Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1341/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin merkki on leijona. Leijonaenergia on jotenkin ahdistavan päällekäyvää ja liian voimakasta - tukahduttavaa. Helposti varmaan myös erehtyvät egoilemaan vahvuuspäissään.

Parhaita merkkejä ovat kalat, ravut, kaksonen ja vaaka. Itse olen neitsyt aurinko ja kuu (nouseva skorpioni).

Vierailija
1342/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on vaaka, johon ei voi luottaa yhtään. On se ystävä, joka valehtelee sinulle päin naamaa asiasta, joka sinulla on oikeus tietää koska "ei halua satuttaa". Aina samaa mieltä kanssasi mutta ei ikinä puolusta sinua muille. Lisäksi pinnallinen eikä kauhean älykäs. Tietää vähän joka asiasta, ei ole perehtynyt syvällisesti oikein mihinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku tulkita mun ja mieheni yhteensopivuuden?

Mä olen Aurinko Skorpioni ja mieheni on Aurinko neitsyt

Mä olen Kuu Neitsyessä ja mieheni on vissii Kuu Jousimiehessä

Ja olen Nouseva Härässä (en tiedä mikä on mieheni nousumerkissä)

Skorpionilla ja neitsyellä on kohtuulliset edellytykset luoda tasapainoinen, hyvä suhde kunhan muutama asia otetaan huomioon. Skorpionilla on valtava, lähes tukahduttava tarve rakkauteen jota viileähkö, ujo neitsyt ei aina osaa tai pysty täyttämään. Neitsyt ahdistuu, jos häneltä vaaditaan suuria ja dramaattisia tunteita tai rakkauden vakuuttelua - hän kokee osoittavansa rakkautensa mainiosti teoillaan. Riidat voivat olla kitkeriä, sillä neitsyessä skorpioni on vihdoinkin kohdannut vertaisensa kylmän pisteliäissä ja myrkyllisissä huomautuksissa. Neitsyttä hallitsee Merkurius, joka tekee merkistä erinomaisen teräväkielisen. Molemmat merkit pitävät kuitenkin keskusteluista ja sitoutuvat rakastuessaan lujasti toiseen.

Sinun kuusi neitsyessä voi auttaa sinua ymmärtämään miestäsi paremmin ja hieman laimentaa skorpionin intensiivisiä tunteita. Hurmaava, filosofinen ja seikkailunhaluinen jousimies miehesi kuussa tekee hänestä astetta rennomman ja ekstrovertimman luonteen. Miestäsi hallitsee auringossa ja kuussa muuttuvat merkit, eli hän on luultavasti nopeampi liikkeissään kuin sinä (riippuu toki hänen nousumerkistään). Sinulla sekä skorpioni että härkä ovat kiinteitä merkkejä, mikä kertoo itsepäisyydestä ja tapoihin juurtumisesta. Tässä voi tulla mahdollisuus ristiriitoihin, mutta onneksi neitsyt on molempien yhteisenä merkkinä tasapainottamassa tietänne järkevään, terveeseen suuntaan. 

Vierailija
1344/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua tätä myrkyllistä lyttäämismeininkiä, tämän ketjun oli kaiketi tarkoitus olla hauska ja kevyt keskustelunaihe, mutta jotkut ottavat tämän niin tosissaan, että tulevat tänne haukkumaan lyttyyn jonkun merkin, koska tuntevat/ovat tunteneet jonkun merkkiä edustavan, ja purkavat sitten katkeruuttaan ja aggressiotaan julistaen kokonaisen merkin edustajineen tyyliin paholaisen kätyreiksi. Jotain rajaa, ottakaa vähän kevyemmin. :D Miten paha olo joillain voikaan olla sisimmässään... Yhdestä merkistä tuskin voinee tehdä mitään suorasukaisia päätelmiä/yleistyksiä ja toiseksi meissä kaikissa on hyvät ja huonot puolemme. 

