Mies mokasi-lapset jää ilman lahjoja. Sapettaa!!!
Meillä on perheen neljäs lapsi ihan vastasyntynyt, joten sovittiin miehen kanssa että hänen vastuullaan ovat tänä vuonna lahjojen hankinta. Koska vauva on suhteellisen vaativa tapaus, enkä halua miehen työpäivien lisäksi katoavan kauppaan illalla/viikonloppuna, niin sovimme että hän tilaa verkosta lahjat. Näin kuulema teki, mutta nytpä ilmeni sitten etteivät tilatuista lahjoista yksikään ehdi perille ennen joulua.
Kommentit (116)
Siis miksi sun mies ei sitten tänään osta?Nythän on vasta 23.12.Tai käy sä,voisko vauva nukkua kärryissä kaupan.Kaikki löytyy jostain Prismasta.En tiedä siis voiko vastasyntyneen kanssa mennä,kun mulla ei ole lapsia.Mieshän voi,kai nyt lahjat pitää hakea.
Ajatelkaa nyt, jos tämä olisi totta. Nykyään on kaiken maailman onnettomia oravia, joille ihan oikeasti voisi käydä näin.
Järkevin ehdotus tuli siltä, joka ehdotti, että mies kauppaan ja nettilahjat palautetaan, kunhan tulevat maailmalta.
Voisin kuvitella, miten tuoreelle äidille hormoonimyrskyissään tällainen tapahtuma olisi melkein maailmanloppu.
Lähde kauppaan siitä. Vielä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies äkkiä kauppaan ostamaan jotain pientä lapsille, saavat sitten ylläripyllärilahjat joulun jälkeen.
Mitä ihmettä on "ylläripyllärilahjat"?
Tietenkin ihan mitä vaan!
No siis jo tuo ettet päästä miestä kauppaan ostoksille vaan ne on tehtävä netissä on minusta outoa.ja se että kun joku mainitsi asiasta ettet ostanut ajoissa lahjoja, suutuit.anna lapsillesi lahjaksi hyvän tuulinen ja leppoisa äiti.kuulostat aika hormilta.
T:äiti joka osti lahjoja jo lokakuussa ja pikkuhiljaa.myös netistä
Vierailija kirjoitti:
Itse sain lapsen 15.12 ja olin ostanut muille lapsille lahjat jo paljon aikasemmin. Ihankuten kaikki ihmiset todellisessa elämässä tekee
Ai muutkin kuin yh:t?? Todellisessa elämässä mies on täysivaltainen vanhempi, ja jos lupaa hommata lahjat, hommaa ne. Ilman että vaimo valvoo ja kyttää.
Sun perheessä varmaan vaimo kokkaakin pakastimeen perheelle ennen synnytysreissua. Mies laiskottelee.
Mä kans ihmettelen jos ei yhtään lahjaa tuu sukulaisilta? Ap varmaan tulee kohta kertomaan miten molempien vanhemmat ovat kuolleet/alkoholisteja/välit poikki/asuu liian kaukana ym..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies äkkiä kauppaan ostamaan jotain pientä lapsille, saavat sitten ylläripyllärilahjat joulun jälkeen.
ei voi kun pirttihirmu vaatii olemaan kotona. johan se avausviestissä kävi ilmi.
Pirttihirmu?? Pitäskö naisen pärjätä yksin vaativan vauvan kans koska on nainen?
Ap varmaan just niitä mammoja mitkä käärmeissään jos mies poistuu kotoa ku "mä en voi!!".
Jos nyt päästäisit hihnasta ja antaisit miehen käydä lähikaupasta edes suklaalaatikot (jos syötte) muksuille ja arpoja jos muuhun ei ole vara. Vauva ei ole mikään syy molempien jumittaa kotona!
Vierestä seurattu tommosta liittoa missä nainen vaati että mies on kaiken työn jälkeisen ajan kotona hänen kanssaan, äkkiä siinä neljän seinän sisällä rupesi olemaan kilahtelua puolin ja toisin, lapsiaki siinä taloudessa.. erohan siitä tuli
Niin eikö ne Prismat ole vielä ensi yönkin auki? Mies on nyt viikonlopun levännyt / auttanut vaimoa, niin ensi yönä kun lapset nukkuu, hän voi mennä Prismaan ostoksille ja huomenna aattona on kaikki hyvin. Palauttaa sitten nettikaupoista tilatut lahjat, kun ne tulee.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille voi opettaa myös antimaterialistisen tavan viettää joulua. Tehkää yhdessä kaikkea kivaa. Toki voitte kertoa, että jokaiselle on tulossa myöhemmin lahja.
Antimateriasta tehdyt lahjat kuulostaa ihanan kalliilta. vuonna 2011 maksoi peräti 1 500 000 000 000 000 000 000 000 000 euroa grammalta. Kai tuokin on jonkun verran halventunut mutta silti.
Jätä ap mies kotiin tänään lasten kanssa ja lähde itse kauppaan ostamaan lahjat. Sillähän siitä pääset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei voi kun pirttihirmu vaatii olemaan kotona. johan se avausviestissä kävi ilmi.
Pirttihirmu?? Pitäskö naisen pärjätä yksin vaativan vauvan kans koska on nainen?
Kyllä pitää, jos lapsia tekee, selvitä yksin yhden kauppareissun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mä kans ihmettelen jos ei yhtään lahjaa tuu sukulaisilta? Ap varmaan tulee kohta kertomaan miten molempien vanhemmat ovat kuolleet/alkoholisteja/välit poikki/asuu liian kaukana ym..
Ihankuin tämä olisi jotenkin mahdotonta? Meillä ei lapset saa lahjoja keneltäkään muulta kuin meiltä vanhemmilta. Miehen sukulaiset asuu ulkomailla eivätkä koskaan lähetä lahjoja lapsille, ei edes isoäiti vaikka ostaakin lahjoja kaikille muille lapsenlapsilleen jotka asuvat samassa maassa. Mun vanhemmat taas ovat ihan oikeasti kuolleet eikä muu suku ole niin läheinen että lahjoja tulisi sieltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää pärjätä sen aikaa kun mies käy kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Oi miksiiii 😭 ap ei itse ole verkkoshoppaillut, kun kerran on kotona?
No, kun sillä on VAUVA, ymmärrätkö VAUVA?!
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme saa ihmisen keksimään provoja? En vain opi ymmärtämään. Eikö hänen elämässään tapahdu oikeasti mitään, mistä saisi keskustelun aihetta? Eikö hänellä ole mitään muuta tekemistä kuin roikkua keskustelupalstalla ilman keskustelunaiheita??
Niih ja mistäs Saksan verkkokaupasta saa hyviä lahjoja. Ja kylläpä taas tietämättömyys paistaa. Ei verkosta tarvitse useita viikkoja aikaisemmin tilata. Vaikka tulee Suomen ulkopuolelta voi riittää hyvinkin että n. 15.12 tilaa, siellähän verkkosivulla ne on ilmoitettu milloin ehtii jouluksi. Ainakin itselleni nuo aikataulut on hyvin pitäneet.
Kerrot kakaroille et nyt vietetään vanhan ajan joulu. Joissakin perheissä kun oli aikoinaan tapa antaa lahjat vasta loppiaisena, kai ne paketit jo silloin ovat perillä.
No ei kai niitä lahjoja ole vielä maksettu? Luotolle laitettu? Mies kauppaan ja nettilahjat myöhemmin palautukseen.
Vaikka tuskinpa tämä totta on.