Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko selvittää välimme vai et?
Mitä selvitettävää niissä on? Pakit sait ihan selkeät, että mikä ei niin kuin sulle vielä mennyt perille?
Ei varmaan ollu sulle jos oot pakit antanut, pakkien saanut tuskin haluaa enää selvitellä mitään.
On niitä kuule sellasiakin, joille ei mene rehellinen puhe perille.
Kerro vielä että miten sä annoit ne pakit? Ja miksi sä olet jäänyt tähän ketjuun roikkumaan?
Roikkumaan? Mistä päättelet että olen jäänyt roikkumaan? Yhdelle annettu pakit, toista täällä kaipaan. Tuo pakkien saaja ei ole ymmärtänyt saaneensa pakit, se käynyt irl selväksi että täällä.
Miksi sä roikut täällä?
Täällä roikkuu sinussa? Oikein nimellä laittanut tunnistettavaa viestiä? Miksi välität jos ei ole mitään? Se kertoo ihan muusta...olet se kovin harhainen tyyppi jolle kaikki viestit on kirjoitettu.
Perustele ja laita todiste jos edes vastaat.
Tässä nimenomaisessa ketjussa ei roiku kukaan muu kuin sä milloin mihinkin viestiin takertuen ja jankuttaen, kun ilmeisesti jotenkin suhun osuu ja siksi alat kuvitella ja lukea rivien välistä asioita oletellen. Ei minulla ole mitään intressiä sulle perustella yhtään mitään. Eikä todistella. Sä tässä olet harhoinesi olettelemassa taas. Oletko tuo yp-hullu kenties?
Mitä asioita ihailette kaivatussanne? Olisi kiva, jos moni vastaisi tähän niin saataisiin kaipausketjua taas alkuperäisen idean mukaiseen käyttöön.
Itse ihailen hänen rauhallisuuttaan, älyään ja kiltteyttään.
Vierailija kirjoitti:
A! Niin musertava ikävä. Toivon sinun olevan aidosti onnellinen...
Kiitos. Olen aidon onnellinen. Olin ennen kuin sinuun tutustuin ja olen ollut erityisen onnellinen kun juttumme päättyi. Kiitos, osaan taas arvostaa itseäni ja tätä elämääni, kaikki on mitä parhaimmin. Kiitos, että olit se mikä olit. Jos olisit jaksanut esittää koko ajan muuta kuin oikeasti olet, olisi juttu jatkunut valheeseesi perustuen ja ehkä itseni lisäksi muutaman muunkin elämä mennyt pilalle.
En vieläkään oo unohtanut sua S, vaikka saatat niin luulla. Sori kun häivyin sanomatta mitään, se ei johtunut susta, vaan mun omista ongelmista. Toivon niin paljon, että vielä nähtäis. En vaan tiedä miten, kun en tiedä mistä sut löytäisin. Ainoa mahis taitaa olla siellä, missä tavattiin kesällä 2015. Mut sieltäkin on vaikea löytää ja sekin vain kerran vuodessa. Tunsin jotain erityistä meidän välillä, haluaisin tietää tunsitko samoin. En arvannut, että tää jäis näin paljon vaivaamaan. Eniten kuitenkin harmittaa, et jos loukkasin sua.. -P
Yksi tämän päivän viesteistä sekoitti minun päiväni täysin, kun aloin ajattelemaan voiko se olla sinulta? Terveisin mies, jonka varmaan arvaat/tiedät olevan täysin sekaisin sinusta/ hulluna sinuun.
Jollain golf, rallymotor, palomiessaitilla voisin testatakin...
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita ihailette kaivatussanne? Olisi kiva, jos moni vastaisi tähän niin saataisiin kaipausketjua taas alkuperäisen idean mukaiseen käyttöön.
Itse ihailen hänen rauhallisuuttaan, älyään ja kiltteyttään.
Ihailen hänen älyä, viisautta ja nokkeluutta.
Rohkeutta, tilannetajua, karismaa, tyyliä ja keskustelutaitoja.
Ja tietysti myös ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kootaanpa vuoden hullut kaipausketjusta.
- yp-hullu
- varattuhullu
- nysämunahullu
- stalkkerihullu
- lääkkeet-hulluTuleeko muita mieleen?
Kuka sä itse noista olet?😎
Olen lääkkeet lääkkeet lääkkeet hullu!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua mies. Voi kun polun luoksesi löytäisin...Ja jos kumpikaan ei ota suoraan yhteyttä, ei auta kuin odottaa. Ei vaan millään jaksaisi. Suukkoja sulle...
Odottaa mitä?
Ei taivas!
Vierailija kirjoitti:
Yksi tämän päivän viesteistä sekoitti minun päiväni täysin, kun aloin ajattelemaan voiko se olla sinulta? Terveisin mies, jonka varmaan arvaat/tiedät olevan täysin sekaisin sinusta/ hulluna sinuun.
No mutta Eki!
Kyllähän minä sen viestini ihan selkokielellä allekirjoitin, mitä pihtää tehrä että tajuat?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se Joren viesti Ekille eräretkestä, koska ei tänään kaipausviestejä liiemmin ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko selvittää välimme vai et?
Ensin pitäisi selvittää, onko mitään selvitettävää, ja se vaatisi jo vakavamman tason häirintää. Eli en halua, jaksa enkä pysty.
Mitä tarkoitat? Millä tavalla tuo pitäisi selvittää? Ja mitä on vakavamman tason häirintä? (sivusta, ei kysymyshullu)
Tarkoitan, että kaikki selvitettävä on omassa päässäni, ja tuskin on mitään kahden ihmisen välistä selvitystarvetta. Olen jo ennenkin häiriköinyt häntä, enkä ole niin hullu (enkä kysymyshullu), että tekisin sen taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta Eki!
Kyllähän minä sen viestini ihan selkokielellä allekirjoitin, mitä pihtää tehrä että tajuat?
Ja vastasitkin siitä Teemun mukaan tulosta. Eikö tämä olekaan vielä selvä? Temen kanssa sovittiin jo ne sämpylätkin..
-Jopi
Vierailija kirjoitti:
Mikähän viesti se oli? Jos olisi ollut minun, niin voin sanoa, että en arvaa enkä tiedä. Mutta olisin aika onnellinen, jos saisin tietää. :)
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat minut niin sekaisin, että ajatuksissani törmäilen oviin, ja kompastelen jääkokkareisiin. Vielä ehjänä...toistaiseksi. Olisi ihana saada painaa suudelma huulillesi huomenillalla puolilta öin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kootaanpa vuoden hullut kaipausketjusta.
- yp-hullu
- varattuhullu
- nysämunahullu
- stalkkerihullu
- lääkkeet-hulluTuleeko muita mieleen?
Kuka sä itse noista olet?😎
Olen lääkkeet lääkkeet lääkkeet hullu!!
Ok 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta Eki!
Ja vastasitkin siitä Teemun mukaan tulosta. Eikö tämä olekaan vielä selvä? Temen kanssa sovittiin jo ne sämpylätkin..
-Jopi
Onko tää jokin homppelirinki?
Tiedän, etten saa ikinä elää kanssasi, mutta saisinpa edes nähdä sinua säännöllisesti. Haluaisin kysellä sinulta kaikenlaista elämästäsi ja olla tukenasi vaikeina hetkinä. Jaksaisin tuijotella kauniita ruskeita silmiäsi loputtomiin. Liian kauan on kulunut viime näkemästä, enkä kestä tätä enää. Harmi, etten voi tehdä asialle mitään. Kaipaan sinua kovasti, lempi-ihmiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat minut niin sekaisin, että ajatuksissani törmäilen oviin, ja kompastelen jääkokkareisiin. Vielä ehjänä...toistaiseksi. Olisi ihana saada painaa suudelma huulillesi huomenillalla puolilta öin.
Huomenna sitten laavulla!
Toivoo: eki
Mitä tarkoitat? Millä tavalla tuo pitäisi selvittää? Ja mitä on vakavamman tason häirintä? (sivusta, ei kysymyshullu)