan menee.

Vierailija
67/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan vielä, että liikunnallisuus on ehdottoman tärkeää! Harrastan itse tavoitteellista liikuntaa 6-7 kertaa viikossa, jolloin miehenkin pitää ottaa liikunnallisuus ihan tosissaan.

Ihan turhaan korjailet.

Kerroit jo että miehen tulee olla pitkä, geenikomea ja menestynyt.

Vierailija
68/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan korjailet.

Kerroit jo että miehen tulee olla pitkä, geenikomea ja menestynyt.

Haha, voi teitä! Tottakai pitää olla sekä pitkä, komea, menestynyt että urheilullinen! Mikään ei sulje toista pois,haluan koko paketin.

Vierailija
69/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla odotuksia kumppania kohtaan, jos pitää itsestään huolta ja on tavoitteita elämässä? Ja jos on sattumalta kasvanut itse pitkäksi, niin kai sitä saa tykätä pitkistä miehistä? Onhan niitä lyhyitä naisia, joille ehkä käy sitten lyhyemmät miehet.

"Varmasti joku muu nainen..."

Ei ainakaan palstan gallupin perusteella. Sellaiset 300 vastausta tuli ja keiken pituisten naisten suosikki oli aina se pitkä mies. Lyhyet naiset halusivat pitkän ettei tulisi lyhyitä lapsia, kun on itse pieni niin tarvitsee isomman turvaamaan, minänytvainsatuntykkäämäänpitkistä, jne.

Menee pikkukakkosen opin mukaan: se millainen nainen on, ei vaikuta miesmakuun vaan ainoastaan siihen kuinka miesmaku perustellaan.

Vierailija
70/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko 174cm nainen vastata millainen nainen ap:lle sitten sopisi? Tai mitä ap voisi tehdä, ottaen huomioon että muutamakin nainen kertoi haluavansa yhteistä aikaa, jota tuskin jäisi uramiehen kanssa?

Sinä vaadit että miehen pitää olla pitkä, geenikomea, menestynyt ja liikunnallinen.

Muut ketjun naiset haluavat että miehellä on 1-3 näistä ominaisuuksista: pitkä, geenikomea, menestynyt mutta liikunnallisuudella ei ole väliä, tai se on miinusta.

Vierailija
71/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäössä mulle tärkeintä on se kaulan päässä oleva pallo. Suurimman osan ajastahan katselee nimenomaan sitä eikä miehen reisiä, sikspäkkiä tai hauiksia. Tai ainakin minä katselen toisen kasvoja ja puhuessani aina silmiin.

Olen vain 152 cm pitkä, joten mulle miehen lyhyys on vain plussaa. Eipä tule niskat kipeäksi kuten tuli aikoinaan, kun mulla oli lyhyt suhde 193 cm pitkän miehen kanssa. En ole erityisen liikunnallinen, mutta isohkon koiran omistajana joudun käymään kolme kertaa päivässä koiran kanssa ulkona. Ei mua haittaa, jos mies on liikunnallinen ja kävisi kolme kertaa päivässä jossain salilla, pyöräilemässä tai juoksemassa. En odota miehestä koiranulkoilutusseuraa itselleni vaan käyn ihan mielelläni yksin tai sitten ulkoilen jonkun toisen koiranomistajan kanssa, jos sattuu osumaan ajankohta ja reitti yksiin. 

Se kyllä haittaisi, jos mies olisi nirppanokka syömistensä kanssa eikä voisi koskaan syödä mitään muuta kuin jotain proteiinipirtelöitä ja rahkaa. Arkena voi toki syödä mitä haluaa, mutta kyllä mä haluan viikonloppuisin laittaa hyvää ruokaa ja välillä käydä ravintolassa syömässäkin. Jälkimmäistä toki voin tehdä ystävienikin kanssa, mutta olisihan se kivaa välillä viettää romanttista illallista miehen kanssa. 

Rikas ei tarvitse olla, mutta omillaan pitää tulla toimeen. Ihan sama, tuleeko rahat työstä, pääomatuloista vai mistä tulevat, kunhan ei ole mitään laitonta. Mulla on sekä perittyä että itse hankittua varallisuutta, mutta elän tuloihini nähden varsin vaatimatonta elämää. En juurikaan shoppaile enkä sisusta, en käytä rahaa kauneushoitoloihin yms. En edes matkustele paljoa, koska koiralle ei ole aina kovin helppoa saada reissun ajaksi hoitajaa. 

Ei siis minuunkaan tee vaikutusta timmi kroppa, vaikka pidänkin liikuntaa terveydellisistä syistä hyvänä asiana. 

Vierailija
72/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin liikunnallisuus on yksi tärkeimmistä piirteistä miehessä. Oma mies on 190 cm, mutta en ole koskaan pitänyt pituutta tärkeänä. Sen sijaan monta kertaa olen tuskastellut, että miten toisen saisi innostumaan liikunnasta enemmän.

Vierailija
73/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe.

Mutta "liikunnallisuus" on tässä ketjussa taas olkiukkoiltu Rahka-Petriksi joka asuu punttiksella ja peilailee itseään kaikki illat.

Ketjussa on tasan yksi vastaaja kertonut harrastavansa bodausta, muut on olleet korkeintaan liikunnallisia jos sitäkään (minimiliikuntasuositukset on tosiaan sen 5 x 30min viikossa kuormittavaa liikuntaa).

Itse teen suurin piirtein tuon, ja ulkoiluharrastukset päälle jotka ei ole hikiliikuntaa.

Riittävän liikunnallinen nainen olisi sellainen joka tykkäisi jonkin verran ulkoilusta ja ehkä jotenkin hoitaisi kuntoaan ettei vain makaisi sohvalla. Olisi kiva jos intohimo olisi joku muu kuin herkuttelu, ja voisi hyväksyä sen etten perinnöllisen diabetesriskin ja sokerista tulevan vetämättömän olon takia halua totutella mättämään sokeria naamaan.

Nykyiset elämäntavat vaan ovat sillä tolalla ettei edes tämä ole saatavilla, kun jokainen normaalipainoinen nainen on hirveässä kurssissa, tai ainakin sellaisessa että on varaa raakata lyhyemmät/ei-komeat/pienituloisemmat miehet pois laskuista.

Eli sama tilanne kuin monella muullakin vastaajalla.

Itseni kaltaisiin ei ole tsäänssejä, enkä jaksa enää kuunnella piiloivailua hoikkuudesta ja pettynyttä ihmettelyä että miksei ne suklaamuffinssit nyt kelpaa.

Vierailija
74/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172cm ja käytän mielelläni korkkareita, miehen oltava niin pitkä etten voi taputella päälakea kävellessämme. Liikun 4-5krt viikossa, en kestä sohvaperunoita. Olen suorasananainen ja totean asioita ääneen hyvin helposti. Liikkumaton lyhyt mies ei kestäisi viikkoakaan seurassani, parempi vaatia jo alussa tiettyjä asioita!

Vierailija
75/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntafanaatikoille kiitos ei. Pahimpia näistä nämä sykemittari ranteessa pulvereita sekoittavat superpyöräilijät ja kuntosalihullut. Ei kiitos.

Pidän ihan tavallisista miehistä, arvostan rahvasta työntekoa ja vakituista palkkaa. Pärjään omillani kyllä ettei siihen tarvi nyt tarttua.

Komeista miehistä en pidä sitten ollenkaan, enkä lyhyistä.

Jokaisella oma makunsa ja se heille suotakoon.

Vierailija
76/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin liikunnallisuus on yksi tärkeimmistä piirteistä miehessä. Oma mies on 190 cm, mutta en ole koskaan pitänyt pituutta tärkeänä. Sen sijaan monta kertaa olen tuskastellut, että miten toisen saisi innostumaan liikunnasta enemmän.

Sanat: liikunnallisuus on yksi tärkeimmistä piirteistä, pituudella ei ole väliä

Teot: pariutuu 190cm miehen kanssa joka ei harrasta liikuntaa

Vierailija
77/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, peli on selvä.

Kaikki naiset haluavat miehen joka on pitkä, geenikomea ja menestynyt.

Timmit/hotit naiset haluavat lisäksi että mies on liikunnallinen, mutta sen jälkeen kun mies on pitkä, geenikomea ja menestynyt.

Muut naiset joustavat osasta näistä, riippuen miesmausta ja millaisia ovat itse (pituus/menestys -> miehen oltava naista pidempi "korkkarivaralla" ja vähintään yhtä menestynyt).

Jotkut naiset ei vaadi näistä yhtään, koska ei ole varaa. Se tarkoittaa yleensä merkittävää ylipainoa, ja melko harva reilusti ylipainoinen tykkää liikunnasta. Ja usein sitä että lapsikuume on iskenyt, kiire saada mies ASAP.

Sori ap, mutta se on game over sulle.

Vierailija
78/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät rinta-, reisi-, ja vatsalihakset on plussaa.

Laihuus ei oikein. Lyhyys nounou

Vierailija
79/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe.

Mutta "liikunnallisuus" on tässä ketjussa taas olkiukkoiltu Rahka-Petriksi joka asuu punttiksella ja peilailee itseään kaikki illat.

Ketjussa on tasan yksi vastaaja kertonut harrastavansa bodausta, muut on olleet korkeintaan liikunnallisia jos sitäkään (minimiliikuntasuositukset on tosiaan sen 5 x 30min viikossa kuormittavaa liikuntaa).

Itse teen suurin piirtein tuon, ja ulkoiluharrastukset päälle jotka ei ole hikiliikuntaa.

Riittävän liikunnallinen nainen olisi sellainen joka tykkäisi jonkin verran ulkoilusta ja ehkä jotenkin hoitaisi kuntoaan ettei vain makaisi sohvalla. Olisi kiva jos intohimo olisi joku muu kuin herkuttelu, ja voisi hyväksyä sen etten perinnöllisen diabetesriskin ja sokerista tulevan vetämättömän olon takia halua totutella mättämään sokeria naamaan.

Nykyiset elämäntavat vaan ovat sillä tolalla ettei edes tämä ole saatavilla, kun jokainen normaalipainoinen nainen on hirveässä kurssissa, tai ainakin sellaisessa että on varaa raakata lyhyemmät/ei-komeat/pienituloisemmat miehet pois laskuista.

Eli sama tilanne kuin monella muullakin vastaajalla.

Itseni kaltaisiin ei ole tsäänssejä, enkä jaksa enää kuunnella piiloivailua hoikkuudesta ja pettynyttä ihmettelyä että miksei ne suklaamuffinssit nyt kelpaa.

Kun joku nykypäivänä puhuu sokerin mättämisestä naamaan, mulle tulee ensimmäisenä mieleen himokarppaaja. Tämä ihan siksi, että en tiedä ketään, joka lusikoisi sokeria suoraan purkista naamaansa, joten tuolla sanonnan täytyy tarkoittaa jotain muuta ja valitettavan usein se tarkoittaa, että ei käy sitten hedelmät, ei perunat, ei leipä yms. Luonnollisestikaan ei käy mitkään makeat leivonnaiset, jäätelö eikä muu makea herkku, mutta enpä mä itsekään sellaisia syö kuin juhlapäivinä ja joskus hellepäivänä tekee mieli jäätelöä. Mikä tahansa ruokavalio on mulle ihan ok, kunhan siitä ei tee suurta numeroa eikä edellytä, että itse alkaisin noudattaa samaa ruokavaliota. 

Vierailija
80/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän merkitsee miehen kulturellius ja luovuus sekä älykkyys.

Jos mies on kirjailija, näyttelijä, historiantutkija, meribiologi tai edes basisti, on mielenkiintoisempaa kuin jumppaaminen.

Retkiluistelu, vaellus, böödibongaus ja melonta Yhdessä - on jees, se että mies viilettää yksin, on jotenkin tavoitteena omituinen.