Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Olen vesi-Koira, kuukaudelta Hevonen ja tunnilta Apina.
Hmm...
Länsimaisista koira vastaa vaakaa, hevonen kaksosta ja apina leijonaa.
Leijonaa ei syntymäkartassani ole, mutta kaksosta 2, vaakaa 4 + nousevana merkkinä.
Olen siis näemmä lähes pelkkää ilmaa, nämä kiinalaiset vielä vahvistavat sitä :D
Jos joku tietäjä haluaa tulkita niin luen mielelläni.
Jostain olen lukenut että niin nousu-Vaa´at kuin vesi-Koirat olisivat yleensä ihmisistä viehättävimpiä.
Minun pitäisi sitten varmaan olla joku lumoojatar :D :D
Länsimaisen ja itämaisen horoskooppien yhdistelmät löytyy täältä :)
http://www.primalastrology.com/primal-zodiac-by-combination.html
terv. JÄÄKARHU
Vierailija kirjoitti:
terv. JÄÄKARHU
Huh kuinka tuo Monni olikin osuva! :O
Minä olen oinas+lohikäärme= tyrannosaurus rex
Tuohan oli hauska! Itse olen hämähäkki. :)
Skorpioni+vuohi/lammas: Panda!
Jousimies + Lohikäärme = Valas
😄
Vierailija kirjoitti:
terv. JÄÄKARHU
Poikani Unicorn ja tyttäreni Sugar glider ,:D
T: Deer
Onko noissa teidän Primal Astrology -kuvauksissa ollut kuinka järkeä? Itse hämmästyin, kuinka hyvin tuo piti paikkansa. Olen neitsyt + tiikeri, eli sarvivalas. Tuntui jopa läheisemmältä tuo kuvaus kuin monen neitsyen, mitä olen lukenut.
Great White Shark! (kaksonen + hevonen) B)
Vierailija kirjoitti:
Minun perheeni:
minä Kaksonen/nousu-Vaaka, tytär 7v Jousimies/nousu-Leijona, poika 5v Vesimies/nousu-Rapu
Mielestäni ollaan aika hyvä tiimi :) Lapsissani tunnistan hyvin nousumerkeistä sanottua: Leijona tykkää olla esillä, omaan hillitsevään Vaaka-makuuni käyttäytyy välillä vähän liiankin dramaattisesti :D omaa myös aivan upean luonnonkorkkiruuvikiharapään, kuten leijonista sanotaan, huomiota herättävä tukka, myöskin läpitunkeva/salaperäinen katse, samaa olen kuullut omastani ;)
Poika taas aivan erilainen kuin sisarensa, suloisen ujohko, syrjäänvetäytyvä uusissa tilanteissa mutta tuttujen kesken huolehtiva ja rakastava <3
Lasten isä on Vaaka/nouseva Kauris, ja vaikka sanotaan Kaksosten ja Vaa´an sopivan hyvin yhteen niin nousumme eivät sitten ollenkaan.. Kauan yhdessä koitettiin elellä kunnes erottiin.
Ja juu, olen se joka sittemmin törmäsi tuohon "kohtalonomaiseen" Oinaaseen :)
Meidän pieni perhe koostuu kahdesta ravusta (minä eli isä ja poika) sekä vaimosta, joka on oinas. Joskus joku epäili ettei onnemme kestäisi kauaa, koska herkkä rapu jää voimakkaan oinaan jyrättäväksi. Onko todellakin näin, että rapu-oinas parina on huonoin? Minä ja poika olemme perinteisiä rapuja eli kilttejä, perhekeskeisiä ja herkkiä mutta oinas vaimoni on myös pehmeä ja herkkä eikä mikään voimakas jyrä.
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa teidän Primal Astrology -kuvauksissa ollut kuinka järkeä? Itse hämmästyin, kuinka hyvin tuo piti paikkansa. Olen neitsyt + tiikeri, eli sarvivalas. Tuntui jopa läheisemmältä tuo kuvaus kuin monen neitsyen, mitä olen lukenut.
Hyvin osuvalta tuntui kyllä monessa suhteessa oma kuvaus, paikoin melkein pelottavan tarkalta.
T. Sudenkorento (skorpioni + hevonen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun perheeni:
minä Kaksonen/nousu-Vaaka, tytär 7v Jousimies/nousu-Leijona, poika 5v Vesimies/nousu-Rapu
Mielestäni ollaan aika hyvä tiimi :) Lapsissani tunnistan hyvin nousumerkeistä sanottua: Leijona tykkää olla esillä, omaan hillitsevään Vaaka-makuuni käyttäytyy välillä vähän liiankin dramaattisesti :D omaa myös aivan upean luonnonkorkkiruuvikiharapään, kuten leijonista sanotaan, huomiota herättävä tukka, myöskin läpitunkeva/salaperäinen katse, samaa olen kuullut omastani ;)
Poika taas aivan erilainen kuin sisarensa, suloisen ujohko, syrjäänvetäytyvä uusissa tilanteissa mutta tuttujen kesken huolehtiva ja rakastava <3
Lasten isä on Vaaka/nouseva Kauris, ja vaikka sanotaan Kaksosten ja Vaa´an sopivan hyvin yhteen niin nousumme eivät sitten ollenkaan.. Kauan yhdessä koitettiin elellä kunnes erottiin.
