Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään pahimman koulukiusaajani soittavan luokkakokouksesta

Vierailija
19.12.2018 |

Koulumme pahin kiusaaja oli perinteisesti se koulun hymytyttö, joka sai kaikki hommat hoitaakseen suosituimpana. Silloin sovittiin tapaamisvuosi ja henkilö, joka järjestää tapahtuman ja kutsuu ihmiset koolle. Olen vaihtanut henkilötietojani, asun syrjäisessä paikassa ja minulla on turvakielto. Olen kuitenkin antanut yhteystietojani läheisille ja pakon alla työasioihin liittyen. Pelkään, että tämä henkilö saa ongittua nämä tiedot jostain itselleen. En tiedä yhtään mitä tekee tällä hetkellä tai missä asuu.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun siis työni puolesta vastaamaan tuntemattomiin numeroihin ja sydämeni hyppää kurkkuun joka kerta, kun puhelin soi.

- ap

Vierailija
2/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä se sinulle enää voisi tehdä? Vainoharhaista tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain jätin menemättä luokkakokukseen. Ei tehnyt yhtään mieli nähdä niitä tyyppejä.

Vierailija
4/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaat ja sanot kiitos ei.

Vierailija
5/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt ihan realistisesti hetki. Mistä se sais sun numeron tietoonsa? Sun läheiset, jotka sekin vois tuntea, tietänee, että se on kiusannut sua, joten miksi ne antaisi sun numeron? Työpaikka taas ei saa sitä antaa oli turvakieltoa tai ei.

Vierailija
6/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis huolissaan. Tuskin jaksaa tai edes kehtaa kaivella yhteystietojasi. Mukavaa joulua sinulle!

Vierailija
7/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä se sinulle enää voisi tehdä? Vainoharhaista tuollainen.

Kiusaaminen ei ollut mitään kevyttä. Se johti rikosoikeudellisiin toimenpiteisiin. Tämä henkilö on täysi ihmishirviö.

- ap

Vierailija
8/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ihmisistä jatkaa peruskoulun jälkeen elämässään eteenpäin. Sä et näköjään sitten niin tee?

Vierailija
9/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vain jätin menemättä luokkakokukseen. Ei tehnyt yhtään mieli nähdä niitä tyyppejä.

En todellakaan ole menossa luokkakokoukseen. Pelkään kuitenkin henkilön ottavan minut uudestaan uhrikseen. En usko, että on kasvanut kouluvuosista.

- ap

Vierailija
10/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan mikään pakko mennä luokkakokoukseen tai olla missään yhteydessä entisiin kiusaajiin!  Meillä oli todella huono luokkahenki ja olin jokseenkin kiusattu, vaikka se olikin lähinnä suht. harmitonta naljailua ja ulkopuolelle jättämistä niin silti ahdistaa pelkkä ajatuskin että pitäisi mennä johonki luokkakokoukseen. Poistin kaikki entiset luokkakaverit facesta enkä vastannut luokkakokous kutsuun. Yritti ne kai kutsua uudestaankin, mutta vastasin taas kieltävästi niin ehkä tajusivat. Olen kyllä ihan utelias, että tajuavatkohan nämä ihmiset itse ollenkaan miten paljon pahaa oloa ovat aiheuttaneet kun vielä melkein 10 vuoden päästäkin ahdistaa koko tyypit.

Vierailija
11/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä nyt ihan realistisesti hetki. Mistä se sais sun numeron tietoonsa? Sun läheiset, jotka sekin vois tuntea, tietänee, että se on kiusannut sua, joten miksi ne antaisi sun numeron? Työpaikka taas ei saa sitä antaa oli turvakieltoa tai ei.

Jouduin hylkäämään kaikki kiusaamisaikoina minua lähellä olleet ihmiset. En ole voinut kertoa kiusaamisesta tai menneisyydestäni ylipäätään uusille ihmisille. Tämä henkilö on todella hyvä manipuloimaan muita saadakseen haluamansa. Pelkään, että ottaa minut uudestaan kohteekseen, kun näkee taas vanhan nimeni. Voi olla hautonut kostoa koko tämän ajan.

- ap

Vierailija
12/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jo lopettaa ap. Sinulla on paha pakkomielle tästä kiusaajasta. Mitähän kostettavaa tuollaisella puup*ällä muka sinulle olisi. Päinvastoin. Jos joskus törmäät tuohon henkilöön, sano suorat sanat, älä enää alistu. Ota oma elämäsi haltuun ja haistata kiusaajalle pitkät pierut ja vähän enemmän. Iske vaan reilusti vyön alle, siis sanallisesti.

Vierailija
13/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muistaa edes koko "kiusaamista".

Elämä on julmaa se on vain kestettävä.

Vierailija
14/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittamasi perusteella ei tarvitse ihmetellä miksi sua on kiusattu.

Vierailija
15/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun siis työni puolesta vastaamaan tuntemattomiin numeroihin ja sydämeni hyppää kurkkuun joka kerta, kun puhelin soi.

- ap

Sinulla on siis salainen numero, joka kuitenkin on julkinen työnumero? Johon voi soittaa kuka vain työasioissa?

Vierailija
16/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulle on jäänyt kiusaamisesta trauma, mikä aiheuttaa pelkoa ahdistavien tunteiden uudelleennousemisesta pintaan mahdollisen puhelun myötä.

Jos olisin sinä, pyrkisin näkemään puhelun mahdollisuutena päästä traumasta yli. Esim. voit miettiä etukäteen, mitä haluat sanoa henkilölle. Varmaankin kaikkein paras olisi yksinkertainen "ottaen huomioon yhteisen historiamme, en ole kiinnostunut luokkakokouksesta. Toivon, että sinä voit jo paremmin kuin tuolloin. Kiitos hei."

Kiusaajahan on kuitenkin itse ongelmainen ihminen, joka ei yleensä itse ymmärrä omaa käytöstään tai sen taustasyitä.

Voin myös suositella itsesuggestiota, esim. EFT:tä. Se on helppo ja nopea tekniikka, jolla pääsee ahdistuksesta eroon. Sitä käytetään jopa PTSD:n hoitoon, joten lienee omiaan juurikin ahdistuksen lieventämiseen kuvailemassasi tilanteessa.

Vierailija
17/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos soittaa, niin lyöt vain luurin korvaan etkä enää vastaa siihen numeroon.

Vierailija
18/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivanko tosissasi kuvittelet että keskenkasvuisena kakarana sua kiusannut ihminen vaan odottaa että pääsis jatkamaan siitä mihin lopetti? Kuinka itsekeskeinen sinä olet?

Vierailija
19/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole menossa luokkakokoukseen. Pelkään kuitenkin henkilön ottavan minut uudestaan uhrikseen. En usko, että on kasvanut kouluvuosista.

- ap

Ai uhriksi satojen kilometrien päästä? Enpä usko.

Vierailija
20/29 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduin hylkäämään kaikki kiusaamisaikoina minua lähellä olleet ihmiset. En ole voinut kertoa kiusaamisesta tai menneisyydestäni ylipäätään uusille ihmisille. Tämä henkilö on todella hyvä manipuloimaan muita saadakseen haluamansa. Pelkään, että ottaa minut uudestaan kohteekseen, kun näkee taas vanhan nimeni. Voi olla hautonut kostoa koko tämän ajan.

- ap

Kostoa mistä? Menee skitsofrenian puolelle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan