Nyt meni taas mielenkiinto erääseen mieheen.... Miksi ne kaikki on tuollaisia?
Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.
Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.
En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.
Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.
En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?
Aika on rahaa. Mikset käyttäisi maksullisia?
Ihme hurskastelua. Kuitenkin baarista lähdet jonkun jännän alfamiehen mukaan ja annat heti hänen hoonata edestä ja takaa.
Betojen sitten täytyy mennä tätä vaikeaa reittiä. Tutustua ja luvat kuut ja taivaat kun pahimmillaan jopa tutustumisen aikana nainen panesk3lee baarialfojen kanssa koska se on tästä tapailusta erillinen asia.
Siksi siis miehet on sellaisia.
Mene nyt ulisemasta siitä. Mikään ei v*tuta enempää kuin pseudointellektuelli-inceleiden alfa/beta-hourailut.
Opettele käyttäytymään niin elämä helpottaa kummasti, saatat sinäkin saada joskus.
Kyllä minä osaan käyttäytyä, koska tiedän pelin hengen. Minun täytyy panostaa todella paljon ja olla kärsivällinen, että saan naisen treffeille ja sänkyyn. Todella työläs projekti. Minulle onkin ironista kyllä sanottu pari kertaa:" ihanaa kun sä oot normaali". Osaan siis tämä pelin. Sitten kun olen pari kertaa saanut häviän kuvioista.
Sinä et siis selvästi ole edes kiinnostunut parisuhteesta, saati että olisit kiinnostunut tapaamaan naisen, jossa olisi sinun silmissäsi jotain erityistä, miksi haluaisit olla juuri hänen kanssaan. Aloittaja ei selvästikään ole lainkaan samoista lähtökohdista liikkeellä. Miksi otat osaa koko keskusteluun, jollet kuitenkaan yhtään pysty sisäistämään sitä, että kaikki eivät halua pelkkää seksiä, vaikka sinä haluatkin?
Halusitko vain loukata aloittajaa, vaikka et tiedä hänestä mitään? Oletko todella niin katkera, ettet osaa asiallisesti kohdella edes sinulle täysin tuntemattomia ihmisiä, jotka eivät ole sinulle pahaa sanaa sanoneet?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa nussia ensin ja katsoa sitten, miten juttu etenee?
Ei nussimisia ennen avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten logiikka: nainen sanoo ettei kiinnosta sellaiset hommat niin he sitten luulevat että kun tarpeeksi painostaa niin alkaa kiinnostamaan. Sitten ihmettelevät kun tulevat torjutuksi ja alkaa itku miten naiset on h*oria.
No sen logiikan ovat kyllä naiset ihan itse miehille opettaneet, että 'ei' on oikeasti 'ehkä' ja kohta jo 'kyllä'. Ei toiki kaikilla mutta riittävän monella jotta noillakin miehillä käy sen verran usein flaksi ettei ole syytä vaihtaa strategiaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulis vanhoilla miehillä tahti hidastuvan mutta ei näköjään 😂 Tullu kyllä huomattua että se reikä niitä miehiä kummasti kiinnostaa. On seksi mullekin tärkeää, mutta harvoin se päällimmäisenä on mielessä. Suhteessa se on tärkeää, mutta harvemmin seksiä mietin juuri tapaamani miehen kanssa. Jos mietin, niin usein on muitakin tunteita.
Eipä toi riisumisesta haaveilu kovin hyökkäävältä kuulosta verrattu nuorten poikien suoriin "tekee mieli pillua" viesteihin. Kieltämättä mitään luottoa ei juuri miehiin ole enää. Olin kyllä ajatellut, että ehkä vanhempana helpottaa.
N22
Vanhempana valitat sitä, kun mies ei halua seksiä. Valituksen määrä säilyy, syy vain muuttuu aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potentiaalisen kumppanin seksuaalisen latauksen ja huumorintajun tsekkaus ON normaalia tutustumista aluksi! Niinkuin sinä, ei hänkään halua tuhlata aikaansa. Sinulla on omat tärkeät asiat selvitettävänä, hänellä omansa. Onko sinun (työpaikka, ei juo) automaattisesti tärkeämpiä TEILLE MOLEMMILLE kuin hänen (meneekö kipsiin heti kun energia on seksuaalinen, kestääkö minun huumoria)?? Kuka sinä olet sanelemaan tärkeät asiat muiden mielestä? Sinäkö päätät mikä on "normaalia tutustumista"? Who died and made you queen? Good luck with that. Veikkaan että sinkkuilu jatkuu toistaiseksi, et vaikuta hauskalta.
No mitä sitten? Silloin he eivät sovi yhteen? Ei aloittajan tarvitse tykätä tuollaisesta.
Jos mies alkaa heti puhua toisen riisumisesta niin kyllä tulee todella kevytkenkäinen kuva hänestä. Eikä siinä ole mitään hauskaa.
Jos nainen alkaa heti kysellä työasemasta, omistusasunnosta ja automerkistä niin kyllä tulee todella pinnallinen kuva hänestä. Eikä siinä ole mitään hauskaa. Mutta naiset pitää sitå "notmaalina tutustumisena aluksi". Näetkö paradoksin vai et?
En kyllä ole koskaan tutustumisen alkuvaiheessa kysellyt miehen työasemasta, asumismuodosta saati automerkistä. Ihan oikeesti, kuka nainen kyselee automerkkejä? Taidat luetella juttuja, jotka itseäsi kiinnostaisi tietää jos joskus päätyisit treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten logiikka: nainen sanoo ettei kiinnosta sellaiset hommat niin he sitten luulevat että kun tarpeeksi painostaa niin alkaa kiinnostamaan. Sitten ihmettelevät kun tulevat torjutuksi ja alkaa itku miten naiset on h*oria.
No sen logiikan ovat kyllä naiset ihan itse miehille opettaneet, että 'ei' on oikeasti 'ehkä' ja kohta jo 'kyllä'. Ei toiki kaikilla mutta riittävän monella jotta noillakin miehillä käy sen verran usein flaksi ettei ole syytä vaihtaa strategiaa.
Hyi saasta, just sunkaltaiset miehet ovat ne suurin ongelma meille naisille, ja valitettavasti siinä sivussa vedätte koko sukupuolenne samaan lokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.
Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?
Mihin perustuu tämä väite että treffit loppuisi siihen? Olisihan se kenties vähän OUTOA siis jos ilman mitään järkevää syytä kieltäytyy ehdotettaessa keskustelemasta yleisestä small talk-aiheesta,kuten työstä. Seksi sen sijaan ei ole yleinen small talk-tutustumisaihe, vaan paljon arkaluontoisempi asia, joka monilla on yleensä se viimeinen linnake jonne vieras päästetään. Jos mies kuitenkin perustelisi asiallisesti sen miksei halua kertoa työstään tai varallisuudestaan kysyttäessä, niin mihin tosiaan perustat väitteesi että treffit loppuisivat siihen? Naisvihasi on väsyttävän läpinäkyvää.
Sitä paitsi, asuntojen koko ja automerkit kiinnostanevat lähinnä miehiä itsejään, monet tykkäävät niitä korostaa ekoilla treffeillä. Sekin on iso turn off, ei toki yhtä iso kuin toisen seksuaalisuuden kunnioittamattomuus.
Kommentissa ei ole hyppysellistäkään naisvihaa, ei todellakaan. Huoleni on siinä, ettei miesten painetta varmatuloisena bread winnerinä ja providerina pidetä yhtä henkilökohtaisena paineena kuin naisten huolta siitä ovathan he kiinnostavalle miehelle myös kiinnostavia naisena. Koska biologisesti näinhän se jako menee, nainen haluaa suojan eikä huollettavaa, ja mies halua sitoutuessaan avomielisen seksikumppanin eikä nunnaa. Molemmilla on unelmaversio ja inhokkiversio. Miksi naisilla on oikeus heti ensikättelyn jälkeen alkaa rastittamaan omaa soveltuvuus-exceliä erittäinkin henkilökohtaisilla "small-talk" kyselyillä työpaikoista ja muusta vakavaraisuudesta? Onko tuoreet yt-neuvottelut sopivaa small talkia ensitreffeille? Onko mahdoton hyväksyä että yksilön taloudellinen vakavaraisuus ei ole automaattisesti päivästä ja vuodesta riippumatta kevyt puheenaihe? Ja miksi seksuaalisuus on aina automaattisesti sitä? Miksei seksuaalisuudesta voi puhua kevyesti? Mitä hallaa on flirtissä? Miten voi "rakastua ensikatseella" jos ilmassa ei ole seksuaalista sähköä? Miksi miehille tärkeät asiat eivät ole tärkeitä, tai "ne voi odottaa", mutta naisille tärkeät - aivan yhtä henkilökohtaiset asiat- pitää saada selvittää heti ensitreffeillä? Tätä en ymmärrä. Ketään en vihaa.
Anteeksi nyt että kysyn, mutta mistä sinä etsit naisia, jos vuodesta toiseen et onnistu muunlaisia edes tapaamaan, kuin sellaisia, jotka ovat vailla vakavaraista "bread winneriä" ja "provideria", kuten amerikkalaisilla nettisivuilla kerrotaan? Suomessa suurin osa naisista kuitenkin käy ansiotyössä ja osallistuu perheen elatukseen ja haaveilee tasa-arvoisesta parisuhteesta. Tuntuu todella surulliselta, että kaikkien suomalaisten naisten joukosta sinä olet onnistunut vuodesta toiseen löytämään vain juuri niitä amerikkalaisilla nettisivuilla kuvailtujen kaltaisia naisia. Näitä on kuitenkin Suomessa todennäköisesti vähemmistö, koska meillä naisten työssä käynti on jo hyvin vakiintunut ja yleisesti sekä naisten että miesten keskuudessa hyväksytty elämäntapa. Miestenhän ei oleteta elättävän yksin koko perhettä edes yhteiskunnallisella tasolla, minkä todistaa mm. pitkät äitiyslomat ja vanhempien vapaat yms. yhteiskunnan tukia nauttivat etuudet, joita ei esim Yhdysvalloissa ole.
Mitä täällä nyt ulistaan. Kovasti ihmetyttää, miten tästäkin asiasta on saatu joku stereotypisoitujen sukupuolten jumittava koiras-naaras -köydenveto aikaan.
Ap:n deitti oli törppö. Seksuaaliset asiat ovat ihmisille ihan jo kulttuuristenkin normien vuoksi intiimejä ja vahvasti sellaisia, joiden portinvartijana kukin tahtoo itse olla. Kunnioitus toisten toiveita kohtaan on näissä tapauksissa varsin simppeli teko: jos ap ilmaisee, ettei tahdo asiasta vielä keskustella, asiasta ei tule vielä keskustella, tai ottaa riskin tippua jatkosta. Asia erikseen on sekin, että tuollainen limainen lähmintä lankoja pitkin on kaukana sytyttävästä ja seksistä voi varsinkin deittailun alkumetreillä puhua huomattavasti hienotunteisemmin, jolloin myös toiselle osapuolelle jää enemmän liikkumavaraa ilmaista, onko aika passeli. Raivosiveyden ja limaviestien välillä on upea repertuaari asiallisen kommunikaation tapoja, joita aikuiset ihmiset yleensä hallitsevat, jos vain tahtovat.
Toisekseen, jos ei näe eroa alkudeittien normaalissa tutustumisessa - johon myös kuuluvat ihan luontevasti peruspuoliset kysymykset siitä, mitä toinen elämällään tekee - ja automerkin exceliin ruksimisella, on syytä tarkastaa oma värinäkö. Kenelle nämä ovat sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa nussia ensin ja katsoa sitten, miten juttu etenee?
Koska ajatuskin nussimisesta randomin tyypin kanssa on yksinomaan vastenmielinen ja ällöttävä. Sinne asti ei päädytä ellei muut jutut ensin natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saasta, just sunkaltaiset miehet ovat ne suurin ongelma meille naisille, ja valitettavasti siinä sivussa vedätte koko sukupuolenne samaan lokaan.
Ei vaan ongelma ovat ne toiset naiset jotka eivät noudata sinun sääntöjäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.
Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?
Mihin perustuu tämä väite että treffit loppuisi siihen? Olisihan se kenties vähän OUTOA siis jos ilman mitään järkevää syytä kieltäytyy ehdotettaessa keskustelemasta yleisestä small talk-aiheesta,kuten työstä. Seksi sen sijaan ei ole yleinen small talk-tutustumisaihe, vaan paljon arkaluontoisempi asia, joka monilla on yleensä se viimeinen linnake jonne vieras päästetään. Jos mies kuitenkin perustelisi asiallisesti sen miksei halua kertoa työstään tai varallisuudestaan kysyttäessä, niin mihin tosiaan perustat väitteesi että treffit loppuisivat siihen? Naisvihasi on väsyttävän läpinäkyvää.
Sitä paitsi, asuntojen koko ja automerkit kiinnostanevat lähinnä miehiä itsejään, monet tykkäävät niitä korostaa ekoilla treffeillä. Sekin on iso turn off, ei toki yhtä iso kuin toisen seksuaalisuuden kunnioittamattomuus.
Kommentissa ei ole hyppysellistäkään naisvihaa, ei todellakaan. Huoleni on siinä, ettei miesten painetta varmatuloisena bread winnerinä ja providerina pidetä yhtä henkilökohtaisena paineena kuin naisten huolta siitä ovathan he kiinnostavalle miehelle myös kiinnostavia naisena. Koska biologisesti näinhän se jako menee, nainen haluaa suojan eikä huollettavaa, ja mies halua sitoutuessaan avomielisen seksikumppanin eikä nunnaa. Molemmilla on unelmaversio ja inhokkiversio. Miksi naisilla on oikeus heti ensikättelyn jälkeen alkaa rastittamaan omaa soveltuvuus-exceliä erittäinkin henkilökohtaisilla "small-talk" kyselyillä työpaikoista ja muusta vakavaraisuudesta? Onko tuoreet yt-neuvottelut sopivaa small talkia ensitreffeille? Onko mahdoton hyväksyä että yksilön taloudellinen vakavaraisuus ei ole automaattisesti päivästä ja vuodesta riippumatta kevyt puheenaihe? Ja miksi seksuaalisuus on aina automaattisesti sitä? Miksei seksuaalisuudesta voi puhua kevyesti? Mitä hallaa on flirtissä? Miten voi "rakastua ensikatseella" jos ilmassa ei ole seksuaalista sähköä? Miksi miehille tärkeät asiat eivät ole tärkeitä, tai "ne voi odottaa", mutta naisille tärkeät - aivan yhtä henkilökohtaiset asiat- pitää saada selvittää heti ensitreffeillä? Tätä en ymmärrä. Ketään en vihaa.
Koska jokaisella on oikeus määrittää rajansa siitä ,mitä ventovieraalta ihmiseltä sietää. Itse pidän seksivihjailuja tökerönä ja vastenmielisenä, enkä niitä sen enempää kuuntele. Jos et halua kertoa itsestäsi perustietoja, niin ole kertomatta. Tutustumisemme päättyy molemmussa tapauksissa.
"perustietoja"?
Tulotaso, niinkö?
Yhteiskunnallinen asema ja status?
"Lentäjälääkäri pitää olla"
Niinkö?
Oletko aivan tosissasi?
Sanoinko niin? Perustiedot ovat mielestäni koulutus, millä alalla työskentelee, kiinnostaako mikään muu kuin pilde jne. Mitä nyt tuntemasi ihmiset sinusta tietää. Seksivihjailu ja utelu ovat täysin asiattomia näihin yleusiin tietoihin nähden, sillä seksi on jokaiselle intiimi asia, jota ei jaeta randomeille kyselijöille. Tällainen vonkaaja on ihan väärillä apajilla ja mitä nopeammin sen tajuaa niin sen parempi.
Onko "koulutus" kriteeri? Määrittääkö "koulutus" persoonasi, eli oletko ihmisenä = "koulutuksesi"
Jos näin on, olet täysin irti todellisuudesta.
Tottakai määrittää ja kertoo hyvin pitkälle ihmisen kiinnostuksen kohteista ja arvoista. Esim. Yliopisto vs amis, soveltavat luonnontieteet vs humanistiset tieteet jne jne. Tämä ei tarkoita, että jompia kumpia arvostettaisiin paremmaksi ja toisia huonommaksi, vaan ihan sitä, että löytyykö jotain yhteistä pohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla että nainen voi sanoa "Olisipa ihanaa jos tulisit hakemaan minut ajelulle autollasi!"
Hyvä tavaton. Missä harlekiinimaailmassa nämä janttarit elävät? Näytä mulle nainen, joka haaveilee pääsystä AUTOAJELULLE. Kyllä ne on ne varhaisteini-ikäiset tyttöaet, jotka kostein silmin haaveilevat siitä amisjanttarin karvanopparassista. Ei aikuset naiset enää.
Nostetaan yksi tikunnokkaan ja johtopäätös: Miehet on tollasii!"
Mistähän sitten kumpuaakaan toteamus Blondista ja älykkyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Missä myöskään ei ole järjen hiventä, koska hoora antaisi saman tien 🙄 No, hyvä vaan, niin paljastavat tyhmyytensä jo alkumetreillä, niin ei tule pahempaa vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme hurskastelua. Kuitenkin baarista lähdet jonkun jännän alfamiehen mukaan ja annat heti hänen hoonata edestä ja takaa.
Betojen sitten täytyy mennä tätä vaikeaa reittiä. Tutustua ja luvat kuut ja taivaat kun pahimmillaan jopa tutustumisen aikana nainen panesk3lee baarialfojen kanssa koska se on tästä tapailusta erillinen asia.
Siksi siis miehet on sellaisia.
Mene nyt ulisemasta siitä. Mikään ei v*tuta enempää kuin pseudointellektuelli-inceleiden alfa/beta-hourailut.
Opettele käyttäytymään niin elämä helpottaa kummasti, saatat sinäkin saada joskus.
Kyllä minä osaan käyttäytyä, koska tiedän pelin hengen. Minun täytyy panostaa todella paljon ja olla kärsivällinen, että saan naisen treffeille ja sänkyyn. Todella työläs projekti. Minulle onkin ironista kyllä sanottu pari kertaa:" ihanaa kun sä oot normaali". Osaan siis tämä pelin. Sitten kun olen pari kertaa saanut häviän kuvioista.
Olet kyllä todellakin ihanan normaali. Ihmetteletkö vielä, että miksi naiset alkavat olla töykeitä mehiä kohtaan? Ihan itse aiheutatte sen. Olette niin ihanan normaaleja. Mikä ihme teitä p*llunhimoisia miehiä vaivaa, että ei enää normaali parisuhde riitä? Porno pilannut koko sukupolven.
Vierailija kirjoitti:
44 vuoden naisen elämänkokemuksellani voin sanoa, että tuollaisia ne on. Ja tahti vaan kiihtyy kun ikää tulee.
Oma mies 42v ja mitään muuta ei puhuta kun alapääjuttuja. Ja sitten jos yrität vaikka tehdä hellan ääressä ruokaa ja samalla kesksutella kauppalistasta keskustelu tapahtuu niin, että mä hämmennän kattilaa kauhalla ja mies työntää sormiaan mun housun sisään ja arvioi olisko 'se' innoissaan. Ja sitten kun kysyn, että muistatko nyt mitä pitää tuoda kaupasta niin mies sanoo, että tee kauppalappu. Olishan se voinut sen kauppalapun juuri tehdä käyttämällä kättään lapun kirjoittamiseen eikä alapääni sorkkimiseen.
Liian vaikea tehtävä ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Koska jokaisella on oikeus määrittää rajansa siitä ,mitä ventovieraalta ihmiseltä sietää. Itse pidän seksivihjailuja tökerönä ja vastenmielisenä, enkä niitä sen enempää kuuntele. Jos et halua kertoa itsestäsi perustietoja, niin ole kertomatta. Tutustumisemme päättyy molemmussa tapauksissa.
"perustietoja"?
Tulotaso, niinkö?
Yhteiskunnallinen asema ja status?
"Lentäjälääkäri pitää olla"
Niinkö?
Oletko aivan tosissasi?
Sanoinko niin? Perustiedot ovat mielestäni koulutus, millä alalla työskentelee, kiinnostaako mikään muu kuin pilde jne. Mitä nyt tuntemasi ihmiset sinusta tietää. Seksivihjailu ja utelu ovat täysin asiattomia näihin yleusiin tietoihin nähden, sillä seksi on jokaiselle intiimi asia, jota ei jaeta randomeille kyselijöille. Tällainen vonkaaja on ihan väärillä apajilla ja mitä nopeammin sen tajuaa niin sen parempi.
Onko "koulutus" kriteeri? Määrittääkö "koulutus" persoonasi, eli oletko ihmisenä = "koulutuksesi"
Jos näin on, olet täysin irti todellisuudesta.
Tottakai määrittää ja kertoo hyvin pitkälle ihmisen kiinnostuksen kohteista ja arvoista. Esim. Yliopisto vs amis, soveltavat luonnontieteet vs humanistiset tieteet jne jne. Tämä ei tarkoita, että jompia kumpia arvostettaisiin paremmaksi ja toisia huonommaksi, vaan ihan sitä, että löytyykö jotain yhteistä pohjaa.
Mun mielestä tuo on huolestuttavaa ennakkoasennetta. Toinen humanisti voi pelata jääkiekkoa ja käydä baarissa joka viikonloppu, kun taas toinen humanisti voi olla kiinnostunut metsissä samoilusta ja teen juonnista. Uskoisitko löytäväsi molempien humanistien kanssa yhteistä pohjaa?
Ihmiset on yleensä monipuolisia. Tai ainakin, jos löydätte monipuolisen ihmisen, niin älkää nyt ihmeessä antako koulutuksen tai ammatin vaikuttaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alfoille on omat pelisäännöt. Siitä moni sekaannus on lähtöisin. Betojen on useasta syystä vaikea ymmärtää näitä eri pelisääntöjä. Yksi on se, että nähdään itsensä ns alfana. Toinen on se, että ajatellaan ihmisiä kohdeltavan samalla tavalla. No näin ei ole hyvät toverit. Komeamiehille on sallittua kaikenlainen ja meidän muiden on sitten noudatettava beta-sääntöjä.
Oletko koskaan kokeillut kohdella esim. naista ihan ihmisenä, ihan vaan jutellut ja tutustunut sitä kautta ilman palavaa p*llunhimoa ja läpitunkevaa katkeruutta ja vihaa naisia ja jokaista sinua komeampaa miestä kohtaan? Tässä uusi sääntö; Kohtele naista ihmisenä. Ohoo!
Onko kunnon miehiä todella niin vähän, että jos nainen ei 22-vuotiaana ole kumppania löytänyt, niin ei ainakaan kunnollisesta miehestä enää kannata haaveilla? Oletko nyt tosissasi vai miksi ihmeessä väheksyt miehiä noin paljon?