Ja juu, olen se joka sittemmin törmäsi tuohon "kohtalonomaiseen" Oinaaseen :)Meidän pieni perhe koostuu kahdesta ravusta (minä eli isä ja poika) sekä vaimosta, joka on oinas. Joskus joku epäili ettei onnemme kestäisi kauaa, koska herkkä rapu jää voimakkaan oinaan jyrättäväksi. Onko todellakin näin, että rapu-oinas parina on huonoin? Minä ja poika olemme perinteisiä rapuja eli kilttejä, perhekeskeisiä ja herkkiä mutta oinas vaimoni on myös pehmeä ja herkkä eikä mikään voimakas jyrä.
Riippuu paljon myös vaimosi muista merkeistä, millainen hän on luonteeltaan. Hänessä voi olla oinaan piirteitä, mutta esimerkiksi nousumerkki ja kuun sijainti kertovat paljon. Rapu ja oinas ovat lisäksi molemmat johtavia merkkejä, sekin nitoo näitä kahta yhteen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun perheeni:
Ja juu, olen se joka sittemmin törmäsi tuohon "kohtalonomaiseen" Oinaaseen :)Meidän pieni perhe koostuu kahdesta ravusta (minä eli isä ja poika) sekä vaimosta, joka on oinas. Joskus joku epäili ettei onnemme kestäisi kauaa, koska herkkä rapu jää voimakkaan oinaan jyrättäväksi. Onko todellakin näin, että rapu-oinas parina on huonoin? Minä ja poika olemme perinteisiä rapuja eli kilttejä, perhekeskeisiä ja herkkiä mutta oinas vaimoni on myös pehmeä ja herkkä eikä mikään voimakas jyrä.
Oinas ja rapu on hyvin yhteensopivia, molemmat johtavia merkkejä. Johtava merkki tekee ihmisestä kaikkea muuta kuin jyrättävän herkkiksen.
Tiedän paljon pareja, joissa varsinkin se nainen on oinas ja mies on rapu.
Eikä rapu jää kyllä kenenkään jyrättäväksi, johtava merkki, jota kuvastaa kova kuori, rapu suojelee aina itseään ja huolehtii itsestään.
olen oinas, enkä tule juttuun ravun kanssa. Tällainen minä olen, enkä halua olla ravun kanssa jatkuvasti napit vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nauratti tuo, ja se luonnekuvaus piti noin 30% paikkansa, eli hyvin vähän sanoisin. Itselläni on ristiriitainen länsimainen kartta, joten vaikeaa kuvata aurinkomerkin perusteella, vaikka ottaisi kiinalaisen mukaan siihen.
Mutta siinä urakuvauksessa oli yksi erikoinen piirre, joka piti täysin paikkansa, siitä yllätyin.
Hahah, minä olen Pit Bull (rapu + koira) ja mies on Kultainen noutaja (jousimies + koira)! Wuf! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla nauratti tuo, ja se luonnekuvaus piti noin 30% paikkansa, eli hyvin vähän sanoisin. Itselläni on ristiriitainen länsimainen kartta, joten vaikeaa kuvata aurinkomerkin perusteella, vaikka ottaisi kiinalaisen mukaan siihen.
Mutta siinä urakuvauksessa oli yksi erikoinen piirre, joka piti täysin paikkansa, siitä yllätyin.
Omani (joutsen, eli leijona+lammas/vuohi) luonnekuvaus piti yllättävän hyvin paikkansa, sanoisin että yli puoleen pystyin samaistumaan jollain tavalla. Olen aina kokenut olevani leijonaksi hieman etäinen ja herkkä, ja vaikka nouseva merkkini on optimistinen ja huoleton jousimies ja kuuni vesimiehessä. Hermoilen paljon ja rakkauselämäni on vaikeaa, vaikka Siitä Oikeasta unelmoinkin.
Hei kiitos näistä kiinalaisista horoskoopeista sulle joka nämä tänne jaksoit tehdä, en tiennyt mäkään että tälläistä systeemiä on olemassa! :)) Olen metallihevonen syntymävuodeltani, kuukauteni on käärmeessä ja tuntini kukossa. Kun lueskelin vähän, niin aika nappiin menee! Pitänee googlettaa tarkempia kuvauksia, sait mut ihan innostumaan! :D