Huoh. 170 cm nainen ei ole pitkä, 180 cm ei ole pitkä.. mikä v*ttu sitten on
Kaksimetrinen on ilmeisesti ihan normaali ja 220 cm aika pitkä -_- Minkä takia ei voi vain sanoa, että 170 cm nainen on pitkä??
Kommentit (26)
Mä olen 49v 172cm ja aina ollut naiseksi pitkä kaikkien mielestä.
Olen 176cm nainen, koen olevani pitkä. Etenkin vanhemmat ihmiset saattavat ääneen kummastella, että onpas pitkä tyttö.
Siltikin usein kassajonossakin paljon samanpituisia tai pidempiäkin naisia on, että en nyt mitenkään huomattavan pitkä ole.
Minusta +172 naiset alkavat olla pitkiä, tätä lyhyemmät enemmän keskimittaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 176 cm ja olen pitkä. Tai olin. Omassa ikäluokassani (47 v) olen varsinainen kirahvi mutta nuoremmat ajaa ohi. Onneksi. Lähestyn siis koko ajan keskimittaa :)
Äitini on samanpituinen, ikää 58v. Kertonut kuinka nuorempana häpesi hirveästi pituuttaan, piti aina selkä kyyryssä kulkea. Ilmeisesti silloin ollut sen verran harvinaista.
Itse olen myös 176cm ja tuntuu oudolta ajatukselta, että siinä jotain kummaa olisi.
170 cm nainen on hieman keskimittaista pidempi, 175 cm on jo pitkä ja 180 cm on todella pitkä.
Olen 44 v ja 169 cm ja tyttäreni 16 v on 176,5 cm
Minä olen pitkä (186cm), ja tunnen itseni jättiläiseksi äitini puoleisten sukulaisten joukossa - suurin osa taitaa olla n. 160cm. Isän suku on pitkää, enkä ole edes pisin nainen siinä, serkkuni on 191cm.