Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?
Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?
Kommentit (283)
En saanut mitään, mutta sain aikaisemmin syksyllä kameraani objektiivin. Olen saanut jo seuraavan syntymäpäivälahjankin etukäteen.
Mies oli hankkinut meille liput erääseen ensi kesän tapahtumaan josta ohi mennen on puhetta ollut sekä harrastusvälineen jota ihan toivoin kun kysyi.
Olen otettu. Itselläni mielikuvitus lakkasi toimimasta kun en voinut kustantaa meille yhteistä reissua tms kun en tiedä miehen ensi kesän aikataulua. (työ ja aikaa vievä kesäharrastus), ostin sitten tylsästi kaksi paitaa, sukkia, lempikarkkeja, hierontalahjakortin ja monitoimityökalun.
Sain langattomat kuulokkeet. Itse ostin miehelleni unimaskin. Sovittiin, että vain jotain pientä ostetaan. Ostettiin aiemmin syksyllä uusi auto ja keväällä mökille keittiö, joten päätettiin, että ei törsätä lahjoihin. Oli hyvä päätös :)
Sain kaiken mitä pyysin ja tyytyväinen olen, että oli niinkin orjallisesti jaksanut toiveitani noudattaa.
Sain toivomani lahjat: yöpuku, Ysl:n parfyymi, casmrir-pipo ja kaulahuivi ja uudet tyynyt Unikulmasta koko perheelle.
Henkilövaaka
ja kaksi patalappua.
Sain munaa eilen ja toissapäivänä kahteen otteeseen. Näin seurustelun kolmantena vuonna oon jo oppinut että ostelen itse lahjani ja keskityn omaan hyvään mieleen ja se on ok, en ostele enää miehellekään mitään isompaa. Mieheltä on turha odottaa mitään.
Ostettiin yhessä autotalliin kattoon kiinnitettävä aikuistenkeinu ;) ja mies osti mulle pari toivomaani leikkikalua ja seksikkäitä alusvaatteita. Kuulemma myös tilasi Chanelin hajuvesilahjapakkauksen mutta se ei ole tullut vielä. Ei se mitään, onhan meillä lahjoja joista nautiskella!
Sain toivomani korvakorut ja suurena yllätyksenä lahjakortin kampaamoon missä käyn, uuden laukun (mies oli kiinnittänyt huomiota kun vanhasta luotto dkny vetoketju temppuili koko ajan) ja täytyy sanoa että laukku oli nappi valinta. Lisäksi korealaisen kokkikirjan, rakastan kokkaamista ja korealaista ruokaa.
Nyt täytyy kehua että miehen kaikki lahjat oli todella hyviä, kerrassaan upeita.
Sain moccamasterin. En juo kahvia, mutta mies juo.
Sain 10 kpl sarjalipun autopesulaan.
Mies aina valittaa, että mun auto on likainen.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin yhessä autotalliin kattoon kiinnitettävä aikuistenkeinu ;) ja mies osti mulle pari toivomaani leikkikalua ja seksikkäitä alusvaatteita. Kuulemma myös tilasi Chanelin hajuvesilahjapakkauksen mutta se ei ole tullut vielä. Ei se mitään, onhan meillä lahjoja joista nautiskella!
Autotalliin??
Uuden sängyn (hieman etukäteen ja yhteinen toki), liput ihanaan konserttiin ja sormuksen. Ihan överiä yhteishinnaltaan, yksi tarpeeseen, yksi nostalgiaan ja yksi rakkauden osoituksena.
Ei voi olla ihanempaa rakasta minulla.
Kuka jouluyrmy alanuolettaa jokaisen kommentin? Hei, joku on kerran vuodessa... konvehti poskeen ja hyvää mieltä sinnekin.
Sain mieheltä laukun, korvakorut, pari, kirjoja ja musiikki-DVD:n. Oli todellakin ajatuksella hankitut lahjat. Paras lahja kuitenkin on kiirettömät joulunpyhät yhdessä.
Ted Bakerin kosmetiikkalaukun ja eläinkokeettoman hajuveden kun tietää että suosin cruelty-freetä.
Todella mieluinen.
Toivomani pehmeän aamutakin ja kirjan :) nappiin meni.