Rakkaani vaimo yrittää kaikin tavoin
pilata suhteemme. Hän osti heidän koko perheelle matkan jouluksi varmistaakseen sen, että minä ja mies emme pääse tapaamaan jouluna. Vaimo tietää meidän suhteesta ja mies on suostunut jatkamaan kulissia vaimon kanssa vielä pari vuotta lasten takia. Lapset eivät tiedä mitään, joten joulumatka oli ovela veto, jotta mies ei voinut kieltäytyä. Mies on todella ihana lapsilleen, eikä halua pahoittaa heidän mieltään. Vaimo varmaan luulee, että sain tästä matkasta jonkun kohtauksen miehelle, mutta ei tämä ole minulle mikään elämänloppu. On ystäviä ja sukulaisia ja harrastuksia ja hyvä joulu tulossa. Kuitenkin ihmetyttää se, että hän yrittää aiheuttaa meille riitoja ja haluaa kynsin hampain pitää kiinni liitosta, jossa asiat on huonosti. Vaimo kohteli miestään vuosia kylmästi ja keskittyi uraan ja mies oli pelkkä apupoika hänelle. Riitoja hän ei yrityksistään huolimatta pääse aiheuttamaan ja se on aivan väärä taktiikka voittaa mies takaisin itselleen kokonaan.
Kommentit (100)
Mikä teidän toisten naisten älykkyys on? Haluatte miehen, josta jo heti kättelyssä näkee, ettei hän kunnioita parisuhdetta ollenkaan, koska pettää? Vai kuvitteletteko te olevanne jotenkin erityistapauksia, että miehen käytös muuttuisi teidän kanssanne. Ainiin, mieshän sanoo teitä täydellisiksi niin tottahan se tietysti silloin on!
Mä tunnen tapauksia, joissa on valittu kakkonen ja tapauksia joissa on pysytty yhdessä. Tiedän myös tapauksia, joissa se uusi suhde on päättynyt hyvin pian ja tapauksia joissa yhdessä on oltu vuosia, jopa sinne kuolemaan saakka. Eli ihan turha yleistää mihinkään suuntaan kestääkö mikäkin suhde.
Mutta sen sanon, että vuosikausia kakkosena roikkuminen ei ole mukavaa jos kuitenkin haluaisi sen oman parisuhteen ja perheen. Kannattaa oikeasti miettiä, että haluaako olla se, jonka pitää olla aina valmiudessa kun sille varatulle sopii. Jos vain haluaa seksiä niin varmaan ok, mutta muuten hiton alentavaa.
Ja kyllä, olen ollut toisena naisena omana sinkkuaikana, olen myös pitänyt itse toista suhdetta varattuna. Ja myös minua on petetty. Nyt viimeiset 15 vuotta itse ainakin uskollisena nykyiselle miehelle ja jos hänellä on jotain peliä, niin hyvin on peittänyt jälkensä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen tapauksia, joissa on valittu kakkonen ja tapauksia joissa on pysytty yhdessä. Tiedän myös tapauksia, joissa se uusi suhde on päättynyt hyvin pian ja tapauksia joissa yhdessä on oltu vuosia, jopa sinne kuolemaan saakka. Eli ihan turha yleistää mihinkään suuntaan kestääkö mikäkin suhde.
Mutta sen sanon, että vuosikausia kakkosena roikkuminen ei ole mukavaa jos kuitenkin haluaisi sen oman parisuhteen ja perheen. Kannattaa oikeasti miettiä, että haluaako olla se, jonka pitää olla aina valmiudessa kun sille varatulle sopii. Jos vain haluaa seksiä niin varmaan ok, mutta muuten hiton alentavaa.
Ja kyllä, olen ollut toisena naisena omana sinkkuaikana, olen myös pitänyt itse toista suhdetta varattuna. Ja myös minua on petetty. Nyt viimeiset 15 vuotta itse ainakin uskollisena nykyiselle miehelle ja jos hänellä on jotain peliä, niin hyvin on peittänyt jälkensä.
perus l*rton puhetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin hänhän on edelleen vaimo. Olisihan se ihan väärin, että mies viettää perheensä kanssa joulun. kun lapset saavat tietää isänsä h*orasta nii Sitten vasta teille riitoja tulee. Vai ajattelitko ettei mies välitä lastensa mielipiteistä?
Onko käynyt mielessä, että kohta miehellä on lapsia toisenkin perheen kanssa? Sitten he ovat sisarpuolia ja eivät varmasti ajattele pahaa toistensa äideistä.
Juu koska kukaan lapsi ei ole koskaan ajatellut pahaa äitipuolestaan?
Ap, kertoiko mies sinulle perhematkasta siis vasta tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on ykkönen, rakastajatar kakkonen, tod.näk. myös reikänä. Näin se meni ainakin minulla. Vaimon kanssa jatkan edelleen.
