Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1941/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijonanainen raivoaja? Leijonanainen on liian ylpeä heittäytymään raivottareksi, joten jokin muu merkki siellä taustalla siinä tapauksessa riivaa :D

Nuoret leijonat on usein raivoajia, vanhemmiten ne ei usein juuri ylpeyden takia alennu tuollaiseen.

Nuoret leijonat ja leijonalapset on usein aika samanlaisia kuin eläinleijonat nuorina.

Vierailija
1942/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko horoskooppeihin, mutta ärsyttää kun eräs neitsyt-merkkinen nainen työpaikallani jatkuvasti huomauttelee TÖYKEÄSTI työpöytäni siisteydestä (toimistotyössä olen) vaikka pöytäni ei edes ole mitenkään törkylikainen!

Tää sama nainen on myös levittänyt musta juoruja ja puhunut suoranaista p*skaa musta työkavereille kun olen kerran tehnyt sen virheen ja sanonut että huolehtisi omista asioistaan kiitos.

_Sanoin yhden ainoan kerran vähän tympääntyneesti että hei nyt riittää ja heti kauhea paskanjauhanta._

onko täällä ketään samanlaisessa tilanteessa olevaa? tai tietääkö kukaan, miten voisin puhua hänelle ilman että alkaa taas kohtelemaan muo tolleen? oon kyllä menossa puhumaan työpaikan tukihenkilölle asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai ajasta, jos olet syntynyt esim. vähän ennen keskiyötä voit olla skorpioni. Sairaalassa, missä olet syntynyt, pitäisi oll merkintä syntymästäsi ja siis myös tarkka kellonaika, vaikka esim. äitisi ei muistaisikaan tai syntymätodistusta ei olisi käsillä. En ole kyllä varma, miten ulkomailla. Itsekin kyllä sanoisin, että 23.10 syntynyt on vaaka. 

Selvitin asiaa niin olen vaaka, mutta minussa on paljon skorpionimaisia piirteitä. :) Terveisin 23.10. syntynyt

Vierailija
1944/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijonanainen raivoaja? Leijonanainen on liian ylpeä heittäytymään raivottareksi, joten jokin muu merkki siellä taustalla siinä tapauksessa riivaa :D

Nuoret leijonat on usein raivoajia, vanhemmiten ne ei usein juuri ylpeyden takia alennu tuollaiseen.

Nuoret leijonat ja leijonalapset on usein aika samanlaisia kuin eläinleijonat nuorina.

En enää ikinä halua työskennellä leijonan alaisena. Sitä helvettiä minkä kolme leijonaa (naisia) ovat aiheuttaneet niin hyrr..vieläkin vihloo sisintä! Nämä jellonat eivät huutaneet suu vaahdossa, mutta tekivät nopeasti selväksi kuinka alhainen ja turha olen. Leijona on omahyväisin, ilkein ja kylmin merkki jos et alistu tanssimaan hänen armollisen pillinsä tahtiin. Huutavia leijonia olen tavannut miehissä enkä halua työskennellä heidän kanssaan, koska en kestä sitä raivoamista enkä järkyttävää huomionhakuisuutta.

Vierailija
1945/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että se on tuo oinas, joka ko. naisella oli sekä kuussa että Marsissa. Mutta kyllä omien kokemusten mukaan leijonakin kykenee raivoamaan, ei vaan ehkä halua tehdä sitä julkisesti. :D Suljettujen ovien sisällä voi sitten antaa palaa (pun intended :D), mutta ylpeys ei anna periksi alkaa setvimään asioita yleisillä paikoilla. Totta on varmaan sekin, että vanhetessaan rauhoittuu, ja tuskin koskee vain leijonia. 

Vierailija
1946/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ikinä seurustellut tulimerkkisen naisen kanssa, varsinkin oinaan tai leijonan? Miten te kestätte niiden raivareita? Pakko tunnustaa että olen ihan pulassa leijonanaiseni tempperamentin kanssa. Suurimman osan ajasta hän on rakastava ja naisellinen, mutta suuttuessaan oikea, sori vaan, hirviö. Tavarat lentelee ja se huuto hävettää kerrostalossa...tuntuu, ettei mikään saa häntä rauhoitettua vaan hän riehuu hetken ja sitten leppyy itsestään, ei siis ole mitenkään pitkävihainen. Rakastan häntä todella paljon, mutta menen ihan lukkoon riidellessämme. Onko tämä nyt vain tulisen naisen ominaisuus, joka pitää vaan kestää? Onko muilla tulimerkeillä tai heidän puolisoillaan esiintynyt vastaavaa?

Katsoin karttojamme ja hänellä näyttäisi olevan myös Mars oinaassa, samoin kuu. Nouseva härkä. Itse olen neitsyt, nouseva kauris ja kuu kalat. Marsini on myös kaloissa, myönnän etten itse taida olla kovinkaan tulinen tapaus...

T. Neitsytmies

Minä olen nainen aurinko-oinas, nouseva jousimies, kuu leijonassa, mars on kauriissa. Minua täytyy ärsyttää äärimmilleen että korottaisin ääneni, ja sitä on tapahtunut hyvin hyvin harvoin. Päin vastoin välttelen konflikteja. Sen sijaan rakastan älyllistä väittelyä ja olen siinä taitava.Ehkä se on tuo kauris vaikutus joka pitää hermot kurissa . Kaksi tuntemaani leijona-naista ei myöskään ole huutajia mutta osaavat kyylä pitää puolensa ja ottaa terävästi kantaa jos jokin ei ole heidän mielestään oikein. Kumpikin oikein tyylikkäitä naisia, tarkoitan tällä myös henkistä tyylikkyyttä.

Vierailija
1947/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas on ehdottomasti eläinradan pahin raivoaja, mutta perässä tulevat kyllä heti muut tulimerkit. Jos on oikeasti aihetta, leijonaa ei kiinnosta millainen yleisö hänen purkaustaan mahtaa seurata, vaan räjähtää siinä pisteessä. Muistetaan nyt, miten dramaattisia leijonatkin ovat. Heitä loukanneet ihmiset he kyllä eristävät elämästään kylmän tehokkaasti ja usein lopullisesti. Kovin montaa mahdollisuutta mokata et saa. Jousimies taas on aika joviaali tapaus joka harvoin viitsii raivota, mutta esim. väittelytilanteissa volyymi kohoaa kyllä ihan huomaamattakin... 

Skorpioni taas on tunnettu siitä, että patoaa negatiivisia tunteita sisälleen siihen pisteeseen, että lopulta räjähtää. Sekään ei ole kaunista katsottavaa. Myös härkä osaa suuttuessaan olla aika hirveä. 

Vesimies ja neitsyt taas ovat mestareita pitämään yllä jääkylmää vihaa, kaksonen osaa olla todella ilkeä muttei useinkaan korota ääntään. Kannattaa tarkistaa auringon ja kuun lisäksi Marsin merkki, jos haluaa saada osviittaa siitä, minkälainen henkilö on vihaisena. 

Vierailija
1948/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ikinä seurustellut tulimerkkisen naisen kanssa, varsinkin oinaan tai leijonan? Miten te kestätte niiden raivareita? Pakko tunnustaa että olen ihan pulassa leijonanaiseni tempperamentin kanssa. Suurimman osan ajasta hän on rakastava ja naisellinen, mutta suuttuessaan oikea, sori vaan, hirviö. Tavarat lentelee ja se huuto hävettää kerrostalossa...tuntuu, ettei mikään saa häntä rauhoitettua vaan hän riehuu hetken ja sitten leppyy itsestään, ei siis ole mitenkään pitkävihainen. Rakastan häntä todella paljon, mutta menen ihan lukkoon riidellessämme. Onko tämä nyt vain tulisen naisen ominaisuus, joka pitää vaan kestää? Onko muilla tulimerkeillä tai heidän puolisoillaan esiintynyt vastaavaa?

Katsoin karttojamme ja hänellä näyttäisi olevan myös Mars oinaassa, samoin kuu. Nouseva härkä. Itse olen neitsyt, nouseva kauris ja kuu kalat. Marsini on myös kaloissa, myönnän etten itse taida olla kovinkaan tulinen tapaus...

T. Neitsytmies

Minä olen nainen aurinko-oinas, nouseva jousimies, kuu leijonassa, mars on kauriissa. Minua täytyy ärsyttää äärimmilleen että korottaisin ääneni, ja sitä on tapahtunut hyvin hyvin harvoin. Päin vastoin välttelen konflikteja. Sen sijaan rakastan älyllistä väittelyä ja olen siinä taitava.Ehkä se on tuo kauris vaikutus joka pitää hermot kurissa . Kaksi tuntemaani leijona-naista ei myöskään ole huutajia mutta osaavat kyylä pitää puolensa ja ottaa terävästi kantaa jos jokin ei ole heidän mielestään oikein. Kumpikin oikein tyylikkäitä naisia, tarkoitan tällä myös henkistä tyylikkyyttä.

Missä merkissä Merkuriuksesi on? Ihan mielenkiinnosta. :) Minunkin tuntemani leijonanaiset ovat suorasanaisia ja ylpeitä, mutta en ole heidän julkisesti nähnyt ikinä huutavan. Päin vastoin, jos he todella eivät pidä jostain ihmisestä, se kuuluisa lämpö mikä heistä huokuu laskee hyvin nopeasti pakkasen puolelle. 

Vierailija
1949/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Neitsytmies

Missä merkissä Merkuriuksesi on? Ihan mielenkiinnosta. :) Minunkin tuntemani leijonanaiset ovat suorasanaisia ja ylpeitä, mutta en ole heidän julkisesti nähnyt ikinä huutavan. Päin vastoin, jos he todella eivät pidä jostain ihmisestä, se kuuluisa lämpö mikä heistä huokuu laskee hyvin nopeasti pakkasen puolelle. 

Merkurius on minulla härässä.

Samoin minun tuntemani leijonat muuttuvat jäätäviksi jos suuttuvat.

Vierailija
1950/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs leijonamiehet sitten? Olen pari nähnyt raivostuneena (ihan syystä kyllä) ja silloin ainakin se oli ihan kunnon karjumista...vastapuoli oli vielä oinas niin huh huh...:D

Vierailija
1951/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Neitsytmies

Merkurius on minulla härässä.

Samoin minun tuntemani leijonat muuttuvat jäätäviksi jos suuttuvat.

Itse muutun jääkylmäksi sellaisessa keskivihassa. 

Jos on tosi kyseessä ja suutun oikeasti, niin silloin on kylmyys kaukana ja esiin tulee se raivoisa leijona, sitä on kylläkin tapahtunut vain pari kertaa. Siihen tarvitaan aika paljon.

Olen siis aurinkoleijona, kuumerkkinä erittäin pitkävihainen rapu.

Vierailija
1952/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko skorpioni (mies) herkkä? Intensiiviä ovat ainakin kuuleman mukaan. Kumpi on hellempi että herkempi kalamies vai rapumies? Mikä vesimerkeistä on äitiään palvova, herkästi itseensä ottava, salaileva sekä kiltti?

Vierailija
1953/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs leijonamiehet sitten? Olen pari nähnyt raivostuneena (ihan syystä kyllä) ja silloin ainakin se oli ihan kunnon karjumista...vastapuoli oli vielä oinas niin huh huh...:D

Leijonamiehet on vihaisina niin kuin urosleijonat, harvoin kuitenkaan mitenkään vaarallisia.

Vierailija
1954/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko skorpioni (mies) herkkä? Intensiiviä ovat ainakin kuuleman mukaan. Kumpi on hellempi että herkempi kalamies vai rapumies? Mikä vesimerkeistä on äitiään palvova, herkästi itseensä ottava, salaileva sekä kiltti?

Skorpioni on kiinteänä merkkinä vähiten herkkä vesimerkeistä.

Rapu on herkempi kuin kalat, mutta se on salattua, kala on ikään kuin avoimen herkkä ja taiteellisen herkkä, rapu on salatun herkkä, sielultaan herkkä ja se ravun herkkyys on syvempää (ja ärsyttävämpää).

Rapu on se eläinradan äidinpalvoja.

Vierailija
1955/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Mikä on paras tai pahin horoskooppimerkki ?

Mielenkiintoinen kysymys. Mutta tulee katsoa horoskooppia hiukka maalaisjärjen kanssa. 

Minua kiinnosti yhteen aikaan horoskooppien historia ja siitä tehdyt tutkimukset.

Tutkimukset olivat perusteelliset. Yhdessä niistä oli kerätty ihmisiä, jotka olivat syntyneet samana päivänä kaikki 5 minuutin sisällä. Heitä oli suuri määrä, useita satoja. He olivat siis  samat horoskooppimerkiltään. Heidän elämänhistoriaansa tutkittiin ja kaikille esitettiin suuri määrä n. 200 kysymystä. Ne koskivat ammattia, varallisuutta, ihmissuhteita, eroja, jälkeläisiä, terveyttä... kaikkea elämään liittyvää. Tulos: horoskooppi ei pitänyt paikkaansa alkuunkaan. Mitään yhteistä ei löytynyt. Ja kaikki syntyneet saman 5 min. sisällä.

Horoskoopi on vanha uskomus ja siinä ei ole mitään perää. Jos kysytään miten paljon usko horoskooppeihin on tuonut tullessaan ennakkoluuloja toisesta, toisen pilkkaa, vähättelyä, aliarvioimista, ollut onnellisten ihmissuhteiden syntymisen este ennakkoluulon takia ym., niin ei voi muuta kuin sanoa

että on harmi, että ihmiset uskovat moiseen.

Jospa ihmiset tietäisivät, miten joku sanomalehtitoimittaja naputtelee horoskoopit lehtensä sivuille käyttäen omaa runollisuuttaan ja taitoa luoda mystiikkaa, niin varmasti monella elämä romahtaisi. Vai luulevatko ihmiset, että toimittaja katselee ennen tekstejään kiikarilla ja kaukoputkella avaruutta ja mittaa niiden välimatkoja ym. ja sitten on vuorenvarma ihmiskohtaloista. 

Sinun elämäsi ei ole tilkkaakaan riippuvainen Marsin tai Jupiterin asemasta taivaalla. Joku mikä voi sinun elämääsi vaikuttaa on kuu, kun kastelet varpaasi nousuvedessä. Eikä tilkaakaan sen enempää.

Vierailija
1956/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan leijonamiehet osaavat kyllä harjoittaa samanlaista kylmyyttä kuin merkin naisetkin, mutta miehet eivät myöskään kaihda fyysistä tappelua jos tilanne sitä vaatii. En ole nähnyt leijonan ikinä varsinaisesti aloittavan tappelua, mutta lopettavan sen kyllä....

Vierailija
1957/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijonamiehet on vihaisina niin kuin urosleijonat, harvoin kuitenkaan mitenkään vaarallisia.

Totta. Itse pitäisin leijonanaisia paljon vaarallisempina. Leijonanaaraat tekevät luonnossakin kaikki työt, saalistavat ja hoitavat pennut, kun urokset vain makaavat auringossa. Saattavat karjahtaa joskus, mutta useimmiten se on sellaista näytösluontoista. 

Vierailija
1958/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan leijonamiehet osaavat kyllä harjoittaa samanlaista kylmyyttä kuin merkin naisetkin, mutta miehet eivät myöskään kaihda fyysistä tappelua jos tilanne sitä vaatii. En ole nähnyt leijonan ikinä varsinaisesti aloittavan tappelua, mutta lopettavan sen kyllä....

Yritin miettiä tappelevia leijonamiehiä, tunnen aika paljon leijonia, ja teininä näki kyllä niitä vihaisena tappelemassa joskus, ne on kyllä sellaisia, että kävi sääliksi sitä vastapuolta.

Sitten tuli mieleen eräs leijonamies, jonka ex-naisystävä alkoi seurustella väkivaltaisen skorpionin kanssa, se leijonamies kuuli siitä, että sen ex oli pahoinpidelty, se kävi murhaamassa sen väkivaltaisen miehen.

Vierailija
1959/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on kiinteänä merkkinä vähiten herkkä vesimerkeistä.

Rapu on herkempi kuin kalat, mutta se on salattua, kala on ikään kuin avoimen herkkä ja taiteellisen herkkä, rapu on salatun herkkä, sielultaan herkkä ja se ravun herkkyys on syvempää (ja ärsyttävämpää).

Rapu on se eläinradan äidinpalvoja.

Väitän, että skorpionikin on herkkä (toki vesimerkeistä vähiten), mutta kätkee sen parhaiten. Lisäksi Marsin energia tuo skorpioniin tiettyä tulisuutta, mitä muissa vesimerkeissä ei ole. Kaikki vesimerkit ovat jossain määrin salailevia. Kalat on mystisin ja intuitiivisin, skorpioni dynaamisin ja rapu sitten ehkä se herkin. Skorpioni osaa olla todella pitkävihainen, mutta rapu voittaa kyllä sen kisan. Rapu ei unohda ikinä, ja hautoo loukattuja tunteitaan vaikka maailman tappiin asti. 

Vierailija
1960/12684 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin miettiä tappelevia leijonamiehiä, tunnen aika paljon leijonia, ja teininä näki kyllä niitä vihaisena tappelemassa joskus, ne on kyllä sellaisia, että kävi sääliksi sitä vastapuolta.

Sitten tuli mieleen eräs leijonamies, jonka ex-naisystävä alkoi seurustella väkivaltaisen skorpionin kanssa, se leijonamies kuuli siitä, että sen ex oli pahoinpidelty, se kävi murhaamassa sen väkivaltaisen miehen.

Kumpi teidän mielestä voittaisi tappelussa (joko fyysisessä tai sanallisessa), leijona vai skorpioni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi