Kuka muu viettää joulupäivää yksin?
Kommentit (28)
Ensimmäinen joulu yksin. Tänään meinaa vähän itsesääli vallata, eilinen meni mukavasti, vaikka silloinkin yksin olin. Kiitos siis tsempeistä. Kai se tästä, kaivoin herkkuja esille ja uppoudun loppuillaksi kirjan pariin niin ei tarvi omia murheita miettiä.
Ihanaa, olen aina joulut pääasiassa yksin. Toiset juhlii 50 km päässä, minä onneksi en omista autoa joten en "pääse" (lue: halua) sinne. Töissä olin aattona ja tämän päivän yksin, lapsi tulee huomenna käymään. Nautin kun saan nukkua, olen ollut kipeenä jo pari kuukautta ja melkein koko ajan töissä. Poistelen univelkoja ja nukun aina kun nukuttaa. Välillä syön, selaan nettiä, katson telkkaria. Ihana ettei tarvitse huolehtia kenestäkään muusta kuin itsestä. Kylmää kinkkua ja rosollia, suklaata ja teetä. Siinä minun menuni tälle joululle.
Minä en ole yksin, mutta Trump oli, ja käytti aikansa muiden haukkumiseen Twitterissä.
Surffaan netissä ja syön, ehkä voisi elokuvan tai pari katsoa kohta. Hyvä mieli, en kaipaa juuri nyt muita ihmisiä paikalle.
Minä myös, lähinnä katselen netflixiä ja kuuntelen musiikkia, siivoillakin piti mutten sitten jaksanut. :P Samanmielisen tai -mielisten seura olisi kiva, mutta menee tämä näinkin :)
Lepään. Stressaa kun olen huomenna luvannut mennä.
Ihana hiljaisuus ja lepo.
Vierailija kirjoitti:
Äsken tulin töistä, ja nyt katselen telkkaria, syön herkkuja ja lämmitän saunan. Viihdyn hyvin näinkin, mutta myönnän että jos olisi seuraa niin lähtisin mielelläni jonnekin tuulettumaan.
Hyvää joulua muillekin yksinäisille!
Kiitos ja Jouluntoivotus sinnekkin. Yksin on tämä Joulu mennyt, tai kaksin kissani kanssa! Olen lueskellut, katsellut telkkua, käynyt tällä palstalla, käynyt ruokkimassa lintuja,saunonut ja soittanut (aattona) äidilleni sekä parille ystävälleni, myös edesmenneen mieheni veljen perheelle. Hyvää Joulunaikaa kaikille!
Minä en nauti.Kolmas joulu yksin enkä totu tähän.