Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
3081/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitus taas valloilaan!

Kuvitellaan toisen tunteita vaikka niitä ei ole. Tulkitaan kaikki väärin, vaikka toinen ei tarkoita mitään juuri itselle. Kutsutaan rakkaaksi ja kullaksi vaikka toinen ei ole edes koskaan ollut yhteydessä irl.

Sekopäistä touhua. 

Miten joku ei osaa ajatella realistisesti elämäänsä ja kokemaansa. Kannattaisi harjoitella olla itselleen rehellinen niin on helpompi elää. 

Ei se aina ihan noinkaan ole.

Vierailija
3082/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta huutelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko tunteesi viilenneet vai miksi välttelet minua? Annoit ymmärtää että sinäkin olet kiinnostunut mutta viimeaikoina olet ollut kylmempi.

Mitä sitten jos osoitan lämpimiä tunteita? Muuttuuko mikään?  Et uskalla tehdä mitään kuitenkaan. Parempi, että asiat jää näin. Vaikuttaa liian hankalle kaikki, joten jääköön. Annettava mahdollisuus eräälle toiselle, helpommin saatavilla olevalle ja aikamoisen ihanallekin.

Helppo saatavuus on tietty yhdenlainen valintakriteeri mutta itse kyllä katsoisin ns. kaikki kortit varsinkin jos molemminpuolisia tunteita on. Jos vain spekuloi toisen rohkeudella, edes kysymättä suoraan, niin siinähän on aikamoinen riski tehdä emämunaus. Kerran suora kysymys tyyliin ”olisitko valmis” ja asia on sitä myöten selvä. Toisen pään sisään ei kukaan pääse ja epäselvissä tilanteissa tulkintavirhe on suuresti mahdollinen.

Tämä tilanne kun on jatkunut jo liian kauan. Pelkkien katseiden varaan ei tosiaan mitään laskea. Ei ole mitään tapahtumassa kuin ei aiemminkaan. Hän haluaa vain leikitellä kustannuksellani. Saa toki jatkossakin, mutta vastakaikua ei enää tule.

Ja tämän kaiken olet päätellyt puhumatta asianomaisen kanssa? Raukkamaista tehdä omia tulkintoja edes yrittämättä puhua.

Raukkamaista miten sä vedät jo heti johtopäätösiä tietämättä laisinkaan koko tarinaa, vain pari lauseen perusteella sä olet jo valmis ja tiedät kaikesta kaiken. Noinko toimit elämässäsi muuallakin? Olet ainakin mestari tuomitsemaan ihmisen heti kättelyssä. Ei hyvä piirre jos noin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko tunteesi viilenneet vai miksi välttelet minua? Annoit ymmärtää että sinäkin olet kiinnostunut mutta viimeaikoina olet ollut kylmempi.

Mitä sitten jos osoitan lämpimiä tunteita? Muuttuuko mikään?  Et uskalla tehdä mitään kuitenkaan. Parempi, että asiat jää näin. Vaikuttaa liian hankalle kaikki, joten jääköön. Annettava mahdollisuus eräälle toiselle, helpommin saatavilla olevalle ja aikamoisen ihanallekin.

Ketkä täällä taas keskustelee keskenään? (sivusta)

Sivusta 😅😆

Noin sivusta kommentoijaksi pyörit tääl ihan täpönä ja olet joka väliin kommentoimassa "sivusta". Helkkaristi sua kiinnostaa ketkä kirjoittelee ja jos ei viestin sisältö sua miellyttä, olet heti rääkymässä ja tietenkin "sivusta".

Ei tullut idiootille mieleen että täällä on aika paljon porukkaa keskustelemassa?? Että saattaa olla ihan eri ihmisiä kommentoimassa?

Siis täällähän olemme vain minä, kaivattuni ja trolli. Kolme ihmistä, monta persoonaa.

Muuten mene aivan oikein, mutta kaivadelmasi ei ole täällä,

Vierailija
3084/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä täällä taas keskustelee keskenään? (sivusta)

Sivusta 😅😆

Noin sivusta kommentoijaksi pyörit tääl ihan täpönä ja olet joka väliin kommentoimassa "sivusta". Helkkaristi sua kiinnostaa ketkä kirjoittelee ja jos ei viestin sisältö sua miellyttä, olet heti rääkymässä ja tietenkin "sivusta".

Ei tullut idiootille mieleen että täällä on aika paljon porukkaa keskustelemassa?? Että saattaa olla ihan eri ihmisiä kommentoimassa?

Siis täällähän olemme vain minä, kaivattuni ja trolli. Kolme ihmistä, monta persoonaa.

Muuten mene aivan oikein, mutta kaivadelmasi ei ole täällä,

En kaipaa ruotsalaista. Oletko nakkisormi vai pimeässä pöheikössä?

Vierailija
3085/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua näitä varattuja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatkohan liian vähän seksiä suhteessasi, kun olet usein niin kireän oloinen.

Ei meillä ole ollut seksielämää kuin satunnaisesti lasten jälkeen ja kyllä se kiristää.

Miksi pitäisi enää suhteessa saada ja olla jos täällä kaipailet muita? Kannattaidiko erota?

Täällä kaipaillaan mm. siksi, että tosimaailmassa ei ole toivoa edetä mihinkään. Ehkä ihastus on yksipuolista tai se toinenkin on varattu muttei aikeissa erota. Silloin on helpompaa olla tekemättä mitään. Huonokin suhde voi olla parempi kuin ei suhdetta lainkaan. Tunteita puretaan sitten tällaisessa ympäristössä.

Itse totesin erehtyneeni ja tulleeni hieman höynäytetyksi. Rakastuin ja hetken aikaa näytti että se on molemminpuolista, mutta sitten homma ei edennytkään mihinkään vaan etäisyys kasvoi. Aikani odottelin ja toivoin, kunnes lopulta totesin että liian kauan olen ollut pidossa, hänellä ei ehkä olekaan kiinnostusta ja aikeita suuntaani. Minun tunteeni eivät ole kuitenkaan vielä kuihtuneet. Niinpä päädyin tänne.

Lisäksi eroaminen prosessina ja päätöksenä voi viedä aikaa kuukausia tai jopa vuosia. Sydän ei kuitenkaan odota. Eli kunnes ero toteutuu, ei voi kuin vollottaa täällä tai jossain muualla kaipaustaan. Jos ei halua kaikille inhottavaa pettämiskolmiodraamaa samaan aikaan hankalan eroprosessin kanssa.

Vierailija
3086/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otatte niin vakavasti. Relatkaa. Sallikaa itsellenne vähän huumoria. Ja samalla muillekin. Ahdistavan kireällä joidenkin pipo. Mutta sallittakoon toki sekin.

Vierailija
3087/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi meistä ihastui ensin, mitä veikkaat mies?

Varmaan minä, koska ihastuin heti kun näin sinut.

Vaikea sanoa sitten. En halunnut jotenkin ensin edes katsoa sinua. Jokin kyllä veti. Mutta kun olit edessäni, en voinut tietenkään olla katsomatta. Niin heti sitten.

Milloin tapasitte ensimmäisen kerran?

Vierailija
3088/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoon viestit poistetaan, koska joku vainoharhainen petetty vaimo kyttää tätä palstaa ja luulee Hoon viestien koskevan häntä itseään ja miestään. Joskus jopa heittänyt ilkeää vastakommenttia.

Vierailija
3089/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoon viestit poistetaan, koska joku vainoharhainen petetty vaimo kyttää tätä palstaa ja luulee Hoon viestien koskevan häntä itseään ja miestään. Joskus jopa heittänyt ilkeää vastakommenttia.

Outoa! Käyn täällä päivittäin mutta en ole koskaan nähnyt yhtään "Hoon" viestiä. Onkohan se vainoharhaisuus nyt kuitenkin jollain muulla taholla?

Vierailija
3090/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko keskustella nainen kanssani jossain muualla kuin täällä? Siis vaikka ihan vaan keskustella. Ja jos, niin missä?

Vierailija
3091/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitus taas valloilaan!

Kuvitellaan toisen tunteita vaikka niitä ei ole. Tulkitaan kaikki väärin, vaikka toinen ei tarkoita mitään juuri itselle. Kutsutaan rakkaaksi ja kullaksi vaikka toinen ei ole edes koskaan ollut yhteydessä irl.

Sekopäistä touhua. 

Miten joku ei osaa ajatella realistisesti elämäänsä ja kokemaansa. Kannattaisi harjoitella olla itselleen rehellinen niin on helpompi elää. 

Ja sitten on niitä jotka kuvittelee että toisella on tunteita just heitä kohtaan ja alkaa haukkumaan stalkkeriksi. :)

Vierailija
3092/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko keskustella nainen kanssani jossain muualla kuin täällä? Siis vaikka ihan vaan keskustella. Ja jos, niin missä?

Ihan missä vain, missä taas seuraavan kerran kohdataan. Saataisiin edes jotenkin varmistus onko tässä kenties enemmänkin, mahdollisuus johonkin syvempäänkin.

Vierailija
3093/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Ihan missä vaan.

Vierailija
3094/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo saatavuus on tietty yhdenlainen valintakriteeri mutta itse kyllä katsoisin ns. kaikki kortit varsinkin jos molemminpuolisia tunteita on. Jos vain spekuloi toisen rohkeudella, edes kysymättä suoraan, niin siinähän on aikamoinen riski tehdä emämunaus. Kerran suora kysymys tyyliin ”olisitko valmis” ja asia on sitä myöten selvä. Toisen pään sisään ei kukaan pääse ja epäselvissä tilanteissa tulkintavirhe on suuresti mahdollinen.

Tämä tilanne kun on jatkunut jo liian kauan. Pelkkien katseiden varaan ei tosiaan mitään laskea. Ei ole mitään tapahtumassa kuin ei aiemminkaan. Hän haluaa vain leikitellä kustannuksellani. Saa toki jatkossakin, mutta vastakaikua ei enää tule.

Ja tämän kaiken olet päätellyt puhumatta asianomaisen kanssa? Raukkamaista tehdä omia tulkintoja edes yrittämättä puhua.

Raukkamaista miten sä vedät jo heti johtopäätösiä tietämättä laisinkaan koko tarinaa, vain pari lauseen perusteella sä olet jo valmis ja tiedät kaikesta kaiken. Noinko toimit elämässäsi muuallakin? Olet ainakin mestari tuomitsemaan ihmisen heti kättelyssä. Ei hyvä piirre jos noin on.

Kommentoin tätä, koska joku muu vastasi väliin ikäänkuin kävisimme samaa keskustelua. Olen siis tuo joka laittoi nimimerkin joka viestiin ja välissä vastannut Vierailija joku kolmas.

Se vaan tuli mieleen, että kukaan ulkopuolinenhan ei tiedä muuta kuin mitä viesteistä voi lukea ja päätellä. Et sinä, en minä eikä tuo kolmas. Tai montako meitä tässä onkaan. Ketään ei kannata tuomita. Ei tuomitsijaakaan, kuten itse juuri teit. Moraalisaarna on aika kehno jos itse laittaa tuplana takaisin samaa mistä toista syyttää.

Mullekin kyllä syntyi sama mielikuva, että kyseinen henkilö on vain itse päättänyt ettei toisella ole tunteita tai aikeita vaan tämä leikittelee. Kuten tuolla aiemmin sanoinkin. En alkaisi syyttelemään mistään, mutta kyllä tuossa erheen riski on huomattava, jos tosiaan tulkinta on yksipuolinen. Ihan samaan tapaan kuin päinvastainenkin tapaus eli olettaa toiselle tunteita omassa mielikuvituksessaan, ilman mitään merkkejä ja suoraa keskustelua.

Vierailija
3095/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli keskustelet jonkun naisen kanssa täällä? Ja nyt haluaisit keskustella jonkun naisen kanssa muualla? Luulisi olevan suht helposti toteutettavissa.

Vierailija
3096/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otatte niin vakavasti. Relatkaa. Sallikaa itsellenne vähän huumoria. Ja samalla muillekin. Ahdistavan kireällä joidenkin pipo. Mutta sallittakoon toki sekin.

Tässä vasta huumoripläjäys.

Vierailija
3097/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat niin rauhallisia ja samanluonteisia, että me ei varmaan riideltäisi ikinä. Ainakin vaikea kuvitella sellaista. Mökötettäisiin korkeintaan hetki ja sen jälkeen soviteltaisiin asia hellyydellä.

Vierailija
3098/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tehdä aloitetta koska en ole tunteistasi varma. Annoit ymmärtää paljon katseilla ja eleillä, nyt tuntuu että välttelet. Miksi ajattelet että leikittelen kanssasi? Omalta osaltani mikään ei ole muuttunut.

-ap

Vierailija
3099/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, haluaisin toki keskustella kanssasi mies. Vaikkapa kaupungilla kahvikupposen äärellä...

Vierailija
3100/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan missä vain, missä taas seuraavan kerran kohdataan. Saataisiin edes jotenkin varmistus onko tässä kenties enemmänkin, mahdollisuus johonkin syvempäänkin.

Hänen kanssaan me ei kohdata missään, jollei täysin sattumalta. Se taas on hyvin epätodennäköistä. Oikeastaan haluaisin kuulla suoraan senkin, jos hän haluaa viestitellä vain täällä. Tunnisteista tiedän, että hän (nainen) käy täällä. Ja hän tietää, että minä käyn täällä.

Ketju on lukittu.