Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät arvosta miehen liikunnallisuutta?

liikunnallinenmies
26.12.2018 |

Olen havainnut etteivät naiset juuri arvosta tätä.

Omaan suosiooni on vaikuttanut todella negatiivisesti pituus ja myös se etten ole "geneettisesti" komea. Ei komeitya kasvoja siis, enkä ole raamikas.
Suuri vaikutus on ollut myös ammatilla.

Sillä taas ei ole ollut mitään vaikutusta olenko mahakas pullalla ja oluella elävä laiskuri, vai liikunnallinen (olen siis ollut molempia).

Tunnen vain pari naista jotka sanovat että miehen tulee olla liikunnallinen tai urheilullinen. Mutta tässä onkin catch, nimittäin jos katsoo näiden miesystäviä niin ghuomaa että näilläkin synnynnänen komeus ja tilipussi ovat ekat vaatimukset. Sen PÄÄLLE vaaditaan että se mieskin liikkuu.

Missä naiset joille vaikka lyhyys ja pienituloisuus ovat ok mutta kaljamaha ei?

Miksi näin? Luulisi terveydellä olevan merkitystä???

Kommentit (457)

Vierailija
21/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naiset eivät yleensä ottaen ole tykänneet susta kauheasti, joten teet yleistävän otsikon ettei liikunnallinen mies kelpaa kenellekään naiselle. Selvä homma tämä.

Vierailija
22/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse liikunnallinen nainen, mutta mies on täysin sohvaperuna. Haluaisin toki että mies huolehtisi terveydestään enemmän, pelkään että elintasosairaudet iskevät päin kasvoja keski-iällä, mutta lihaksikas vartalo ei sinänsä ole prioriteeteissä korkealla (eikä miehelläni ole paksua lompakkoakaan.) Kuntosalilla käyn usein ja ei kyllä nämä ölisevät pareittain kulkevat salikollit voisi vähempää kiinnostaa. Harvemmin näkee herkkiä ja älykkäitä miehiä saleilla. Miksiköhän näin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoisia vastauksia. Jessus sentään.

Noin puolet teistä on vastannut olkiukolle joka urheilee 24/7 ja peilailee itseään kaiket illat.

Tarkoittaako "liikunnallinen" teistä jotain tuollaista?

Harrastan ihan terveyttä ylläpitävää liikkumista, noin 5xviikossa. Suvussa on tyypin 2 diabetesta ja korkeaa verenpainetta, yritän välttyä molemmilta.

Ja joo olen hoikka. Ei raamikas, iso tai lihaksikas. Ne geenit, ja en tosiaan harrasta ulkonäkökeskeistä lihasten kasvattamista...mikä taitaakin oikeasti olla huono juttu, kun ajokoiramaiset miehet saavat taas kuulla raamien puutteesta. Tekisi mieleni tölväistä takaisin, mutta olkoon.

Ja joo, en tykkää niistä herkuista. Tämähän tekee välittömästi terveysnatsin jos ei pulla maistu.

Mutta ok, jos kerran tämmöinen nipin napin minimisuosituksiin yltävä elämäntapa on liian fanaattinen, niin keskitytäänkö siihen mitä voisin tehdä jotta kaltaiseni terveysnatsit kiinnostuisivat?

Vierailija
24/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostan sitä että mieheni harrastaa liikuntaa.

P.s. En ole timmissä kunnossa.

Vierailija
25/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin myös tylsää luonnetta.

Enpä tiedä. Outoa kuinka sitten naiset joita ei liikunta kiinnosta, kiinnostuvat minusta ja pitävät minua luonteen perusteella kiinnostavana. Jopa sellaisetkin jotka sitten yrittävät muuttaa minua siten ettei liikkumiseen menisi "tunteja viikossa" (=minimiliikuntasuositukset, mutta no menköön), ja että herkut maistuisivat kuten normaalille ihmiselle, eli useita kertoja viikossa.

Itse en ole vaatinut keneltäkään elämäntaparemonttia, ja kun toista ei ole liikunta kiinnostanut edes vähäisessä määrin, en ole puhunut asiasta.

Luulisi että terveysnatsille sopisi toinen terveysnatsi?

Vierailija
26/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-liikunnallisilla ihmisillä on ihmeellisiä ennakkokäsityksiä esim. kuntosalilla kävijöistä. Suurin osa ainakin meidän salilla on ihan tavallisia mukavia ihmisiä joiden kanssa voi jutella mistä tahansa maan ja taivaan välillä, niin halutessaan. Seassa toki on fanaatikkojakin, mutta mitä sitten. On ihmisiä jotka viestittävät olemuksellaan, että ovat vain ja ainoastaan treenaamassa ja se on ihan ok, saavat olla rauhassa. 

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos naiseni ei käy salilla tai ole muutenkaan urheilusta kiinnostunut - kunhan ei valita harrastuksistani. Ne kun eivät todellakaan vie kohtuuttomasti aikaa enkä ole fanaattinen oikein minkään asian suhteen.

Vierailija
27/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse liikunnallinen nainen, mutta mies on täysin sohvaperuna. Haluaisin toki että mies huolehtisi terveydestään enemmän, pelkään että elintasosairaudet iskevät päin kasvoja keski-iällä, mutta lihaksikas vartalo ei sinänsä ole prioriteeteissä korkealla (eikä miehelläni ole paksua lompakkoakaan.) Kuntosalilla käyn usein ja ei kyllä nämä ölisevät pareittain kulkevat salikollit voisi vähempää kiinnostaa. Harvemmin näkee herkkiä ja älykkäitä miehiä saleilla. Miksiköhän näin on?

Et taida käydä yliopiston salilla vaan jossain halvassa ketjuskeidassa

Vierailija
28/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittely ettei muka jää yhteistä aikaa on ihan täyttä schaissea.

Kun olen tehnyt vaativassa (mutta toki hyväpalkkaisessa ja mielenkiintoisessa) työssä pitkiä päiviä, koskaan ei ole ajanpuute ollut esteenä kumppanin löytymiselle.

Kun sitten sain tarpeekseni oravanpyörästä ja keskityin terveyteen enemmän, tunnin reissusta salille (matkoineen) on tullut valitusta.

Vierailija
29/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kuulua selkeää vähemmistöön, sillä todellakin arvostan liikunnalisuutta. Se on kakkoskriteerini miehissä. Kemia ja yhteinen huumori tietenkin ykkönen. Ulkönäkö ja tilipussi tulevat kaukana perässä listalla. En ikinä voisi olla yhdessä liikkumattoman miehen kanssa.

Vierailija
30/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli MAT-guru ja "pariutumisen asiantuntija" 1212 oli oikeassa.

Naisille ratkoo geenit ja raha/status, miehille se että nainen on terve/timmi.

Näitä ominaisuuksia sitten vaihdetaan markkinoilla.

Noin se mun havaintojen mukaan menee. Timmit naiset ei seurustele lyhyiden tyhjätaskujen kanssa, vaikka ne olisi timmejä. Hyvä runko vaihdetaan pitkiin lapsiin ja hienoon taloon.

Vierailija
31/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kovastikin liikunnallisuutta, mutta se on vain yksi asia muiden joukossa. Haluan siis liikunnallisen miehen, mutta samalla moni muu juttu pitää matchata.

Vierailija
32/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan kovastikin liikunnallisuutta, mutta se on vain yksi asia muiden joukossa. Haluan siis liikunnallisen miehen, mutta samalla moni muu juttu pitää matchata.

Ja mitähän ne monet muut jutut mahtavat olla?

Vierailija
33/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuin jos naisena kysyisin, miksi miehet eivät arvosta naisen koulutusta ja uratavoitteita, koska itselleni ne ovat tärkeitä.

Uskon, että useimmat miehet kyllä arvostaa, mutta samaan aikaan tiedostavat, että heillä ei ole mahdollisuuksia saada tällaista naista. Se, että Pertti Putkimies ei lähesty korkeastikoulutettua uraohjusta, voi olla vain halua suojata itseään turhilta pettymyksiltä. Parempi yrittää iskeä sellaista, johon uskoo olevan mahdollisuudet.

Vierailija
34/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä liikkuvista ihmisistä nykyään. Haluaisin itsekin taas liikkua mutta Suomen terveydenhuolto vaurioitti liikuntaelimiäni pikku rutiinileikkauksessa. Haluaisin edes kävellä kilometrin ilman kipua ja ihmisten kyyläystä. Olen siis vain kateellinen ihmisille jotka pääsevät urheilemaan ja saavat vielä nauttia siitä. Minäkin sain aikoinaan nautintoa kun juoksin pitkin metsäpolkuja. Nyt saan lenkata kauppaan itkua pidätellen.

Kerrankin pääsin pelaan kateuskortilla!

Vierailija
35/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan kuulua selkeää vähemmistöön, sillä todellakin arvostan liikunnalisuutta. Se on kakkoskriteerini miehissä. Kemia ja yhteinen huumori tietenkin ykkönen. Ulkönäkö ja tilipussi tulevat kaukana perässä listalla. En ikinä voisi olla yhdessä liikkumattoman miehen kanssa.

Oletko sinkku?

Vierailija
36/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli MAT-guru ja "pariutumisen asiantuntija" 1212 oli oikeassa.

Naisille ratkoo geenit ja raha/status, miehille se että nainen on terve/timmi.

Näitä ominaisuuksia sitten vaihdetaan markkinoilla.

Noin se mun havaintojen mukaan menee. Timmit naiset ei seurustele lyhyiden tyhjätaskujen kanssa, vaikka ne olisi timmejä. Hyvä runko vaihdetaan pitkiin lapsiin ja hienoon taloon.

Aika pitkälti näin. Rahan/statuksen rooli riippuu paljon siitä millainen hyvinvointiyhteiskuntamalli on. Suomessa rahan merkitys on pienempi suhteessa geeneihin ja jenkeissä "huonoja" geenejä voi paremmin kompensoida kouluttautumalla statusammattiin ja hankkimalla rahaa

Vierailija
37/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin suhtaudun varauksella näihin maantietä hinkuttaviin pyöräfanaatikkoihin ja ajokoiran näköisiin juoksijoihin. Yleensä näillä se liikunta on elämää suurempi asia elämässä. Toivon mieheltäni samaa kuin mitä itse teen eli liikunta on vaihteleva osa elämää ja sitä harrastetaan iloisella mielellä kunnon ja ruhon ylläpitämiseksi eikä mitata ja arvioida kaiken maailman meriiteillä.

Vastaavasti kun mies kuvailisi naista, niin lyttäys olisi melkoinen. "mikä sika, ei arvosta hoikkaa naista"!!

Vierailija
38/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei merkitsevästi vaikuta miehen tasoon. 

Miehestä ei tule 'seksikästä' vaikka olisi hyvä vartalo (pelkästään sillä). Siis niin kuin naisesta tulee miesten mielestä. 

Samat jutut mitkä toimii naisilla miesten suhteen, ei välttämättä ole 1:1 jäljennettävissä toimiviksi miehellä naisten suhteen. Koska naisilla on hieman erilaiset aivot. 

Vierailija
39/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin suhtaudun varauksella näihin maantietä hinkuttaviin pyöräfanaatikkoihin ja ajokoiran näköisiin juoksijoihin. Yleensä näillä se liikunta on elämää suurempi asia elämässä. Toivon mieheltäni samaa kuin mitä itse teen eli liikunta on vaihteleva osa elämää ja sitä harrastetaan iloisella mielellä kunnon ja ruhon ylläpitämiseksi eikä mitata ja arvioida kaiken maailman meriiteillä.

Vastaavasti kun mies kuvailisi naista, niin lyttäys olisi melkoinen. "mikä sika, ei arvosta hoikkaa naista"!!

Höpsis, tuota et usko itsekään 😀. Noin kirjoittava mies saisi kehut järkevyydestä.

Vierailija
40/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tasoteoriasta löytyi vastaus tähänkin?