Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä pa..aa täällä kirjoitellaan. Jotenkin vaan tuntuu nämä mielipiteet olevan: kaksoset ovat pettäjiä, skorpionit pirullisia, neitsyet kitiseviä, oinaat jääräpäitä, vesimiehet kylmiä ja empatiakyvyttömiä. On kyllä ihmeellisiä yleistyksiä. Eikö löydy mitään hyvää sanottavaa? Jos tätä ketjua lukee niin ihmiset ovat kamalia. Joo, meidän suvussa ei ole ongelmia horoskooppien kanssa, koska emme usko niihin. Olen tavannut uskollisia kaksosia, mukavia skorpioneja jne muuallakin kuin omassa suvussani. Itseäni vaan ärsyttää tämä ihmisten haukkuminen ja leimaaminen horoskoopin mukaan.
En ymmärrä miksi noita juttuja tarvitsee ottaa niin tosissaan, koko aurinkomerkki keskustelu on vain symbolista.
Ihmiseen vaikuttaa myös enemmän kaikki merkit kuin aurinkomerkki, sen jälkeen syvemmin vielä aspektit.
Joku saturnus nousuinen kaksonen, jolla paljon vaikkapa härkää ei ole mikään kaksosen arkkityyppiä toteuttava pettäjä.
Ja jos taas ei ole, vaan on paljon kaksosta, niin silloin tietysti on pettäjä huijari?
Voi jeesus tätä idiotismia.
Sun kannattaa hieman harjoitella sisälukutaitoa....
Jos siis ehdit tuon idiotismin ja jeesuksen hokemisen lomassa.
Härkä ja kauris on lemppareita, molemmat on maa merkkejä. Vähiten tykkään jousimiehistä ja kaloista. Vaa't on ylimielisiämistä en myöskään tykkää.
Kiitos viestiketjun aloittajalle kauniista sanoista koskien meitä vaakoja :)
Rakas aviomieheni on härkä ja ehdottomasti tullaan hyvin juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aurinkomerkiltäni jousimies, lähes kaikki muu onkin kartalla skorpionin merkissä.
Nuorena olin hyvin tyypillinen jousimies, ja löytyy piirteitä vieläkin: idealismi, eläinrakkaus, sitoutumiskammo..
Mutta vanhemmiten ne ” huonot” skorpparin piirteet ovat enemmän vallalla. Olen vähän synkkä ja erakoitunut mörkö.
Lasteni isä oli myös skorpioni, esikoiseni on leijona ja meillä ollut hankalaa aina luonteidemme kanssa. Tulimerkit tukahduttavat toisiaan?
Nuoremmat lapseni ovat kauris- vesimies ja kaksonen- vaaka, kauris- vesimiehen kanssa läheisin ja tasapainoisin suhde.
Mutta paras merkki? Koska jousimiehet ovat vähän lapsellisia ja itserakkaita, sanon jouskari 🙂.Skorpionin ja leijonan luonteet menevät välillä helposti ristiin, sillä kumpikin merkki rakastaa valtaa ja kokee sen kuuluvan itselleen. Jousimies ja leijona tulevat yleensä hyvin toimeen, mutta luulen että tuo skorpionipainotteisuus kartallasi tuo ongelmia sinun ja leijonalapsesi suhteeseen. Nämä kaksi merkkiä ovat vahvimmasta päästä koko eläinradalla ja toisaalta monissa asioissa hyvinkin samanlaisia. Merkittävin ero on se, että leijona haluaa loistaa, skorpioni operoida varjoista.
Olen kuullut usein ikään kuin huhuja skorpionin ja leijonan vaikeasta suhteesta, tai etteivät tule helposti toimeen. Miksi näin? Itse olen skorpioni ja lapseni (2v.) leijona ja ainakin tähän mennessä yhteiselomme on ollut harmonista :D
Hahah, varmasti on helppoa vielä noin pienen kanssa mutta odotahan vain kun kissapetosi pääsee murrosikään! ;P Silloin käydään todella kovia tahtojen taistoja...minulla on kaksi teini-ikäistä, joista toinen (kalat) on todella mukautuva ja järkevä, mutta tämä toinen koettelee tempauksillaan uskoa nykyään harva se päivä. Olen itse neitsyt ja mies on skorpioni ja olen ollut huomaavinani, että miehen ja lapsen välit ovat vähän ongelmalliset. Leijona ei halua ottaa mitään auktoriteettia vastaan ja skorpioni ei jousta senttiäkään. Vahvatahtoisia molemmat, yritetään sitten kalalapsen kanssa etsiytyä suojaan kun ärjyntä alkaa :D
T. Leijonateinin äiti
Hei, pakko kommentoida ettei teinin kanssa enää voi ottaa tuollaista en jousta senttiäkään asennetta! Teinien kanssa neuvotellaan, ne on jo melkein aikuisia.
Leijonat on varsinkin sellaisia, että ne ei ota vastaan tuollaista ja sun mies rikkoo välinsä lapseensa pysyvästi tuolla tavalla.
Leijonateiniä kannattaa tukea, ei sitä voi enää alistaa skorpionimaisella auktoriteettipalvonnalla.
Ihan vain varoituksena, leijona on niin itsenäinen, omavarainen ja omaa todella kovan oikeasti vahvan itsetunnon, että se vaan hylkää teidät katsomatta taakseen ensimmäisen mahdollisuuden tullessa, jos tuollainen meno jatkuu.
Komppaan tätä! Itse olen leijona ja teininä kyllä vaikea tapaus, joka huipentui kotoa karkaamiseen ja karkuteillä pysymiseen seuraavan kuukauden... Vanhempani ovat skorpioni (äiti) ja härkä (isä) eli kiinteitä merkkejä kumpikin - murrosikäni oli yhtä tahtojen taistelua, kunnes sain tarpeekseni. Nyt, keski-iässä, meillä on ihan hyvät välit mutta monta vuotta meni ennen kuin äitini antoi karkureissun anteeksi tai suostui edes keskustelemaan siihen johtaneista syistä. Pikkusiskoni, rauhaa rakastava vaaka, lopulta saikin meidät saman pöydän ääreen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aurinkomerkiltäni jousimies, lähes kaikki muu onkin kartalla skorpionin merkissä.
Nuorena olin hyvin tyypillinen jousimies, ja löytyy piirteitä vieläkin: idealismi, eläinrakkaus, sitoutumiskammo..
Mutta vanhemmiten ne ” huonot” skorpparin piirteet ovat enemmän vallalla. Olen vähän synkkä ja erakoitunut mörkö.
Lasteni isä oli myös skorpioni, esikoiseni on leijona ja meillä ollut hankalaa aina luonteidemme kanssa. Tulimerkit tukahduttavat toisiaan?
Nuoremmat lapseni ovat kauris- vesimies ja kaksonen- vaaka, kauris- vesimiehen kanssa läheisin ja tasapainoisin suhde.
Mutta paras merkki? Koska jousimiehet ovat vähän lapsellisia ja itserakkaita, sanon jouskari 🙂.Skorpionin ja leijonan luonteet menevät välillä helposti ristiin, sillä kumpikin merkki rakastaa valtaa ja kokee sen kuuluvan itselleen. Jousimies ja leijona tulevat yleensä hyvin toimeen, mutta luulen että tuo skorpionipainotteisuus kartallasi tuo ongelmia sinun ja leijonalapsesi suhteeseen. Nämä kaksi merkkiä ovat vahvimmasta päästä koko eläinradalla ja toisaalta monissa asioissa hyvinkin samanlaisia. Merkittävin ero on se, että leijona haluaa loistaa, skorpioni operoida varjoista.
Olen kuullut usein ikään kuin huhuja skorpionin ja leijonan vaikeasta suhteesta, tai etteivät tule helposti toimeen. Miksi näin? Itse olen skorpioni ja lapseni (2v.) leijona ja ainakin tähän mennessä yhteiselomme on ollut harmonista :D
Hahah, varmasti on helppoa vielä noin pienen kanssa mutta odotahan vain kun kissapetosi pääsee murrosikään! ;P Silloin käydään todella kovia tahtojen taistoja...minulla on kaksi teini-ikäistä, joista toinen (kalat) on todella mukautuva ja järkevä, mutta tämä toinen koettelee tempauksillaan uskoa nykyään harva se päivä. Olen itse neitsyt ja mies on skorpioni ja olen ollut huomaavinani, että miehen ja lapsen välit ovat vähän ongelmalliset. Leijona ei halua ottaa mitään auktoriteettia vastaan ja skorpioni ei jousta senttiäkään. Vahvatahtoisia molemmat, yritetään sitten kalalapsen kanssa etsiytyä suojaan kun ärjyntä alkaa :D
T. Leijonateinin äiti
Hei, pakko kommentoida ettei teinin kanssa enää voi ottaa tuollaista en jousta senttiäkään asennetta! Teinien kanssa neuvotellaan, ne on jo melkein aikuisia.
Leijonat on varsinkin sellaisia, että ne ei ota vastaan tuollaista ja sun mies rikkoo välinsä lapseensa pysyvästi tuolla tavalla.
Leijonateiniä kannattaa tukea, ei sitä voi enää alistaa skorpionimaisella auktoriteettipalvonnalla.
Ihan vain varoituksena, leijona on niin itsenäinen, omavarainen ja omaa todella kovan oikeasti vahvan itsetunnon, että se vaan hylkää teidät katsomatta taakseen ensimmäisen mahdollisuuden tullessa, jos tuollainen meno jatkuu.
Komppaan tätä! Itse olen leijona ja teininä kyllä vaikea tapaus, joka huipentui kotoa karkaamiseen ja karkuteillä pysymiseen seuraavan kuukauden... Vanhempani ovat skorpioni (äiti) ja härkä (isä) eli kiinteitä merkkejä kumpikin - murrosikäni oli yhtä tahtojen taistelua, kunnes sain tarpeekseni. Nyt, keski-iässä, meillä on ihan hyvät välit mutta monta vuotta meni ennen kuin äitini antoi karkureissun anteeksi tai suostui edes keskustelemaan siihen johtaneista syistä. Pikkusiskoni, rauhaa rakastava vaaka, lopulta saikin meidät saman pöydän ääreen. :D
Itsekin olen leijona, ja toinen vanhempi härkä ja pikkusisko on minulla myös vaaka. Meillä leijonilla on usein härkiä vanhempana ja vaakoja sisaruksina.
Leijonaa ei voi ahdistella tuolla tavalla kuin tuo skorpioni-isä yrittää, leijonalla kaikki lähtee oikeasta kunnioituksesta, ei jostain auktoriteetti yrityksestä.
Skorpioni ei muutenkaan ymmärrä tuota leijonamaista vaatimusta olla kunnioituksen arvoinen, skorpioni kuvittelee helposti, että kunnioitus tulee pelosta ja asemasta, ei siitä, että niiden pitää olla oikeasti kunnioituksen arvoisia ihmisinä.
Leijona on myös pahin merkki tuossa mielessä, että jos ne halveksii jotain ihmistä, niin ne kääntää selän kokonaan. Teini-ikäisen leijonan kiusaaminen vaatimuksilla kunnioituksesta ilman mitään perustaa on tapa menettää ne pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua tätä myrkyllistä lyttäämismeininkiä, tämän ketjun oli kaiketi tarkoitus olla hauska ja kevyt keskustelunaihe, mutta jotkut ottavat tämän niin tosissaan, että tulevat tänne haukkumaan lyttyyn jonkun merkin, koska tuntevat/ovat tunteneet jonkun merkkiä edustavan, ja purkavat sitten katkeruuttaan ja aggressiotaan julistaen kokonaisen merkin edustajineen tyyliin paholaisen kätyreiksi. Jotain rajaa, ottakaa vähän kevyemmin. :D Miten paha olo joillain voikaan olla sisimmässään... Yhdestä merkistä tuskin voinee tehdä mitään suorasukaisia päätelmiä/yleistyksiä ja toiseksi meissä kaikissa on hyvät ja huonot puolemme.
Av kun alkaa tekemään astrologiaa, niin tähdetkin rupeaa tuikkimaan vihamielisesti 😄
Kai nyt kaikille on jo selvää, ettei astrologi voi koskaan olla maalaamatta samalla omakuvaansa tulkinnoissaan. Jos joku käyttää astrologiaa siihen että etsii muista ihmisistä huonoja puolia, varmuudella voi sanoa että siellä häärää pikkumainen ihminen tähtisädetikkunsa kanssa ja siitä lähdetään kun mietitään tulkintojen arvoa. Joka suoralta kädeltä tyrmää ne hölynpölyksi, niin no siinä on perin rationaalinen yksilö, jolta saa järkeviä neuvoja. Joka etsii tähtikartta kädessä sielunkumppaniaan, niin hän on jollain hyvin syvällisellä tasolla yksinäinen kaipaaja huutamassa tähtiä apuun ahdingossaan. Jokainen tulkinta on ihmisen suusta, tähdet vain tuikkii vaiti.
Olen aurinkovaaka, nouseva vaaka ja kuuleijona. Venukseni on härässä, mars ravussa. Osaatteko kertoa jotain minusta?
Pulmusissa Al istui tapansa mukaan kotisohvalla ja Peggy luki hömppälehteään, nähtävästi horoskooppeja.
Sitten Peggy sanoi: "Al, you're cancer.."
Peggy ei ehtinyt jatkaa kun Al huudahti tuimana että "Sinä itse olet!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut nousevissa jousimiehissä pitkäkasvoisuutta? Kaikki tuntemani nousevat jouskarit ovat kasvoiltaan pitkiä ja kapeita. Jostain luin, että "hevosmainen" ulkonäkö olisi todella yleistä.
Onkohan Sarah Jessica Parker nouseva jousimies? :D Aika kiintoisa huomio sinulta. Minulla on pitkänomaiset kasvot, joista olen kuullut kommenttia pitkin elämää. Ja muutenkin olen pitkäraajainen, liikunnallinen, jäntevä jne. En tiennyt nousevaa merkkiäni tähän keskusteluun tullessa, mutta astro-sivun mukaan se on JOUSIMIES. :DDD
SJP on nouseva Kaksoset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut nousevissa jousimiehissä pitkäkasvoisuutta? Kaikki tuntemani nousevat jouskarit ovat kasvoiltaan pitkiä ja kapeita. Jostain luin, että "hevosmainen" ulkonäkö olisi todella yleistä.
Onkohan Sarah Jessica Parker nouseva jousimies? :D Aika kiintoisa huomio sinulta. Minulla on pitkänomaiset kasvot, joista olen kuullut kommenttia pitkin elämää. Ja muutenkin olen pitkäraajainen, liikunnallinen, jäntevä jne. En tiennyt nousevaa merkkiäni tähän keskusteluun tullessa, mutta astro-sivun mukaan se on JOUSIMIES. :DDD
SJP on nouseva Kaksoset
Ja mitenkähän on perintötekijöiden osuus kasvojen muotoon? Jos koko suku on pyöreäkasvoisia niin tuskin on pitkänomaiset kasvot vaikka olisit jousimies. Tai sitten on epäillä, että äidillä on ollut syrjähyppy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SJP on nouseva Kaksoset
Ja mitenkähän on perintötekijöiden osuus kasvojen muotoon? Jos koko suku on pyöreäkasvoisia niin tuskin on pitkänomaiset kasvot vaikka olisit jousimies. Tai sitten on epäillä, että äidillä on ollut syrjähyppy.
Ei kato horoskooppiuskovaisten harhassa tämä toimi tälleen, pakko olla virheellinen syntymäaika tai Jupiter askendentilla, se selittäisi.
;)
Vierailija kirjoitti:
Ei kato horoskooppiuskovaisten harhassa tämä toimi tälleen, pakko olla virheellinen syntymäaika tai Jupiter askendentilla, se selittäisi.
;)
Sillä on jupiter nousussa, eli se on enemmän nousujouskari kuin nousujouskarit.
Olen itse vesimies. Sisarukset vesimies ja kaksi vaakaa. Ihan hyvin ollaan pärjätty elämässä.
Äiti on skorpioni. Olemme rauhoittaneet hänen elämää. Paras ja paha horoskooppimerkki? Kaikissa on huonot ja hyvät puolet.
Tietääkö kukaan, kuinka yleistä on että suuri osa planeetoista on samassa merkissä? Olen aurinkokalat mutta nouseva merkkini, kuuni, Venukseni, Marsini ja Merkuriukseni ovat kaikki jousimiehessä! :D Kohtalotovereita?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, kuinka yleistä on että suuri osa planeetoista on samassa merkissä? Olen aurinkokalat mutta nouseva merkkini, kuuni, Venukseni, Marsini ja Merkuriukseni ovat kaikki jousimiehessä! :D Kohtalotovereita?
Ei ole yleistä.
Jos ne on sulla tiukassa yhtymässä, niin ne muodostaa stelliumin, joka tekee oinasmaisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkovaaka, nouseva vaaka ja kuuleijona. Venukseni on härässä, mars ravussa. Osaatteko kertoa jotain minusta?
Diplomaattinen, kaikkien kanssa toimeentuleva ja hienostunut vaaka saa kuuleijonasta hieman dramatiikkaa ja särmää luonteeseensa. Sinulla on luultavasti hieman parempi itsetunto kuin vaaoilla yleensä johtuen juuri tuosta leijonasta. Härkä on Venuksessa kotonaan, sillä ko. planeetta hallitsee härkää. Aistillinen, uskollinen sijainti! Mars ravussa varsinkin yhdessä vaa'an tuplavaikutuksen kanssa saattaa saada sinut kaihtamaan riitatilanteita, vaikka leijona ja härkä eivät konflikteja pelkääkään. Ravulla on taipumusta murjottamiseen, asioiden hautomiseen ja pitkävihaisuuteen.
Luettuani tätä ketjua näyttäis että rapu ja skorppari eivät ole suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diplomaattinen, kaikkien kanssa toimeentuleva ja hienostunut vaaka saa kuuleijonasta hieman dramatiikkaa ja särmää luonteeseensa. Sinulla on luultavasti hieman parempi itsetunto kuin vaaoilla yleensä johtuen juuri tuosta leijonasta. Härkä on Venuksessa kotonaan, sillä ko. planeetta hallitsee härkää. Aistillinen, uskollinen sijainti! Mars ravussa varsinkin yhdessä vaa'an tuplavaikutuksen kanssa saattaa saada sinut kaihtamaan riitatilanteita, vaikka leijona ja härkä eivät konflikteja pelkääkään. Ravulla on taipumusta murjottamiseen, asioiden hautomiseen ja pitkävihaisuuteen.
Kuuleijona on aika huono asema, se kääntää leijonan itsetunnon yms. päinvastaiseksi.
Eli ne on todella epävarmoja, tunnen itse hyvin läheisesti vaakaauringon/kuuleijonan, ja se on aina ollut todella, todella epävarma, peittää sen esittämisellä, valehtelulla (sillä on vakiona mm. valehdella olevansa ranskalainen taiteilija :/ ....) ja muiden kiusaamisella.
Se on yksi epämiellyttävimpiä ihmisiä mitä tunnen, ja sillä näkyy juuri tuo päinvastainen leijona, siihen mukaan vaakamainen teennäisyys, niin lopputulos on ollut aika onneton.
En ymmärrä miksi noita juttuja tarvitsee ottaa niin tosissaan, koko aurinkomerkki keskustelu on vain symbolista.
Ihmiseen vaikuttaa myös enemmän kaikki merkit kuin aurinkomerkki, sen jälkeen syvemmin vielä aspektit.
Joku saturnus nousuinen kaksonen, jolla paljon vaikkapa härkää ei ole mikään kaksosen arkkityyppiä toteuttava pettäjä.