Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10000€ ylimääräistä – mihin käyttäisit? Unelmointiketju

Reija_muonio
19.12.2018 |

Mihin käyttäisit 10 000€ jos tänään saisit täyttää sillä unelmasi?

Itse hankkisin hevosen ja pääsisin ratsastusharrastuksessa uudelle tasolle.

Onko teillä hyviä säästövinkkejä? Jos saa asetettua konkreettisen unelman niin siihen on sitten varmasti helpompi myös yltää.

Kommentit (639)

Vierailija
61/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin lomalla perheen kanssa, ja sitten loput auton ostoa varten jemmaan.

Vierailija
62/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a... eihän tuo tosiaan vielä ihan hirmuinen summa ole. Jos mitään tylsiä lainanlyhennyksiä tähän ei saa keksiä, niin ehkä joku reissu. Olisiko ensi syksynä vaikka miehen kanssa Keniaan kaamosta pakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt keksi mitään unelmaa mihin joko 10000 riittäisi tai jota en pystyisi muutenkin halutessani toteuttamaan. Eli makselisin varmaan mökkilainaa pois.

Hampaista sen verran, että on mullakin ala-asteelta tapaturma, ja nyt keski-ikäisenä etuhampaiden silta pitäisi uusia implanteilla. Kustannusarvio pari tonnia. Ei tuo mikään unelma ole ja ei ole ongelmaa maksaa. Siksi vastasin noin, että eihän tuo raha riitä "mihinkään".

Vierailija
64/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin ulosotot ja loput pistäisin säästöön pahanpäivän varalle.

Vierailija
65/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi montakin asiaa, mitä voisin tehdä. Kuitenkin käyttäisin tuon erorahaksi. Maksaisin uuden kodin takuuvuokran, ostaisin tarvittavat huonekalut, jolloin nykyisistä ei tarvitsisi riidellä miehen kanssa. Lähtisin ja jättäisin huonon suhteen taakseni ja eläisin loppuelämäni vain itselleni ja lapsilleni ilman miehiä.

Vierailija
66/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesänä pihan laittoon: 8000€ lasiterassiin ja loput maanmuokkaukseen ja istutuksiin. Ei tuolla pitkälle pääse mutta alkuun kuitenkin.

Vierailija
67/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reija_muonio kirjoitti:

Mihin käyttäisit 10 000€ jos tänään saisit täyttää sillä unelmasi?

Itse hankkisin hevosen ja pääsisin ratsastusharrastuksessa uudelle tasolle.

Onko teillä hyviä säästövinkkejä? Jos saa asetettua konkreettisen unelman niin siihen on sitten varmasti helpompi myös yltää.

Ehkä saat sen hevosen, mutta 4 x 10 000 summan tarvitset, että se saa karsinapaikan ja ruuat ja hoitajan pariksi vuodeksi.Et oikeasti sillä 10 000 :lla tulisi hullua hurskaammaksi. Hinta tietenkin hieman tippuu, jos ratsastuskoulusta saat karsinan ja annat hevosen myös opetustunneille.

T: kahden hevosen omistaja

Vierailija
68/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen verran, mutten halua syödä vararahastoani. Jos tuo mainittu summa kuitenkin pitäisi tänään hassata, niin ostaisin uudet Genelecin kaiuttimet, subbarin ja keskusyksikön. Niihin menisi 2500€. Uuteen TV-tuoliin 1500€ ja telkkariin saman verran. Vaihtaisin ensi kesän Budapestin matkan ja lähtisin vaimon kanssa katsomaan Tai Mahlia Intiaan 2000€:lla. Lopuilla ostaisin katetun sähkömopon, jollaista kävimme viime viikonloppuna katsomassa. 

Vierailija
69/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneeseen uusi matto, silmälasit, hammaslääkäri, joku reissu Keski-Eurooppaan.

Varmaan vähän shoppailua ja loput säästöön.

Vierailija
70/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi minun täytyisi maksaa velkani pois, mutta kyllä tuosta rahasta varmasti sen verran riittäisi, että voisin ostaa esim. uuden tietokoneen ja/tai uuden kännykän. Uusia vaatteitakin tarvitsisin, esim. kunnolliset talvikengät.

Vierailija
71/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari, koska nykyisessä ei ole HD-valmiutta. En tykkää katsoa tietokoneelta, vaan ihan perinteisestä.

Sitten vanhat, sopimattomat vaatteet ja kengät (kirppareilla hankittu ja saatuja) keräykseen ja sopivat tilalle.

Loput jäisivät siihen, että olisi hiukan enemmän rahaa muutaman kuukauden.

Vierailija
72/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tämän pelin sääntöihin kuuluu, ettei sitä kymppitonnia saa laittaa pankkiin (ml sijoitukset, lainanmaksut) niin täytyy kyllä sanoa, että painelisin plastiikkakirurgin konsultaatioon. Mitään kovin suurtahan tuolla ei saisi aikaan, mutta jos vaikka yläluomien kohotuksen ja leuan alueen rasvaimun.

Tämmöistä toivon, minä, joka olin vielä muutama vuosi ihan satavarma että kaikki naaman leikkely on hirveintä turhuutta mitä maailmassa voi olla!

Vierailija
73/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauttaisin silmäpussini. Yläluomien pussit roikkuvat poskilla ja alaluomien rinnuksilla - olen 50, mutta näytän seitsemänkymppiseltä, väsyneeltä pulimummolta, vaikka en edes juo alkoholia!

74/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kiertämään maailmaa.

Vierailija
75/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkari, koska nykyisessä ei ole HD-valmiutta. En tykkää katsoa tietokoneelta, vaan ihan perinteisestä.

Sitten vanhat, sopimattomat vaatteet ja kengät (kirppareilla hankittu ja saatuja) keräykseen ja sopivat tilalle.

Loput jäisivät siihen, että olisi hiukan enemmän rahaa muutaman kuukauden.

Mä voisin oikeestaan antaa mun kymppitonnin sulle.

63

Vierailija
76/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäriremppa. Säästössä on, mutta puskurirahaa pitää olla myös.

Hampaat ovat kunnossa tällä viisikymppisellä. Mitä te olette tehneet omillenne?

Vierailija
77/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/3 säästöön, 1/3 tuleviin lainalyhennyksiin, 1/3 lomailuun perheen  kanssa.

Olen ansiosidonnaisella ja tuleviin lainanlyhennyksiin toisi ison helpotuksen tuo n. 3300 e.

Vierailija
78/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman talon ostoon menisi tuo raha

Vierailija
79/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkin pörssissä moni osake on tehnyt new 52-week Low:n tällä viikolla.

Lankaa lukemalla ymmärrät, miksi tämä on köyhä kansa, eikä edes kovin terävä kansa.

Vierailija
80/639 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pieni raha, että ei sillä saa oikein mitään...

ISO raha köyhälle!

Maksaisin pienemmän lainan pois ja säästeliäästi käyttäisin tärkeisiin asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä