Mies mokasi-lapset jää ilman lahjoja. Sapettaa!!!
Meillä on perheen neljäs lapsi ihan vastasyntynyt, joten sovittiin miehen kanssa että hänen vastuullaan ovat tänä vuonna lahjojen hankinta. Koska vauva on suhteellisen vaativa tapaus, enkä halua miehen työpäivien lisäksi katoavan kauppaan illalla/viikonloppuna, niin sovimme että hän tilaa verkosta lahjat. Näin kuulema teki, mutta nytpä ilmeni sitten etteivät tilatuista lahjoista yksikään ehdi perille ennen joulua.
Kommentit (116)
Älä enää moiti miestäsi. Sanot että tekevälle sattuu tms. Mitä useammin mies saa sinulta kuulla epäonnistuneensa, sitä suurempi todennäköisyys että lähtee jossain vaiheessa katselemaan muunlaista elämää.
Hyvää joulua teille ja ottakaa rennosti :)
Miten tämäkin kääntyi ap:n syyksi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaa verkosta joululahjat, niin tee tilaus lokakuussa
Ostin lähes kaikki lahjat nettikaupoista. Viimeiset tilaukset tein viime viikonloppuna ja kaikki paketit ovat tulleet perille ajoissa.
Hakekoon kaupasta lahjat ja palauttaa sitten ne myöhässä tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain lapsen 15.12 ja olin ostanut muille lapsille lahjat jo paljon aikasemmin. Ihankuten kaikki ihmiset todellisessa elämässä tekee
Hyvä sä.
Mun lapsi syntyi kk etuajassa, en osannut ennakoida.mut sä varmaan ostit lahjat jo jussina.
Ap
Trollaukset huononevat, kun et jaksa keksiä enää uusia lauserakenteita. Helposti kuulee etä aina sama ihminen sanoo: "kiva sulle" jne. Piristyisit. Toisaalta, kai sua uskotaan kun tätäkin laittaessani on jo 5 sivua. Kiva sulle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on perheen neljäs lapsi ihan vastasyntynyt, joten sovittiin miehen kanssa että hänen vastuullaan ovat tänä vuonna lahjojen hankinta. Koska vauva on suhteellisen vaativa tapaus, enkä halua miehen työpäivien lisäksi katoavan kauppaan illalla/viikonloppuna, niin sovimme että hän tilaa verkosta lahjat. Näin kuulema teki, mutta nytpä ilmeni sitten etteivät tilatuista lahjoista yksikään ehdi perille ennen joulua.
Aha. Siis käskit ja komensit miestäsi? Ja jos lahjat ei ehdi jouluksi niin on niinkuin miehen vika vai?
Missä sinun järki on? Onko pää ihan pimeänä?
Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa ostaa lahjoja kahteen kertaan. Kuulemma 2 vkoa sitten teki tilaukset, paketit tulevat saksasta.
Mies on toiminut täysin oikein. Sinä toimit täysin väärin. Häpeä!
Te milleniaalit paapotte lapsenne täysin pilalle. Jos lahjat ei ehdi postin takia ajoissa maahan niin sanotte lapsille, että sellaista joskus sattuu, että posti ei ehdi ajoissa. Lahjat tulee sitten myöhemmin ja se siitä. Onpa taas niin hemmetin vaikeata! Mega-ongelma oikein!
Syötte sitten joulupuuron ja kasvatte aikuisiksi. Siis lapset ja erityisesti se lapseksi itsekin jäänyt perheenäiti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Hirviö vaimo päästi miehen sinne Prismaan, jokaiselle mukulalle pieni lahja, legoja,sukkia,hiusharja jne.
Tyytyvät varmaan niihin, eivätkä muuta ehkä kaipaisikaan,mutta silti mua ottaa päähän kun ns. Päälahjat saapuvat jälkijunassa. Eikö teitä oikeasti harmittaisi antaa tai saada lahjoja joulun jälkeen?
Ap
Kasva nyt jo aikuiseksi. Minkä ikäinen olet ? Viisi vuotta kenties?
Ziisus, et olis kyllä selvinnyt hetkeäkään hengissa vaikka 100 vuotta sitten, kun sulle elämä modernissa yhteiskunnassakin tuottaa noin paljon vaikeauksia. Jaxuhali![/quote]
Kaksi kiireellistä sektiota kokeneena ainakaan minä en tosiaan 100 vuotta sitten olisi selvinnyt kummastakaan synnytyksestä ihan. Joten olet varmasti ihan oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Itse sain lapsen 15.12 ja olin ostanut muille lapsille lahjat jo paljon aikasemmin. Ihankuten kaikki ihmiset todellisessa elämässä tekee
Onko tosiaan niin, että on äidin tehtävä tehdä kaikki? Mieheltä ei voi vaatia tai olettaa mitään? Nainen vaikka vastasynnyttäneenä hommaa joululahjat tai ennakoi ja ostaa ne jo lokakuussa valmiiksi. Vain jotta miehen ei tarvitse tehdä mitään? Naisen vika kun mies ei saa joululahjahommaa tehdyksi ajoissa. Aina naisen vika. Olisit ostanut ne lahjat jo alkuvuodesta. Niin miehen ei olis tarvinnut vaivautua ostamaan lahjoja omille lapsilleen. Onhan se miehelle ylivoimainen tehtävä. Naiselta sen pitää onnistua oli olosuhteet mitkä vaan.
Miehiä näköjään edelleen paapotaan kuin pikkulapsia. Miehellä on yks homma hoidettavana ja senkin mokaa pahasti. Silti ei saa tätä pikkupoikaa moittia. Ihan oikein teki kun tilas lahjat myöhässä. Viis muusta perheestä. Lapset sopeutukoot, koska isukki nyt on vaan sellainen hajamielinen höpsänkeikka jota pitää silitellä ja kehua vaikka mitä tekis tai jättäis tekemättä. Kun tilashan se ne lahjat kuitenkin, vaikkakin myöhässä. Äidin olis pitänyt hoitaa homma itse. Paha äiti kun kehtaa noin isukkia kiusata. Parhaansa tuo teki. Ymmärtäkää nyt reppanaisää.
Jätä se sika, ansaitset parempaa!
Niin just. Pitääkö kaikki asiat jättää loppumetreille. Toisaalta, monikohan asia ois jääny tekemättä jos "viimestä tinkoo" ei ois keksitty.