Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysynpä sulta kaunis nainen,miten vaikeaa sulle sitoutuminen on?

Vierailija
17.03.2024 |

Kokeiletko miten tulevaa kumppanisiasi vai mikä on valintasi peruste?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan keskustella, tutustua myös miehen sisimpään. Minua kiinnostavat mm. kumppaniehdokkaani arvomaailma, tavoitteet elämässä, empatiakyky.

Tarkkailen myös mielelläni, kuinka mies käyttäytyy kahvilan/ravintolan työntekijöitä kohtaan. 

Ylimielisyys, omaisuudella tai tuttavilla kehuskelu tms. vievät pisteet. 

Yhteiset tavoitteet perheen ja työn suhteen ovat tärkeitä.

N32

Vierailija
2/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuisin mielelläni, mutta ei ole tullut sitoutumishaluista miestä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan keskinäiseen kemiaan ja ongelmattomaan arkeen. Ensimmäinen on sitä hyvää tunnetta nyt ja myöhemmin - pienin muutoksin toki. Jälkimmäinen sitä, että ei ole päihde-, kommunikaatio- tai arjen hallintaan liittyviä haasteita.

Haluaisin sitoutua, mutta minulla on ollut aiemmin huonoa tuuria sekä omaa osaamattomuutta tehdä oikeita valintoja. 

Vierailija
4/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan keskustella, tutustua myös miehen sisimpään. Minua kiinnostavat mm. kumppaniehdokkaani arvomaailma, tavoitteet elämässä, empatiakyky.

Tarkkailen myös mielelläni, kuinka mies käyttäytyy kahvilan/ravintolan työntekijöitä kohtaan. 

N32

Kiinnostaa,mitä tarkoitat käytöksellä k/r työntekijöitä kohtaan.Koetko heidät kilpailijoiksi?

Vierailija
5/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Kiinnostaa,mitä tarkoitat käytöksellä k/r työntekijöitä kohtaan.Koetko heidät kilpailijoiksi?

Olen eri, mutta luulen hänen tarkoittavan että miten ylipäätään kohtelet ihmisiä. Tai ainakin itse tsekkailen miehessä vähän tätäkin. Siis onko sellainen perusystävällinen ja -arvostava asenne ylipäätään ihmisiä kohtaan, muitakin kuin minua 

Vierailija
6/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa, tuota halusin jo 20-vuotiaasta. Löysin 26v.

Vierailija
7/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32

Ilmeisen vaikeaa näyttää sitoutuminen olevan, jos kolmekakkosena tsekkailee miehen käytöstä kahvilan/ravintolan työntekijöitä kohtaan, kuin jossain ensitreffeillä.

-ohis

Vierailija
8/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis sitoutumaan kun oikea ihminen löytyy.

Vierailija
9/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis kyllä helppoa sitoutua hyvään mieheen vaikka loppuelämäksi, mutta en varmaan tule koskaan jaksamaan parisuhdetta. En jaksais henkisesti sitä että koko ajan pitäis stressata lihomisesta sun muusta. Jotenkin tuntuu vain liian uuvuttavalta jo ajatuskin. 

Vierailija
10/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En testaile mitään koska en halua sitoutua. Miehiä riittää muutenkin niihin tarpeisiin mihin heitä tarvitsen. Vakituiselle suhteelle ei mitään tarvetta eikä mielenkiintoa.

Vierailija
11/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tarkoitin juuri sitä, että käyttäytyykö mies kohteliaasti myös muita ihmisiä kohtaan. Joskus mies saattaa kohdella deittiään ylitsevuotavan kohteliaasti, mutta palveluammatissa työskenteleviä ylimielisesti. Saattaa käskyttää, pitää itseään huonompina. Se on aikamoinen punainen vaate. 

Vierailija
12/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Voi jessus. Tämän kirjoittajan on pakko olla mies.

Vierailija
13/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään sitoutuisi jos löytäisi sen oikean. Sitten aina sanotaan, että "niin no sulla on hirveän pitkä vaatimuslista", mutta kun ei edes ole. Se että elämäntavassa on jotenkin mukana urheilu (penkkiurheilua ei lasketa), osaa keskustella ja olla ajoittain myös hauska, sekä että sellainen yleissivistys miehellä pitää aivan ehdottomasti olla. Ei tarvitse olla kirjaoppinut, mutta pitää tietää asioista jotain laajalla skaalalla. Eli sellaista pientä yleissivistystä sieltä sun täältä, ei mistään yhdestä osa-alueesta. Vaikea keksiä esimerkkiä mitä tarkoitan, mutta muhun tekee miehessä vaikutuksen sellainen fiksuus että kun ollaan vaikka rannalla ja säikähdän hämähäkkiä ja totean perään, että ei kai nuo oikeasti kuitenkaan mitään tee. Mies siihen sitten toteaa, että "no tuo itse asiassa on rantahämähäkki, joka on ainoa Suomessa elävä ihmistäkin mahdollisesti pureva hämähäkki, mutta puree vain ahdistettuna". Tai ukkosen lähestyessä sanon että myrsky tulee tuolta suunnalta, niin mies osaa kertoa, että "itse asiassa suunta on toinen, koska ukkonen nousee aina vastatuuleen, koska ukkosrintama imee ilman alleen täältä maanpinnalta." Siis sellaista pientä yleissivistystä sieltä sun täältä. Silloin tulee se fiilis, että tuossa miehessä on sitä kuuluisaa aviomiesmatskua.

Vierailija
14/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja ollut saman miehen kanssa 15-vuotiaasta asti. Naimisissa 7 vuotta. 

Vierailija
15/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on erittäin hyvä keskustelemaan, älykäs, ja kivannäköinen. kannustava ja hauska myös. Olemme myös molemmat ns. "kotihiiriä" . Pelaillaan yhdessä pelejä ja tykätään molemmat taiteesta, introverttejä ollaan myös. Sitouminen ei ole koskaan ollut ongelma. En ole koskaan harrastanut irtosuhdejuttuja, mieheni oli ekani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi