Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat niin rauhallisia ja samanluonteisia, että me ei varmaan riideltäisi ikinä. Ainakin vaikea kuvitella sellaista. Mökötettäisiin korkeintaan hetki ja sen jälkeen soviteltaisiin asia hellyydellä.
Sehän tästä asiasta tekee niin kipeän. Olet ihan kuin mulle tehty. En voi unohtaa sinua ikinä. Meidän elämä olisi varmasti onnellista. Haluan sinua niin että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat niin rauhallisia ja samanluonteisia, että me ei varmaan riideltäisi ikinä. Ainakin vaikea kuvitella sellaista. Mökötettäisiin korkeintaan hetki ja sen jälkeen soviteltaisiin asia hellyydellä.
Sehän tästä asiasta tekee niin kipeän. Olet ihan kuin mulle tehty. En voi unohtaa sinua ikinä. Meidän elämä olisi varmasti onnellista. Haluan sinua niin että sattuu.
Taidatte olla molemmat naisia. Miehiä kiinnostaa vähän eri asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko keskustella nainen kanssani jossain muualla kuin täällä? Siis vaikka ihan vaan keskustella. Ja jos, niin missä?
Ihan missä vain, missä taas seuraavan kerran kohdataan. Saataisiin edes jotenkin varmistus onko tässä kenties enemmänkin, mahdollisuus johonkin syvempäänkin.
Hänen kanssaan me ei kohdata missään, jollei täysin sattumalta. Se taas on hyvin epätodennäköistä. Oikeastaan haluaisin kuulla suoraan senkin, jos hän haluaa viestitellä vain täällä. Tunnisteista tiedän, että hän (nainen) käy täällä. Ja hän tietää, että minä käyn täällä.
Siis sinä tiedät tunnisteista, mutta mistä hän (nainen) tietää? (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko keskustella nainen kanssani jossain muualla kuin täällä? Siis vaikka ihan vaan keskustella. Ja jos, niin missä?
Eli keskustelet jonkun naisen kanssa täällä? Ja nyt haluaisit keskustella jonkun naisen kanssa muualla? Luulisi olevan suht helposti toteutettavissa.
Riippuu varmaan tapauksesta. Se voi olla hyvin vaikeakin.
Itse olen kirjoitellut kaipausviestejä ihmiselle josta olen yhden lähes varman tunnistuksen tehnyt ketjussa. Mutta muutoin taso on sellaista luokkaa että ei sitä voi keskusteluksi kutsua, vaikka voi mielikuvitella tusinan eri viestiä hänen kirjoittamakseen ja voi vain toivoa että hän tajuaa omat viestini hänelle osoitetuksi. Sittenkin sisältö on tasoa ”oot ihana”. Varsinaista keskustelua.
Oikea keskustelu on käytävä muualla. Jos taas tämä on nyt ainut tapa kommunikoida, niin se yleensä tarkoittaa että jostain syystä sitä oikeaa keskustelua ei ole ihan helppo käydä muualla. Kuka täällä nyt edes kaipailisi toista, jos voisi puhua hänelle kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keskustelet jonkun naisen kanssa täällä? Ja nyt haluaisit keskustella jonkun naisen kanssa muualla? Luulisi olevan suht helposti toteutettavissa.
Riippuu varmaan tapauksesta. Se voi olla hyvin vaikeakin.
Itse olen kirjoitellut kaipausviestejä ihmiselle josta olen yhden lähes varman tunnistuksen tehnyt ketjussa. Mutta muutoin taso on sellaista luokkaa että ei sitä voi keskusteluksi kutsua, vaikka voi mielikuvitella tusinan eri viestiä hänen kirjoittamakseen ja voi vain toivoa että hän tajuaa omat viestini hänelle osoitetuksi. Sittenkin sisältö on tasoa ”oot ihana”. Varsinaista keskustelua.
Oikea keskustelu on käytävä muualla. Jos taas tämä on nyt ainut tapa kommunikoida, niin se yleensä tarkoittaa että jostain syystä sitä oikeaa keskustelua ei ole ihan helppo käydä muualla. Kuka täällä nyt edes kaipailisi toista, jos voisi puhua hänelle kahden kesken.
Kuulostaa kyllä valitettavan paljon palstaharhalta, enkä sano tätä ilkeilläkseni. Ja tarkoitin, että ihan vaan jonkun naisen kanssa keskusteleminen ei pitäisi olla kovin suuren työn takana.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan naurettavaa että sillai suinpäin rakastuin. Hullua jopa. Siitäkin jo monta vuotta ja silti yhä öisin ikävöin.
Naapurin t
Rakkaus on hullua ;)
Kuinka monta vuotta sitten?
Ikävä on täälläkin. Toivottavasti olet onnellinen. Täällä muuten monta T :n kaipaajaa :) ehkä joskus nähdään ja voit silloin kertoa asian minulle, jos uskallat. Ei tunteet ole koskaan naurettavia. Ne on mitä ne on ja ei niille aina voi mitään. Itse en ainakaan suuttuisi, vaikka joku olisi minuun ihastunut ja minä en. Olisin vain imarreltu :")
Ajattelin joskus elokuussa, että josko tästä lähtien
voitaisiin istuskella edes silloin tällöin rennosti,
jutella ja tutustua oikeasti, mutta eihän se mennyt niin.
En kykene ymmärtämään, miksi se on niin tavattoman hankalaa.
Miksi asiat eivät voi tapahtua yhtä luonnollisesti
kuin Mukavan kanssa? Sitten kuitenkin on ollut niitä
silmänräpäyksiä, jolloin on tuntunut kuin olisit
hetken aikaa samalla aaltopituudella ja mikään ei ole
ollut harhaa.
-
Tämä on niin ärsyttävää. Työpäivätkin ovat heti
paljon vaikeampia, kun olet paikalla. Joo, ihan oikeasti
minua harmittaa aika useinkin, että olen tehnyt sopparin.
Ja kuinka monena päivänä asiat olisivat voineetkaan sujua
niin paljon paremmin, jos olisit tullut heti aamusta
vastaan. Mutta kun et ole tullut ja silloin tietenkin
ajattelen, että et sitten kuitenkaan pidä. Et miehenä,
et ihmisenä, et työkaverina. Luit sitten näitä juttuja
tai et.
-
Meillä on isohko työyhteisö ja reilu kourallinen ihmisiä
lisää viihtyvyyttä työssäni. Johtuen tietenkin siitä,
että pidän heistä ihmisinä, sukupuolesta riippumatta.
Intuitioni on väittänyt jo ikuisuuden, että vaikket
olisi kiinnostunut minusta siinä mielessä, pitäisit kuitenkin
minusta ihmisenä. Ehkä olen väärässä. Aika harva kai
minusta pitää. Ihmiset ovat niin peruskohteliaita.
-
Äsh, kaikki nämä sepustukset saavat aikaiseksi korkeintaan
tuhoa. Ei kuitenkaan ole ollut erityisen luova olo.
Olen näet jonkinlaisessa vankilassa. Takana on yksi elämä
ja rakkaus, jonka olisi pitänyt kestää siihen asti,
että hedelmäpuut kaatuvat syysmyrskyssä... vanhuuttaan.
En vain pääse eteenpäin. Tiedän nyt, että maailma on täynnä
Mukavia ja jonain sateisena iltana joku heistä voisi
(otollisessa elämäntilanteessa, kai niitäkin on, onhan?)
vaikkapa rakastua minuun.
-
Mutta nyt olen tämän myrskyn ympäröimä, enkä ymmärrä,
miksi ajattelen sinua, kun kaikki on niin mahdottoman
vaikeaa ja sinun elämäntilanteesi on aivan oma lukunsa.
Voi voitettuja. Olisitpa jonain päivänä edes Mukava,
jos et muuhun pysty. Sori tästäkin. Sunday's got a slave.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoittaja on mies. Siinä olet silti varmasti oikeassa, että ne "eri asioista" kiinnostuneet miehet tuskin ovat täällä kirjoittelemassa hempeitä teille naisille. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoittaja on mies. Siinä olet silti varmasti oikeassa, että ne "eri asioista" kiinnostuneet miehet tuskin ovat täällä kirjoittelemassa hempeitä teille naisille. t. ap
Teki mieli vähän taputtaa tälle.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistä ihastui ensin, mitä veikkaat mies?
Luultavasti, ei, varmasti miä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä täälläkin näkyy säännöllisesti jotain ällöjä tai Jere Ka ralahti-tasoisia juttuja, että en nyt heittäisi kenenkään ylle heti jotain Syvällisemmän Miehen viittaa sillä perusteella, että käy täällä.
Tasapuolisuuden nimissä mainittakoon, ettei suurinosa naisista ole tippaakaan sen arvostettavampia tai omaa jotenkin ylevämpää seksuaalisuutta kuin miehet, vaikka moni niin luuleekin.
Itselläni olisi luultavasti yhta vaikeaa löytää tarpeeksi kunnioitettavaa naista kun on miestäkin, koska huomattava osa naisista on semmosia tilanteisiin ”kiltteyttään” ajatuvia, itseään alentavia randomeiden munan lutkuttelijoita ja miesten mielistelijöitä.
Tosin jos olisin heteromies, tajuaisinko edes tuota?
Varmaan himoitsisin kulli pystyssä joka toista vastaantulijaa ja panisin iloiten jotain perunoita.
Jason Becker kirjoitti:
Ajattelin joskus elokuussa, että josko tästä lähtien
voitaisiin istuskella edes silloin tällöin rennosti,
jutella ja tutustua oikeasti, mutta eihän se mennyt niin.
En kykene ymmärtämään, miksi se on niin tavattoman hankalaa.
Miksi asiat eivät voi tapahtua yhtä luonnollisesti
kuin Mukavan kanssa? Sitten kuitenkin on ollut niitä
silmänräpäyksiä, jolloin on tuntunut kuin olisit
hetken aikaa samalla aaltopituudella ja mikään ei ole
ollut harhaa.
-
Tämä on niin ärsyttävää. Työpäivätkin ovat heti
paljon vaikeampia, kun olet paikalla. Joo, ihan oikeasti
minua harmittaa aika useinkin, että olen tehnyt sopparin.
Ja kuinka monena päivänä asiat olisivat voineetkaan sujua
niin paljon paremmin, jos olisit tullut heti aamusta
vastaan. Mutta kun et ole tullut ja silloin tietenkin
ajattelen, että et sitten kuitenkaan pidä. Et miehenä,
et ihmisenä, et työkaverina. Luit sitten näitä juttuja
tai et.
-
Meillä on isohko työyhteisö ja reilu kourallinen ihmisiä
lisää viihtyvyyttä työssäni. Johtuen tietenkin siitä,
että pidän heistä ihmisinä, sukupuolesta riippumatta.
Intuitioni on väittänyt jo ikuisuuden, että vaikket
olisi kiinnostunut minusta siinä mielessä, pitäisit kuitenkin
minusta ihmisenä. Ehkä olen väärässä. Aika harva kai
minusta pitää. Ihmiset ovat niin peruskohteliaita.
-
Äsh, kaikki nämä sepustukset saavat aikaiseksi korkeintaan
tuhoa. Ei kuitenkaan ole ollut erityisen luova olo.
Olen näet jonkinlaisessa vankilassa. Takana on yksi elämä
ja rakkaus, jonka olisi pitänyt kestää siihen asti,
että hedelmäpuut kaatuvat syysmyrskyssä... vanhuuttaan.
En vain pääse eteenpäin. Tiedän nyt, että maailma on täynnä
Mukavia ja jonain sateisena iltana joku heistä voisi
(otollisessa elämäntilanteessa, kai niitäkin on, onhan?)
vaikkapa rakastua minuun.-
Mutta nyt olen tämän myrskyn ympäröimä, enkä ymmärrä,
miksi ajattelen sinua, kun kaikki on niin mahdottoman
vaikeaa ja sinun elämäntilanteesi on aivan oma lukunsa.
Voi voitettuja. Olisitpa jonain päivänä edes Mukava,jos et muuhun pysty. Sori tästäkin. Sunday's got a slave.
Tätä se siis tarkoitti kun sanoit mukavaksi.
Nyt tekee mieli kadota tuon talvisen tuulen mukana kauas pois. En halua enää olla mukava. Mieluummin en ole enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se siis tarkoitti kun sanoit mukavaksi.
Nyt tekee mieli kadota tuon talvisen tuulen mukana kauas pois. En halua enää olla mukava. Mieluummin en ole enää mitään.
Tulipa taas kerran huono omatunto. En halua loukata Häntä ja vielä vähemmän täysin sivullisia kaipaajia. Olisi siis pitänyt mainita saman tien, kenelle viesti oli tarkoitettu. Se oli sinulle, Аннушка.
Jason Becker. Epäilen viestisi minulle olevan, mutta tapahtuiko elokuussa jotain? Joskus voi kemiat kolahtaa niin kovaa, että se tuo omat ongelmansa. Kun ei tiedä miten pitäisi olla, eikä missä tulee raja vastaan. Kiinnostaa minua, kyllä sinä sen tiesit, aaltoja taisi olla vain liikaa...
Vierailija kirjoitti:
A song that tells about a new star to finish this day,
a song about dreams because I have told you about mine.
May angels guard your sleep, heavenly dreams.
Enya: Dreams Are More Precious
Kukahan näitä linkittää? Kenelle ja mikä mahtaa olla loppujen lopuksi perimmäinen syy?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tälläinen tunne? Voi olla tottakin. En jaksa antaa energiaa sellaisille. Mieluummin ohitan riidankylväjät ja jätän omaan arvoonsa. Pippuria löytyy kyllä tarvittaessa. En ole pitkävihainen. En jaksa siihenkään tuhlata energiaa. Keskityn siihen mikä itselle on tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Jason Becker. Epäilen viestisi minulle olevan, mutta tapahtuiko elokuussa jotain? Joskus voi kemiat kolahtaa niin kovaa, että se tuo omat ongelmansa. Kun ei tiedä miten pitäisi olla, eikä missä tulee raja vastaan. Kiinnostaa minua, kyllä sinä sen tiesit, aaltoja taisi olla vain liikaa...
Tota, koska näkyy että natsasi samantien sulle viesti, kai nimesi sentään tiedät, voitte varmaan jatkaa ”juttua” ihan kahdestaan?
Tykkäätkö mies läheisyydestä vai enemmänkin vain seksistä? Minä tykkään tosi paljon - silittelystä, sylikkäin olosta, käsi kädessä olemisesta, hyväilystä. Haluaisin aina olla sinun lähelläsi, muttei se oikein ole soveliasta.
Ja nyt kuvitteellisesti vastaat jollekin toiselle kuin sille eräälle toiselle, jonka vuoksi tänne eksyit?