Viikonlopuksi naisystävän vanhempien mökille vieraaksi. Ovat ostaneet ruuat valmiiksi. Kannattaako viedä jotain tuliaisia ja mitä?
hänen äiti ei ainakaan käytä alkoholia sairauden vuoksi. Ruokaa on ostettuna siellä jo. Onko kohteliasta viedä jotain mennessä ja mikä on sopiva vieminen?
Kommentit (35)
On kohteliasta viedä tuliaisia, tietenkin.
Siinä on aina se sama pulma: Mitäpä voisi viedä?
Kun seniori-ikäisillä on jo kaikkea, kun maalle ei oikein kannata kukkia viedä, kun siellä niitä, ainakin luonnonkukkia.
Ja kun nyt ei kerran tarvitse ruokaakaan ostaa.
Mites joku sellainen saunaan liittyvä asia, mökeillähän saunotaan paljon
Alkoholin vieminen on aina kinkkinen juttu, kun ei vielä tunne ihmisiä.
Kysyitkö jo naisystävältäsi, mitä voisi viedä?
miksi tuhlata koko viikonloppu tuollaiseen
Joo, vie jotain. Mansikat, kesäkukka.
Vierailija kirjoitti:
Aina on kohteliasta ja huomaavaista viedä tuliainen, mutta voitko kysyä tyttöystävältä mikä ois järkevää?
Voi olla tosi vanhanaikaista viedä kahvipaketti tai toinenkin, mutta se on taatusti neutraali ja hyödyllinen tuliainen, Jopa minä pelkästään teetä juovana ihmisen ilahdun kahvipaketista, sillä onpahan sitten mistä keittää vieraille jatkossakin.
Kannattaa ostaa sitten jotain ihan kunnollista eli vaikka presidenttiä. Ei mitään kultakatriinoita. Ja se kannattaa kahvin kohdallakin tarkistaa, keittävätkö keittimellä vai onko kahvipannu käytössä.
Yksi vanhempi ystävämies tuo aina meillä käydessään kahvipaketin, mutta suodatinkahvia niin eihän sitä voi käyttää, kun käytössä vain kahvipannu. Olen sitten vienyt vanhemmille tai lapselle tai jollekin niitä kahveja.
Kahvipaketti, paperisia lautasliinoja, hilloa.
Vie jotain mikä säilyy ja joku aina klassikko tuore. Vaikka hyvää kahvia, keksejä ja mansikoita tai jotain vastaavaa.
Kahvipaketti jotain hyvää kahvia, mansikoita tai muita tuoreita marjoja, pullollinen Lehtikuohua.
Äskeisen aamutv:n jälkiviisaiden vinkki oli muurahaismyrkky.
Ensin kysy tyttöystävältä ja sitte jossei keksi niin vie kaikkea hyödyllistä mikä kuluu mutta luxus versiona. Paperit, kertikset, saippuat, rasvat, hyttyskarkotteet jne.
Pieni herkkukori säilyvistä aineksista ja kyllähän se nainen tietää mistä hänen vanhemmat tykkää. Minä ainakin olisin tiennyt vanhempien eläissä. Esim. jos meille pojat toisi miniäkokelaan näytille, en odottaisi mitään mutta tietysti ilahtuisin jos olisi vaikka kahvipaketti, suklaata ja/tai keksejä ja lautasliinoja, vähän riippuen siitä onko ko. tyyppi töissä vai opiskelija. Sellaista, mistä itsekin tykkää. Opiskelijan en haluaisi tuovan mitään. Meille käy kyllä Kulta-Katriina, mutta jos parempaa haluaa niin sitten joku Brazil tai New York mieluummin kuin Presidentti.
Vierailija kirjoitti:
miksi tuhlata koko viikonloppu tuollaiseen
Miten se sitten pitäisi tuhlata?
Kannatan tyttöystävän konsultoimista. Varsinkin mikäli et ole liian usein tavannut näitä vanhempia.
Sauna- ja mökkitarvikkeet keskimäärin hyviä, kahvipaketti varmaan turvallisin.
Mene jöpö pystyssä ja ruiskauta silmille.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ehdotan. Tai sitten vaikka 4 rullan talouspaperipaketti.
Rouvalle kukkia ja mansikoita pieni rasia. Isännälle riittää lämmin käden puristus.
Kodin kuvalehti, Suomen kuvalehti ja mansikoita. Etono hyttysen pistoihin. Noista mä ilahtuisin. N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ehdotan. Tai sitten vaikka 4 rullan talouspaperipaketti.
Eikö tuo talouspaperi ole hieman arkinen.
Liukkaria, strap-oni ja parit anaalitapit matkaan mukaan niin kaikki on tyytyväisiä.
Aina on kohteliasta ja huomaavaista viedä tuliainen, mutta voitko kysyä tyttöystävältä mikä ois järkevää?
Voi olla tosi vanhanaikaista viedä kahvipaketti tai toinenkin, mutta se on taatusti neutraali ja hyödyllinen tuliainen, Jopa minä pelkästään teetä juovana ihmisen ilahdun kahvipaketista, sillä onpahan sitten mistä keittää vieraille jatkossakin.