Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kolmioleivistä tulee paras voileipäkakku? Pirkka vai Coop?

Vierailija
04.05.2025 |

Meillä on sekä K- market että S-market joten valinnanvaraa on

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön ylppäreitä varten kyselen

ap

Vierailija
2/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista lystiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valmiista täytetyistä kolmioleivistä??? Tuo tulee kyllä niin kalliiksi että varmasti saat jostain leipomosta ihan valmiin ja paremman kakun samaan hintaan.

Vierailija
4/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan ihan neliskanttista paahtoleipää ja jokamtoiseen kerrokseen ruisvuokaleipää. Tulee paremman makuista ja siinä on enemmän rakennetta.

Vierailija
5/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö siis paahtoleipää vai teetkö voileipäkakun valmiista kolmioleivistä vierekkäin ja päällekkäin kokoamalla?

Vierailija
6/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä sitten jos haluat tarjota vetistä pullamössökakkua vieraille. Minä tilaisin voileipäkakut leipomosta, tai tekisin ne itse vuokaleivästä.

Vierailija
7/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö siis paahtoleipää vai teetkö voileipäkakun valmiista kolmioleivistä vierekkäin ja päällekkäin kokoamalla?

Joo näin meillä on aina tehty voileipäkakut perheen juhliin ja joulupöytään. 10-15 kolmioleivästä tulee yhtämonen hengen kakku. Sitten vaan majoneesia kuorrutteeksi ja päälle tomaatti ja maksamakkararuusut.

ap

Vierailija
8/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyselen kumpi pirkka vai coop kun noi coopin leivät on uusia. Ennen tehtiin aina pirkasta, koska markkinoiden edullisin.

ap

Vierailija
9/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo näin meillä on aina tehty voileipäkakut perheen juhliin ja joulupöytään. 10-15 kolmioleivästä tulee yhtämonen hengen kakku. Sitten vaan majoneesia kuorrutteeksi ja päälle tomaatti ja maksamakkararuusut.

ap

Tee kokonaan itse! Tulee paljon parempaa! Ei ole ole paljoa vaivaa levitellä täytteet leipien väleihin! 

Vierailija
10/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi onkin hyvä vinkki tehdä edullinen voileipäkakku! Tuli mieleen eräs paikallinen lounasyrittäjä joka haki Lidlistä tarjouslasagneja pari isoa laatikollista (näin itse)ja seuraavan viikon ruokalistalla olikin lasagnea tarjolla. 

Vierailija
11/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mä luulen että on vaikea saada nyt tähän kokemuksia, koska luultavasti kukaan muu ei ole tehnyt voileipäkakkua kaupan kolmioleivistä, koska se on niin tyhmä idea. 

Vierailija
12/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi. Tän täytyy olla trolli.

Vierailija
13/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi onkin hyvä vinkki tehdä edullinen voileipäkakku! Tuli mieleen eräs paikallinen lounasyrittäjä joka haki Lidlistä tarjouslasagneja pari isoa laatikollista (näin itse)ja seuraavan viikon ruokalistalla olikin lasagnea tarjolla. 

Ai kuinka niin edullinen?? Kolmioleipä maksaa halvimmillaankin 2-3 euroa ja jos noita tarvitaan 10-15, ja vielä kuorrutteet ja koristeet päälle, niin tuostahan tulee useita kymppejä.

Vierailija
14/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mieluummin raikkaita voileipiä.

Vierailija
15/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuinka niin edullinen?? Kolmioleipä maksaa halvimmillaankin 2-3 euroa ja jos noita tarvitaan 10-15, ja vielä kuorrutteet ja koristeet päälle, niin tuostahan tulee useita kymppejä.

Niitä voi bongailla punalaputettuna. Pakastaa tarpeeseen. 

Vierailija
16/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Voisi laskea mitä maksaa halpa kinkkuvalmiste kilohinnaltaan, majoneesi tms ja vaalea leipä. Vousiko joku tehdä vertailun ja laskea vielä työlleen hinnan. 

Vierailija
17/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä voi bongailla punalaputettuna. Pakastaa tarpeeseen. 

Trolli senkus pakastuu vaan.

Vierailija
18/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapaus, milloin tämä voisi olla järkevä idea, olisi jos joku haluaisi tehdä vaikka ihan pienen1-4 hengen voileipäkakun.

Vierailija
19/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Voisi laskea mitä maksaa halpa kinkkuvalmiste kilohinnaltaan, majoneesi tms ja vaalea leipä. Vousiko joku tehdä vertailun ja laskea vielä työlleen hinnan. 

Kolmiovoileipäkakku on uusi AV-perinneruoka! Nautitaan juhlissa 200gr makaronilaatikon alkuruokana Munsalan kansallispuku päällä.

Vierailija
20/29 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyselen kumpi pirkka vai coop kun noi coopin leivät on uusia. Ennen tehtiin aina pirkasta, koska markkinoiden edullisin.

ap

Osta ja maista, mille ne maistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme