Mitä mieltä Kuomista aikuisella?
Moni on sanonut, että Kuomat ei oo aikuisen kengät. Monesti pilkattu kun olen ollut liikenteessä Kuomissa. Noin viiskymppinen nainen oon. Mitä mieltä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoma.fi näkee, että on paljon erilaisia malleja. On myös Suomessa valmistettu
Mutta ketkä käyttää 164 cm:n toppahaalareita ?! En muista kellään sen pituisella nähneeni.
https://kuoma.fi/collections/lapset-lastenvaatteet-talvi-toppahaalarit
No meillä joskus ollut ja ei niitä käytetty. Myin Torissa ja menivät Lappiin. Soitti vielä perään ja kiitti.
Vierailija kirjoitti:
No putkikuomat eivät kovin hehkeät ole mutta muussa mallistossa on todella kivoja. Lämpimimmät ja mukavimmat talvikengät jotka minulla on koskaan ollut.
Ehkä niinkin mutta laatu on surkeeta! Kun kahdet edelliset meni rikki samalla tavalla (Pohja-osa vasemmasta töppösestä irtos) en enää ostanut kolmansia Kuomia vaan rohkeasti kenkäkaupasta Kiinalaiset. Oisin ehkä vielä ostanut kolmannet Kuomat mutta asian käsittely oli Kontiolahdella SURKEETA päätin äänestää jaloillani...Toitottaa: ukkeli 61-v. (Tosta pohjien irtoomisesta on täällä kirjoitellut muutkin, eli ei mikään uusi asia!)
Vierailija kirjoitti:
Ai ihan ne peruskuomat? Ajattelen, että niiden käyttäjä varmaan tykkää lämpimistä, kosteutta kestävistä kengistä, jotka saa sujautettua helposti päälle laittamatta naruja.
Nimenomaan! Varsinkin tällaiselle onnettomuudessa vammautuneelle tärkeä pointti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No putkikuomat eivät kovin hehkeät ole mutta muussa mallistossa on todella kivoja. Lämpimimmät ja mukavimmat talvikengät jotka minulla on koskaan ollut.
Ehkä niinkin mutta laatu on surkeeta! Kun kahdet edelliset meni rikki samalla tavalla (Pohja-osa vasemmasta töppösestä irtos) en enää ostanut kolmansia Kuomia vaan rohkeasti kenkäkaupasta Kiinalaiset. Oisin ehkä vielä ostanut kolmannet Kuomat mutta asian käsittely oli Kontiolahdella SURKEETA päätin äänestää jaloillani...Toitottaa: ukkeli 61-v. (Tosta pohjien irtoomisesta on täällä kirjoitellut muutkin, eli ei mikään uusi asia!)
Kuomiokoski on myös mennyt näiden kenkätehtaiden EU-hulluuteen, eli väittävät EU-direktiivissä olevan määräyksen, että kenkien pohjien pitää hajota itsekseen viimeistään kaatopaikan penkassa. Kenkien pohjat alkavat hajoamaan itsekseen silloin, kun niitä ei käytetä ja Suomessa se tarkoittaa kesäsäilytystä. Jos niillä kävelee myös kesällä, pohjat ilmeisesti kestävät. Sievi on toinen tämän tekosyyn käyttäjä. Se direktiivi ei ole edes totta, kunhan kenkätehtaat ovat tulkinneet direktiivejä omin päin omaksi edukseen.
Ostin pari päivää sitten putkivartiset mustat Lady-Kuomat. Tänään ekan kerran jalassa. Kävelin niillä parin tunnin lenkin ja nautin. Keveät ja lämpimät - täydelliset mulle ja mun käyttöön. Käytän varmaan näitä monta vuotta, kuten aikaisempiakin. Ihan Helsingissä näillä kävelen, kun on pakkasta.
N 61v
Siis hetkinen, ei kai lasten kengissä oikeasti ole korkoa? Eikö se vain näytä siltä, koska siinä on haalarien lenksuille koloset, jolloin näyttää, kuin olisi korkoa ?