Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapuko on tunteellinen merkki joka haluaa kumppanin vastaavan emotionaalisiin tarpeisiin ja lukevan ravun tunteita intuitiivisesti?
Eihän tuohon kukaan kuolevainen pysty, pitäis osata lukea toista vierasta ihmistä kuin avointa kirjaa!
Miten niin ei pysty? Vesimerkit ovat intuitiivisia.
Tunnen kolme rapua, eivätkä he tule toimeen toistensa kanssa kovin hyvin. Minäkään en heitä kovin hyvin ymmärrä, vaikka olen kalat.
Skorpioneista taas, he ovat mielestäni olleet vaikeita työkavereina ja muutenkin äkkivääriä. Ensin sitä luulee tulevansa heidän kanssaan toimeen mutta yllättäen tulee piikki.
Kalanaisia en oikein tunne. Kalamiehet vaikuttavat alussa sellaisilta, joiden kanssa tulee toimeen helposti, mutta sitten tulee väärinymmärryksiä ja hermot menee.
Että se vesimerkkien intuitiivisuudesta 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapuko on tunteellinen merkki joka haluaa kumppanin vastaavan emotionaalisiin tarpeisiin ja lukevan ravun tunteita intuitiivisesti?
Eihän tuohon kukaan kuolevainen pysty, pitäis osata lukea toista vierasta ihmistä kuin avointa kirjaa!
Tunnen kolme rapua, eivätkä he tule toimeen toistensa kanssa kovin hyvin. Minäkään en heitä kovin hyvin ymmärrä, vaikka olen kalat.
Skorpioneista taas, he ovat mielestäni olleet vaikeita työkavereina ja muutenkin äkkivääriä. Ensin sitä luulee tulevansa heidän kanssaan toimeen mutta yllättäen tulee piikki.
Kalanaisia en oikein tunne. Kalamiehet vaikuttavat alussa sellaisilta, joiden kanssa tulee toimee
Mikä olet merkiltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalanaisia en oikein tunne. Kalamiehet vaikut
Olen siis itsekin kalat aurinkomerkiltäni. Myös Venus kaloissa.
Hyvää tapania!
Millainen on analyysinne aurinkokaksonen, kuukala ja nousurapu? M35
Kiitän asiallisista vastauksista :)
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies!
Itse olen kaksonen.
Kaksoset ovat ... kaksosia... Pettäjiä, ainakin miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syntymäkartallasi kaksosta?
Useimmat tulimerkit kuten leijonat ja oinaat lämminsydämisiä ja heittäytyjiä, heidän kanssaan aina hauskaa. Ovat kuitenkin aika dominoivia, voimakkaita ja eivät helpoimmasta päästä muutenkaan. Heissä kuitenkin paljon latautunutta energiaa, hyvässä ja pahassa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tapania!
Millainen on analyysinne aurinkokaksonen, kuukala ja nousurapu? M35
Kiitän asiallisista vastauksista :)
Aurinkokaksoset on älykäs ja hauska jopa leikkisän puoleinen läheisten kanssa. Pitävät useimmiten kirjoittamisesta, ystävystyt helposti ja olet sosiaalinen. Aurinkokaksosilla on usein monia mielenkiinnonkohteita elämänsä aikana. Kuukalat on herkkä, empaattinen ja lukee helposti ympäristöä ja muita ihmisiä. Haaveilija sydämeltään, ymmärtäväinen ja tunnemaailmaltaan rikas. Nousurapu on suojeleva ja syvällisesti välittävä erityisesti perheenjäseniään ja rakkaitaan kohtaan. Nousuravuilla on luonnollinen kyky olla yhteydessä muihin tunnetasolla, mikä tekee hänestä erinomaisen ystävän ja kumppanin.
Kuvaako tuo yhtään sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalanaisia en oikein tunne. Kalamiehet vaikuttavat alussa sellaisilta, joiden kanssa tulee toimee
Se mitä rapuja tunnen, niin ne ei tykkää avautua ja ovat loistavia lukemaan muiden tunteita. Patovat omat tunteensa ja murheensa kuorensa alle eivätkä halua häiritä muita.
Nyt eletään kauriiden aikaa, jolloin on hyvä tehdä paljon töitä ja aloittaa uusia projekteja ja tehdä suunnitelmia. Hyvää uutta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Nyt eletään kauriiden aikaa, jolloin on hyvä tehdä paljon töitä ja aloittaa uusia projekteja ja tehdä suunnitelmia. Hyvää uutta vuotta!
Niinpä onkin. Jännä miten uusi vuosi ja kauris sattuu samaan aikaan, sopii hyvin
Pahimmat
skorpioni - ilkeämielinen, kiero kuin korkkiruuvi ja vihaa täynnä.
leijona - ylimielinen, itserakas ja muutoinkin narsistinen
Yksinkertaiset/typerät leijonat ovat kamalia, mutta viisastuneet/syvälliset leijonat parhaita - niitä oikeita johtajia.
Nippelitietoa jolla joko on jotain merkitystä tai sitten ei. Maailman älykkäimmän ihmisen merkki sattuu olemaan kaksoset (Younghoon Kim), toiseksi älykkäimmän rapu (Terence Tao) ja kolmanneksi älykkäimmän leijona (Marilyn vos Savant). Järjestyksestä on vähän eri näkemyksiä. Jossain Savantia väitetään älykkäimmäksi, useimmiten Younghoon Kimiä.
2000-luku ja uskotaan horoskooppeihin. Ei hyvä helvetti
Vierailija kirjoitti:
2000-luku ja uskotaan horoskooppeihin. Ei hyvä helvetti
Löysää ruuveja hyvä immeinen! Horoskooppimerkit ja astrologia eivät ole sama asia kuin uskonto, mutta ilmeisesti olet kiinnostunut kun kommentoit.
Jos tähän höpöjuttuun todella uskoo niin eihän se pelkkä aurinkomerkin tietäminen kerro mitään, pitäisi tietää kuumerkki ja nouseva myös.
Mutta on kai hauskaa tuomita ihmisiä jonkun merkin perusteella. Ja ei, en ole itse mikään näistä useimmin mainituista merkeistä, itse asiassa monesti täällä mainittu positiivisessa mielessä mutta tiedän ihmisen jolla on sama horoskooppi (ainakin aurinkomerkki) kuin itselläni ja hän oli kyllä vaikea ihminen.
Moni merkki ei ole niin paha vain omana merkkinään, vaan se pahuus johtuu siitä - että merkki ei sovi yhteen SINUN MERKKISI KANSSA.
Nousumerkkejä en tiedä mutta kamalimmat kiusaajat ja paskanjauhajat niin kasvokkain kuin selän takana ovat olleet AurinkoVaaka & kuuOinas, aurinkoLeijona & kuuJousimies, aurinkoLeijona & kuuOinaassa, aurinkoOinas & kuuVaaka, aurinkoJousimies & kuuKauris, aurinkoKauris & kuuKaksoset.
Leijona, Jousimies ja Oinas ovat usein merkkejä, joista en välitä mutta aurinkoLeijona & kuuNeitsyt sekä aurinkoJousimies & kuuHärkä ovat niitä, joilla koko olemus muuttuu solvaavista ja ylimielisistä pikakiitäjistä ystävällisiksi ja analyyttisiksi tyypeiksi.
Minä puolestani olen aurinkoKauris & kuuKalat.
Niin siis oletko pieni ja kiltti vai skorpioni?