Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Harvey Weinstein: horoskooppimerkki Kalat
Diddy: horoskooppimerkki skorpioni
Bill Cosby: horoskooppimerkki rapu.
Pahimmat on kaikki veden merkit, eli yllä mainitut. Myös oman elämän esimerkkejä: puhuvat selän takana pahaa muista, läheisistään, toivovat pahoja asioita muille, ovat kateellisia, valehtelijoita, juonittelevia ihmisiä.
😂 sä löysit oikeen yhden esimerkin jokaista, kyllä niitten sitten täytyy olla tosi pahoja!
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat on kaikki veden merkit, eli yllä mainitut. Myös oman elämän esimerkkejä: puhuvat selän takana pahaa muista, läheisistään, toivovat pahoja asioita muille, ovat kateellisia, valehtelijoita, juonittelevia ihmisiä.
Mites kun... Jos lasketaan montako murhaajaa tai muuta suurrikollista nimeä löytyy kutakin kooppimerkkiä niin siellä kärjessä ei olekaan vesimerkit vaan maamerkit härkä ja oinas. Rapu jää kärkisijoilta ja skorpparikin vain puolessavälissä. Laskentatavoista riippuen tulokset toki jonniinverran vaihtelee.
Tällä hetkellä riehuu muuten pahasti 2 vaakaa, Putin ja Netanjahu. Eipä siitäkään voi päätellä mitään muuta kuin että 2kpl ilmamerkkiä pistää samaan aikaan kymmeniätuhansia hautaan paraikaa. 2kpl ei kerro vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 sä löysit oikeen yhden esimerkin jokaista, kyllä niitten sitten täytyy olla tosi pahoja!
Edellisen viestin kirjoittaja on pahansuopa ja tympeä tulimerkki.
Pahimmat skorpioni, neitsyt ja kaksonen.
Parhaat leijona ja rapu.
Jos olisin parisuhteen tarpeessa, kiertäisin oinaat ja härät kaukaa. Parhaasta en osaa sanoa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomileijona on paras merkki, nyt ja ikuisesti :))
Ei ole olemassa Suomileijonaa, mutta astrologiassa on horoskooppimerkki nimeltä leijona ja inhoan jellonia. Jokainen leijona on vienyt hapen ja viimeisenkin ilon elämästä.
Terkuin analyyttinen neitsyt
Neitsyet ja leijonat eivät olekaan perinteisesti ajateltuna toisiaan ymmärtäviä. Toinen on kiinteä tulimerkki ja toinen muuttuva maamerkki. Ei siis mitään samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites kun... Jos lasketaan montako murhaajaa tai muuta suurrikollista nimeä löytyy kutakin kooppimerkkiä niin siellä kärjessä ei olekaan vesimerkit vaan maamerkit härkä ja oinas. Rapu jää kärkisijoilta ja skorpparikin vain puolessavälissä. Laskentatavoista riippuen tulokset toki jonniinverran vaihtelee.
Tällä hetkellä riehuu muuten pahasti 2 vaakaa, Putin ja Netanjahu. Eipä siitäkään voi päätellä mitään muuta kuin että 2kpl ilmamerkkiä pistää samaan aikaan kymmeniätuhansia hautaan paraikaa. 2kpl
Oinas on tulimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin parisuhteen tarpeessa, kiertäisin oinaat ja härät kaukaa. Parhaasta en osaa sanoa mitään
Anteeksi mitä? Näin härkänä kysyn miksi kiertää meidät kaukaa?
Tulen erittäin hyvin juttuun Härkien kanssa, myös astrologian mukaan.
Tulen parhaiten toimeen Härkien kanssa. Ovat vakaita. Ikinä ei ole härkien kanssa ollut mitään kinaa.
