Nyt meni taas mielenkiinto erääseen mieheen.... Miksi ne kaikki on tuollaisia?
Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.
Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.
En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
44 vuoden naisen elämänkokemuksellani voin sanoa, että tuollaisia ne on. Ja tahti vaan kiihtyy kun ikää tulee.
Oma mies 42v ja mitään muuta ei puhuta kun alapääjuttuja. Ja sitten jos yrität vaikka tehdä hellan ääressä ruokaa ja samalla kesksutella kauppalistasta keskustelu tapahtuu niin, että mä hämmennän kattilaa kauhalla ja mies työntää sormiaan mun housun sisään ja arvioi olisko 'se' innoissaan. Ja sitten kun kysyn, että muistatko nyt mitä pitää tuoda kaupasta niin mies sanoo, että tee kauppalappu. Olishan se voinut sen kauppalapun juuri tehdä käyttämällä kättään lapun kirjoittamiseen eikä alapääni sorkkimiseen.
Yhyy mieheni tuntee minuun vetoa koko ajan, auttakaa pliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.
Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?
Mihin perustuu tämä väite että treffit loppuisi siihen? Olisihan se kenties vähän OUTOA siis jos ilman mitään järkevää syytä kieltäytyy ehdotettaessa keskustelemasta yleisestä small talk-aiheesta,kuten työstä. Seksi sen sijaan ei ole yleinen small talk-tutustumisaihe, vaan paljon arkaluontoisempi asia, joka monilla on yleensä se viimeinen linnake jonne vieras päästetään. Jos mies kuitenkin perustelisi asiallisesti sen miksei halua kertoa työstään tai varallisuudestaan kysyttäessä, niin mihin tosiaan perustat väitteesi että treffit loppuisivat siihen? Naisvihasi on väsyttävän läpinäkyvää.
Sitä paitsi, asuntojen koko ja automerkit kiinnostanevat lähinnä miehiä itsejään, monet tykkäävät niitä korostaa ekoilla treffeillä. Sekin on iso turn off, ei toki yhtä iso kuin toisen seksuaalisuuden kunnioittamattomuus.
Kommentissa ei ole hyppysellistäkään naisvihaa, ei todellakaan. Huoleni on siinä, ettei miesten painetta varmatuloisena bread winnerinä ja providerina pidetä yhtä henkilökohtaisena paineena kuin naisten huolta siitä ovathan he kiinnostavalle miehelle myös kiinnostavia naisena. Koska biologisesti näinhän se jako menee, nainen haluaa suojan eikä huollettavaa, ja mies halua sitoutuessaan avomielisen seksikumppanin eikä nunnaa. Molemmilla on unelmaversio ja inhokkiversio. Miksi naisilla on oikeus heti ensikättelyn jälkeen alkaa rastittamaan omaa soveltuvuus-exceliä erittäinkin henkilökohtaisilla "small-talk" kyselyillä työpaikoista ja muusta vakavaraisuudesta? Onko tuoreet yt-neuvottelut sopivaa small talkia ensitreffeille? Onko mahdoton hyväksyä että yksilön taloudellinen vakavaraisuus ei ole automaattisesti päivästä ja vuodesta riippumatta kevyt puheenaihe? Ja miksi seksuaalisuus on aina automaattisesti sitä? Miksei seksuaalisuudesta voi puhua kevyesti? Mitä hallaa on flirtissä? Miten voi "rakastua ensikatseella" jos ilmassa ei ole seksuaalista sähköä? Miksi miehille tärkeät asiat eivät ole tärkeitä, tai "ne voi odottaa", mutta naisille tärkeät - aivan yhtä henkilökohtaiset asiat- pitää saada selvittää heti ensitreffeillä? Tätä en ymmärrä. Ketään en vihaa.
Koska jokaisella on oikeus määrittää rajansa siitä ,mitä ventovieraalta ihmiseltä sietää. Itse pidän seksivihjailuja tökerönä ja vastenmielisenä, enkä niitä sen enempää kuuntele. Jos et halua kertoa itsestäsi perustietoja, niin ole kertomatta. Tutustumisemme päättyy molemmussa tapauksissa.
Just näin. Mä en saa selvittää ootko sä kiinnostava mulle, ja jos mä en vastaa sun kriteerikysymyksiin niin sä saat feidaa mut. Näin just. 😂
Ja kun latteita vonkauksia esittää alanyalainen rantapoika, on lomailevat av-mammat Niagaran putouksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.
Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?
Mihin perustuu tämä väite että treffit loppuisi siihen? Olisihan se kenties vähän OUTOA siis jos ilman mitään järkevää syytä kieltäytyy ehdotettaessa keskustelemasta yleisestä small talk-aiheesta,kuten työstä. Seksi sen sijaan ei ole yleinen small talk-tutustumisaihe, vaan paljon arkaluontoisempi asia, joka monilla on yleensä se viimeinen linnake jonne vieras päästetään. Jos mies kuitenkin perustelisi asiallisesti sen miksei halua kertoa työstään tai varallisuudestaan kysyttäessä, niin mihin tosiaan perustat väitteesi että treffit loppuisivat siihen? Naisvihasi on väsyttävän läpinäkyvää.
Sitä paitsi, asuntojen koko ja automerkit kiinnostanevat lähinnä miehiä itsejään, monet tykkäävät niitä korostaa ekoilla treffeillä. Sekin on iso turn off, ei toki yhtä iso kuin toisen seksuaalisuuden kunnioittamattomuus.
Kommentissa ei ole hyppysellistäkään naisvihaa, ei todellakaan. Huoleni on siinä, ettei miesten painetta varmatuloisena bread winnerinä ja providerina pidetä yhtä henkilökohtaisena paineena kuin naisten huolta siitä ovathan he kiinnostavalle miehelle myös kiinnostavia naisena. Koska biologisesti näinhän se jako menee, nainen haluaa suojan eikä huollettavaa, ja mies halua sitoutuessaan avomielisen seksikumppanin eikä nunnaa. Molemmilla on unelmaversio ja inhokkiversio. Miksi naisilla on oikeus heti ensikättelyn jälkeen alkaa rastittamaan omaa soveltuvuus-exceliä erittäinkin henkilökohtaisilla "small-talk" kyselyillä työpaikoista ja muusta vakavaraisuudesta? Onko tuoreet yt-neuvottelut sopivaa small talkia ensitreffeille? Onko mahdoton hyväksyä että yksilön taloudellinen vakavaraisuus ei ole automaattisesti päivästä ja vuodesta riippumatta kevyt puheenaihe? Ja miksi seksuaalisuus on aina automaattisesti sitä? Miksei seksuaalisuudesta voi puhua kevyesti? Mitä hallaa on flirtissä? Miten voi "rakastua ensikatseella" jos ilmassa ei ole seksuaalista sähköä? Miksi miehille tärkeät asiat eivät ole tärkeitä, tai "ne voi odottaa", mutta naisille tärkeät - aivan yhtä henkilökohtaiset asiat- pitää saada selvittää heti ensitreffeillä? Tätä en ymmärrä. Ketään en vihaa.
Millä hiton vuosisadalla elät ja mitä outoja naisia olet tapaillut?
Eikähän lähes joka nainen elätä itse itsensä ja miehen lompakon perässä juoksijat löytyvät lähinnä amerikkalaisista tv-sarjoista.
En usko, että yksikään naispuolinen ystäväni alkaisi ensitreffeillä kysellä miehen palkkatuloista tai muusta taloudellisesta tilanteesta. Kuulostaa täysin älyttömältä, samoin kun älyttömän tahditonta on alkaa vihjailla seksillä heti ekoilla tapaamisilla (ja jatkaa vaikka toinen sanoo ei!).
Vierailija kirjoitti:
Bullet dodged!!! Se oli varmaan sellainen "hyvä tyyppi" joka nyt menee ylilaudalle ulisemaan miten kaikki naiset on perseestä. Jos mitenkään viitsit, niin voisitko sanoa sille ennen blokkaamista ettet tykkää sen viesteistä ja koet seksijutut tungettelevina?Josko vaikka ottais onkeensa, kasvaisi ihmisenä ja tulisi vähän harmittomammaksi
46-vuotias ylilaudalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Koska jokaisella on oikeus määrittää rajansa siitä ,mitä ventovieraalta ihmiseltä sietää. Itse pidän seksivihjailuja tökerönä ja vastenmielisenä, enkä niitä sen enempää kuuntele. Jos et halua kertoa itsestäsi perustietoja, niin ole kertomatta. Tutustumisemme päättyy molemmussa tapauksissa.
"perustietoja"?
Tulotaso, niinkö?
Yhteiskunnallinen asema ja status?
"Lentäjälääkäri pitää olla"
Niinkö?
Oletko aivan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sitten kun ei tee noin niin nainen lähtee kuitenkin kun on niin tohveli mies.
Ei lähde, jos sattuu olemaan sentyyppinen nainen, joka arvostaa sitä, ettei mies ole heti ronuamassa pöksyihin. Ihastuin nykyiseen puolisoon ihastuin siksi, että hän ei ollut koskaan härski eikä törkeä, ne ohitin heti alkuun. Seksielämä on antoisaa 15 vuoden jälkeenkin.
Täällä sama. Lisäksi minulle selvisi vasta parin vuoden seurustelun jälkeen että mies on varakas. Autoa hänellä ei ollut eikä sitä vieläkään kaipaa, asunto ihan tavallinen, niin kuin kulutus muutenkin.
Että ei tullut härskejä kyselyjä häneltä ja hitaasti edettiin. Nyt naimisissa jo pari vuotta. Suosittelen kohteliasta ja toisen rajoja kunnioittavaa lähestymistapaa, niin ei ehkä tarvitsisi ihmetellä miksi ei kellekkään kelpaa...
Ällötti ne kuvan ruinaajat ja omien alapääkuvien lähettelijät, ja ne irstaat viestit, jotkut vielä oikein pommitti kun ei lämmennyt, lisäsivät vaan löylyä. Hyi, meni estoon moni. En ollut uskoa miten paljon näitä oli. Ihan häiriintynyttä porukkaa.
Ja sitten rääytään jos tämänkaltainen toiminta ei kiinnosta, että varmaan olet ihan lahna sängyssä, tai muuta vastaavaa. Ihan kuin tervettä seksuaalisuutta ei olisi edes olemassa enää, rakastelu unohtunut kokonaan valikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet ole tuollaisia. Sen sijaan pelkän t00san perässä olevat ukot ovat juurikin tuon kaltaisia, livenä jutut on ihan asiallisia, mutta viestit kääntyy aina vonkaamisen puolelle. Unohda koko äijä, parempi onni ensi kerralla.
Unohtakaa ne hemmetin deittisovellukset ja yrittäkää olla "vähän" enemmän sosiaalisia todellisessa maailmassa.
Ens alkuun voisitte lakata tuijottamasta seinää, lattiaa, tai sitä hel"vetin somea.
En vaadi edes katsomaan silmiin, sehän olisi jo varmaan aivan liikaa vaadittu.
En vaan ymmärrä tätä: "Ollaan me somessa "sosiaalisia" ja elämässä täysin antisosiaaleja"
Astukaa niiden rinkirunkkupiirienne ulkopuolelle herranjumala.
On se mukavaa kun ”tiedät” meistä kaiken. Meni huti jo kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt ymmärtää ajoissa, ettette ole niin mainoita tyyppejä kuin luulette - ainoa asia mitä mies hakee on haaroväliänne, muuten olette aika yhdentekevää ja suorastaan turhaakin seuraa.
Terveisin, katkera
Vierailija kirjoitti:
44 vuoden naisen elämänkokemuksellani voin sanoa, että tuollaisia ne on. Ja tahti vaan kiihtyy kun ikää tulee.
Oma mies 42v ja mitään muuta ei puhuta kun alapääjuttuja. Ja sitten jos yrität vaikka tehdä hellan ääressä ruokaa ja samalla kesksutella kauppalistasta keskustelu tapahtuu niin, että mä hämmennän kattilaa kauhalla ja mies työntää sormiaan mun housun sisään ja arvioi olisko 'se' innoissaan. Ja sitten kun kysyn, että muistatko nyt mitä pitää tuoda kaupasta niin mies sanoo, että tee kauppalappu. Olishan se voinut sen kauppalapun juuri tehdä käyttämällä kättään lapun kirjoittamiseen eikä alapääni sorkkimiseen.
Onneksi olet väärässä, kaikki eivät todellakaan ole tuollaisia. Tunnen paljon fiksuja herrasmiehiä, todellakaan eivät ole tuolla tasolla. Sorry, mutta miehesi ei taida olla älykkäästä päästä. Kannattaa oikeasti vähän katsoa, mistä porukoista miestä etsii. Suosittelen yliopistot ja seurakunnat, aina paremmalla todennäköisyydellä löytyy epä-ääliöitä kuin vaikkapa baarista.
Itsellä kokemusta 46v ja mies 49v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Jos mies alkaa heti tollasia puhumaan hän tod. näk. kertoo samat jokaiselle naiselle eli ei ole kiinnostunut tästä naisesta nimenomaan kun ei käytä aikaa tutustumiseen vaan heti seksi mielessä.
Kertoo miehestä aika paljon että puolituntemattomalle alkaa tollasia ladella.Muista pysyä harhoissasi. Olet estynyt. "hän todennäköisesti kertoo samat jokaiselle naiselle"
Minä olen ollut ilman minkäänlaista naiskontaktia yli 3-vuotta, mutta itse en ainakaan ehdottele mitään riisumista sellaiselle naiselle, josta en ole kiinnostunut.
Sinä kuvittelet omassa päässäsi asioita. Paljonko pitäisi sitä aikaa käyttää tutustumiseen?
Johtuuko estosi siitä, että olet ihan ITSE valinnut aiemmat pettymyksen kohteesi.
No en mä kyllä ole edes missään deittisovelluksessa, tai somessa, kun ei siellä ole täyspäisiä ihmisiä.
Hel"vetti tätä nykyaikaa. Onneksi kohta pääsee pilkille.
No eikai kukaan ehdottele mitään kenellekään jos ei ole kiinnostunut 😂 mutta millä tasolla se kiinnostus on? Haluat panna ja se siitä? Väitätkö ettei pelkästään se että haluaa panna saa useimpaa miestä sanomaan noin?
Kiinnostuneella itse tarkoitan sitä että haluaa oikeasti tutustua nimenomaan tähän naiseen eikä etsi pelkkää seksiä vaan myös parisuhteen.
Enkä minä kuvittele mitään, kerron vain siitä mitä olen nähnyt ja kuullut. Jos ei ole totta kaikkien kohdalla niin se on sitten hyvä vaan.
Ja miten olen estoinen ja mitkä pettymykset olen valinnut? Kerrotko lisää kun en tiedä mitä oletat siellä?
Miksi olet "nettideiteissä"?
Siellä ne "panijat" on.
Itsehän en ole siellä, enkä tule olemaan. En ole missään somessa, koska tämä "nykyajan" deittikulttuuri on ihan vammaista touhua. Pitäkää tunkkinne.
Jos et ole vielä sitä tiennyt, niin aikuisten ihmisten keskinäiseen tutustumiseen kuuluu myös seksi. Ennen ainakin kuului siinä kolmansien treffien kohdalla, jos molemmat sitä halusivat.
Nykyään kaikki on pilalla. Kaikki on aivan "luonnotonta" ja keinotekoista.
Lakkaa uskomasta itsesi luomaan illuusioon ja tutustu ihmiseen.
ÄLÄ "Tutustu" netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet ole tuollaisia. Sen sijaan pelkän t00san perässä olevat ukot ovat juurikin tuon kaltaisia, livenä jutut on ihan asiallisia, mutta viestit kääntyy aina vonkaamisen puolelle. Unohda koko äijä, parempi onni ensi kerralla.
Unohtakaa ne hemmetin deittisovellukset ja yrittäkää olla "vähän" enemmän sosiaalisia todellisessa maailmassa.
Ens alkuun voisitte lakata tuijottamasta seinää, lattiaa, tai sitä hel"vetin somea.
En vaan ymmärrä tätä: "Ollaan me somessa "sosiaalisia" ja elämässä täysin antisosiaaleja"
"Teistä"?
Mitä sä oikein sekoilet?
Mikä lääkitys sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavinta tuossa on se, että mies ei ole kuunnellut mitä ap sanoo eikä ole kunnioittanut tämän tahtoa. Ap ei halunnut tuollaisia juttuja vielä ja kertoi sen hyvin selvästi, mutta mies vain jatkaa. Millaista yhteisestä elämästä tulisi tuollaisen tyypin kanssa? Varmasti loputonta, rasittavaa jankkausta.
Jos joudun missään asiassa sanomaan miehelle "ei" useampaan kertaan ja tämä ei kuuntele, juttu loppuu samantien, koska molemminpuolinen kunnioitus kuuluu parisuhteeseen. Toisen "ei":tä täytyy osata kunnioittaa.
Ja näille ketjuun jalkautuneille miesasiamiehille: tuossa ei ole kyse mistään yhteensopivuuden testaamisesta, vaan lapsellisesta, sosiaalisesti kömpelöstä vonkaamisesta. Ja ihan samalla lailla kun tuollainen seksuaalinen vihjailu on tökeröä, on myös ventovieraiden raha-asioista uteleminen. Eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja enää nykyään?
"Kehitys" on tehnyt ihmisistä aivan täysiä idiootteja pääosin.
AIVOPESU on toiminut todella hyvin, lopputulos on päästään sekaisin olevat kansalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Jos mies alkaa heti tollasia puhumaan hän tod. näk. kertoo samat jokaiselle naiselle eli ei ole kiinnostunut tästä naisesta nimenomaan kun ei käytä aikaa tutustumiseen vaan heti seksi mielessä.
Kertoo miehestä aika paljon että puolituntemattomalle alkaa tollasia ladella.Muista pysyä harhoissasi. Olet estynyt. "hän todennäköisesti kertoo samat jokaiselle naiselle"
Minä olen ollut ilman minkäänlaista naiskontaktia yli 3-vuotta, mutta itse en ainakaan ehdottele mitään riisumista sellaiselle naiselle, josta en ole kiinnostunut.
Sinä kuvittelet omassa päässäsi asioita. Paljonko pitäisi sitä aikaa käyttää tutustumiseen?
Johtuuko estosi siitä, että olet ihan ITSE valinnut aiemmat pettymyksen kohteesi.
No en mä kyllä ole edes missään deittisovelluksessa, tai somessa, kun ei siellä ole täyspäisiä ihmisiä.
Hel"vetti tätä nykyaikaa. Onneksi kohta pääsee pilkille.
No eikai kukaan ehdottele mitään kenellekään jos ei ole kiinnostunut 😂 mutta millä tasolla se kiinnostus on? Haluat panna ja se siitä? Väitätkö ettei pelkästään se että haluaa panna saa useimpaa miestä sanomaan noin?
Kiinnostuneella itse tarkoitan sitä että haluaa oikeasti tutustua nimenomaan tähän naiseen eikä etsi pelkkää seksiä vaan myös parisuhteen.
Enkä minä kuvittele mitään, kerron vain siitä mitä olen nähnyt ja kuullut. Jos ei ole totta kaikkien kohdalla niin se on sitten hyvä vaan.
Ja miten olen estoinen ja mitkä pettymykset olen valinnut? Kerrotko lisää kun en tiedä mitä oletat siellä?
Miksi olet "nettideiteissä"?
Siellä ne "panijat" on.
Itsehän en ole siellä, enkä tule olemaan. En ole missään somessa, koska tämä "nykyajan" deittikulttuuri on ihan vammaista touhua. Pitäkää tunkkinne.
Jos et ole vielä sitä tiennyt, niin aikuisten ihmisten keskinäiseen tutustumiseen kuuluu myös seksi. Ennen ainakin kuului siinä kolmansien treffien kohdalla, jos molemmat sitä halusivat.
Nykyään kaikki on pilalla. Kaikki on aivan "luonnotonta" ja keinotekoista.
Lakkaa uskomasta itsesi luomaan illuusioon ja tutustu ihmiseen.
ÄLÄ "Tutustu" netissä.
....kenelle luulet puhuvasi? En ole koskaan ollut nettideiteissä ja kukaan ”panija” ei ole pannut.
Tottakai seksistä puhuminen kuuluu tutustumiseen mutta tuollainen vihjailu heti alussa tappaa kaiken mielenkiinnon koska sillon miehestä saa tietynlaisen kuvan. Eri asia puhua seksistä yleisellä tasolla, mutta tuollainen mitä täällä on moneen kertaan selitetty ei ole ok eikä saa naista kiinnostumaan ja syttymään.
Ironista että sanot minulle että lakkaa uskomasta illuusioon, kun itse oletat minusta asioita koko ajan mitkä ei pidä edes paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Bullet dodged!!! Se oli varmaan sellainen "hyvä tyyppi" joka nyt menee ylilaudalle ulisemaan miten kaikki naiset on perseestä. Jos mitenkään viitsit, niin voisitko sanoa sille ennen blokkaamista ettet tykkää sen viesteistä ja koet seksijutut tungettelevina?Josko vaikka ottais onkeensa, kasvaisi ihmisenä ja tulisi vähän harmittomammaksi
Miksi junttia pitää neuvoa piilottelemaan junttiuttaan. Seuraavan naisen kanssa tollo osaa hammasta purren olla asiallinen 2 pv pidempään - sekin aika on naisen kannalta hukkaan heitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää menee nin naisten ehdoilla. Just viime viikolla deittasin naista, joka halus sänkyyn heti ekojen treffien jälkeen.
Yleensä nämä jutut menevät sen osapuolen mukaan, joka haluaa odottaa pidempään, sukupuolesta riippumatta. Tai en minä ainakaan naisena ala miestä väkisin kähmimään, vaikka itse olisin halukas jo siirtymään fyysiselle asteelle suhteessa, mutta mies ei vielä ole. Sitten vaan odotetaan pidempään jos mies ei vielä halua seksiä.
Nainen EI jää odottamaan, jos mies ei halua vielä seksiä ja itse haluaisi.
Kyllä minä jään, jos olen kiinnostunut miehestä muutenkin kuin seksimielessä. Jos olen tositarkoituksella liikkeellä, ei seksin odottaminen ole yhtään huono juttu minusta. Sehän kertoo että todennäköisesti se toinenkin on tositarkoituksella liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Teistä"?
Mitä sä oikein sekoilet?
Mikä lääkitys sulla on?
Meistä = tähän keskusteluun kommentoivista naisista, tietenkin.
Kuvittelitko todella löytäväsi netistä aitoja helmiä?
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelitko todella löytäväsi netistä aitoja helmiä?
Mistä niitä pitäisi etsiä? Aika neulan heinäsuovasta etsimistä se on kaduillakin.
Typerillä seksivitseillä saa todella nopeasti selville kuinka rempseä uusi ystävätär on. Se on arvokas ja tärkeä tieto mahdollista jatkoa ajatellen. Mikä siinä on väärin? Saako naiset kuitenkin kertoa huonoja vitsejä?