Vierailija
1345/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tajua tätä myrkyllistä lyttäämismeininkiä, tämän ketjun oli kaiketi tarkoitus olla hauska ja kevyt keskustelunaihe, mutta jotkut ottavat tämän niin tosissaan, että tulevat tänne haukkumaan lyttyyn jonkun merkin, koska tuntevat/ovat tunteneet jonkun merkkiä edustavan, ja purkavat sitten katkeruuttaan ja aggressiotaan julistaen kokonaisen merkin edustajineen tyyliin paholaisen kätyreiksi. Jotain rajaa, ottakaa vähän kevyemmin. :D Miten paha olo joillain voikaan olla sisimmässään... Yhdestä merkistä tuskin voinee tehdä mitään suorasukaisia päätelmiä/yleistyksiä ja toiseksi meissä kaikissa on hyvät ja huonot puolemme. 

Jep, rapuja, vaakoja, skorppareita ja kaksosia kohtaan on oltu varsin julmia pitkin keskustelua. Tietysti varmaan jokainen horosmerkki saanut osansa, mut kamoon... Jotain rajaa nyt. Pidetään keskustelu mukavalla/hauskalla linjalla :) 

Vierailija
1346/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aurinkomerkiltäni jousimies, lähes kaikki muu onkin kartalla skorpionin merkissä.

Nuorena olin hyvin tyypillinen jousimies, ja löytyy piirteitä vieläkin: idealismi, eläinrakkaus, sitoutumiskammo..

Mutta vanhemmiten ne ” huonot” skorpparin piirteet ovat enemmän vallalla. Olen vähän synkkä ja erakoitunut mörkö.

Lasteni isä oli myös skorpioni, esikoiseni on leijona ja meillä ollut hankalaa aina luonteidemme kanssa. Tulimerkit tukahduttavat toisiaan?

Nuoremmat lapseni ovat kauris- vesimies ja kaksonen- vaaka, kauris- vesimiehen kanssa läheisin ja tasapainoisin suhde.

Mutta paras merkki? Koska jousimiehet ovat vähän lapsellisia ja itserakkaita, sanon jouskari 🙂.

Vierailija
1347/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksonen on kyllä pahin. Juonittelee,valehtelee,pettää ja on kovin itserakas.

Mun entinen isäpuoli on kaksonen ja se kuristi mua.. myöhemmin kun äidilleni kerroin ni isäpuoleni kielsi ensin sitkun suutuin isäpuolelle että nyt loppuu äidille valehtelu, ni sit sanoi totuuden ja lisäsi "se oli vietonta huumorii" juu, huumoriksi meni siihen pisteeseen äiti heitti isänpuolen pihalle... ja myöhemmin isäpuoli sanoi "lapset keksivät valheita" juu, paitsi en keksinyt että mua on kuristettu...

Ja tämä johtui siitä että että äijä oli kaksonen?!

Nyt valoja päälle siellä.

Vierailija
1348/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaloilla on usein ikävä taipumus yrittää manipuloida läheisiään, yleensä säälin turvin. Kalat on hyvä esittämään avutonta ja saa näin paljon tukea ja apua osakseen, vaikka selviäisi yksinkin aivan hyvin. Kun kaloilta taas pyytää apua varsinkaan mihinkään fyysiseen, päivitellään suureen ääneen kuinka heikkona sitä taas oltiinkaan. Huoh. Olen oinas. 

Vierailija
1349/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaloilla on usein ikävä taipumus yrittää manipuloida läheisiään, yleensä säälin turvin. Kalat on hyvä esittämään avutonta ja saa näin paljon tukea ja apua osakseen, vaikka selviäisi yksinkin aivan hyvin. Kun kaloilta taas pyytää apua varsinkaan mihinkään fyysiseen, päivitellään suureen ääneen kuinka heikkona sitä taas oltiinkaan. Huoh. Olen oinas. 

Kuvailit täydellisesti tuntemani fisun.

Vierailija
1350/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aurinkomerkiltäni jousimies, lähes kaikki muu onkin kartalla skorpionin merkissä.

Nuorena olin hyvin tyypillinen jousimies, ja löytyy piirteitä vieläkin: idealismi, eläinrakkaus, sitoutumiskammo..

Mutta vanhemmiten ne ” huonot” skorpparin piirteet ovat enemmän vallalla. Olen vähän synkkä ja erakoitunut mörkö.

Lasteni isä oli myös skorpioni, esikoiseni on leijona ja meillä ollut hankalaa aina luonteidemme kanssa. Tulimerkit tukahduttavat toisiaan?

Nuoremmat lapseni ovat kauris- vesimies ja kaksonen- vaaka, kauris- vesimiehen kanssa läheisin ja tasapainoisin suhde.

Mutta paras merkki? Koska jousimiehet ovat vähän lapsellisia ja itserakkaita, sanon jouskari 🙂.

Skorpionin ja leijonan luonteet menevät välillä helposti ristiin, sillä kumpikin merkki rakastaa valtaa ja kokee sen kuuluvan itselleen. Jousimies ja leijona tulevat yleensä hyvin toimeen, mutta luulen että tuo skorpionipainotteisuus kartallasi tuo ongelmia sinun ja leijonalapsesi suhteeseen. Nämä kaksi merkkiä ovat vahvimmasta päästä koko eläinradalla ja toisaalta monissa asioissa hyvinkin samanlaisia. Merkittävin ero on se, että leijona haluaa loistaa, skorpioni operoida varjoista. 

Vierailija
1351/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpionin ja leijonan luonteet menevät välillä helposti ristiin, sillä kumpikin merkki rakastaa valtaa ja kokee sen kuuluvan itselleen. Jousimies ja leijona tulevat yleensä hyvin toimeen, mutta luulen että tuo skorpionipainotteisuus kartallasi tuo ongelmia sinun ja leijonalapsesi suhteeseen. Nämä kaksi merkkiä ovat vahvimmasta päästä koko eläinradalla ja toisaalta monissa asioissa hyvinkin samanlaisia. Merkittävin ero on se, että leijona haluaa loistaa, skorpioni operoida varjoista. 

Olen kuullut usein ikään kuin huhuja skorpionin ja leijonan vaikeasta suhteesta, tai etteivät tule helposti toimeen. Miksi näin? Itse olen skorpioni ja lapseni (2v.) leijona ja ainakin tähän mennessä yhteiselomme on ollut harmonista :D

Vierailija
1352/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu huomannut nousevissa jousimiehissä pitkäkasvoisuutta? Kaikki tuntemani nousevat jouskarit ovat kasvoiltaan pitkiä ja kapeita. Jostain luin, että "hevosmainen" ulkonäkö olisi todella yleistä. 

Onkohan Sarah Jessica Parker nouseva jousimies? :D Aika kiintoisa huomio sinulta. Minulla on pitkänomaiset kasvot, joista olen kuullut kommenttia pitkin elämää. Ja muutenkin olen pitkäraajainen, liikunnallinen, jäntevä jne. En tiennyt nousevaa merkkiäni tähän keskusteluun tullessa, mutta astro-sivun mukaan se on JOUSIMIES. :DDD

Kiintoisaa tosiaan. Mä nuorena aina ihastuin tällaisiin (vaaleisiin) pitkäkasvoisiin ja jänteviin miehiin (jalkapalloilijat!), jotka aina osoittautuivat jousimieheksi. Otin selvää taustatiedoista. No eihän ne menevät ja "sitoutumiskammoiset" tällaisesta "kontrollifriikistä skorpionista" kiinnostuneet, vaikka ihan ok näköinen olinkin :)

Vierailija
1353/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näihin horoskooppeihin uskoo? Eiköhän se luonne ole kasvatuksen ja geenien seurausta. Pappani oli kaksonen, isäni on leijona, itse olen vesimies ja poikani on skorpioni. Olemme niin toistemme kaltaisia ja luonteisia, että huomaa kyllä, että olemme sukua keskenämme. Kaikki olemme kilttejä, empaattisia, uskollisia ja huumorintajuisia. Itsepäisyys on ehkä se huono ominaisuus sekä vaikeus antaa anteeksi loukkauksia. Tosin emme suutu pienistä.

Vierailija
1354/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näihin horoskooppeihin uskoo? Eiköhän se luonne ole kasvatuksen ja geenien seurausta. Pappani oli kaksonen, isäni on leijona, itse olen vesimies ja poikani on skorpioni. Olemme niin toistemme kaltaisia ja luonteisia, että huomaa kyllä, että olemme sukua keskenämme. Kaikki olemme kilttejä, empaattisia, uskollisia ja huumorintajuisia. Itsepäisyys on ehkä se huono ominaisuus sekä vaikeus antaa anteeksi loukkauksia. Tosin emme suutu pienistä.

"Kuka näihin uskoo"? "Olette te sitten tyhmiä", "Äänioikeus pois tuollaisilta" blaa blaa baa, eikö jo riitä? Ihanaa, että teillä ei ole suvussa mitään ongelmia ainakaan minkään horoskooppien toimesta. Oishan se jo kamalaa, jos näitä vielä joutuisitte siellä keskenänne miettimään! :o

Ihan sama kuin laihdutusketjuun (mikä selvästi sekin aina otsikosta ilmenee!) tullaan kertomaan, vähintään se 87 kertaa, kuinka laihtuu, jos syö vähemmän kuin kuluttaa. Fiksu antaa muille omaa tilaa jaaritella vaikka ihan päättömiä, eikö? Muillakin on aivan samat mahdollisuudet aloittaa vaikka mitä mieleistä (painokelpoista) keskustelua, siitä vaan!

Vierailija
1355/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muinaiseen taikauskoon pidä uskoakaan! Joka uskoo yhteen: Eläväksitekevään Jahve Jumalaan, ja samaa olemusta olevaan Jeesukseen  Kristukseen ja Pyhään Henkeen, ei tarvitse luurata taivaan tähtiä.

Taivaan tähdet ovat tietenkin olleet aikanaan  ajanlaskun perusteita, joilla on seurattu maan vuotuista kulkua aurinkokunnassa ja siten saatu selville missä kohtaa vuodessa mentiin. Mutta mitään persoonaa

ei sisälly tähtien tai muitten taivaankappaleitten olemukseen. Suomessakin pitäisi horoskooppihullutus lopettaa ikivanhana taikauskona. On käsittämämätönta, etta "terveet aikuiset" kääntävät horoskooppi sivut esille aikakaus-lehdistä. Samoin on kaikenlaisia noitia ja huuhaa tietäjiä esillä sivistyneen maan mediassa. Joilla on olevinaan salaista tietoa tuonpuoleisesta!

Terveisin: Tauno Saarinen

Vierailija
1356/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku analysoida mun luonnetta? Aurinkoskorpioni, nouseva rapu, kuu jousimies, venus neitsyessä, mars skorpionissa, merkurius härässä. :)

Vierailija
1357/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut usein ikään kuin huhuja skorpionin ja leijonan vaikeasta suhteesta, tai etteivät tule helposti toimeen. Miksi näin? Itse olen skorpioni ja lapseni (2v.) leijona ja ainakin tähän mennessä yhteiselomme on ollut harmonista :D

Hahah, varmasti on helppoa vielä noin pienen kanssa mutta odotahan vain kun kissapetosi pääsee murrosikään! ;P Silloin käydään todella kovia tahtojen taistoja...minulla on kaksi teini-ikäistä, joista toinen (kalat) on todella mukautuva ja järkevä, mutta tämä toinen koettelee tempauksillaan uskoa nykyään harva se päivä. Olen itse neitsyt ja mies on skorpioni ja olen ollut huomaavinani, että miehen ja lapsen välit ovat vähän ongelmalliset. Leijona ei halua ottaa mitään auktoriteettia vastaan ja skorpioni ei jousta senttiäkään. Vahvatahtoisia molemmat, yritetään sitten kalalapsen kanssa etsiytyä suojaan kun ärjyntä alkaa :D

T. Leijonateinin äiti

Vierailija
1358/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edward Rymynoff kirjoitti:

Ei muinaiseen taikauskoon pidä uskoakaan! Joka uskoo yhteen: Eläväksitekevään Jahve Jumalaan, ja samaa olemusta olevaan Jeesukseen  Kristukseen ja Pyhään Henkeen, ei tarvitse luurata taivaan tähtiä.

Taivaan tähdet ovat tietenkin olleet aikanaan  ajanlaskun perusteita, joilla on seurattu maan vuotuista kulkua aurinkokunnassa ja siten saatu selville missä kohtaa vuodessa mentiin. Mutta mitään persoonaa

ei sisälly tähtien tai muitten taivaankappaleitten olemukseen. Suomessakin pitäisi horoskooppihullutus lopettaa ikivanhana taikauskona. On käsittämämätönta, etta "terveet aikuiset" kääntävät horoskooppi sivut esille aikakaus-lehdistä. Samoin on kaikenlaisia noitia ja huuhaa tietäjiä esillä sivistyneen maan mediassa. Joilla on olevinaan salaista tietoa tuonpuoleisesta!

Terveisin: Tauno Saarinen

Terve Tauno, horoskoopit samalla tasolla ihan yhtä totta tai ei totta kuin sinun Jahvesi. Eli todennäköisesti höpöhöpöä.

Vierailija
1359/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah, varmasti on helppoa vielä noin pienen kanssa mutta odotahan vain kun kissapetosi pääsee murrosikään! ;P Silloin käydään todella kovia tahtojen taistoja...minulla on kaksi teini-ikäistä, joista toinen (kalat) on todella mukautuva ja järkevä, mutta tämä toinen koettelee tempauksillaan uskoa nykyään harva se päivä. Olen itse neitsyt ja mies on skorpioni ja olen ollut huomaavinani, että miehen ja lapsen välit ovat vähän ongelmalliset. Leijona ei halua ottaa mitään auktoriteettia vastaan ja skorpioni ei jousta senttiäkään. Vahvatahtoisia molemmat, yritetään sitten kalalapsen kanssa etsiytyä suojaan kun ärjyntä alkaa :D

T. Leijonateinin äiti

Hei, pakko kommentoida ettei teinin kanssa enää voi ottaa tuollaista en jousta senttiäkään asennetta! Teinien kanssa neuvotellaan, ne on jo melkein aikuisia.

Leijonat on varsinkin sellaisia, että ne ei ota vastaan tuollaista ja sun mies rikkoo välinsä lapseensa pysyvästi tuolla tavalla.

Leijonateiniä kannattaa tukea, ei sitä voi enää alistaa skorpionimaisella auktoriteettipalvonnalla.

Ihan vain varoituksena, leijona on niin itsenäinen, omavarainen ja omaa todella kovan oikeasti vahvan itsetunnon, että se vaan hylkää teidät katsomatta taakseen ensimmäisen mahdollisuuden tullessa, jos tuollainen meno jatkuu.

Vierailija
1360/12684 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka näihin uskoo"? "Olette te sitten tyhmiä", "Äänioikeus pois tuollaisilta" blaa blaa baa, eikö jo riitä? Ihanaa, että teillä ei ole suvussa mitään ongelmia ainakaan minkään horoskooppien toimesta. Oishan se jo kamalaa, jos näitä vielä joutuisitte siellä keskenänne miettimään! :o

Ihan sama kuin laihdutusketjuun (mikä selvästi sekin aina otsikosta ilmenee!) tullaan kertomaan, vähintään se 87 kertaa, kuinka laihtuu, jos syö vähemmän kuin kuluttaa. Fiksu antaa muille omaa tilaa jaaritella vaikka ihan päättömiä, eikö? Muillakin on aivan samat mahdollisuudet aloittaa vaikka mitä mieleistä (painokelpoista) keskustelua, siitä vaan!

Ihan sama mitä pa..aa täällä kirjoitellaan. Jotenkin vaan tuntuu nämä mielipiteet olevan: kaksoset ovat pettäjiä, skorpionit pirullisia, neitsyet kitiseviä, oinaat jääräpäitä, vesimiehet kylmiä ja empatiakyvyttömiä. On kyllä ihmeellisiä yleistyksiä. Eikö löydy mitään hyvää sanottavaa? Jos tätä ketjua lukee niin ihmiset ovat kamalia. Joo, meidän suvussa ei ole ongelmia horoskooppien kanssa, koska emme usko niihin. Olen tavannut uskollisia kaksosia, mukavia skorpioneja jne muuallakin kuin omassa suvussani. Itseäni vaan ärsyttää tämä ihmisten haukkuminen ja leimaaminen horoskoopin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan