10000€ ylimääräistä – mihin käyttäisit? Unelmointiketju
Mihin käyttäisit 10 000€ jos tänään saisit täyttää sillä unelmasi?
Itse hankkisin hevosen ja pääsisin ratsastusharrastuksessa uudelle tasolle.
Onko teillä hyviä säästövinkkejä? Jos saa asetettua konkreettisen unelman niin siihen on sitten varmasti helpompi myös yltää.
Kommentit (639)
Menisin pariksi kuukaudeksi Pattayalle.
Varmaan hyvään elämään ja turhuuksiin menisi. Ostaisin taidetta ja keittiöön uudet tuolit. Joku design-valaisin ehkä myös. Loput lomamatkaan.
Toki pystyisin nämä nytkin hankkimaan, jos ihan pakottava tarve olisi saada.
Kaukoloma jossain lämpöisessä paikassa pari viikkoa perheen kanssa:)
Palkkaisin muutamaksi kuukaudeksi kodinhoitajan, joka osaisi laittaa älyttömän hyvää ruokaa. Jos se olisi osa-aikainen, riittäisi 4-6 kuukaudeksi.
Itsekin miettinyt hevosta kun vain keppiversioihin ollut vara xD
Ei kummoinen summa ole mutta jos pakko olisi käyttää niin kunnon objektiivin kameraan voisin ostaa.
Suuntaisin yksityiselle hammaslääkäriin. Jäljelle jäävät rahat opintolainan maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei kummoinen summa ole mutta jos pakko olisi käyttää niin kunnon objektiivin kameraan voisin ostaa.
Säälittävää että on tällaisia ihmisiä:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää että on tällaisia ihmisiä:(
Mikä vika valokuvaajissa on?
Kesämökin remppaan menisi. Ostin syksyllä pienen ja vanhan mökin järven rannalta, siellä se kylmänä nököttää ja odottaa, että saisin rahoitettua sen lisäeristämisen ja kuntoon laittamisen.
Olen luullut että olen pienituloinen mutta täytyy sanoa että tuo summa olisi pisara meressä eikä sillä saisi mitään. Ei keittiöremonttia, ei kesämökkiä, metsäpalstaa eikä perheelle viikon lomaa Bora Boralle.
Lyhentäisin lainaa ja hukkuisi muiden pisaroiden joukkoon.
Mulla hampaat kunnossa, mutta green card + kunnon välineet kesäksi!
Salkkuun tietenkin, nykyisten kymppitonnien kaveriksi.
Mahdollistaa mm. eläkkkeelle jäämisen sitten vanhempana, tätä kannattaa kaikkien miettiä.
Salkkuun tietenkin, nykyisten kymppitonnien kaveriksi.
Mahdollistaa mm. eläkkkeelle jäämisen sitten vanhempana, tätä kannattaa kaikkien miettiä.
Kuvastaa hienosti tätä ay-liikkeen ja vasemmiston mielipidemuokkauksen onnistumista kun kaikki turhuudet hevosesta pierutyynyihin saa yläpeukkua, mutta sijoittaminen ja säästäminen alapeukutetaan pohjaan saakka.
Johonkin järkevään, luultavasti sijoituksiin, sillä tuo summa ei riitä siihen mitä haluaisin toteuttaa. Nimittäin oma halli ja kenttä omalle lajille niin ei tarvitse tapella elintilasta ja ajoista muiden lajien kanssa ja kohentaisi lajin harrastusmahdollisuuksia ihan koko Suomessa. Tästä aina unelmoin kun mietin mitä tekisin lottovoitolla.
Oman asunnon käsirahaksi menisi :)