Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mokasi-lapset jää ilman lahjoja. Sapettaa!!!

Vierailija
23.12.2018 |

Meillä on perheen neljäs lapsi ihan vastasyntynyt, joten sovittiin miehen kanssa että hänen vastuullaan ovat tänä vuonna lahjojen hankinta. Koska vauva on suhteellisen vaativa tapaus, enkä halua miehen työpäivien lisäksi katoavan kauppaan illalla/viikonloppuna, niin sovimme että hän tilaa verkosta lahjat. Näin kuulema teki, mutta nytpä ilmeni sitten etteivät tilatuista lahjoista yksikään ehdi perille ennen joulua.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just. Pitääkö kaikki asiat jättää loppumetreille. Toisaalta, monikohan asia ois jääny tekemättä jos "viimestä tinkoo" ei ois keksitty.

Vierailija
102/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää moiti miestäsi. Sanot että tekevälle sattuu tms. Mitä useammin mies saa sinulta kuulla epäonnistuneensa, sitä suurempi todennäköisyys että lähtee jossain vaiheessa katselemaan muunlaista elämää.

Hyvää joulua teille ja ottakaa rennosti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ryyppäämään...

Vierailija
104/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämäkin kääntyi ap:n syyksi? 😂

Vierailija
105/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaa verkosta joululahjat, niin tee tilaus lokakuussa

Ostin lähes kaikki lahjat nettikaupoista. Viimeiset tilaukset tein viime viikonloppuna ja kaikki paketit ovat tulleet perille ajoissa.

Vierailija
106/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekoon kaupasta lahjat ja palauttaa sitten ne myöhässä tulevat.

Vierailija
107/116 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain lapsen 15.12 ja olin ostanut muille lapsille lahjat jo paljon aikasemmin. Ihankuten kaikki ihmiset todellisessa elämässä tekee

Hyvä sä.

Mun lapsi syntyi kk etuajassa, en osannut ennakoida.mut sä varmaan ostit lahjat jo jussina.

Ap

Trollaukset huononevat, kun et jaksa keksiä enää uusia lauserakenteita. Helposti kuulee etä aina sama ihminen sanoo: "kiva sulle" jne. Piristyisit.  Toisaalta, kai sua uskotaan kun tätäkin laittaessani on jo 5 sivua. Kiva sulle. 

Vierailija
108/116 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on perheen neljäs lapsi ihan vastasyntynyt, joten sovittiin miehen kanssa että hänen vastuullaan ovat tänä vuonna lahjojen hankinta. Koska vauva on suhteellisen vaativa tapaus, enkä halua miehen työpäivien lisäksi katoavan kauppaan illalla/viikonloppuna, niin sovimme että hän tilaa verkosta lahjat. Näin kuulema teki, mutta nytpä ilmeni sitten etteivät tilatuista lahjoista yksikään ehdi perille ennen joulua.

Aha. Siis käskit ja komensit miestäsi? Ja jos lahjat ei ehdi jouluksi niin on niinkuin miehen vika vai? 

Missä sinun järki on? Onko pää ihan pimeänä?

Häpeä!

Vierailija
109/116 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa ostaa lahjoja kahteen kertaan. Kuulemma 2 vkoa sitten teki tilaukset, paketit tulevat saksasta.

Mies on toiminut täysin oikein. Sinä toimit täysin väärin. Häpeä!

Vierailija
110/116 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te milleniaalit paapotte lapsenne täysin pilalle. Jos lahjat ei ehdi postin takia ajoissa maahan niin sanotte lapsille, että sellaista joskus sattuu, että posti ei ehdi ajoissa. Lahjat tulee sitten myöhemmin ja se siitä. Onpa taas niin hemmetin vaikeata! Mega-ongelma oikein!

Syötte sitten joulupuuron ja kasvatte aikuisiksi. Siis lapset ja erityisesti se lapseksi itsekin jäänyt perheenäiti. 

Vierailija
111/116 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Hirviö vaimo päästi miehen sinne Prismaan, jokaiselle mukulalle pieni lahja, legoja,sukkia,hiusharja jne.

Tyytyvät varmaan niihin, eivätkä muuta ehkä kaipaisikaan,mutta silti mua ottaa päähän kun ns. Päälahjat saapuvat jälkijunassa. Eikö teitä oikeasti harmittaisi antaa tai saada lahjoja joulun jälkeen?

Ap

Kasva nyt jo aikuiseksi. Minkä ikäinen olet ? Viisi vuotta kenties?

Vierailija
112/116 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziisus, et olis kyllä selvinnyt hetkeäkään hengissa vaikka 100 vuotta sitten, kun sulle elämä modernissa yhteiskunnassakin tuottaa noin paljon vaikeauksia. Jaxuhali![/quote]

Kaksi kiireellistä sektiota kokeneena ainakaan minä en tosiaan 100 vuotta sitten olisi selvinnyt kummastakaan synnytyksestä ihan. Joten olet varmasti ihan oikeassa

Vierailija
113/116 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain lapsen 15.12 ja olin ostanut muille lapsille lahjat jo paljon aikasemmin. Ihankuten kaikki ihmiset todellisessa elämässä tekee

Onko tosiaan niin, että on äidin tehtävä tehdä kaikki? Mieheltä ei voi vaatia tai olettaa mitään? Nainen vaikka vastasynnyttäneenä hommaa joululahjat tai ennakoi ja ostaa ne jo lokakuussa valmiiksi. Vain jotta miehen ei tarvitse tehdä mitään? Naisen vika kun mies ei saa joululahjahommaa tehdyksi ajoissa. Aina naisen vika. Olisit ostanut ne lahjat jo alkuvuodesta. Niin miehen ei olis tarvinnut vaivautua ostamaan lahjoja omille lapsilleen. Onhan se miehelle ylivoimainen tehtävä. Naiselta sen pitää onnistua oli olosuhteet mitkä vaan.

Vierailija
114/116 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä näköjään edelleen paapotaan kuin pikkulapsia. Miehellä on yks homma hoidettavana ja senkin mokaa pahasti. Silti ei saa tätä pikkupoikaa moittia. Ihan oikein teki kun tilas lahjat myöhässä. Viis muusta perheestä. Lapset sopeutukoot, koska isukki nyt on vaan sellainen hajamielinen höpsänkeikka jota pitää silitellä ja kehua vaikka mitä tekis tai jättäis tekemättä. Kun tilashan se ne lahjat kuitenkin, vaikkakin myöhässä. Äidin olis pitänyt hoitaa homma itse. Paha äiti kun kehtaa noin isukkia kiusata. Parhaansa tuo teki. Ymmärtäkää nyt reppanaisää. 

Vierailija
115/116 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset parempaa!

Vierailija
116/116 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap on sapekas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi