Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mokasi-lapset jää ilman lahjoja. Sapettaa!!!

Vierailija
23.12.2018 |

Meillä on perheen neljäs lapsi ihan vastasyntynyt, joten sovittiin miehen kanssa että hänen vastuullaan ovat tänä vuonna lahjojen hankinta. Koska vauva on suhteellisen vaativa tapaus, enkä halua miehen työpäivien lisäksi katoavan kauppaan illalla/viikonloppuna, niin sovimme että hän tilaa verkosta lahjat. Näin kuulema teki, mutta nytpä ilmeni sitten etteivät tilatuista lahjoista yksikään ehdi perille ennen joulua.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sovitte, että se tilaa verkosta lahjat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies äkkiä kauppaan ostamaan jotain pientä lapsille, saavat sitten ylläripyllärilahjat joulun jälkeen.

Vierailija
4/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postihan tuossa on mokannut.

Vierailija
5/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lapsen 15.12 ja olin ostanut muille lapsille lahjat jo paljon aikasemmin. Ihankuten kaikki ihmiset todellisessa elämässä tekee

Vierailija
6/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies äkkiä kauppaan ostamaan jotain pientä lapsille, saavat sitten ylläripyllärilahjat joulun jälkeen.

ei voi kun pirttihirmu vaatii olemaan kotona. johan se avausviestissä kävi ilmi.

Vierailija
7/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa ostaa lahjoja kahteen kertaan. Kuulemma 2 vkoa sitten teki tilaukset, paketit tulevat saksasta.

Vierailija
8/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä on "ylläripyllärilahjat"?

Vierailija
9/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siirtäkää joulua. Eli annatte lahjat sitten kun ne on tulleet ja paketoitu. Kyllä ne varmaan uudeksivuodeksi ehtii ainakin. Toinen vaihtoehto on että mies menee tänään johonkin suureen markettiin ostoksille. Varmasti löytää tunnissa lahjat jos haluaa. Ne verkosta tilatut lahjat voi sitten palauttaa.

Vierailija
10/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa verkosta joululahjat, niin tee tilaus lokakuussa

Vierailija
11/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain lapsen 15.12 ja olin ostanut muille lapsille lahjat jo paljon aikasemmin. Ihankuten kaikki ihmiset todellisessa elämässä tekee

Hyvä sä.

Mun lapsi syntyi kk etuajassa, en osannut ennakoida.mut sä varmaan ostit lahjat jo jussina.

Ap

Vierailija
12/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy ostamassa kaupasta jokaiselle lapselle yhden pienen lahjan. Sen lisäksi teette joulupukilta kirjeen (tai joulupukki teille tullessaan kertoo itse), että nyt yksi säkki lahjoja jäi tontuilta vahingossa Korvatunturille ja siellä on vielä x kpl lahjoja jokaiselle lapselle. Ne toimitetaan joulun jälkeen.

Kai lapset kuitenkin saavat paketteja isovanhemmilta ja kummeilta?

Vierailija
13/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sä.

Mun lapsi syntyi kk etuajassa, en osannut ennakoida.mut sä varmaan ostit lahjat jo jussina.

Ap

AP joulu on joka Vuosi 24.12, jos et sitä tiennyt. Jotkut ennakoi ja ostaa lahjoja pitkin vuotta. Jos ennakointi kyky ei ole hallussa suosittelen sen opettelemaan.

Vierailija
14/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sä.

Ap

Sinun lapsesi on nyt vastasyntynyt? Mikset ostanut lahjoja vaikka marraskuun lopussa?

Vierailija
15/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehen moka on ap.

Vierailija
16/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä on "ylläripyllärilahjat"?

Heitä vaikka veikkaus, niin kerron osuiko oikeaan. :) Uskon, että selvität tämän.

Vierailija
17/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka. Katso peiliin ja itke.

Vierailija
18/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksiiii 😭 ap ei itse ole verkkoshoppaillut, kun kerran on kotona?

Vierailija
19/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa ihmisen keksimään provoja? En vain opi ymmärtämään. Eikö hänen elämässään tapahdu oikeasti mitään, mistä saisi keskustelun aihetta? Eikö hänellä ole mitään muuta tekemistä kuin roikkua keskustelupalstalla ilman keskustelunaiheita??

Vierailija
20/116 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille voi opettaa myös antimaterialistisen tavan viettää joulua. Tehkää yhdessä kaikkea kivaa. Toki voitte kertoa, että jokaiselle on tulossa myöhemmin lahja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan