Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero, exän uusi nainen ja exän hämmentävä käytös.

Vierailija
25.12.2018 |

Eli erottiin noin kuukausi sitten. Yhdessä 11v ja 2 lasta. Mies ilmoitti vaan että haluu erota, oli yhden yön kotona ja sit muutti pois. Nukkui kaverilla tms. Ei ikinä suostunut keskustelee asiasta, sanoi että ollaan kasvettu erilleen ja haluaa olla yksin. Viikon päästä asui jo uuden naisen luona joka tuttu hänen kavereiden kautta, ei kuitenkaan kauaa tunteneet. Todella paska ja petetty olo. Hämmentävä myös kun halusi olla yksin mutta heti uuden nurkkiin asumaan. Sanoi että on hänen mielestään erottu jo vuosi sitten, ei kuitenkaan mitään puhetta asiasta ja ollaan suunniteltu tulevaa ja vietetty kivoja lomia ja kaikkee. Ollaan oltu nuoresta asti yhdessä, toistemme ensirakkaudet. Sanoo että ei haluu 20 vuoden päästä katua ja haluaa nähdä mitä muuta on tarjolla. Meidän välit tulehtui pahasti ja oon ollu tosi ilkee sitä uutta kohtaan, haukkunut tms. Koska sattuu niin paljon ja rakastan mun miestä älyttömästi. Silti mun mies antaa mulle mahdollisuuden olla ystäviä vaikka oon käyttäytynyt huonosti. Käy moikkaa lapsia ja haluu auttaa mua. Meil on kivaa yhdessä ja on nukkunut tääl sohvalla kun on ollu kipeenä. Toisena hetkenä haukkuu mut lyttyyn, sit kuitenkin sanoo ettei tarkoita vaan on niin vihainen ja pettynyt mun käytökseen eron jälkeen. Sit toisena päivänä kehuu mua ja sanoo että näytän hyvältä ja oon lempein ihminen mitä tietää. Välillä on estänyt mun puhelut ja pitää välimatkaa. Kerran myös suudeltiin.. Ja halaa kyl mua välillä kun pyydän ja sillon silittää mun selkää. Sit kuitenkin sanoo ettei rakasta enää. Eli tosi hämmentävää käytöstä. Viesti on sekava mut niin on tilannekin :D Tekee näin vaan lasten takia vai jotain muuta takana? Auttakaa ymmärtää ja miten te tulkitsette tän?

Kommentit (400)

Vierailija
121/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mä nyt oon tehnytkin. Päästän sen menee. Hyväksyn että tilanne on nyt tämä. Toivon että meillä säilyy hyvä ystävyys mitä mieskin toivoo. Jos joku päivä hän tajuu tehneensä virheen niin katsotaan sitä sitten. Ehkä oon jo mennyt eteenpäin ja oon onnellinen.

Joku kysyi et mistä johtuu luottamuspula. Mun ex on tosi sosiaalinen ja juttelee kaikille. On ollu välil paljo menossa ja mun oli vaikee luottaa kun aloin epäilee sitä. Ja kolme vuotta sitten meil oli samantyylinen tilanne, mies ei tiennyt mitä haluu ja lähti uuden luo. Sitä kesti ehkä kaks kuukautta ja tuli takas ja oltiin onnellisia. Mies myönsi että se oli virhe eikä olis ikinä jatkanut sen naisen kaa. Ei tajuu mitä sekoili. Mun oli vaikee rakentaa luottamus uudestaan. Ja mies ei jaksanut odottaa että opin taas luottaa. Mut kun tää on käynyt ennenkin niin siks ehkä osaan toivoa että tulee taas takas.

Ap

Tällainenko on siis unelmiesi suhde? Tällaisen perhe-elämän mallin haluat näyttää lapsillesi? Ei helvetti, toivottavasti sinulla ei ainakaan tyttäriä ole, ihan hirveää jos oppivat samanlaiseksi lapatossuksi.

Ihan rehellisesti sanottuna: eihän sen uuden tarvitse olla kuin ihan normaalin älykkyystason ihminen. Sinä kun selvästikin olet aika yksinkertainen ja täysin vietävissä. Ei siinä mikään treenaaminen auta, jos ihmisen äo on järvisimpukan tasoa.

Vierailija
122/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan järkevä ihminen. Tiedän et oo tyhmä kun haikailen sen perään. Mut meil on ollut aika hieno suhde ja mä rakastan sitä edelleen. Se arvostaa ja välittää minusta edelleen. Mut ehkä sama jatkuu ja toi uus saa kokea tän saman tuskan.. Mies on kuitenkin jo suudellut mua vaik oli jo silloin niin vakavasti uuden kanssa. Sillon kolme vuotta samassa kuviossa tuli mun luo hakee läheisyyttä ja vietettiin aikaa yhdessä vaik oli niin ihastunut siihen uuteen naiseen. Toivoi etten sille kerro mut silti tuli aina hakee lisää... En ihmettelin jos tällä kertaa kävis samoin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua, että menet ihan rikki. Eikä kuitenkaan itse uskalla vääntää rautalangasta, että haluaa suhteenne olevan ohi. Rakastui nyt vaan toiseen ihmiseen ja potee ehkä huonoa omaatuntoa. Eron jälkeen ihminen käy läpi paljon tunteita, eikä missään oikein tiedä mitä haluaa. Käy itse ero läpi niin että pääset jatkamaan eteenpäin. Ryhdistäytyä ja hanki itsekin opitusta. Se voi nyt tuntua vaikealta, mutta pääset varmasti yli. Tsemppiä!

Vierailija
124/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan järkevä ihminen. Tiedän et oo tyhmä kun haikailen sen perään. Mut meil on ollut aika hieno suhde ja mä rakastan sitä edelleen. Se arvostaa ja välittää minusta edelleen. Mut ehkä sama jatkuu ja toi uus saa kokea tän saman tuskan.. Mies on kuitenkin jo suudellut mua vaik oli jo silloin niin vakavasti uuden kanssa. Sillon kolme vuotta samassa kuviossa tuli mun luo hakee läheisyyttä ja vietettiin aikaa yhdessä vaik oli niin ihastunut siihen uuteen naiseen. Toivoi etten sille kerro mut silti tuli aina hakee lisää... En ihmettelin jos tällä kertaa kävis samoin.

Ap

Arvostaa sinua? Välittää sinusta?

Ihan oikeasti?

Vierailija
125/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

edellinen jatkaa (liian pitkä kommentti)

...

Paras mitä voit nyt tehdä, on ottaa asiallinen linja ja kasvaa aikuiseksi. Ette olleet toisillemme oikeita, jos suhteenne pääsi loppumaan. Mutta ehkä tuo uusi nainen on exällesi oikea? Miten sinä, tuon suhteen ulkopuolinen henkilö, voisit tietää, kestääkö heidän suhteensa vai ei? Mutta jos tuo suhde kestääkin, kestätkö sinä sen, että ennemmin tai myöhemmin tulette näkemään heitä yhdessä, jos ei vielä lasten rippijuhlissa, niin viimeistään valmistujaisissa, häissä, lastenlastesi ristiäisissä, jo aikuisen lapsesi synttäri- tai joulujuhlissa? Silloin viimeistään lapsesi toivovat sinulta aikuismaista käyttäytymistä. Pystytkö siihen? Mitä pitemmälle tämän sodan viet, sen hankalampi on se lopettaa ja sen hankalampi on vuosien päästä katsoa silmiin kaikkia heitä ihmisiä, joita nyt kiusaat. Ja sen hankalampi on säilyttää omat kasvot omien lastesi edessä.

Tilanteessa on vaikea, ennen kaikkea sinulle ja lapsillesi. Sinusta riippuu, teetkö siitä vieläkin vaikeamman vai Tuletko puolitiehen vastaan.

Voimia! <3

Ihan hyviä pointteja muuten, mutta tuon korostaminen miten lapsilla on niiiiin paljon hauskempaa isän ja uuden naisen kanssa kuulostaa lapselliselta. Tietysti uudet asiat on lapsista jänniä ja se lähivanhempi usein on myös se ikävämpi, rajoja asettava vanhempi,joka ei aina ole kiva.

Tuskin sinäkään asut miehen ex.n luona, jotta voisit sanoa miten hän ei tee muuta kuin istuttaa lapset tv.n ääreen ja istuu sohvalla? Miehesi luonnollisesti kertoo vähän väritettyä totuutta omaksi edukseen. Et haluaisi että sinusta puhutaan negatiiviseen sävyyn, mutta teet sitä ITSE lasten äidistä.

Korostat kovasti lasten etua mutta olet itse pakottanut täysin toisilleen vieraat lapset muuttamaan nopeasti yhteen ja näet sen vain hienona juttuna. Oikeasti olisit hyvin voinut asua erillään ainakin puoli vuotta-vuoden,pari ennen edes yhteenmuuton harkitsemista,jos olisit ajatellut lapsia. Menit kuitenkin täysin oma rakkaudennälkä ja etu edellä,lapsista viis.

Vierailija
126/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

edellinen jatkaa (liian pitkä kommentti)

...

Paras mitä voit nyt tehdä, on ottaa asiallinen linja ja kasvaa aikuiseksi. Ette olleet toisillemme oikeita, jos suhteenne pääsi loppumaan. Mutta ehkä tuo uusi nainen on exällesi oikea? Miten sinä, tuon suhteen ulkopuolinen henkilö, voisit tietää, kestääkö heidän suhteensa vai ei? Mutta jos tuo suhde kestääkin, kestätkö sinä sen, että ennemmin tai myöhemmin tulette näkemään heitä yhdessä, jos ei vielä lasten rippijuhlissa, niin viimeistään valmistujaisissa, häissä, lastenlastesi ristiäisissä, jo aikuisen lapsesi synttäri- tai joulujuhlissa? Silloin viimeistään lapsesi toivovat sinulta aikuismaista käyttäytymistä. Pystytkö siihen? Mitä pitemmälle tämän sodan viet, sen hankalampi on se lopettaa ja sen hankalampi on vuosien päästä katsoa silmiin kaikkia heitä ihmisiä, joita nyt kiusaat. Ja sen hankalampi on säilyttää omat kasvot omien lastesi edessä.

Tilanteessa on vaikea, ennen kaikkea sinulle ja lapsillesi. Sinusta riippuu, teetkö siitä vieläkin vaikeamman vai Tuletko puolitiehen vastaan.

Voimia! <3

Ihan hyviä pointteja muuten, mutta tuon korostaminen miten lapsilla on niiiiin paljon hauskempaa isän ja uuden naisen kanssa kuulostaa lapselliselta. Tietysti uudet asiat on lapsista jänniä ja se lähivanhempi usein on myös se ikävämpi, rajoja asettava vanhempi,joka ei aina ole kiva.

Tuskin sinäkään asut miehen ex.n luona, jotta voisit sanoa miten hän ei tee muuta kuin istuttaa lapset tv.n ääreen ja istuu sohvalla? Miehesi luonnollisesti kertoo vähän väritettyä totuutta omaksi edukseen. Et haluaisi että sinusta puhutaan negatiiviseen sävyyn, mutta teet sitä ITSE lasten äidistä.

Korostat kovasti lasten etua mutta olet itse pakottanut täysin toisilleen vieraat lapset muuttamaan nopeasti yhteen ja näet sen vain hienona juttuna. Oikeasti olisit hyvin voinut asua erillään ainakin puoli vuotta-vuoden,pari ennen edes yhteenmuuton harkitsemista,jos olisit ajatellut lapsia. Menit kuitenkin täysin oma rakkaudennälkä ja etu edellä,lapsista viis.

Alakoululaiset lapset osaavat puhua. Niin meille äidillä olostaan kuin äidilleen meillä olostaan. Jälkimmäisestä saimme äidin vihan päällemme. Hienona juttuna kyllä näen, että molempien lapset tulivat hienosti juttuun keskenään ja nyt "sisaruksia" on tuplasti enemmän. Itsekin oon ikäni haaveillut isommasta perheestä ja yks (monista) syy erolleni oli se, että exän lapsiluku oli täynnä, omani ei ollut. Ketään en ole pakottanut yhtään mihinkään - lapset tutustuivat toisiinsa ensin leikkipuistossa, mistä luonnollisesti jatkettiin meille leikkimään. Mitä taas lähivanhemmuuteen tulee, niin onko "lähivanhempi" se, joka nostaa lapsilisiä ja jonka luona lapset ovat kirjoilla? Millä tavoin tuo lähivanhempi eroaa toisesta vanhemmasta lapsen silmissä, jos molempien luona viettävät 50% ajastaan? Lapset eivät ole sokeita eivätkä kuuromykkiä. Eivätkä myöskään vauvoja, vaan osaavat ihan itse ilmaista tahtonsa ja kiintymyssuhteensa. "Se vanhempi, joka asettaa rajoja" on kanssa aika naurettava pointti. Meinaatko, että meillä kotonani rajat on vain omilla lapsillani vai että meillä ei olisi lapsista rajoja kenelläkään?.. Mitäköhän tähän sanois.. tällä palstalla ei yllätä sinuakaan asenteesi "uutta naista" kohtaan. :)

Vierailija
127/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sinunkaan asenteesi. Automaattinen korjaus.

Vierailija
128/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No et sä kyllä ole. JO ihan lähtien siitä, että haukut sitä uutta naista miehelle. Tai pohdit jotain sen hiustenlaittotapoja. Tai ylipäätään tämä koko kuvio. Et oikeasti ole järkevä, etkä varsinkaan älykäs ihminen.

Vierailija
129/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mun mies” ”mun mies” ei ole sinun mies on sinun ”ex-mies”

Vierailija
130/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei voi olla totta... annat siis miehen käydä vähän väliä "kokeilemassa" elämää toisen naisen kanssa, ja sitten otat sen aina takaisin? Ja tällainenko ei sitten vaikuta häiritsevästi lasten kehitykseen? Ja oikeastiko pidät arvostamisena ja välittämisenä tuollaista, että pitää useampaa naista yhtä aikaa? Ja sinä otat avosylin vastaan ja jäät odottamaan, milloin se taas lähtee, ja milloin sattuu kohdalle sellainen, jonka kans miehellä oikeasti natsaa niin että jää sille tielleen? 

Omanarvontunto, haloo? Itsetunto? Sinä raukka rehkit salilla jotta kelpaisit miehelle, joka viis veisaa sinusta ja katselee koko ajan, löytyisikö parempi.

Vierailija
131/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vain se, että hankkiudut raskaaksi jotta saisit eksäsi takaisin...

Vierailija
132/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tätä koko ketjua lukenut, mutta ihan alussa sanot, että exäsi tuli teille nukkumaan, koska oli sairaana. Millä ihmeen logiikalla? Ettei häiritsisi uutta narttuaan? Koska tiesi saavansa parempaa palvelua?

Vierailija
133/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Se pyörittää sua ja uutta muijaa miten haluaa. Pian se alkaa lämmitellä sua uudelleen ja sä et sitä tietenkään voi vastustaa kun oot niin tossu.

Vierailija
134/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen sä tarvit tuota jo kahdesti muita nussinutta äijää? Miltä tuntuu olla varalla? Kynnysmatto? Onko susta kiva kun kohdellaan kuin rättiä?

Mä en suostuisi. Missä sun itsekunnioitus on?

JÄTÄ se!

Ovi lukkoon etkä päästä sisälle.

Mä olisin huutanut, raivonnut ja ollut aika kylmää kalaa tollaselle paskiaiselle. Ja sää vaan paapot! Hyi Helv..

Tuu ny järkiisi!

Vierailija
135/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, kyllä sinä ansaitset parempaa kuin tuo ex-ukkosi. Toivon kovasti, että heräilet nyt ymmärtämään sen itsekin.

Vierailija
136/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika mitä touhua... Ap, kirjoitustyylisi perusteella olet joku wt-Jonsuxx.

Vierailija
137/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis ymmärsinkö nyt oikein? Mies pettää sinua ja muuttaa uuden luo, ja sitten sinä, selkärangaton nilviäinen, ryhdyt "toiseksi naiseksi" omalle miehellesi, jonka pettämäksi olet juuri tullut. Tervettä, niin tervettä. 😂 #meilläonhienosuhde #olenihanjärkeväihminen #korvienvälissätuuliujeltaa

Vierailija
138/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis ymmärsinkö nyt oikein? Mies pettää sinua ja muuttaa uuden luo, ja sitten sinä, selkärangaton nilviäinen, ryhdyt "toiseksi naiseksi" omalle miehellesi, jonka pettämäksi olet juuri tullut. Tervettä, niin tervettä. 😂 #meilläonhienosuhde #olenihanjärkeväihminen #korvienvälissätuuliujeltaa

Repesin täydellisesti noille hashtageille :D :D

Vierailija
139/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ja tätä touhua sitten jaksaa puolustella puolustelemisesta päästyäänkin, vaikka kuinka moni ihminen täällä on jo sanonut mitä kannattaisi tehdä asialle. lusikka ja kauha, lusikka ja kauha..

Vierailija
140/400 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, sähän käyttäydyt ihan kuin mun mieheni ex. Heidän erotessaan ex joutui väliaikaisesti muuttamaan kaverinsa luokse, ex laittoi syyllistäviä viestejä "lapset kärsii" jos ei joka ilta tullut lapsia katsomaan. Ja lasten hoidot piti tottakai järjestää niin että mieheni tuli lapsia exänsä luokse kaitsemaan, tottakai, varsinkin mieheni tavattua minut heidän erottuaan. Myös miehen vanhemmille oli tarpeen haukkua minua, jorta ei edes tuntenut. Salilla alkoi käydä monta kertaa viikossa, toki miehen piti silloin tulla lapsia kaitsemaan, samoin kuin exän kampaaja ja kauneushoitoloiden ajaksi. Ja ehdottomasti kielsi miestä etten saa lapsia tavata. Myös sillä oli kiva uhkailla, että ex ottaa lapset ja muuttaa toiselle puolelle Suomea eikä mies saa tavata lapsia, jos ei tee juuri niin kuin ex haluaa. "Lapset kärsii kun et tänään tule luokseni." Jep.

Ai että pistää vihaksi. Tee nyt sinäkin vielä niin että etsi jokin pano, mielellään pari ja ala niitä hehkuttaa miehelle, ja muista pukeutua eroottisesti kun mies tulee lapsia hakemaan. Sitten kun palauttaa lapset voitte hetken jutella "lasten asioista" ja avaa toki viinipullo ja sytytä kynttilät valmiiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän