Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1321/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin kaksonen, eksäni oli kuin olisi ollut kahden eri ihmisen kanssa. Ailahteleva, petollinen ja hyvä puhumaan.

Neitsyt pikkumainen.

paras kalat sen sijaan, tunteellisia, sovittelevia. kauris vakaa ja luotettava.

Härkä menee läpi vaikka harmaan kiven jos on niin päättänyt, välillä pelottava ominaisuus.

Vierailija
1322/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu huomannut nousevissa jousimiehissä pitkäkasvoisuutta? Kaikki tuntemani nousevat jouskarit ovat kasvoiltaan pitkiä ja kapeita. Jostain luin, että "hevosmainen" ulkonäkö olisi todella yleistä. 

En minä ainkaan ole huomannut, mutta pyöreäkasvoisuutta tulijousimiehessä kyllä. Hän on positiivinen, iloinen, mutta ei kerro mitään omista asioistaan, mutta haluaa kuulla muiden kuulumiset. Se joskus ärsyttää suorapuheista vaakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tietenkin leijona, joka on eläinradan johtaja muutenkin. Pahimmat on neitsyt ja kaksonen.

Tähän on pakko nyt todeta,että nuoren Leijonan johtajuutta ajaa enemmänkin Leijonan oma egokeskeisyys,ei niinkään mikä on todellinen asian laita,saati miten muut leijonan näkevät.Keskenkasvuisen leijonamiehen itsekeskeisyys on silmiinpistävää samoin kun hänen erittäin heikko kritiikin sietokykynä.Tämä usein korostuu nuorilla keskenkasvuisilla miesleijonilla pätemisenä ja turhana pullisteluna.Iän mutta kokemuksen karttuessa leijonasta kuoriutuu ennemminkin se valovoimainen,leppoisa ja karismaattinen persoona joka kyllä huomataan,ihan yrittämättäkin.Näin minä näen ystävä / tuttavapiirissäni olevat Leijonamiehet. Itse VaakaMies.

Vierailija
1324/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu huomannut nousevissa jousimiehissä pitkäkasvoisuutta? Kaikki tuntemani nousevat jouskarit ovat kasvoiltaan pitkiä ja kapeita. Jostain luin, että "hevosmainen" ulkonäkö olisi todella yleistä. 

Onkohan Sarah Jessica Parker nouseva jousimies? :D Aika kiintoisa huomio sinulta. Minulla on pitkänomaiset kasvot, joista olen kuullut kommenttia pitkin elämää. Ja muutenkin olen pitkäraajainen, liikunnallinen, jäntevä jne. En tiennyt nousevaa merkkiäni tähän keskusteluun tullessa, mutta astro-sivun mukaan se on JOUSIMIES. :DDD

Vierailija
1325/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä horoskooppimerkki on lempein ja rakastavin?

Luottamuksen saavuttamisen jälkeen neitsyt.

Vierailija
1326/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku muuten kertoa kiinalaisen horoskoopimerkin vuodesta, kun se osuu omalle kohdalle noin 12v välein, niin mitä sen on ajateltu tarkoittavan käytännössä? Onko se esim. suurten muutosten/vastoinkäymisten/onnellisuuden vuosi vai mitä? :) Kuulin joskus joltain kaverilta, että sinä vuonna tapahtuu yleensä jotain vaikeita asioita, mutta lopulta kääntävät elämää parempaan suuntaan. Muistanko ihan väärin? 

Vierailija
1327/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on kyllä pahin. Juonittelee,valehtelee,pettää ja on kovin itserakas.

Vierailija
1328/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aurinkokauris, kuukalat, nouseva kaksonen, Venus vesimies ja Mars jousimies. Merkurius muistaakseni myös kauris. Välillä tunnen olevani ristiriitainen, esim. vakaa mutta silti välillä ailahtelevainen tai syvällinen ja välittävä mutta etäinen, en osaa sanoa mistä johtuu.

Läheisin ystäväni on skorpioni, ymmärrämme toisiamme hyvin. Jostain syystä tunnun vetävän puoleeni paljon härkiä (miehiä, romanttisessa mielessä) ja vaakoja (naisia kavereina).

Tällä hetkellä olen kiinnostunut härkämiehestä, joka on muistaakseni nouseva leijona ja kuurapu tai kuuhärkä. Osaatteko sanoa miten toimisimme yhteen?

Olemme myös molemmat kiinalaisessa horoskoopissa maakäärmeitä, jos joku osaa siitäkin kertoa!

Vierailija
1329/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä kaksosvihaa.

T aurinko-kuu-merkurius-jupiter stelliumi, eli yhtymä, kaksosissa.

Vierailija
1330/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kaksonen. Kaksoset ovat luotettavia, huumorintajuisia, hyviä ystäviä ja ystävällisiä. Pahin on neitsyt. Neitsyet ovat pikkumaisia ja itsekkäitä.

