Kumpaa alapeukuttaisit? 1) Elän suhteessa puutteessa 2) Meillä on upeaa seksiä ja menee hyvin
Kumpaa alapeukutat? Kumpi tympii enemmän?
Olen nimittäin pari kertaa huomannut, että kun kerron, että seksi on ihan ylimaallisen hyvää ja teen rakkaalleni kaikkea mikä vain tuottaa nautintoa, alapeukkua satelee.
Samoin, kun olen kertonut, että rakastajallani on täydellinen, iso, paksu k***ä ja hän nauttii tuottaa minulle nautintoa. Myös kun olen maininnut, että p***uni on tiukka ja kaunis.
Äkkiä luulisi, että nämä ovat hyviä asioita jotka eivät ole keltään pois.
Hyvin äkkiä alapeukkua tulee myös, jos nainen kertoo miehen olevan haluton. Tietysti kommentteihin ilmestyy ensin kysymys "mitä painat?".
Mitä sitten HALUAISITTE kuulla, että joku vastaa kun kysellään esim. kalun koosta tai kuinka usein on seksiä?
Onko paras vastaus joku keskinkertainen "No semmoinen aika pienihän se on, seksiä on harvakseltaan eikä se kovin ihmeellistä ole mutta hyvä, että joskus saa"?
Olisiko tosiaan se sitten niin, että kellä onni on, de onnen kätkeköön?
Paras kommenttihan oli kun kerroin, kuinka mahtavan hyvän kokoinen k***ä rakkaallani on ja ja kuinka onnellinen olen muutenkin, kun meillä on niin ihanaa "Paskat sulla mitään miestä ole". :D