Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkaani vaimo yrittää kaikin tavoin

Vierailija
23.12.2018 |

pilata suhteemme. Hän osti heidän koko perheelle matkan jouluksi varmistaakseen sen, että minä ja mies emme pääse tapaamaan jouluna. Vaimo tietää meidän suhteesta ja mies on suostunut jatkamaan kulissia vaimon kanssa vielä pari vuotta lasten takia. Lapset eivät tiedä mitään, joten joulumatka oli ovela veto, jotta mies ei voinut kieltäytyä. Mies on todella ihana lapsilleen, eikä halua pahoittaa heidän mieltään. Vaimo varmaan luulee, että sain tästä matkasta jonkun kohtauksen miehelle, mutta ei tämä ole minulle mikään elämänloppu. On ystäviä ja sukulaisia ja harrastuksia ja hyvä joulu tulossa. Kuitenkin ihmetyttää se, että hän yrittää aiheuttaa meille riitoja ja haluaa kynsin hampain pitää kiinni liitosta, jossa asiat on huonosti. Vaimo kohteli miestään vuosia kylmästi ja keskittyi uraan ja mies oli pelkkä apupoika hänelle. Riitoja hän ei yrityksistään huolimatta pääse aiheuttamaan ja se on aivan väärä taktiikka voittaa mies takaisin itselleen kokonaan.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hänhän on edelleen vaimo. Olisihan se ihan väärin, että mies viettää perheensä kanssa joulun. kun lapset saavat tietää isänsä h*orasta nii Sitten vasta teille riitoja tulee. Vai ajattelitko ettei mies välitä lastensa mielipiteistä?

Onko käynyt mielessä, että kohta miehellä on lapsia toisenkin perheen kanssa? Sitten he ovat sisarpuolia ja eivät varmasti ajattele pahaa toistensa äideistä.

Et taida olla elänyt perheessä, jossa se äitipuoli oli itsekäs hirviö. Miehellä on sisarpuolia niin isän kuin äidin puolelta, mutta jotenkin oudosti mies on testamentannut omaisuuteensa vai Äidin puolen sisarukselleen eli minä vaimona ja miehen äidin puolen sisarpuoli jaamme miehen omaisuuden, jos miehestä aika jättää ennenaikaisesti. Isän puolen sisarukset ovat ulkona testamentista.

P.s emme ole isän puolen sisarusten saati äitipuolen kanssa tekemisissä. Eivät olleet kutsuttuja meidän häihin saati lasten ristiäisiin.

Nyt en kyllä ymmärtänyt kuka tässä on tämä mies. Sinun miehesi? Sinun isäsi? Miehesi isä? Kuka on tämä testamentannut mies? Luin moneen kertaan. 

Suosittelen apua tuohon vaikeaan lukihäiriöön. Yleensä, jos tekstissä lukee "Miehellä" ja kirjoittaja osoittaa olevansa naimisissa niin se yleensä on se kirjoittajan aviomies. Jos saat tuosta väännettyä kirjoittajan isän sanasta mies niin otan osaa.

Eri

Vierailija
42/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hänhän on edelleen vaimo. Olisihan se ihan väärin, että mies viettää perheensä kanssa joulun. kun lapset saavat tietää isänsä h*orasta nii Sitten vasta teille riitoja tulee. Vai ajattelitko ettei mies välitä lastensa mielipiteistä?

Onko käynyt mielessä, että kohta miehellä on lapsia toisenkin perheen kanssa? Sitten he ovat sisarpuolia ja eivät varmasti ajattele pahaa toistensa äideistä.

Et taida olla elänyt perheessä, jossa se äitipuoli oli itsekäs hirviö. Miehellä on sisarpuolia niin isän kuin äidin puolelta, mutta jotenkin oudosti mies on testamentannut omaisuuteensa vai Äidin puolen sisarukselleen eli minä vaimona ja miehen äidin puolen sisarpuoli jaamme miehen omaisuuden, jos miehestä aika jättää ennenaikaisesti. Isän puolen sisarukset ovat ulkona testamentista.

P.s emme ole isän puolen sisarusten saati äitipuolen kanssa tekemisissä. Eivät olleet kutsuttuja meidän häihin saati lasten ristiäisiin.

Nyt en kyllä ymmärtänyt kuka tässä on tämä mies. Sinun miehesi? Sinun isäsi? Miehesi isä? Kuka on tämä testamentannut mies? Luin moneen kertaan. 

Suosittelen apua tuohon vaikeaan lukihäiriöön. Yleensä, jos tekstissä lukee "Miehellä" ja kirjoittaja osoittaa olevansa naimisissa niin se yleensä on se kirjoittajan aviomies. Jos saat tuosta väännettyä kirjoittajan isän sanasta mies niin otan osaa.

Eri

No kiitos kovasti. Minä nyt kysyin tuolta kirjoittajalta ja hän ehkä selventää asiaa minulle. Mutta jollei, niin ei se mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella rakkaalle miehelle johon vaimolla on suurempi valta kuin naisella jota hän noin palavasti rakastaa.