Vierailija
1331/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Sarah Jessica Parker nouseva jousimies? :D Aika kiintoisa huomio sinulta. Minulla on pitkänomaiset kasvot, joista olen kuullut kommenttia pitkin elämää. Ja muutenkin olen pitkäraajainen, liikunnallinen, jäntevä jne. En tiennyt nousevaa merkkiäni tähän keskusteluun tullessa, mutta astro-sivun mukaan se on JOUSIMIES. :DDD

No ei osu muhun. Nouseva merkki jousimies, että kasvot eivät ole hevosmaiset, oikeastaan leuka on jopa hieman liian pieni ja lyhyt, eikä otsakaan ole korkea.

Vierailija
1332/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku muuten kertoa kiinalaisen horoskoopimerkin vuodesta, kun se osuu omalle kohdalle noin 12v välein, niin mitä sen on ajateltu tarkoittavan käytännössä? Onko se esim. suurten muutosten/vastoinkäymisten/onnellisuuden vuosi vai mitä? :) Kuulin joskus joltain kaverilta, että sinä vuonna tapahtuu yleensä jotain vaikeita asioita, mutta lopulta kääntävät elämää parempaan suuntaan. Muistanko ihan väärin? 

Kiinalainen horoskooppi on paljon monimutkaisempi kuin tuo kuvitelmasi.

Ensinnänkin tilanne riippuu siitä mikä sim merkki on kyseessä ja mikä elementti (puu, vesi, metalli, tuli, maa) ja mikä on kuluvan vuodden merkki ja elementti. Toiseksi onneen vaikuttaa se mihin vuodenaikaan on syntynyt (yin, yang, yin neutraali, yang neutraali). Ja myös tarkempi syntymän kellonaika vaikuttaa, koska kiinalaisen horoskoopin 12 merkistä jokainen hallitsee tiettyä kellon tuntia). Ja sitten vaikuttaa se, miten noudattaa feng shui -sääntöjä.

Vierailija
1333/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä kaksosvihaa.

T aurinko-kuu-merkurius-jupiter stelliumi, eli yhtymä, kaksosissa.

Älä ny piipitä.. ihan kuin täällä pelkästää kaksosista puhuttaisi...

Ja mielipiteitä on monenlaisii

Vierailija
1334/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksonen on kyllä pahin. Juonittelee,valehtelee,pettää ja on kovin itserakas.

Mun entinen isäpuoli on kaksonen ja se kuristi mua.. myöhemmin kun äidilleni kerroin ni isäpuoleni kielsi ensin sitkun suutuin isäpuolelle että nyt loppuu äidille valehtelu, ni sit sanoi totuuden ja lisäsi "se oli vietonta huumorii" juu, huumoriksi meni siihen pisteeseen äiti heitti isänpuolen pihalle... ja myöhemmin isäpuoli sanoi "lapset keksivät valheita" juu, paitsi en keksinyt että mua on kuristettu...

Vierailija
1335/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku tulkita mun ja mieheni yhteensopivuuden?

Mä olen Aurinko Skorpioni ja mieheni on Aurinko neitsyt

Mä olen Kuu Neitsyessä ja mieheni on vissii Kuu Jousimiehessä

Ja olen Nouseva Härässä (en tiedä mikä on mieheni nousumerkissä)

Vierailija
1336/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut ja vaa'at ovat hieman kummallisia tyyppejä. Ravut ovat sellaisia konservatiiveja, tykkäävät kaikesta vanhasta ja perinteisestä ja takertuvat menneeseen. Vaa'at ovat taas aikamoisia heilureita, ei tiedä onko lintu vai kala ja tuuleeko kylmästi vai leudosti.

Neitsyet ja kalat ovat omanlaisiaan herkkiä persoonia. Neitsyet perfektionisteja teoiltaan, epävarmoja teinejä sydämeltään. Kalat taas parhaimmillaan runollisia, taiteellisia, vähän introverttejä haahuilijoita.

Vesimiehet ovat sosiaalisia ja mukavia, samoin härät. Edelliset vähän sellaisia, jotka innostuvat aina hetkeksi kaikesta, mutta välillä jättävät asiat kesken tai "ghostaavat" kavereitaan. Härät taas ovat hyväluonteisia hyvinä päivinä, järjettömän härkäpäisiä huonoina päivinä.

Oinaat, leijonat ja jousimiehet ovat tulisia, itsevarmoja, aina oikeassa omasta mielestään, ärsyttäviä sinänsä, mutta myös mielenkiintoisia luonteita. Heidän kanssaan on yleensä hauskaa tai avartavaa, mutta varoituksenkin sana on paikallaan, ettet polta näppejäsi. Leijonamiehet ovat jännämiehiä jos kuka.

Pitkän kokemukseni nojalla ilkeimmät merkit ovat skorpionit, kauriit ja kaksoset.

