Mies. Vietkö naisellesi kukkia koskaan?
Jos et, niin miksi? Minulla nyt elämäni ensimmäinen mies, joka ei osta kukkia koskaan. Olen sanonut, että olisi niin ihana jos joskus kauppareissulta vaikka toisi. Kukat ei paljon jossain Lidlissä maksa.
Kommentit (14)
Mieheni toi minulle alussa leikkokukkia mutta pyysin, ettei toisi ekologisista syistä.
En. Se on epäkunnioittava klisee. Jos annan lahjan, niin jotain hyödyllistä tai herkullista.
En anna. Kauheaa luonnon resurssien tuhlausta viljellä kasveja joista ei saa ravintoa, kärrätä niitä fossiilisilla polttoaineilla ympäri maailmaa ja viikon päästä ne sitten pistetään roskiin.
Sanot, että entiset miehesi ostivat kukkia. Eihän nekään suhteet kestäneet, joten ehkä kukkien ostaminen ei kuitenkaan merkitse niin paljon.
Jaa, minä taas en arvosta. Ex käytti vähiä rahojaan, ja minunkin rahoja kukkiin, joista en välitä tippaakaan. Olisi tuonut nakkipaketin tai lihaa sillä rahalla, mutta ei, haukkui kun pirtää "olla läskiä läskille" kun syön jotain rasvatonta possun ulkofilettä.
Mutta niin, en voisi vähempää välittåå kukista, mies ei tätå kuunnellut vaikka yritin vihjata, mutta kai se oli kiva sitten kuvata ne kukat someen ja kehua kuinka hyvä mies on, ja pyydellä samalla 20-30 vuotta nuorempia naisia kavereiksi ja katsella näiden kuvia käteen vetäessä kun ei oma eukko kelvannut :D
Mieheni on ostanut pari viherkasvia mutta leikkokukkia ei tuo minun toiveestani . Mieluummin otan niittykukan siemeniä tai kukkasipuleita tai vaikka yrttiruukun .
En. Tai no. Haudalle voin sitten viedä.
Vien vaimolleni aina kukkia, kun olen saanut saan suihinoton.
Meillä mies tuo ajoittain kukkia kun haluaa ilahduttaa minua. Tietää, että rakastan iitä. Itse ostelen hänelle pieniä yllätyslahjoja muuten vaan, aina kun joku kiva juttu sattuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
En. Se on epäkunnioittava klisee. Jos annan lahjan, niin jotain hyödyllistä tai herkullista.
Kukat on hyödyllisiä. Estetiikka on hyödyllistä. Romantiikka on hyödyllistä.
(Jos estetiikka ei jollekin ole hyödyllistä, niin se joku voi saman tien lopettaa myös vaatteiden valitsemisen, sisustamisen ja ulkonäön hoidon.)
Vien aina, kun olen käynyt vieraissa.
Näin naisena en halua saada leikkokukkia keneltäkään, ja kerroin sen aikoinaan myös miehelleni. Ihan turhaa rahanmenoa, vaivaa ja roskia. Joskus joku asiakas tmv. kukkia toi, yleensä pyrin lykkäämään koko puketin heti seuraavalle asiakkaalle mukaan. Toisinaan meni suoraan roskiin. Valheellista tai ei, tietenkin kiitin aina antajaa kauniisti.
Vien yleensä. Jos on aihetta vien ruusuja ja jos muutenkaan niin siivouspäivän jälkeen tulppaaneja pöydälle. Tykkään itsekin.