Vierailija
44/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni aloitti vuosi sitten suhteen varatun miehen kanssa. Aina on löytynyt yhtä ja toista syytä miksi ei ole vieläkään "voinut" muuttaa pois kylmän, tunteettoman psykopaatin luota.

Jotenkin ei jaksaisi kuunnella tuota vaimon mollaamista jatkuvasti.

Eiköhän tämä uusi suhdekin muutu myös jossakin vaiheessa arkiseksi. Nyt jaksetaan palvoa toista, hieroa öljyllä miehen selkää, imeä kalua ja ostaa seksikkäitä hhepeniä. Kohta on alusvaatteet eri paria samoin kun vaimollakin, joka käyttää vaan arkisia sloggeja.

Vierailija
45/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Eiköhän heillä ole ihan omat sukulaiset ja sosiaaliset kuviot.

Vierailija
46/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit varannut myös matkan. Tyhmyydestä pitääkin sakottaa jos ei osaa pelata kunnolla omaan maalin vaan antaa vaimon voittaa. Ensi kerralla ajoissa palstalle että me mestarit pystytään ajoissa auttaa

Vierailija
47/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on ykkönen, rakastajatar kakkonen, tod.näk. myös reikänä. Näin se meni ainakin minulla. Vaimon kanssa jatkan edelleen.

Mille sijalle ne lapset asettuu.

Ps. Minä valitsin kakkosen

Vierailija
48/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on ykkönen, rakastajatar kakkonen, tod.näk. myös reikänä. Näin se meni ainakin minulla. Vaimon kanssa jatkan edelleen.

Niin minäkin ja pääsin samalla lapsista

Vierailija
49/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Eiköhän heillä ole ihan omat sukulaiset ja sosiaaliset kuviot.

Kovasti vaikuttaa siltä ettei ole Kun pitää ihmetellä kun ei olla tekemisissä. Itsekkäitä ja julmia ollaan kun ollaan vain toisen puolen kanssa. Niin makaa kuin petaa. Äitipuoli itse teki asioista hankalia ja syrji vanhasta liitosta olevia lapsia.

Vierailija
50/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies on puolestaan sanonut vaimolle että se oli vaan hairahdus, en tiedä mikä minuun meni, ei se merkinnyt mitään, olet kaikkeni, se ok jo ohi, olen lopettanut yhteydenpidon ja poistanut nimeron, kulta teen kaikkeni että saan sut takaisin, mitä näitä kertomuksia nyt on.

Ja vaimo uskoo että oli hetken hairahdus, luulee että on aloitettu puhtaalta pöydältä ja nyt puuhaa uutta alkua.

Hah.

(Provo on mutta joo)

Vierailija
51/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Minä valitsin myös ykkösen. Hauskaa vaihtelua nämä kakkoset kylläkin, oman aikansa.

Vierailija
52/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pilata suhteemme. Hän osti heidän koko perheelle matkan jouluksi varmistaakseen sen, että minä ja mies emme pääse tapaamaan jouluna. Vaimo tietää meidän suhteesta ja mies on suostunut jatkamaan kulissia vaimon kanssa vielä pari vuotta lasten takia. Lapset eivät tiedä mitään, joten joulumatka oli ovela veto, jotta mies ei voinut kieltäytyä. Mies on todella ihana lapsilleen, eikä halua pahoittaa heidän mieltään. Vaimo varmaan luulee, että sain tästä matkasta jonkun kohtauksen miehelle, mutta ei tämä ole minulle mikään elämänloppu. On ystäviä ja sukulaisia ja harrastuksia ja hyvä joulu tulossa. Kuitenkin ihmetyttää se, että hän yrittää aiheuttaa meille riitoja ja haluaa kynsin hampain pitää kiinni liitosta, jossa asiat on huonosti. Vaimo kohteli miestään vuosia kylmästi ja keskittyi uraan ja mies oli pelkkä apupoika hänelle. Riitoja hän ei yrityksistään huolimatta pääse aiheuttamaan ja se on aivan väärä taktiikka voittaa mies takaisin itselleen kokonaan.

Toisen naisen myötä silmäni avautuivat, havahduin ettei elämäni tarvikaan olla tässä. Exä piti saada olla oikeassa. Olisi saanut ollakin muuten mutta kun ei osaltaan omannut halua tai kykyä korjata suhteen ongelmakohtia. Halusi vaan ettei minullakaan olisi kivaa kun huomasin että ruoho on ihan oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella. Ihan oikeasti haettiin ratkaisua ongelmiin ulkopuolisten ammattiauttajien avustuksella. Silti mikään perustavaa laatua oleva ei muuttunut. Heräämiseni myötä ymmärsin erota. Ja ymmärsin että toimivaan parisuhteeseen vaaditaan tarpeeksi yhteensopivuutta riittävän monella osa-alueella. Joku voisi todeta ranttuudeksi tai ronkeliudeksi, kuitenkin kyse on realismista. Nyt muutaman vuoden jälkeen olen saanut kohdata yhteensopivuutta - nautinnollista. : )

Vierailija
53/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta jotenkin hyvittaa tämä vaimojen iänikuinen ”mies ei ikinä jätä toisen naisen vuoksi!”, vaikka jokainen tietää naisia, kenet on jätetty toisen vuoksi. Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta tai edes erityisen harvinaista.