Astrologian mukaan toisilleen sopivat
Härkä, neitsyt, kauris,
skorpioni, kalat, rapu,
vesimies, vaaka, kaksoset
oinas, leijona, vesimies
myös jousimies-kaksoset, neitsyt-kalat, rapu-kauris, vaaka-oinas, vesimies-leijona ja härkä-skorpioni toimii
Vierailija kirjoitti:
Härkä, neitsyt, kauris,
skorpioni, kalat, rapu,
oinas, leijona, vesimies
myös jousimies-kaksoset, neitsyt-kalat, rapu-kauris, vaaka-oinas, vesimies-leijona ja härkä-skorpioni toimii
Tais olla jälkimmäiseen jousimies eikä toista vesimiestä. Ja nuo vastakkaiset merkit mitä ilmeisesti luettelit tuohon alemmas, niin ne joko sopii todella hyvin tai ei sitten mitenkään. Kun ovat vastakkaisia, niin aina ne vastakohdat ei vaan täydennä toisiaan, vaan tuollainen suhde voi yhtä hyvin olla äärimmäisen piinallinen kuin todella onnistunut.
Eikä se oo just niin että saman elementin edustajat sopis vaan yhteen. Ainakin itse oinaana oon havainnu, että ne joiden kans kanssakäyminen tökkii on osoittautunu hämmästyttävän useasti leijoniks
Noiden elementtien sopivuutta voi kans miettiä sillä, että mitkä niistä menee hyvin yhteen ja mitkä ei. Että esimerkiksi vesi ja maa sekoittuu hyvin yhteen, niin kuin tuli ja ilma. Tai toisin päin, tuli ja vesi ei sovi yhteen eikä maa ja ilma; tuli saa veden kiehumaan tai vesi sammuttaa tulen, eikä maa ja ilma vaan sekotu, ne on ihan erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Härkä, neitsyt, kauris,
skorpioni, kalat, rapu,
oinas, leijona, vesimies
Neitsyt-kalat ei toimi. Kalat on yli-intuitiivinen, neitsyt ei tiedä mikä on intuitio. Olen kalat ja neitsyitä kylmempiä saa hakea.
Tässä ketjua selailleena on pakko kirjoittaa omaan elämääni perustuva puolustuspuheenvuoro paljon parjatuille Kaloille, Ravuille ja Skorpioneille. Tekstistä tulee varmaan aika pitkä, joten jos et jaksa lukea loppuun asti, voit ohittaa aivan rauhassa.
Minua kiusattiin päiväkodista alkaen lukion loppuun asti sekä fyysisesti (miespuolisten taholta) että henkisesti (naispuolisten taholta) ulkonäköni vuoksi. Aiheina olivat muun muassa värisokeuteni, akneihoni, hammasrautani ja huomattavan lihaksikkaat reiteni suhteessa todella pieniin rintoihini. Ainoat luokkalaiseni, jotka eivät ikinä lähteneet mukaan kiusaamiseen ja suostuivat istumaan samaan pöytään kanssani ruokalassa, olivat Kala- ja Skorpionityttö. He olivat aina uskollisesti turvanani ja tulivat esimerkiksi mukaan vessan ovelle odottamaan, mikäli minun tarvitsi siellä kouluaikana käydä, jotta saisin käydä siellä turvassa. En olisi selvinnyt kouluajoista ilman heitä ja olemme pitäneet yhteyttä myös kouluaikojen jälkeenkin aktiivisesti. Ainoa asia, mikä puolestaan onnistui lopettamaan kiusaamisen fyysiseltä osalta ajan myötä, oli vahvaakin vahvempi Skorpioni-isäni, joka opetti minut pitämään puoliani, taistelemaan ja pitämään rajoistani kiinni. En olisi läheskään näin hyvä näissä asioissa ilman häntä, ja hänen oppinsa kulkevat vielä kymmenen vuotta lukion päättymisen jälkeenkin mukanani.
Arvatenkin noista ajoista jäi minulle hyvin pahat henkiset arvet, jotka eivät ole parantuneet tähänkään ikään mennessä. En esimerkiksi ole vieläkään käynyt yksilläkään treffeillä, harrastanut seksiä, flirttaillut tai kuullut positiivisia kommentteja ulkonäöstäni. Pois lukien vanhempani ja kaksi parasta ystävääni, jotka ovat Rapu- ja Kala-naisia (kartat hyvin vesipainoitteisia, vain yksittäisiä "ulkoplaneettoja" muissa elementeissä). He ovat tässä maailmassa ainoat, jotka eivät minua ole ikinä tuominneet, ulkonäölleni nauraneet tai pitäneet tunteitani naurettavina. He ovat kärsivällisesti itkeneet, käsitelleet sekä kuunnelleet traumojani ja (aluksi epäloogisiakin) ajatuksiani kanssani. He ovat ainoat ihmiset tässä maailmassa, jotka esimerkiksi saavat nähdä minut ilman meikkiä pyjamassa. Tämä ei ole monelle iso asia, mutta en voisi kuvitellakaan paljastavani heikkouksiani ja haavoittuvuuttani tällä tavalle keillekään muille.
Sen olen jo hyväksynyt, että en tule ikinä olemaan valmis ja riittävän hyvä parisuhteeseen tai riittävän upea yhden yön juttuun. Sitä en kuitenkaan tule hyväksymään, että nämä vesimerkkiset, empaattiset, tuomitsemattomat ja minut itsenäni hyväksyvät ihmiset elämästäni poistuisivat. He ovat minua aina suojelleet ja tukeneet kuin omaa perhettä, ja minä puolestani tulen heitä aina suojelemaan ja tukemaan kuin omaa perhettä, come what may. Kalat, Ravut ja Skorpionit: älkää ikinä muuttuko. Tämä ilkeä ja paha maailma kaipaa enemmän kaltaisienne empatiaa, uskoa hyvyyteen ja toisen täydellistä hyväksyntää, tämän ulkoisista vioista huolimatta (rikollinen käyttäytyminen ja niin edelleen on tietenkin ei-hyväksyttävää). Olette ihania <3
T: N28, AurinkoVaaka, nouseva + MerkuriusNeitsyt, KuuKaksonen, Mars + VenusLeijona
Parhaita / helpoimpia itselle vesi- ja maamerkit. Menee vain oman kartan vuoksi energiat hyvin yhteen heidän kanssaan.
Ilmamerkeistä vaaka ja kaksonen neutraaleja, vesimies pahin etäisyytensä ja kylmyytensä vuoksi. Mitään ei heistä tunnu saavan irti.
Tulimerkeistä oinas pahin tunteettomuutensa ja jyrämäisyytensä vuoksi, jousimies toiseksi pahin töksäyttelynsä ja kaoottisuutensa vuoksi ja leijona kolmanneksi pahin, varsinkin kehittymätön leijona (itseriittoinen ja narsistinen).
Itsellä kartassa tasaisesti kaikkia vesi- ja maamerkkejä.
Hei, tänne ketjuunhan on palannu elämä! :D
Asiaan liittyen: miten olette käytännössä huomanneet progressiivisen kartan vaikutuksen elämässänne? Itse esim. huomasin, että progressiivisen kuun siirtyessä vesimiehestä (syntymäkuuni) kalaan (jossa se on nyt), itkin ensimmäistä kertaa melkein kymmeneen vuoteen ja tunteet ovat muutenkin jotenkin tunnettavista, ei vain ajateltavissa. Kokemuksia?
Sohaisenpa oman osani tähän vesimerkki-hate-keskusteluun. Itse olen oinas ja minulle kautta elämäni vaikein merkki ymmärtää ja tulla toimeen on kalat. Ovat empaattisia joo mutta sen lisäksi ovat myös saamattomia, marttyyreja ja uhriutujia, irrallaan tosimaailmasta ja lupausten pito on vaikeaa! Ei siksi, että oltaisi ilkeälla tavalla tai tietoisesti epäluotettavia vaan siksi, että heillä järjestelmällisyys ja organisointikyky lienee horoskooppimerkeistä surkeinta. Yleisesti ottaen kaikkien vesimerkkien jatkuva tunnetasolla huojuminen on sietämätöntä ja myös arvaamatonta. Kuuntelijoina ovat kyllä hyviä.
Ei ole olemassa Suomileijonaa, mutta astrologiassa on horoskooppimerkki nimeltä leijona ja inhoan jellonia. Jokainen leijona on vienyt hapen ja viimeisenkin ilon elämästä.
Terkuin analyyttinen neitsyt