Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
12521/12683 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einstein: kalat

Vierailija
12522/12683 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä. 

Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).

Tunnistan myös skorpinonista nuo samat piirteet omista kokemuksistani: kateellinen, katkera, ja mustasukkainen.

Täällä on puhuttu, että kaksoset ovat sarjapettäjiä, mutta itse nostaisit kalat-merkin sarjapettäjän kärkeen: mm. julkkisista Adam Levine, Tristan Thompson, Harvey Weinstein, Chris Brown. Itsellä on kokemusta kalat-miehestä, joka stalkkasi minua kaikissa sosiaalisissa kanavoissa. Jos blokkasin hänet deittiapissä, hän laittoi viestiä instassa. Jos blokkasin hänet instassa, hän laittoi viestiä facessa. Creepy! Lisäksi moni kalat-nainen tykkää haukkua muita naisia, komentoida heidän lihavuuttaan, selluliittia yms. Ei mielestäni ole hyviä käytöstapoja.

Oikeastaan vesimerkit ovat ne pahimmat ja usein ovatkin kavereita keskenään ja puhuvat muista kavereistaan pahaa selän takana keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12524/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin:

Oinas

Härkä

Neitsyt

Parhainta en tiedä.

Oinaat on parhaita.

Oinas on merkki, jolla on kova voitonhimo ja kilpailuvietti. Harvoin kestävät häviämistä, joten ovat kovia määräilemään ja jyräämään muut. Malttamattomia ja kaikki pitäisi saada mulle nyt ja heti. En pidä oinaista ja oinas onkin paskin merkki.

Vierailija
12525/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomileijona on paras merkki, nyt ja ikuisesti :))

Vierailija
12526/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin:

Oinas

Härkä

Neitsyt

Parhainta en tiedä.

Oinaat on parhaita.

Oinas on merkki, jolla on kova voitonhimo ja kilpailuvietti. Harvoin kestävät häviämistä, joten ovat kovia määräilemään ja jyräämään muut. Malttamattomia ja kaikki pitäisi saada mulle nyt ja heti. En pidä oinaista ja oinas onkin paskin merkki.

Vähän outo tuo "harvoin kestävät häviämistä, joten ovat kovia määräilemään ja jyräämään", miten nuo liittyy toisiinsa? Vaikuttaa vaan että ne tyypilliset piirteet on ynnätty yhteen ja niillä selitetty toisiaan. Laiskaa analyysiä 

Vierailija
12527/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin:

Oinas

Härkä

Neitsyt

Parhainta en tiedä.

Oinaat on parhaita.

Vähän outo tuo "harvoin kestävät häviämistä, joten ovat kovia määräilemään ja jyräämään", miten nuo liittyy toisiinsa? Vaikuttaa vaan että ne tyypilliset piirteet on ynnätty yhteen ja niillä selitetty toisiaan. Laiskaa analyysiä 

Ei ole. Jokainen oinas, jonka tiedän on juuri tuollainen eivätkä malta, saati jaksa odottaa mitään. Kaikki pitää tapahtua nopeasti ja lopulta kun saavat tahtonsa läpi niin kyllästyvät ja taas sama rumba jatkuu. Määräileväisyys ja jyrääminen tapahtuvat, koska eivät kestä itse sitä mitä muille tekevät liian helposti eli hylätyksi tulemista. En pidä oinaista. Hyi. Toinen paska merkki on leijona..hyi hyi hyi sitä omahyväisyyttä, kaksinaamaisuutta ja narsistista merkkiä. En halua olla lähelläkään oinaita enkä leijonia.

Parhaat merkit ovat rapu ja härkä.

Vierailija
12528/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin:

Oinas

Härkä

Neitsyt

Parhainta en tiedä.

Oinaat on parhaita.

Ei ole. Jokainen oinas, jonka

mikä sinun merkki on?

Vierailija
12529/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin:

Oinas

Härkä

Neitsyt

Parhainta en tiedä.

Oinaat on parhaita.

Olen kalat.

Vierailija
12530/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat on juoppoja, velloo tunteissa ja äärettömän herkkiä, joka ei todellakaan ole pelkkää positiivista. Ja siihen vois sanoa vielä monta hyi hyi hyitä päälle, jos haluais vajota samalle ilkeilyn tasolle

Vierailija
12531/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei horoskooppimerkki, siis aurinkomerkki vielä paljoakaan kerro. Nouseva merkki kertoo paljon, samoin Kuu-, Venus- Merkurius- ja Mars-merkit. Myös aspektit. 

Vierailija
12532/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat on juoppoja, velloo tunteissa ja äärettömän herkkiä, joka ei todellakaan ole pelkkää positiivista. Ja siihen vois sanoa vielä monta hyi hyi hyitä päälle, jos haluais vajota samalle ilkeilyn tasolle

En vajoa noin syvälle enkä ole noin lapsellisen typerä. Oinaat ja leijonat eivät kestä kritiikkiä, mutta muita kritisoivat kyllä mielin määrin. Kalat olen, mutta en juoppo enkä narkomaani.

Vierailija
12533/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei horoskooppimerkki, siis aurinkomerkki vielä paljoakaan kerro. Nouseva merkki kertoo paljon, samoin Kuu-, Venus- Merkurius- ja Mars-merkit. Myös aspektit. 

Mitkä aspektit?

Vierailija
12534/12683 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokit: Kaksoset, Leijona, Oinas, Jousimies, Vaaka ja Kauris.

Parhaat: Rapu, Neitsyt, Härkä.

Oma merkki on Skorpioni.

Vierailija
12535/12683 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä aspektit?

Kannattaa googlata Aspektit astrologia.  

Vierailija
12536/12683 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvey Weinstein: horoskooppimerkki Kalat

Diddy: horoskooppimerkki skorpioni

Bill Cosby: horoskooppimerkki rapu.

Pahimmat on kaikki veden merkit, eli yllä mainitut. Myös oman elämän esimerkkejä: puhuvat selän takana pahaa muista, läheisistään, toivovat pahoja asioita muille, ovat kateellisia, valehtelijoita, juonittelevia ihmisiä.

Vierailija
12537/12683 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin:

Oinas

Härkä

Neitsyt

Parhainta en tiedä.

Oinaat on parhaita.

Jos pahimmat piirteet on että on kärsimätön tai kova kilpailuvietti, niin täytyy olla kyllä aika hyvä ihminen. Pahimpina piirteinä ihmisissä pidän ilkeyttä, katkeruutta, tahtoa satuttaa muita ihmisiä kuten esim. skorpioni tai rapu tekevät. Kaikki oinaat joita olen kohdannut elämäni aikana ovat omistautuneita työlleen ja perheelleen, ovat urheilullisia, aikaansaavia ihmisiä, ovat usein yhteisön tukipilareita. Oinaat ottavat kaikki mukaan porukkaan, ovat erittäin sosiaalisia. Ovat luonnostaan johtajaluonteita. Se, että on kärsimätön tai voimakas luonne ei tarkoita, että on paha ihminen. Tulet jyrätyksi vain jos annat sen itse tapahtua. Kuulostat vain kateelliselta ihmiseltä.

T. jellona

Vierailija
12538/12683 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin:

Oinas

Härkä

Neitsyt

Parhainta en tiedä.

Oinaat on parhaita.

Ei ole. Jokainen oinas, jonka

Trollin voi tunnistaa siitä, ettei ei kerro omaa merkkiään eikä perustele miksi pitää jotain muuta merkkiä hyvänä. Tulit tänne vain oksentamaan omaa pahaa oloasi.

Vierailija
12539/12683 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kaikista horoskooppimerkeistä ihmisiä niin hyvin, että voisi selkeästi sanoa kuka paras, mutta olen nähnyt oinais-naisia, jotka ovat todella omistautuneita äitejä ja rakastavat aidosti lapsiaan. Sanoisin, että oinas voisi olla paras.

Pahin on ehkä vähemmän mainittu neitsyt: työpaikalla oli tällainen narsistinen työkaveri, joka oli ylimpiä ystäviä esimiehen kanssa ja puhui selän takana muista työntekijöistä pahaa. Hän vaihtoi aina persoonaa riippuen siitä kenen kanssa oli tekemisissä. Hän sai ylennyksen. Hän oli neitsyt horoskooppimerkiltään.

Vierailija
12540/12683 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kalat miehiä inhotaan niin paljon? Kalathan ovat taiteellisia, lempeitä ja haluavat auttaa lähes jokaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän