Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu viettää joulupäivää yksin?

Vierailija
25.12.2018 |

... ja miten kulutat aikaa? Tsemppiä meille.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen, kuuntelen radiota ja myöhemmin ehkä katselen telkkaria, jos sieltä tulee jotain katsottavaa. Käteen osui yksi vanha kirja ja aloin lueskella sitä, kun sen tarina osaksi ajoittuu jouluun. Olisihan tuossa ollut pari lukematontakin opusta, mutta ne saavat nyt odottaa vuoroaan. Jos huomenna on nätti ilma, lähden täältä pesästäni ulkoilmaan.

Vierailija
2/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs yksinäinen. Notkun netissä, siivoilen, lueskelen, katson Netflixiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Onhan tämä vähän ankeaa mutta minkäs teet. Televisiota katson.

Vierailija
4/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Olen saanut ja lähettänyt yhden tekstiviestin, siinä tämän päivän kommunikaatio.

En valita, viihdyn omassa rauhassa.

Napostellut jouluherkkuja, lukenut (ikäviä) uutisia maailmalta ja Suomesta, palstaillut.

Arvuuttelen tässä löytyisikö joku tvsarja tai leffa katsottavaksi vai lämmittäisikö illallista.

Vierailija
5/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep. Olen saanut ja lähettänyt yhden tekstiviestin, siinä tämän päivän kommunikaatio.

En valita, viihdyn omassa rauhassa.

Napostellut jouluherkkuja, lukenut (ikäviä) uutisia maailmalta ja Suomesta, palstaillut.

Arvuuttelen tässä löytyisikö joku tvsarja tai leffa katsottavaksi vai lämmittäisikö illallista.

Kuulostaa mukavalta. Kiva kuulla että se yksinolo tällaisenakaan päivänä ei ole kaikille masentavaa :)

Vierailija
6/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson telkkaria ja roikun treffipalstalla juttelemassa.

7/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentelen kitaraa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
8/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen ollut. Kävin koiran kanssa lenkillä, olen katsonut tv:tä, siivoillut. Ei ahdista. Tällainen joulu tällä kertaa.

Vierailija
9/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tulin töistä, ja nyt katselen telkkaria, syön herkkuja ja lämmitän saunan. Viihdyn hyvin näinkin, mutta myönnän että jos olisi seuraa niin lähtisin mielelläni jonnekin tuulettumaan.

Hyvää joulua muillekin yksinäisille!

Vierailija
10/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein tutuille kynttilöitä tuonne kirkonmäelle ja nyt siemailen calvadosta.

Vierailija
11/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ei yhtään ankeaa. Minä vietän joka toisen joulun yksin. Joka toinen menee lasten ja sukulaisten kanssa koko repertuaarilla ja tunnustan suoraan että tarvitsisin viikon loman sen jälkeen, vaikka kivaa onkin. 

Nyt palstailen yökkäreissä glögimuki ja suklaarasia vieressä ja mietin tuossa aamupäivällä viisi minuuttia miksi vedin kaksikymmentä vuotta jouluja ja muita juhlia peräsuoli pitkällä muiden eteen liian väsyneenä nauttiakseni itse yhtään. 

Laittaisikohan vaikka kylvyn.

Vierailija
12/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlittuna seinään...yksin...120 päivää...

Vierailija
13/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Otin päikkärit, saunoin, ulkoilin. Nyt alan tehdä jouluaiheista illallista. Sitten luen kirjaa.

Vierailija
14/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tsemppiä meille, täällä myös yksinäinen jouluttelija. Tai, kissan kanssa..

Nukuin myöhään kun viimein minulla alkoi parin viikon loma. Olen poltellut tuikkuja, napostellut ja siirrellyt tiedostoja vanhasta puhelimestani uuteen. Välillä ihan ollut vaan sohvalla ja torkkunut.

Toissapäivänä laitoin jäälyhtyjä jäätymään sankkoihin ja eilen vein niitä hautausmaalle. ..Kaikkea semmoista pientä (ja osin ihan turhaakin) on tullut puuhasteltua. Aika mukavaa oikeastaan kun ei ole kiire minnekkään.

Vierailija
15/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Eilen oli kivaa ja kierrettiin sukulaisten luona, mutta tänään yksin. Niinku yleensä aina. Kuuntelen musiikkia ja roikun netissä.

Vierailija
16/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin käytännössä koko eilisen päivän muiden seurassa ja minä rasitun sosiaalisista tilanteista niin että tarvitsen aina pari päivää ihan itsekseni palautumiseen. Olen siis mielelläni tänään yksin kotona. Olen pelannut lahjaksi saamaani peliä ja tehnyt ruokaa. Juuri sytytin kynttilän lyhtyyn ja avasin kolmannen konvehtirasian, keitän kahvia ja aion neuloa samalla videoita seuraten. Kissa nukkuu vieressä. Erinomaista.

Vierailija
17/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan kiva päivä yksin. Siivoilin, keitin teetä, söin eilisiä tähteitä. En jaksanut vielä tälle päivälle laittaa jouluillallista, kun puuttuu puolukkahillo, niin samapa se on laitella huomenna. 

Vierailija
18/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin puhelimen kiinni eilen enkä aio tänään sitä avata. Netissä olen lojunut ja katsellut ohjelmia Netflixistä. En jaksa miettiä muita ihmisiä. Piereskelen, haukottelen, kaivan nenää, makaan sohvalla.  Syön jotain eilisiä jämiä jossain vaiheessa. Ihan hyvin menee.

Vierailija
19/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aaton ja täänään kotona ja nyt olen kotona.

Vierailija
20/28 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musaa, roikun netissä, katson telkkua, puuhastelen pieniä juttuja, syön, juon kahvia. Kaikkea mitä tavallisestikin. En tarvitse tsemppiä, koska tämä ei ole hirveetä kuin siltä osin, että mulla ei ole enää rakasta koiraa.