Mille sijalle ne lapset asettuu.
Ps. Minä valitsin kakkosenPs. Minä valitsin myös ykkösen. Hauskaa vaihtelua nämä kakkoset kylläkin, oman aikansa.
Ps. Minä valitsin kakkosen. Ykkönen vinkuu edelleen perään ja yrittää vieroittaa lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on ykkönen, rakastajatar kakkonen, tod.näk. myös reikänä. Näin se meni ainakin minulla. Vaimon kanssa jatkan edelleen.
Mille sijalle ne lapset asettuu.
Ps. Minä valitsin kakkosenPs. Minä valitsin myös ykkösen. Hauskaa vaihtelua nämä kakkoset kylläkin, oman aikansa.
Ps. Minä valitsin kakkosen. Ykkönen vinkuu edelleen perään ja yrittää vieroittaa lapset.
Ps. Minäpä valitsinkin kolmosen;)
Tasokkaalla miehellä riittää vientiä
Minäpä luulen että vaimonsa on kysynyt (kulmakarvat koholla) onko miehellä mitään erityisiä joulusuunnitelmia, ja kun niitä ei ole ollut, on varannut matkan,
Mistä sitä tietää ettei miehellä olisi kierrossa useampiakin naisia tai ainakin jo kiikarissa;)
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on. Kaikenlaista pientä epämukavuutta ja harmia joutuu kohtaamaan, kun on moraaliton l*mppu.
Itselläsi on peräti kaksinaismoraali. Joka itsensä ylentää, se alennetaan.
Mitähän moraalitonta on rakastumisessa? Kuka tässä tekee väärin? Sanoisin että mies, joka kerää rusinat kahdesta pullasta, mutta henkilöitä tuntematta en tietenkään voi olla varma.
Sitten kun kakkosesta tulee ykkönen niin pitää etsiä uusi kakkonen
Vierailija kirjoitti:
pilata suhteemme. Hän osti heidän koko perheelle matkan jouluksi varmistaakseen sen, että minä ja mies emme pääse tapaamaan jouluna. Vaimo tietää meidän suhteesta ja mies on suostunut jatkamaan kulissia vaimon kanssa vielä pari vuotta lasten takia. Lapset eivät tiedä mitään, joten joulumatka oli ovela veto, jotta mies ei voinut kieltäytyä. Mies on todella ihana lapsilleen, eikä halua pahoittaa heidän mieltään. Vaimo varmaan luulee, että sain tästä matkasta jonkun kohtauksen miehelle, mutta ei tämä ole minulle mikään elämänloppu. On ystäviä ja sukulaisia ja harrastuksia ja hyvä joulu tulossa. Kuitenkin ihmetyttää se, että hän yrittää aiheuttaa meille riitoja ja haluaa kynsin hampain pitää kiinni liitosta, jossa asiat on huonosti. Vaimo kohteli miestään vuosia kylmästi ja keskittyi uraan ja mies oli pelkkä apupoika hänelle. Riitoja hän ei yrityksistään huolimatta pääse aiheuttamaan ja se on aivan väärä taktiikka voittaa mies takaisin itselleen kokonaan.
Ja mistähän tiedät miten vaimo on miestä kohdellut? Kun mies sanoi niin?
Vierailija kirjoitti:
Itseäni aina hämmästyttää, kun nämä vaimot, jotka VUOSIKAUSIA nalkuttaa, pihtaa, kohtelee miestään kylmästi, tekevät yksin matkoja ja jättävät lapsetkin miehen tai muiden sukulaisten hoidettaviksi ovat niin järkyttyneitä ja loukkaantuneita, kun mies löytää toisen.
Aamen. Tätä narsistit eivät viitsi mainita. Ihmetellään vaan kun ukolla tulee mitta täyteen. Oma käytös on kuitenkin aina täysi kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni aina hämmästyttää, kun nämä vaimot, jotka VUOSIKAUSIA nalkuttaa, pihtaa, kohtelee miestään kylmästi, tekevät yksin matkoja ja jättävät lapsetkin miehen tai muiden sukulaisten hoidettaviksi ovat niin järkyttyneitä ja loukkaantuneita, kun mies löytää toisen.
Aamen. Tätä narsistit eivät viitsi mainita. Ihmetellään vaan kun ukolla tulee mitta täyteen. Oma käytös on kuitenkin aina täysi kymppi.
Mitä väliä? Eron saa haettua kumpi tahansa, myös vaimo, kun mitta äijän perseilyä tulee täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä sen näkee, miten rakastajattarilla on aina liian suuret luulot itsestään. Tulet aina olemaan miehelle kakkonen. Ei se vaimo ykkönen ole, vaan miehen lapset. :)
No jos ihmisellä on lapsia, niin ei kai kukaan kumppani ykkönen kuvittelekaan olevansa?
Ainakin mun miehelle on sen lapset ykkönen ja mulle mun lapset ykkönen. Ollaan toisillemme onnellisia tyytyväisiä kakkosia , ehkä suhde toimii myös siksi että molemmilla on tää tärkeysjärjestys niin tärkeä ja selkeä. Ja munkin mies oli edellisessä liitossaan vuosia lasten vuoksi, odotti että kasvavat ennen eroa. Mun lapset on myös meidän yhteisiä, mutta kyllä ne vaan on mulle ykkönen, miehen lapset samoin..niin sen vaan on oltava kun on vanhempi ja kasvatusvastuussa. Sitten tulee parisuhde. Samastun niin paljon lapsiin ehkä oman turvattoman lapsuuden vuoksi, että haluan laittaa heidät ensin ehkä sen vuoksi.
hyisentään kirjoitti:
Onko mukavaa rikkoa perhe. Häpeä ja lopeta se alapään joko naimisissa olevalle miehelle.
Mukavasti aina se ns. toinen nainen syyllistetään. Ihanko tosiaan olette sitä mieltä, ettei miehessä ole mitään vikaa? Tämä toinen nainen on miehen salakavalasti viekotellut sänkyynsä ja rikkoo siten miehen perheen. Oikeasti?
Voi ap, sua niin viilataan linssiin. Miksi ihmeessä mies jättäisi vaimonsa, kun nyt hänellä on koti, perhe, vaimo, rakastaja ja pääsee nauttimaan kaikista eduista?
Miettiköhän ap mitä muru vaimon kanssa puuhailee? Etelän lämpö, eilen oli kuutamo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mon vaimo ei tuollaista edes katsele. Kun sain tietää mieheni toisesta naisesta, hän sai muuttaa yhteisestä kodista jo samalla viikolla.
Mun rakastajan vaimo ei heittänyt miestään pihalle. Itki ja raivosi pari päivää, sitten alkoi lähes jokailtainen seksin tarjoilu. Vaimo riippuvainen miehensä rahoista, siinä syy. Eihän nyt lompakkoa pihalle heitetä eihän.
Aikanaan kerroin suoraan ja avoimesti että ellei seksiä ole kotona niin sitä voi sitten olla jossain muualla. Kas kummaa, sitten kun sitä seksiä oli jossain muualla niin sitten heräsi kiinnostus myös kotona sitä seksiä kohtaan. Ei tepsinyt selkeä etukäteiskeskustelu/ilmoitus useaan otteeseen vaan tarvittiin sitä suoraa toimintaa. Josta seurasi toisen hillitön tarve olla oikeassa. Ei se liitto lopulta kaatunut seksin puutteeseen, sehän alkoi 'ihmeesti' korjaantua vaan siihen ettei toinen halunnut viestimällä ja sopimalla puuttua toimimattomiin rakenteisiin. Pitä vaan saada olla oikeassa.
Ja tiedän että tämäkin kirjoitus saa roppakaupalla alanuolia kalikan kapsahduksen kokeneilta. : (
Vierailija kirjoitti:
> Kuka haluaa miehen (tai naisen), joka ei kunnioita antamiaq. Lupauksia ja valoja?
> "Kunnes kuolema meidät erottaa" on lupaus.Kyse on molemminpuolin annetusta lupauksesta ja "valasta". Käsittääkseni se ei anna oikeutusta työntää vastuuta ainoastaan toiselle parisuhteen toimivuudesta. Pahimmillaan toinen osapuoli heittelee kapuloita rattaisiin passiivisuudellaan ja kerää kiukkua tai pahaaoloa tai mitä se ikinä onkaan joka purkautuu raivona huutamisena yms. sen sijaan että asioista voitaisiin puhua ihan oikeilla nimillä selkeästi ja avoimesti sekä saada korjausta toimimattomiin menettelyihin.
— Monet tulevat gynekologin vastaanotollekin hakemaan lupaa haluttomuudelle. Mielestäni parisuhde on kuitenkin sanaton sopimus seksuaalisesta kanssakäymisestä, ja haluttomuus on sopimusrikkomus. Jos nainen katsoo oikeudekseen kieltäytyä seksistä vastoin puolison toiveita, hänen pitää olla valmis hyväksymään seuraukset, Metsä-Heikkilä sanoo.
www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/saako_seksin_laittaa_naftaliiniin_de…
Mun rakastajan vaimo ei heittänyt miestään pihalle. Itki ja raivosi pari päivää, sitten alkoi lähes jokailtainen seksin tarjoilu. Vaimo riippuvainen miehensä rahoista, siinä syy. Eihän nyt lompakkoa pihalle heitetä eihän.