Skorpionit ovat itsekeskeisiä, melodramaattisia, miehiin/naisiin meneviä (tekevät vaikka mitä temppuja muille tästä syystä), hyvin pisteliäitä ja piikikkäitä. Kauriit ovat kylmiä kapakaloja. Kaksoset ovat melko itserakkaita, manipuloivat muita, vähän sellaisia psykopaatteja pahimillaan.

Vierailija
1337/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravut ja vaa'at ovat hieman kummallisia tyyppejä. Ravut ovat sellaisia konservatiiveja, tykkäävät kaikesta vanhasta ja perinteisestä ja takertuvat menneeseen. Vaa'at ovat taas aikamoisia heilureita, ei tiedä onko lintu vai kala ja tuuleeko kylmästi vai leudosti.

Neitsyet ja kalat ovat omanlaisiaan herkkiä persoonia. Neitsyet perfektionisteja teoiltaan, epävarmoja teinejä sydämeltään. Kalat taas parhaimmillaan runollisia, taiteellisia, vähän introverttejä haahuilijoita.

Vesimiehet ovat sosiaalisia ja mukavia, samoin härät. Edelliset vähän sellaisia, jotka innostuvat aina hetkeksi kaikesta, mutta välillä jättävät asiat kesken tai "ghostaavat" kavereitaan. Härät taas ovat hyväluonteisia hyvinä päivinä, järjettömän härkäpäisiä huonoina päivinä.

Oinaat, leijonat ja jousimiehet ovat tulisia, itsevarmoja, aina oikeassa omasta mielestään, ärsyttäviä sinänsä, mutta myös mielenkiintoisia luonteita. Heidän kanssaan on yleensä hauskaa tai avartavaa, mutta varoituksenkin sana on paikallaan, ettet polta näppejäsi. Leijonamiehet ovat jännämiehiä jos kuka.

Pitkän kokemukseni nojalla ilkeimmät merkit ovat skorpionit, kauriit ja kaksoset.

Skorpionit ovat itsekeskeisiä, melodramaattisia, miehiin/naisiin meneviä (tekevät vaikka mitä temppuja muille tästä syystä), hyvin pisteliäitä ja piikikkäitä. Kauriit ovat kylmiä kapakaloja. Kaksoset ovat melko itserakkaita, manipuloivat muita, vähän sellaisia psykopaatteja pahimillaan.

Ravut ovat parhaita, mutta herkkinä suuttuvat pienestä. Pitää paikkansa, että rapu elää menneessä ja miettii menneitä aikoja usein, mutta auta armias jos menet komentelemaan ja sanomaan, että jatka elämää niin rapu suuttuu ja möksähtää, "menee kuoreensa". En suosittele tekemään noin vaan rapua pitää kohdella hellästi, antaa omaa aikaa ja kysellä mitä kuuluu. Rapu kyllä avautuu sitten kun on sen aika. Rakkaus on ikuista ravun rinnalla.

Vierailija
1338/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen höpinää leijonien itsevarmuudesta. Epävarmimmat ja heikkoitsetuntoisimmat tyypit joita tiedän ovat olleen horoskoopiltaan leijonia -> en usko horoskooppeihin.

Jos joku luonteenpiirre osuukin yhteen, niin se on silkkaa sattumaa tai kognitiivinen vinouma.

Ps. Arvatkaa horoskooppimerkkini

Vierailija
1339/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloilla on yleensä tosi kauniit silmät! Kokemusteni mukaan jos jollakulla on erikoisen väriset silmät, hänen syntymäkartallaan on aina ollut kaloja. :) Härillä on myös kauniit silmät, usein tummat ja lempeät. Samoin leijonilla, joilla näkee usein kissansilmiä. Skorpionin katse on terävä ja vangitseva, neitsyen tarkkaavainen ja viileä.

Vierailija
1340/12684 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen höpinää leijonien itsevarmuudesta. Epävarmimmat ja heikkoitsetuntoisimmat tyypit joita tiedän ovat olleen horoskoopiltaan leijonia -> en usko horoskooppeihin.

Jos joku luonteenpiirre osuukin yhteen, niin se on silkkaa sattumaa tai kognitiivinen vinouma.

Ps. Arvatkaa horoskooppimerkkini

Pelkkä aurinkomerkki ei kerro ihmisen luonteesta paljoakaan. Tuntemiesi leijonien heikko itsetunto voi johtua esimerkiksi epävarmasta kuu- tai nousumerkistä - kuten kaloista, neitsyestä, vaa'asta tai ravusta. Jos vaivautuisit tutustumaan astrologiaan ollenkaan voisit yllättyä siitä, miten rikas ja hienosyinen maailma se on.

Lonkalta voisin heittää horoskooppimerkiksesi kauriin tai vesimiehen. Molemmilla on tarve päteä tieteellisesti, mutta toisaalta myös oinaalla on taipumusta käyttäytyä röyhkeästi. Sanon kuitenkin vesimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi