Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1301/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aurinkovaaka ja nouseva kaksonen ja olen aina ihaillut leijonien valovoimaa ja itsevarmuutta. Jäyhien maamerkkien, varsinkin härkien, kanssa on vaikeuksia tulla välillä toimeen. Erityisesti työpaikoilla olisi mukava, jos jossain asioissa voisi joskus joustaakin...

Sinussa on paljon ilmaa aurinkovaakana ja nousukaksonen tehostaa vaikutelmaa. Parisuhteessa vaaka ei ole halukas luopumaan vapaudestaan. Vaaka on ikuinen tasapainon etsijä ja saattaa sortua päättämättömyyteen. Vaaka on myös hienostunut, miellyttävä ja taiteellinen. Kahden ilmamerkin, jotka kaipaavat vaihtelua, tilaa ja vapautta selittää ettet välttämättä tule toimeen maamerkkien kanssa. Ymmärrän miksi vaaka-kaksosena ihailet leijonia: vaaka-leijona sekä kaksonen-leijona ovat molemmat hyviä pareja keskenään. Nousukaksosena olet utelias ja sosiaalinen etkä viihdy kauaa samassa paikassa. Tarvitset tilaa ja vaihtelua sekä nautit nopeasti muuttuvista tilanteista. Elämäsi suola ovat hyvät väittelyt ja keskusteleminen muiden kanssa. Olet sosiaalinen ja puhut paljon, mutta et ehkä ole kovin lempeä ja empaattinen ja saatat vaikuttaa parisuhteessa vilkuilevalta mutta osaat antaa kumppanillesi tilaa.

Vierailija
1302/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko sanoa mitään aurinkoleijonasta ja nousevasta neitsyestä?

Onpas mielenkiintoinen yhdistelmä! Leijona ja neitsyt ovat todella erilaisia merkkejä, mutta voisin kuvitella että ihmisenä olet miellyttävä. Neitsyen ujous, kriittisyys ja analyyttisyys tasapainottaa leijonan johtajanelkeitä ja ajoittaista ylimielisyyttä sekä tuo muutenkin älykkäälle leijonalle vielä lisää loogista päättelykykyä. Leijona aurinkomerkkinä taas takaa sen, ettei neitsyen vaikutus näy liiallisena syrjäänvetäytyvyytenä ja miellyttämisenhaluna. Ulkoisesti muistutat luultavasti kissaa, kuten leijonat usein. Nouseva neitsyt voi vielä hioa piirteitä "keijukaismaisemmiksi" ja sirommiksi sekä vaalentaa hiusten, ihon ja silmien luonnollista väriä. Voinko kysyä, missä merkissä kuusi on? Se määrittää luonnetta kolmantena tärkeimpänä auringon ja nousumerkin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa jotain minusta ja miehestäni, jotain luonteistamme ja ehkä yhteensopivuudestamme? :) Itse olen oinas ja kuurapu, mieheni on skorpioni ja kuujousimies. Nousevat merkkimme ovat vesimies (minä) ja jousimies (mies). 

Vierailija
1304/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne luonteenpiirteet ja ominaisuudet tule ja ole peräisin mistään horoskooppimerkeistä, tai planeettojen asennoista ja asemista.  Ei millään horoskooppimerkeillä ole niiden kanssa mitään tekemistä. - Vaan me peritään niitä piirteitä suurimmaksi osaksi omilta esivanhemmilta, omilta vanhemmiltamme. Samoin omat elämänkokemukset vaikuttavat paljon siihen, millaisia meistä tulee. 

Sekin, että olemmeko me stressityyppiä A, vai B, vaikuttaa siihen miten hyvin kestämme esim. stressiä ja ongelmia. Ongelmien ratkaisukyky taas riippuu paljon älykkyydestämme. - Myös edellä mainittu, myös aivojen ja hermoverkoston toiminta vaikuttaa meihin huomattavasti horoskooppimerkkejä enemmän.

Totta puhuen, kaikki nämä horoskooppijutut ovat täyttä huuhaata, ja ennustus/astrologien palveluiden markkinoimista ja mainostamista.

Vierailija
1305/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on härkä, jonka kuumerkki on oinas ja nouseva merkki leijona?

Vierailija
1306/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta kiinalaisesta horoskoopista? Äitini on tulihevonen, ja hän sanoi jonkun kertoneen tämän olevan kiinalaisessa astrologiassa todella enteellistä ja harvinaista. Tulihevosnaiset olivat kuulemma miesten turma! :D

Vierailija
1307/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu huomannut nousevissa jousimiehissä pitkäkasvoisuutta? Kaikki tuntemani nousevat jouskarit ovat kasvoiltaan pitkiä ja kapeita. Jostain luin, että "hevosmainen" ulkonäkö olisi todella yleistä. 

Vierailija
1308/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.

Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.

Höpöhöpö, sarjamurhaajia on kyllä kaikissa horroskooppimerkeissä.

https://www.thesun.co.uk/news/6287950/serial-killers-star-signs/

Vierailija
1309/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä horoskooppimerkki on lempein ja rakastavin?

Vaikea kysymys, täyden luottamuksen jälkeen varmaan rapu, skorpioni, ja neitsyt?

Rapu, skorpioni, ja neitsyt. Mikä näistä kolmesta on vähiten seksuaalisin?

Rajua yleistystä, mutta sanotaan Rapu. Siksi, että on ennen kaikkea äidillinen ja läheisyydestä rykkäävä, Neitsyt maamerkkinä hyvinkin aistillinen, ja Skorpionille seksi on keskeistä ihmisyyden tutkimisessa.

...läheisyydestä Tykkäävä... pusit ja halit menee panemisen edelle.

Toki kohta rapumammat ja -papat kiistää :)

No totta siinä mielessä, että paneminen jo sanana ällöttää mua. Seksi on parhaimmillaan silloin, kun siihen liittyy jonkunlainen tunnesidekin. Aistillista ja sensuellia. Paneminen kuulostaa vaan joltain rynkytykseltä, josta en saa mitään, en henkisesti enkä taatusti fyysisestikään. Mutta hyvästä seksistä tykkään kovasti, ja sitä haluan paljon. Suhteessa siis, irtosuhteita en harrasta (ks. syy yllä). Nyt olen sinkku, arvannette minkä ympärillä ajatukset pyörii. Parempaa uutta vuotta mulle!

Terkuin rapunainen

Onko totta, että rapu ei halua rakastella ennen kuin on rakastunut ja tunteet on molemmilla mukana?

Vierailija
1310/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemusta kiinalaisesta horoskoopista? Äitini on tulihevonen, ja hän sanoi jonkun kertoneen tämän olevan kiinalaisessa astrologiassa todella enteellistä ja harvinaista. Tulihevosnaiset olivat kuulemma miesten turma! :D

Kiinalaisessa astrologiassa tuli edustaa energista ja innostuvaa henkilöä, jolla elämä on suuri sekkailu ja täynnä draamaa. Mitä ikinä tuli-ihminen haluaa taistelee hän aggressiivisesti sen eteen. Äitisi on varmaan määrätietoinen ja lämminsydäminen, joka arvostaa pysyviä ystävyyssuhteita. Tuli ei ole paras kuuntelija, koska on itsekeskeinen. Äitisi on oletettavasti syntynyt vuonna 1966, koska silloin oli tulihevosen vuosi. Hevonen on liikkuvainen, aktiivinen, urheilu- ja kilpailuhenkinen, positiivinen ja huoleton sekä suorapuheinen. Hevosta kuvaillaan  luotettavaksi liikekumppaniksi, vahvaksi liittolaiseksi ja humoristiseksi, joka usein haavoittuu ystävyydessä ja parisuhteessa. Rohkea, muista huolehtija ja anteeksiantava humoristi.

Vierailija
1311/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen krapu. Erakkorapu. Sosiaalinen erakko.

Olen syntynyt perjantaina ja 13. päivä.

Olin nuorena töissä yliopistolla. Vapaakappalekokoelmasta löytyi 1900-luvulta oleva almanakka, jonka mietelause kertoi syntymäni päivän kohdalla:

"Koettaa Herra vaan ei hylkää".

Näin on myös käynyt.

Vierailija
1312/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinkorapu, kuuoinas ja nouseva skorpioni. Mä kyllä tunnen itseni melkoisen hyvin, mutta olisihan se varmaan mielenkiintoista lukea, mitä joku voi noista minusta päätellä, ilman että on koskaan minua edes tavannut. Voin sitten kertoa, menikö kohdilleen 🤔😬

Vierailija
1313/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

Jokaisessa merkissä, siis syntymäajankohdasta riippuen on  hyvät ja huonommat puolet.

Aina toivoo, että ihminen huomaisi kasvattaa itsessään niitä hyviä puolia, eli tutustua itseensä ja siitä saada tietoa ja kehittyä. Itse olen vaaka.

Skorpioni on hieno ihminen, tunnollinen, huolehtiva ja eteenpäin pyrkivä.

Kaksonen on aika passiivinen, mutta hyvä seuramies.

Jousimies on iloinen positiivinen, peräänantamaton, ja itsenäinen oman tien kulkija.

Vierailija
1314/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoa jotain minusta ja miehestäni, jotain luonteistamme ja ehkä yhteensopivuudestamme? :) Itse olen oinas ja kuurapu, mieheni on skorpioni ja kuujousimies. Nousevat merkkimme ovat vesimies (minä) ja jousimies (mies). 

Teillä menee kaikki muut merkit ristiin, paitsi nousevat. Kuumerkit ovat erilaiset ja sinusta saattaa kuurapuna häiritä toisen poissaolo kotoa ja seikkailunhalu. Aloitan sinusta, koska olet oinas olet johtava, energinen, aloitteellinen edelläkävijä. Kuurapu rauhoittaa sinua, sillä olet herkkä, tunteellinen ja suhtaudut parisuhteeseen vakavasti ja olet oikea kodin hengetär.  Nousu vesimiehenä olet todellinen yksilö, joka on utelias ja kehität itseäsi opiskelemalla ja työskentelemällä asioiden parissa, joista olet aidosti kiinnostunut. Olet tyyni ja sinulla on omituinen huumorintaju. Sinua on vaikea järkyttää, sen sijaan sinä haluat järkyttää ja yllättää muita.

Miehesi, skorpioni on intensiivinen, seksuaalinen, intohimoinen ja mystinen. Kuujousimies on seikkailuja ja matkustelua rakastava optimisti, joka pitää liikkeellä olosta ja urheilusta. Nousimerkkinä jousimies kokee, että elämä on suuri seikkailu ja janoaa jatkuvasti uusia kokemuksia. Usko itseensä, innostus ja suuret suunnitelmat. Suunnitelmien toteutus ei ole vahvimpia puolia, mutta jousimies on huumorintajuinen, sosiaalinen ja keskusteleva.

Vierailija
1316/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris kalat. Erakko ja ihmisiin pettynyt. Kyyninen. Lievästi alkoholisoitunut. Joskus olen yrittänyt tulla ihmisten kanssa toimeen mutta aina on homma kussut. Suututan tahtomattanikin ihmiset ympärilläni. Tunnen mitä ihmiset ajatelevat minusta ja tiedän että minulle nauretaan. Muistan omat epäonnistumiseni erinomaisesti. Kuljen silti selkä suorassa enkä ryve itsesäälissä.

Vit*umaisin ihminen jonka olen tavannut oli rapu. Aivan käsittämättömän itsekeskeinen ja ilkeä läheisilleen. Osasi mielistellä niitä joista halusi jollainlailla hyötyä. Kaksinaamainen ja kuvottava ihminen.

Vierailija
1317/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakahan on paras horoskooppimerkki, koska se on ainoa jota ei ole ilmaistu elollisessa muodossa.

Vierailija
1318/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on härkä, jonka kuumerkki on oinas ja nouseva merkki leijona?

Härkien sanotaan olevan aitoja hedonisteja, jotka rakastavat kaikkea hyvää oli se ruokaa tai taidetta. Härkä on luotettava ja tarvitsee turvallisuutta - olet maanläheinen, tasainen, mukavuudenhaluinen ja taiteellinen. Oinas kuumerkissä tuo särmää luonteeseesi, koska tunteiden suhteen olet itsenäinen, ulospäinsuuntautunut ja aktiivinen sekä kunnianhimoinen. Nousuleijona tekee sinusta magneettisen ja hyvännäköisen, persoonasi on räiskyvä ja olet puhelias ja tiedostat magneettisuuden itsekin. Leijona tekee sinusta myös lämpimän ja välittävän ihmisen, joka rakastaa olla esillä.

Vierailija
1319/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on horoskooppimerkeistä ainoa jota ei ole ilmaistu elollisessa muodossa, kertoisitteko mitä tämä sitten tarkoittaa?

Vierailija
1320/12684 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aurinkorapu, kuuoinas ja nouseva skorpioni. Mä kyllä tunnen itseni melkoisen hyvin, mutta olisihan se varmaan mielenkiintoista lukea, mitä joku voi noista minusta päätellä, ilman että on koskaan minua edes tavannut. Voin sitten kertoa, menikö kohdilleen 🤔😬

Antaa palaa. Aurinkorapu on tunteellinen, hoivaava, herkkä, perhekeskeinen ja ailahtelevainen. Ravun sanotaan olevan todellinen perheihminen ja lapsirakas, mutta tiedän rapuja, jotka eivät ole. Rapu on salaileva erityisesti rakkaitaan kohtaan, hyvä tienaamaan ja käsittelemään rahaa. Monet luulevat tuntevansa ravun hyvin, mutta rapu ottaa askeleita taaksepäin ja tulee esiin kun tilanne on rauennut - ravun hellää sisintä suojaa panssari. Rapu on herkkä ja turvallisuudenhakuinen - rapu suuttuu helposti ja monella ravulla on opeteltavaa omien virheiden myöntämisessä sekä anteeksiantamisessa.

Kuu oinaassa tekee sinusta tunteiltasi itsenäisen, energisen ja aktiivisen, ulospäinsuuntauneen. Kannustat itseäsi ja muita tekemään parhaasi ja olet intohimoinen kaikessa mitä teet. Olet kunnianhimoinen ja määrätietoinen unelmiasia ja toiveitasi kohtaan. Olet tyytyväinen kunhan elämässäsi on tarpeeksi saavutettuja tavoitteita ja voittoja sekä jännitystä ja spontaaniutta.

Nousevana skorpionina olet vahvasti läsnäoleva ja läsnäolosi herättää kunnioitusta eikä ylitsesi noin vain kävellä. Annat voimakkaan ja määrätietoisen kuvan itsestäsi. Olet joko vihattu tai rakastettu henkilö ja ihmettelet toisten vahvoja reaktioita sinua kohtaan. Kontrolloit ympäristöäsi ja arvostat yksityisyyttäsi etkä paljasta itsesi liikaa muille. Lisäksi olet seksuaalinen ja seksi kiehtoo sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän