Mitä v*ttua oikeasti? Oma 'perhe'
En käytä sanaa perhe, koska minulle se merkitsee jotain mitä omani ei ole. No, joka tapauksessa. Olen aina pitänyt jotenkin itsestäänselvyytenä, että vanhempi sisarukseni on fiksu eikä hänelle tulisi mieleenkään tekstailla samalla kun ajaa. Minun nähden ei ole ikinä tekstannut ratissa.
Äsken hän sitten kertoi, että lähti juuri ajamaan ja kysyin, että 'ja tekstailet samalla?' vastaus oli että kyllä ja kun sanoin vihaisena että tajuatko yhtään mitä teet, oli vastaus sellainen hölynpölyvastaus tyyliin no voi iik.
Soitin toiselle vanhemmalle ja kysyin mitä mieltä hän on asiasta (meillä on ollut isosisaruksen suosimista taustalla) ja ajattelin että tuollainen oikeasti vakava tieto saisi vanhemmat ajattelemaan. Niin mikä on tämän vastaus? "Ei ole hyvä juttu"
Ei ole hyvä juttu?! Ja sitten alkaa marttyyrivinkuminen, että onko tuo sinun ainoa asiasi jouluna ja todellako soitat vain haukkuaksesi minua. ÖÖÖ? Mitä v*ttua.
Miten "perheeni" voi olla täynnä tuollaista porukkaa?? Ihmiset, jotka joskus kuvittelin tuntevani. Olen aivan järkyttynyt enkä todellakaan liioittele. Onnea vaan elämään sitten kun tapahtuu onnettomuus ja porukkaa kuolee ja halvaantuu. Vankilassa on varmaan kivaa, tai neliraajahalvaantuneena pyörätuolissa loppuelämä.
Voi v*tun v*ttu että osaa suututtaa. Olen epäillyt vanhemmallani (toisella) alkavaa muistisairautta jo useamman tapahtuman takia, ja viimeistään tuo hänen reaktionsa sai aikaan ajatuksen, että tuo ei ole normaalia käytöstä. Millainen vanhempi reagoi tällaiseen asiaan toteamalla että ei ole hyvä juttu. Voi v*ttu että olen pettynyt ja vihainen. Tällaisille id*ooteille olen sitten sukua. Mahtavaa!!!
Kommentit (47)
Ei kukaan normaali vanhempi reagoi noin kun saa tietää lapsensa vaarantavan oman ja muiden hengen ja terveyden. Ei tuo ole normaalia!!
0/5. Ketään miestä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Voi kyynel.Et sitten miettinyt että soittamalla sille tekstailevalle sisarukselle aiheutat kolarin koska sisaruksella ei ole handsfreetä luurissa. ja sitten vielä soitat suvun läpi tuollaisen takia.Kasva stana aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Olen nainen ja tämä ei ole mikään h-elvetin trolli.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel.Et sitten miettinyt että soittamalla sille tekstailevalle sisarukselle aiheutat kolarin koska sisaruksella ei ole handsfreetä luurissa. ja sitten vielä soitat suvun läpi tuollaisen takia.Kasva stana aikuiseksi.
Niin, että on vaarallisempaa vastata puhelimeen kuin pitää katse puhelimessa ja ajaa. On siinäkin yksi id*ootti. Minä olen nähtävästi ainoa aikuinen tässä suvussa, kun ketään muuta ei kiinnosta vakavat asiat.
No eipä tuo iljettävästi toimiva sisko mihinkään vankilaan joudu, vaikka tappaisi jonkun välinpitämättömyydellään. Kiistää syyllisyytensä ja posrkuttaa menemään vaan.
Et sinäkään kovin tasapainoiselta kuulosta.
Vanhemman muistisairautta olen epäillyt siksi, että hän ei tajua normaalia puhetta ja joudun suuttumaan joka kerta kun hänelle yritän epätoivoisesti selittää kymmenennen kerran samaa asiaa ja samalla odotan, että hän havahtuu tyyliin "niinpä tietysti, olinpa hölmö kun en heti tajunnut." Mutta sitä havahtumista ei ikinä tapahdu.
Samoin hän ei tunnu muistavan mitään ja sitten vielä kaiken kukkuraksi noin välinpitämätön suhtautuminen oman lapsen törttöilyyn. Tuo ei ole normaalia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään kovin tasapainoiselta kuulosta.
Minä olen sattumoisin ainoa tasapainoinen henkilö tässä, koska tajuan että liikenne ei ole mikään leikkikenttä, vaan siellä ihan oikeasti kuolee ja vammautuu porukkaa. Minähän se haluankin saada jonain päivänä puhelun sairaalasta tai avata oven poliiseille. V*tun idi-ootit.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo iljettävästi toimiva sisko mihinkään vankilaan joudu, vaikka tappaisi jonkun välinpitämättömyydellään. Kiistää syyllisyytensä ja posrkuttaa menemään vaan.
Joutuu vankilaan tai ei, jonain päivänä hän tappaa/vammauttaa itsensä ja/tai muita. Ei aikuinen ihminen voi olla noin hel-vetin tyhmä.
Ap kuulostaa hyvin tasapainoiselta🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo viesti edes tarkoitti?? Kuka mies??
Ymmärrän hyvin miksi vanhemmat suosii siskoa. Itse en olisi edes vastannut puhelimeen.
Okei eli selkeästi täällä on yhtä idi__oottia porukkaa kuin suvussani. Jotenkin käsittämätöntä miten porukka suhtautuu vakaviin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ketään miestä tarvitsis erityisesti kiinnostaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että on vaarallisempaa vastata puhelimeen kuin pitää katse puhelimessa ja ajaa. On siinäkin yksi id*ootti. Minä olen nähtävästi ainoa aikuinen tässä suvussa, kun ketään muuta ei kiinnosta vakavat asiat.
Ei vaan sinä olet henkisesti keskenkasvuinen muita pomottava pikkuh*tleri. Sulla ei ole mitään asiaa itkeä vanhemmille tai sisarukselle yhden sisaruksen käytöstä kuin mikäkin pikkumuksu. Et ole enää pikkumuksu eikä sulla ole oikeutta urputtaa yhtään mistään. Jestas sä olet pälli.Huolehdi vaan omista asioistasi - niitä ei liene tarpeeks kun sulla on aikaa mestaroida muiden elämää.
Vierailija kirjoitti:
Okei eli selkeästi täällä on yhtä idi__oottia porukkaa kuin suvussani. Jotenkin käsittämätöntä miten porukka suhtautuu vakaviin asioihin.
Eläs hauku sukuas :) Täällä on kuule mitä ihmeellisempää pipoa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin käsittämättömän lapsellista sulta kuvitella että sulla on mikään oikeus puuttua täysi-ikäisten asioihin.Kamala kontrollifriikki.Pidä vaan huolta omista asioistasi, juoruakka.
Nyt joku ihmettelee, että miksi ihmeessä soitan vanhemmille ja raivoan isosisarukselle. No siksi, että minä olen tämän ns. perheen ainoa täysjärkinen enkä toivo sisaruksen vammautumista, kuolemaa tai linnareissua. Olen niin vihainen, aloin itkemään koska en voi käsittää että sukuni on tuollaista porukkaa.