Olen vaimo itsekin ja tiedostan, että minulla on hyvä mies. Ja tiedän myös, että niistä on erityisen paljon kysyntää. Pidän suhteesta omalta osaltaan huolta, annan paljon seksiä, huomioin ja kehun. Mies on kotona lapsen kanssa, kun minä olen se uranainen. On erittäin realistinen mahdollisuus, että mies löytää toisen, jos hänellä ei ole vuosiin ollut omassa liitossa lämpöä ja seksiä, sitä on turha ihmetellä, jos tällaista tapahtuu eikä elätellä mitään älyttömiä haavemaailmoja siitä, ettei mies jättäisi ikinä toisen vuoksi.

Vierailija
54/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinähän olit tämän näkemässä vai kerrotko vain mitä mies on sinulle kertonut.Asioissahan on aina kaksi puolta jokainen kertoo ne vain omaksi parhaakseen ymmärrät kai sen?

Vierailija
55/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta jotenkin hyvittaa tämä vaimojen iänikuinen ”mies ei ikinä jätä toisen naisen vuoksi!”, vaikka jokainen tietää naisia, kenet on jätetty toisen vuoksi. Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta tai edes erityisen harvinaista.

Olen vaimo itsekin ja tiedostan, että minulla on hyvä mies. Ja tiedän myös, että niistä on erityisen paljon kysyntää. Pidän suhteesta omalta osaltaan huolta, annan paljon seksiä, huomioin ja kehun. Mies on kotona lapsen kanssa, kun minä olen se uranainen. On erittäin realistinen mahdollisuus, että mies löytää toisen, jos hänellä ei ole vuosiin ollut omassa liitossa lämpöä ja seksiä, sitä on turha ihmetellä, jos tällaista tapahtuu eikä elätellä mitään älyttömiä haavemaailmoja siitä, ettei mies jättäisi ikinä toisen vuoksi.

Mä en tunne tai tiedä yhtään tällaista tapausta, joten älä yleistä. Vaikka mies saisi seksiä kahdeksan kertaa päivässä, ihailua ja palvontaa, se ei silti poista pettämisen mahdollisuutta. Turhaan siis syyttelet vaimoja. Pettäminen on vain ja ainoastaan pettäjän päänsisäinen ongelma. Joillekin kun mikään ei vaan riitä.

Vierailija
56/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tunne tai tiedä yhtään tällaista tapausta, joten älä yleistä. Vaikka mies saisi seksiä kahdeksan kertaa päivässä, ihailua ja palvontaa, se ei silti poista pettämisen mahdollisuutta. Turhaan siis syyttelet vaimoja. Pettäminen on vain ja ainoastaan pettäjän päänsisäinen ongelma. Joillekin kun mikään ei vaan riitä.

Itse todellakin yleistät, jos väität, että mies ei koskaan lähde toisen perään siksi, että se oma suhde on surkea. Tottakai tätä tapahtuu paljonkin, ilmeisesti sinulla on hyvin suppea sosiaalinen piiri tai tiedät tarkasti jokaisen toisen vuoksi eronneen parin parisuhteen. Pettämisellekin on monta syytä ja tottakai sitä mies jossain vaiheessa sen seksin esimerkiksi hakee muualta, jos kotona ei intohimoa enää ole. Pettäminen voi aivan huvin olla myös vaimon aikaansaannosta ja tasan myös vaimosta voi löytyä vikaa. Uskottoman naiivia tuollainen.

Vierailija
57/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten kaunis joulumieli ap:llä!!!! Saanko siitä valokuvan?

<3

Vierailija
58/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että kirjoituksesi on ikävä ja ilkeä provo.

Mikäli kertomuksesi pitää paikkansa, toivottavasti saat jonkin ikävän ja kihisevän taudin. :)

t. sinkku, joka kunnioittaa parisuhteita

Vierailija
59/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa miehen (tai naisen), joka ei kunnioita antamiaq. Lupauksia ja valoja? "Kunnes kuolema meidät erottaa" on lupaus.

Vierailija
60/100 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse todellakin yleistät, jos väität, että mies ei koskaan lähde toisen perään siksi, että se oma suhde on surkea. Tottakai tätä tapahtuu paljonkin, ilmeisesti sinulla on hyvin suppea sosiaalinen piiri tai tiedät tarkasti jokaisen toisen vuoksi eronneen parin parisuhteen. Pettämisellekin on monta syytä ja tottakai sitä mies jossain vaiheessa sen seksin esimerkiksi hakee muualta, jos kotona ei intohimoa enää ole. Pettäminen voi aivan huvin olla myös vaimon aikaansaannosta ja tasan myös vaimosta voi löytyä vikaa. Uskottoman naiivia tuollainen.

Höpö höpö eli väität että kaikki miehet pettää. Intohimo laantuu varmasti kaikissa pitkissä parisuhteissa ainakin jossain vaiheessa, mutta kaikki miehet eivät silti petä. Joillain ihmisillä on tärkeämpiäkin arvoja elämässä.