Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero, exän uusi nainen ja exän hämmentävä käytös.

Vierailija
25.12.2018 |

Eli erottiin noin kuukausi sitten. Yhdessä 11v ja 2 lasta. Mies ilmoitti vaan että haluu erota, oli yhden yön kotona ja sit muutti pois. Nukkui kaverilla tms. Ei ikinä suostunut keskustelee asiasta, sanoi että ollaan kasvettu erilleen ja haluaa olla yksin. Viikon päästä asui jo uuden naisen luona joka tuttu hänen kavereiden kautta, ei kuitenkaan kauaa tunteneet. Todella paska ja petetty olo. Hämmentävä myös kun halusi olla yksin mutta heti uuden nurkkiin asumaan. Sanoi että on hänen mielestään erottu jo vuosi sitten, ei kuitenkaan mitään puhetta asiasta ja ollaan suunniteltu tulevaa ja vietetty kivoja lomia ja kaikkee. Ollaan oltu nuoresta asti yhdessä, toistemme ensirakkaudet. Sanoo että ei haluu 20 vuoden päästä katua ja haluaa nähdä mitä muuta on tarjolla. Meidän välit tulehtui pahasti ja oon ollu tosi ilkee sitä uutta kohtaan, haukkunut tms. Koska sattuu niin paljon ja rakastan mun miestä älyttömästi. Silti mun mies antaa mulle mahdollisuuden olla ystäviä vaikka oon käyttäytynyt huonosti. Käy moikkaa lapsia ja haluu auttaa mua. Meil on kivaa yhdessä ja on nukkunut tääl sohvalla kun on ollu kipeenä. Toisena hetkenä haukkuu mut lyttyyn, sit kuitenkin sanoo ettei tarkoita vaan on niin vihainen ja pettynyt mun käytökseen eron jälkeen. Sit toisena päivänä kehuu mua ja sanoo että näytän hyvältä ja oon lempein ihminen mitä tietää. Välillä on estänyt mun puhelut ja pitää välimatkaa. Kerran myös suudeltiin.. Ja halaa kyl mua välillä kun pyydän ja sillon silittää mun selkää. Sit kuitenkin sanoo ettei rakasta enää. Eli tosi hämmentävää käytöstä. Viesti on sekava mut niin on tilannekin :D Tekee näin vaan lasten takia vai jotain muuta takana? Auttakaa ymmärtää ja miten te tulkitsette tän?

Kommentit (400)

Vierailija
141/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion nyt puhua aika suoraan, rumat sanat pitää sensuroida tai viesti jää matkalle mutta.. Mies kyllästyi suhun ja halusi uuden, nuoremman ja kireämmän pimpukan. Se uusi nainen ei kuitenkaan passaakaan niinkuin sinä eikä ymmärrä puolesta murahduksesta että nyt se tahtoo kaukosäätimen ja nyt makkaraa niin siksi on kiva välillä tulla sinne kotiin vanhan mamman luo palvelun piiriin. 

Vierailija
142/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/400 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehesi on keskenkasvuinen nulikka. Hänenkin olisi jo aika aikuistua ja ottaa vastuuta, mutta sinä ap et anna siihen mahdollisuutta, kun olet ottamassa häntä takaisin ja annat kaiken anteeksi. Nyt nainen pysyt lujana ja näytät petturille lopullisesti ovea.

Vierailija
144/400 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää päättyi? Saatiinko isään yhteyttä? Kävikö kokoamassa legoja?

Vierailija
145/400 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soittanut tai mitään. Illalla laitoin viestiä että miten paha olo pojalla oli. Tajus itsekin ja laittoi viestin. Mutta mä oon pitänyt etäisyyttä

Ap

Vierailija
146/400 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei soittanut tai mitään. Illalla laitoin viestiä että miten paha olo pojalla oli. Tajus itsekin ja laittoi viestin. Mutta mä oon pitänyt etäisyyttä

Ap

Et sinä pidä etäisyyttä, kun laitoit viestin.

Vierailija
147/400 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
148/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isästä kuulunut mitään? Ottaako lapset nyt viikonlopuksi?

Vierailija
149/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plot twist:

Takana riitaisa ero ja ap elää nyt harhaluuloissa ja illuusioissa, että mies olisi käynyt hänen luonaan yms.

Oikeasti mies viettääkin mukavaa elämää uuden naisensa luona kaukana hullusta ex-vaimostaan, joka vakoilee ex-miestä joka ikkunan takana ja kaupan hyllyjen välistä.

Vierailija
150/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tilannepäivitystä kaivataan! Miten menee?

Vierailija
151/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let him go, Elsa.

Vierailija
152/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei ota lapsia vkl, ei oo rahaa vuokraa paikkaa eikä kuulemma oo paikkaa mihin mennä. On tulossa kuitenkin katsomaan lapsia lauantaina jotta pääsen jonnekin. Kauhea ongelma oli kyllä tämänkin järjestys. Ja jotta pääsen lähtee tulee isä hoitaa lapsia mun luo.

Ap

Vierailija
153/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ota lapsia kotiinsa?

Vierailija
154/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koittaa pitää mahdollisuus palata entiseen avoinna jos kenties muitten kanssa pelleily menee mönkään ja omillaan asuminen onkin liian työlästä, pitää sua pois muitten miesten kynsistä samalla koska haluaa kaiken itse eikä sulle.

Vierailija
155/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/parisuhdekoulutt…

Tos oli mun mielestä hyvä juttu. Kantsii lukaista, ap. Tsemppii, kyllä tämä tästä.. <3

Vierailija
156/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee paskaa tekin uskotte. Mies ei saa kämppää eikä pysty ottaa lapsia luokseen.. hei oikeesti, aikuiset ihmiset.

Mies ottaa vaan kermat päältä, ei joudu vastuuseen mistään. Tapaa lapsia silloin kun itse pystyy eli harvoin ja sun luona.

Vierailija
157/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama fiilis mullakin.. Elää itse mut estää mun elämisen. Tänään juteltiin miten lasten päivä meni kun tulin töistä. Katseli vaan pöytää. Sanoin et eikö voi edes katsoo mua kun jutellaan, sit katsoi ja alkoi hymyilee. En sit tiedä mikä juttu ja kuvittelenko taas mut tuli vaan fiilis et sil on tunteita mut se yrittää peittää ne eikä voi siks edes katsoo mua eikä haluu halaa. Mut kyl siin katseessa oli taas jotain... Mut oli miten oli, mä jatkan eteenpäin! Se halus näin niin nyt se saa mitä tilaa. Mut kyl se osaa sekoittaa mun päätä tolla käytöksellään..

Ap

Vierailija
158/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä tiedän et se pääsee helpolla ja se ärsyttää. Mut en voi oikein muuta kun mennä nyt tällä tilanteella. Sanoin sille et ottakoot lapser yöks sinne uuden naisensa luo jos on niin vakavaa ja uskoo että kestää ja lapsille siis voi esitellä. Mut ei kuulemma voi ottaa. Päättele siitä sitten. Joten pakko ottaa se mun luo vahtii lapsia kun käyn töissä tai jossain. Mut laitoin sille lapun et siivoo omat jälkensä että mä en oo palvelija. Kyl se ärsyttää kun se tääl on.

Ap

Vierailija
159/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi et miksei ota lapsia kotiinsa niin siksi koska ei oo kotia kun muutti suoraan uuden naisen luo. Sinne ei suostu lapsia ottaa. Etsii kuulemma kotia mut epäilen.

Ap

Vierailija
160/400 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää ne lasten tapaamiset vaikka jollekin isän sukulaiselle tai ystävälle tai sitten lyhyempiä tapaamisia että käy jossain puistossa lasten kanssa pari kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä