Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun perheeni:
minä Kaksonen/nousu-Vaaka, tytär 7v Jousimies/nousu-Leijona, poika 5v Vesimies/nousu-Rapu
Mielestäni ollaan aika hyvä tiimi :) Lapsissani tunnistan hyvin nousumerkeistä sanottua: Leijona tykkää olla esillä, omaan hillitsevään Vaaka-makuuni käyttäytyy välillä vähän liiankin dramaattisesti :D omaa myös aivan upean luonnonkorkkiruuvikiharapään, kuten leijonista sanotaan, huomiota herättävä tukka, myöskin läpitunkeva/salaperäinen katse, samaa olen kuullut omastani ;)
Poika taas aivan erilainen kuin sisarensa, suloisen ujohko, syrjäänvetäytyvä uusissa tilanteissa mutta tuttujen kesken huolehtiva ja rakastava <3
Lasten isä on Vaaka/nouseva Kauris, ja vaikka sanotaan Kaksosten ja Vaa´an sopivan hyvin yhteen niin nousumme eivät sitten ollenkaan.. Kauan yhdessä koitettiin elellä kunnes erottiin.
Ja juu, olen se joka sittemmin törmäsi tuohon "kohtalonomaiseen" Oinaaseen :)Meidän pieni perhe koostuu kahdesta ravusta (minä eli isä ja poika) sekä vaimosta, joka on oinas. Joskus joku epäili ettei onnemme kestäisi kauaa, koska herkkä rapu jää voimakkaan oinaan jyrättäväksi. Onko todellakin näin, että rapu-oinas parina on huonoin? Minä ja poika olemme perinteisiä rapuja eli kilttejä, perhekeskeisiä ja herkkiä mutta oinas vaimoni on myös pehmeä ja herkkä eikä mikään voimakas jyrä.
Riippuu paljon myös vaimosi muista merkeistä, millainen hän on luonteeltaan. Hänessä voi olla oinaan piirteitä, mutta esimerkiksi nousumerkki ja kuun sijainti kertovat paljon. Rapu ja oinas ovat lisäksi molemmat johtavia merkkejä, sekin nitoo näitä kahta yhteen. :)
Hei! Tarkastin meidän kaikkien kartat ja vaimo on aurinko oinas ja paljon näkyi kaloja, kaurista sekä härkää. Minuun ja poikaan sopii täydellisesti rapujen kuvaus kun molemmille yhteys äitiin on tärkeä.
Onko 23.10. syntynyt vaaka vai skorpioni?
Vierailija kirjoitti:
Voiko nousevaa merkkiä yrittää mitenkään päätellä/laskea mistään, jos tietää muiden planeettojen sijainnin vai onko pakko tietää tarkka syntymäaika? Kuinka nopeasti merkit vuorokaudessa vaihtuu, oliko se parin tunnin välein?
Ne vaihtuu eri paikoissa eri tahtiin, esim. suomessa ei ole nousukaloja melkein yhtään.
Yleensä ihmiset syntyy aamulla, aamuyöstä, voit tarkistaa sun syntymäpäivältä niitä aamun nousumerkkejä, ja katsoa sopisiko joku erityisen hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan vuodesta ja kellonajasta.
Eri vuosina aurinko vaihtuu eri merkkeihin eri päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellonaikaa en tiedä ja syntymävuoteni on 1984. Vaaka vai skorpioni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaihtunut 23.10.1984 aamulla seitsemän ja kahdeksan välillä skorpioniin.
Eli joutuisit ottamaan selville kellonajan, jotta tietäisit tarkasti.
Sulla on joka tapauksessa 100% vaakakuu, eli tunnet kyllä itsesi vaakamaiseksi, vaikka olisit aurinkoskorppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joka tapauksessa 100% vaakakuu, eli tunnet kyllä itsesi vaakamaiseksi, vaikka olisit aurinkoskorppari.
Kellonaikaa ei ole tiedossa mutta vaikuttaako sijainti muuten? En ole syntynyt Suomessa, joten olenko siltikin vaakakuu ja aurinkoskorppari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellonaikaa ei ole tiedossa mutta vaikuttaako sijainti muuten? En ole syntynyt Suomessa, joten olenko siltikin vaakakuu ja aurinkoskorppari?
Vaikuttaa se sijainti, laitoin sulle syntymäpaikaksi helsingin, helsingissä se vaihtui aamulla kahdeksan aikaan skorpioniin tuona päivänä.
Mutta siis et ole välttämättä aurinkoskorpioni, voit olla myös tuplavaaka, riippuu siitä paikasta ja ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaaka.
Riippuu kai ajasta, jos olet syntynyt esim. vähän ennen keskiyötä voit olla skorpioni. Sairaalassa, missä olet syntynyt, pitäisi oll merkintä syntymästäsi ja siis myös tarkka kellonaika, vaikka esim. äitisi ei muistaisikaan tai syntymätodistusta ei olisi käsillä. En ole kyllä varma, miten ulkomailla. Itsekin kyllä sanoisin, että 23.10 syntynyt on vaaka.
Minä löydän itseni kaikista merkeistä...
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalat? :) Koska kalat on 12. eli viimeinen merkki, kalojen merkeissä syntyneillä väitetään olevan hieman kaikkia aikaisempia merkkejä. Kalat on eläinradan intuitiivisin ja mystisin merkki, ns. vanha sielu.
Oletteko ikinä seurustellut tulimerkkisen naisen kanssa, varsinkin oinaan tai leijonan? Miten te kestätte niiden raivareita? Pakko tunnustaa että olen ihan pulassa leijonanaiseni tempperamentin kanssa. Suurimman osan ajasta hän on rakastava ja naisellinen, mutta suuttuessaan oikea, sori vaan, hirviö. Tavarat lentelee ja se huuto hävettää kerrostalossa...tuntuu, ettei mikään saa häntä rauhoitettua vaan hän riehuu hetken ja sitten leppyy itsestään, ei siis ole mitenkään pitkävihainen. Rakastan häntä todella paljon, mutta menen ihan lukkoon riidellessämme. Onko tämä nyt vain tulisen naisen ominaisuus, joka pitää vaan kestää? Onko muilla tulimerkeillä tai heidän puolisoillaan esiintynyt vastaavaa?
Katsoin karttojamme ja hänellä näyttäisi olevan myös Mars oinaassa, samoin kuu. Nouseva härkä. Itse olen neitsyt, nouseva kauris ja kuu kalat. Marsini on myös kaloissa, myönnän etten itse taida olla kovinkaan tulinen tapaus...
T. Neitsytmies
Mikä näistä kuumiehistä on hankalin, josta ei saa yhtään mitään selvää ja kahdenkeskinen kommunikointi puuttuu lähes kokonaan? On enemmän hyvä kuuntelija kuin jutustelija. Huono itsetunto taustalla aika selvästi, mutta käyttää tietotaitoaan hurmataakseen muut ihmiset. Haluaa miellyttää kaikkia.
Ei näytä sisintään ja loukkaantuu jos asiasta huomauttaa hänelle kahden kesken.
Koska nyt minusta vaikuttaa siltä ettei aurinkomerkki ihan päde hänen kohdallaan.
Tyypillinen kuuhärkä, kuukaksonen vai kuurapu?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ikinä seurustellut tulimerkkisen naisen kanssa, varsinkin oinaan tai leijonan? Miten te kestätte niiden raivareita? Pakko tunnustaa että olen ihan pulassa leijonanaiseni tempperamentin kanssa. Suurimman osan ajasta hän on rakastava ja naisellinen, mutta suuttuessaan oikea, sori vaan, hirviö. Tavarat lentelee ja se huuto hävettää kerrostalossa...tuntuu, ettei mikään saa häntä rauhoitettua vaan hän riehuu hetken ja sitten leppyy itsestään, ei siis ole mitenkään pitkävihainen. Rakastan häntä todella paljon, mutta menen ihan lukkoon riidellessämme. Onko tämä nyt vain tulisen naisen ominaisuus, joka pitää vaan kestää? Onko muilla tulimerkeillä tai heidän puolisoillaan esiintynyt vastaavaa?
Katsoin karttojamme ja hänellä näyttäisi olevan myös Mars oinaassa, samoin kuu. Nouseva härkä. Itse olen neitsyt, nouseva kauris ja kuu kalat. Marsini on myös kaloissa, myönnän etten itse taida olla kovinkaan tulinen tapaus...
T. Neitsytmies
Oi voi, leijona, jolla on kuu oinaassa ja mars oinaassa..... :D
No, ainakin se ihan vilpittömästi välittää/rakastaa, kerran on sun kanssa, noilla merkeillä ei paljon teeskennellä. Leijona on raivostuessaan kammottava, ja mars oinasta vielä siihen. Veikkaan myös ettet ole koskaan nähnyt sitä oikeasti vihaisena, tuo on vain sellaista tavallista raivoamista. Se oikea raivostuminen on vielä paljon pahempaa...
Olen siis itsekin leijona ja mieheni on myös kuukalat ja nousukauris, meillä se mieheni ei ole koskaan edes korottanut ääntään, joten ymmärrän miten rauhallinen olet varmasti.
Mun mielestä sun kannattaa yrittää rauhallisesti puhua sille miltä sen raivarit tuntuu susta, ikään kuin saada se ymmärtämään niiden vaikutus suhun, se rakastaa sua todennäköisesti ja ei halua sulle huonoa oloa. Leijona on hyvin suojeleva, rakastava läheisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä kuumiehistä on hankalin, josta ei saa yhtään mitään selvää ja kahdenkeskinen kommunikointi puuttuu lähes kokonaan? On enemmän hyvä kuuntelija kuin jutustelija. Huono itsetunto taustalla aika selvästi, mutta käyttää tietotaitoaan hurmataakseen muut ihmiset. Haluaa miellyttää kaikkia.
Koska nyt minusta vaikuttaa siltä ettei aurinkomerkki ihan päde hänen kohdallaan.
Kuulostaa tyypilliseltä kuuneitsyeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalat? :) Koska kalat on 12. eli viimeinen merkki, kalojen merkeissä syntyneillä väitetään olevan hieman kaikkia aikaisempia merkkejä. Kalat on eläinradan intuitiivisin ja mystisin merkki, ns. vanha sielu.
Jos miehen merkurius on Kaloissa niin onko myös kommunikointi intuitiivista ja mystistä?
T: merkurius-Kaksonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tyypilliseltä kuuneitsyeltä.
En muista tarkkaa päivämäärää (5 vaihtoehtoa) joten siksi se osuisinoihin kolmeen kuumerkkiin.
Voi mahdollisesti olla nouseva neitsyt :)
Leijonanainen raivoaja? Leijonanainen on liian ylpeä heittäytymään raivottareksi, joten jokin muu merkki siellä taustalla siinä tapauksessa riivaa :D
Voiko nousevaa merkkiä yrittää mitenkään päätellä/laskea mistään, jos tietää muiden planeettojen sijainnin vai onko pakko tietää tarkka syntymäaika? Kuinka nopeasti merkit vuorokaudessa vaihtuu, oliko se parin tunnin välein?