Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
3041/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täksi yöksi jää...

...niin pidä siitä kii...

Olisin halunnut vielä nukkua ja väsyttää kovasti. Olen nyt valvonut suunnilleen tunnin enkä saa unen päästä kiinni, mietin vain sinua (tai siis häntä). Luulin jo sinun takiasi valvomisten olleen aikaa sitten ohi, vaikka muuten oletkin ajatuksissa ihan liikaa. Tai no okei, myönnän, vieläkin suunnilleen koko ajan.

Kysymyksiä ap:lle: Miksi nämä sanat? Kenelle?

Vierailija
3042/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja huomenta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla viikonloppuisin ikävä minua? Haluaisitko, että voisimme pitää yhteytta silloinkin jotenkin?

Vierailija
3044/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun susta kuuluis jotain A! Vaivaa niin vietävästi sen viimekertaisen jälkeen.

Miehelle vai naiselle? Mitä sellaista silloin tapahtui, että sua jäi vaivaamaan?

Vierailija
3045/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla viikonloppuisin ikävä minua? Haluaisitko, että voisimme pitää yhteytta silloinkin jotenkin?

Uskon hänen tietävän, että ikävöin.

En tiedä miksi yhteydenpito vapailla on niin hankalaa, tarttee melkein aina olla joku (teko)syy tai esiliina, vaikka molemmat viihtyy toisen seurassa. Se on yksi niistä asioista, joiden vuoksi ystävyys tuntuu vähän väärältä termiltä tätä kuvaamaan. Joku outo ja määrittämätön ihmissuhde tää on, välillä hyvässä, toisinaan pahassa.

Vierailija
3046/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kävisi, jos kerran rakastelisimme? Olisiko kaikki sen jälkeen helpompaa ja selvempää vai vaikeampaa?

Vierailija
3047/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan.

Vierailija
3048/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kävisi, jos kerran rakastelisimme? Olisiko kaikki sen jälkeen helpompaa ja selvempää vai vaikeampaa?

Jäisköhän se yhteen kertaan? ;)

Vierailija
3049/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Siinäpä kysymystä kerrakseen. Miten ajattelit ratkaista?

Vierailija
3050/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se helpottaisi. Tulisi vielä kovempi ikävä toista ja kaupan päälle huono omatunto. Tekisi varmasti mieli ottaa se uusiksi, mutta se hankaloittaisi asioita entisestään.

Meille voisi olla vaikeaa jatkaa omissa suhteissamme, mutta niiden päättäminen pettämisen takia koskisi vielä enemmän, eikä siinä olisi hyvä pohja meidänkään väliselle suhteelle.

Lisäksi joudumme näkemään toisiamme lähes päivittäin, mikä on tavallaan kivaa, mutta ongelmatilanteessa olisi haastavaa.

Vastaan niin kuin hänelle, jota tyydyn jatkossakin ihailemaan käsivarren mitan päästä. Mieli tekisi kyllä muutakin ja paljon, mutta minussa asuu kuitenkin pieni realisti.

Vierailija
3051/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan, sillähän se selviää

Vierailija
3052/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiltainen viesti palstalla luettu, ymmärretty ja sisäistetty.

t: Pasi

Vierailija
3053/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa se varmasti olisi. Olisitko valmis siihen? Minä olisin.

Vierailija
3054/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisiltainen viesti palstalla luettu, ymmärretty ja sisäistetty.

t: Pasi

Hyvä Pasi!

Vierailija
3055/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun susta kuuluis jotain A! Vaivaa niin vietävästi sen viimekertaisen jälkeen.

Miehelle vai naiselle? Mitä sellaista silloin tapahtui, että sua jäi vaivaamaan?

Miehelle! Asia hoidettu! 😊

Vierailija
3056/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle! Asia hoidettu! 😊

Nopeestihan hoiditte asian....

Vierailija
3057/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaako kukaan Johannaa?

Minä. Tilanne vaan on todella vaikea. Yritän olla sotkematta kaikkea elämässäni lopullisesti. Kieli keskellä suuta on oltava.

Vierailija
3058/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, vaikka tekemistä vielä riittää. Entä sulla?

Vierailija
3059/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä hetkeä, kun haet mua tanssimaan. Uskon, että vahvat käsivartesi kyllä kannattelevat, jos pyörähdyksessä leijailisinkin hetken ilmassa. Haluan testata kuinka viet. Itse lähden herkästi viemään, mikä ei yleisen protokollan mukaan ole suotavaa, jos toinen ei pysy rytmissä. Meillä en usko olevan ongelmaa rytmien kanssa. Me olemme rytmi.

Jotta pystyn seuraamaan sua, uskallatko ottaa mut ihan kiinni vartaloosi, niin että askeleemme ovat kuin yhtä? Vai jätätkö väliimme kohteliaan välin?

Mietin mitä Sinä testaat minusta. Mitä odotat eniten tanssiltamme. Hmmm... Minä vähän jännitän koskea sua. Jännitän poltetta välissämme. Se on niin väreilevä, niin polttava, että se vie aina jonnekin toiseen maailmaan. Se saa janoamaan lisää.

Vietköhän sinä omenapuunkukkien aikaan, vai yöttömänyön lumoissa vai lempeän elokuun hämärän kietoessa syliinsä.. Jännä nähdä. Odotan, odotan, odotan.

Vierailija
3060/3899 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ja mistä hoksasit? Miltä se tuntuu? Vtuttaako?

Ketju on lukittu.