Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään "täydellistä pariskuntaa"?

Vierailija
21.12.2018 |

Oletko tavannut paria, joiden rakkaus tuntuu niin todelliselta, että voit helposti uskoa, että tulevat olemaan yhdessä aina?
Itse en. Eräs pari realityssä näyttää aivan täydelliseltä, mutta pelkään tämän olevan tv:n luoma illuusio :( Pidän silti toivoa yllä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi juuri kenenkään parisuhdetta, vaan ajattelen aina, että pinnan alla velloo varmasti ongelmia.

Vierailija
2/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauli ja jenni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedän kaksikin pariskuntaa jotka ovat ulkoisesti täydellisiä. Ulkonäköä, menestystä ja jännittäviä harrastuksia löytyy. Ihmisinä? Tylsiä. Ihan oikeasti kahden kesken ei jaksa 30 minuuttia istua ilman että ns. happi loppuu.

Vierailija
4/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet uskovaiset ihmiset.

Vierailija
5/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ulospäin täydelliseltä näyttänyt pari on omassa lähipiirissä päätynyt eroon.

Vierailija
6/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ennen yhden mutta kun tutustuin paremmin niin kaukana täydellisestä. Yleensä jos pitää koko ajan antaa ulospäin kuva täydellisyydestä (eikä vain ihan tavallisesta hyvästä parisuhteesta tms) niin totuus on kaikkea muuta.

Vierailija
7/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni näytämme ulkoisesti tältä. Kaunis koti, kiltit kauniit tyttäret, hyväpalkkaiset vakivirat, kaksi kallista autoa pihassa jne. Todellisuudessa mieheni ei ole koskaan oikeasti halunnut minua sängyssä, pidin rakastajaa pari vuotta ja nyt yritän kestää kulissielämää sivusuhteen kariutumisen jälkeen.

Vierailija
8/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin niin.

Mutta ne erosi.

Vierailija
9/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sauli ja jenni

Sauli ja Jenni on tosi symppiksiä, mutta jotenkin tuntuu erikoiselta ajatella heitä vanhempina.

Vierailija
10/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut tuntevani kaksi. Toinen heistä vaikuttaa kaikin puolin täydelliseltä pariskunnalta ulospäin, mutta molemmat ovat ystäviäni ja uskoutuvat minulle jatkuvasti mielestäni melko isoista ongelmista mm. keskinäisen luottamuksen kanssa.

Toisen "täydellisen pariskunnan" osapuolet ovat molemmat mielestään täydellisessä suhteessa, mutta ainakin nainen haikailee koko ajan jotakuta aivan muuta kuin omaa miestään, jonka näyttäisi ottavan aivan heti kun tämä vain tulisi tarjolle. Silti kokee suhteen olevan onnellinen ja tasapainoinen, ja pitää tunteitaan toista miestä kohtaan vain leikkinä. Leikkiä se kai onkin, kunnes tämä Herra JokuMuu jonakin päivänä vapautuu omasta parisuhteestaan.

Ei, en usko rakkauteen enkä täydelliseen, jos edes toimivaan parisuhteeseen.

Vierailija
11/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni. Olemme molemmat hyvännäköisiä akateemisia urallamme edenneitä ihmisiä. Emme niin rakastuneita, mutta sitoutuneita. Pienet ulkopuoliset kuviot eivät venettämme keikauta.

Vierailija
12/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, kaikki ovta eronneet. Epätäydellisiä, vuosikymmeniä kestäneitä suhteita tiedän useitakin.

Vierailija
13/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ole varmaa, eikä täydellisiä

ihmisiä ole. Tiedän kuitenkin monia pariskuntia, joiden uskon olevan aina yhdessä. Heidän parisuhteissaan on kunnioitusta, rakkautta ja ystävyyttä. Yksi tällaisista pariskunnista ovat omat vanhempani. Itsellänikin on ihana parisuhde.

Vierailija
14/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ulospäin täydelliseltä näyttänyt pari on omassa lähipiirissä päätynyt eroon.

Sama kokemus! Nuorena ihailin monia unelmapareja. Sittemmin erosivat kaikki joten nykyään aavistan pahaa tällaisten kohdalla.

Vierailija
15/15 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman toisilleen täydellisen. Unelmoi samoista asioista, jaksaa aina tukee toisiaan ja on vuosikymmenien jälkeen vieläkin ilosia nähdessään toisensa. Monet hienot seikkailut kokeneet yhdessä. Toivottavasti joskus löydän itse samanlaisen onnen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän