Pelkään pahimman koulukiusaajani soittavan luokkakokouksesta
Koulumme pahin kiusaaja oli perinteisesti se koulun hymytyttö, joka sai kaikki hommat hoitaakseen suosituimpana. Silloin sovittiin tapaamisvuosi ja henkilö, joka järjestää tapahtuman ja kutsuu ihmiset koolle. Olen vaihtanut henkilötietojani, asun syrjäisessä paikassa ja minulla on turvakielto. Olen kuitenkin antanut yhteystietojani läheisille ja pakon alla työasioihin liittyen. Pelkään, että tämä henkilö saa ongittua nämä tiedot jostain itselleen. En tiedä yhtään mitä tekee tällä hetkellä tai missä asuu.
Kommentit (29)
Ei sinne luokkakokoukseen ole mikään pakko mennä, en minäkään mennyt.
Yläasteen luokalle ei ikinä mitään järjestetty, ala-asteen luokalle kuulemma järjestettiin. Kun minulle soitettiin, sanoin että eipä kiinnosta kun muistelee miten minua ala-asteella kohdeltiin koko muun luokan toimesta. Kenenkään ei tarvitse tietää miten minulla elämässäni menee, joten voitte kaikki painua hel vettiin.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa ihmisistä jatkaa peruskoulun jälkeen elämässään eteenpäin. Sä et näköjään sitten niin tee?
Tuoreen tutkimuksen mukaan kiusaaminen voi tehdä muutoksia kiusatun aivoissa ja jättää pysyvät jäljet.
https://www.sciencealert.com/chronic-bullying-could-actually-reshape-th…
Vaikuttaa varmasti myös aikuisena psyykkisesti, vaikka aivoissa ei muutoksia olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vain jätin menemättä luokkakokukseen. Ei tehnyt yhtään mieli nähdä niitä tyyppejä.
En todellakaan ole menossa luokkakokoukseen. Pelkään kuitenkin henkilön ottavan minut uudestaan uhrikseen. En usko, että on kasvanut kouluvuosista.
- ap
Mitä hän pystyisi enää tekemään? Mieti oikeasti mitä hän voisi sinulle enää tehdä.
Ajatteletko, että hän muuttaa vain sinun takiasi pois kodistaan ja jättää kaikki ystävänsä toiselle paikkakunnalle, jotta pääsee tekemään sinulle jotain, mitä se sitten voisikaan olla?
Uskon, että jos hän ei ole jo sinua etsinyt kiusatakseen niin ei kyllä sitä nytkään tee. Hänellä luultavasti on omakin elämä jota elää täysin miettimättä sinua koskaan.
Olet ihan turvassa varmasti. Ja jos hän soittaisikin niin mitä sitten? Voit sanoa, että "väärä numero" ja laittaa luurin kiinni.
Minullakin oli aikamoinen maanpäällinen h*lvetti peruskouluaikanani. En todellakaan ole menossa mihinkään luokkakokouksiin, vaikkei kukaan minua edes enää mistään tavoitakkaan kutsuakseen sinne. En ole somessa, numeroni ja osoitteeni ovat salaiset enkä ole tekemisissä yhdenkään ikäiseni henkilön kanssa. Asun lisäksi toisella paikkakunnalla, eikä olemassa ole tuttuja tai tutun tuttuja, jotka tavoittaisivat minut. Voin huokaista helpotuksesta ja voisin olla varma, että niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun siis työni puolesta vastaamaan tuntemattomiin numeroihin ja sydämeni hyppää kurkkuun joka kerta, kun puhelin soi.
- ap
Sinulla on siis salainen numero, joka kuitenkin on julkinen työnumero? Johon voi soittaa kuka vain työasioissa?
Älä nyt pilaa hyvää fantasiaa osoittamalla tarinasta löytyviä aukkoja ja epäloogisuuksia.
No jos henk.tiedot vaihdettu onhan tuo loogista.
Täällä kirjoittelee näköjään pari urpoa joilla ei ole mitään käsitystä persoonallisuushäiriöisistä ihmishirviöistä. Ette tiedä mihin sellaiset pystyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vain jätin menemättä luokkakokukseen. Ei tehnyt yhtään mieli nähdä niitä tyyppejä.
En todellakaan ole menossa luokkakokoukseen. Pelkään kuitenkin henkilön ottavan minut uudestaan uhrikseen. En usko, että on kasvanut kouluvuosista.
- ap
No mutta tuohan on kiva asia jos sellaiseen lähtee. Olette nyt aikuisia ja rikosoikeudelliset seuraukset sen mukaiset. Teininä pääsi todennäköisesti torumisella.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittelee näköjään pari urpoa joilla ei ole mitään käsitystä persoonallisuushäiriöisistä ihmishirviöistä. Ette tiedä mihin sellaiset pystyvät.
Noiden urpojen lisäksi ei ketjusta sitten löydykään muuta järjen ääntä. Se että se luokan bitch-queen kiusasi rajustikin yläasteella, ei tarkoita sitä että se on yläasteen ja luokkakokouksen väliset vuodet/vuosikymmenet vaan pakkomielteenomaisesti miettinyt kuinka kiusata lisää. Se on jatkanut elämäänsä suomatta ajatustakaan sille kiusatulle. Eihän se oikein ole, mutta näin se menee tosielämässä. Elokuvat on sitten eri asia.
Älä nyt pilaa hyvää fantasiaa osoittamalla tarinasta löytyviä aukkoja ja epäloogisuuksia.