Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
12341/12683 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni ehdottomasti pahin. Tunnen niin monta skorpionia että hirvittää heidän kaikilla olevan samanlainen luonne. Pirullisia, selkään puukottajia, lupaa paljon sanoo toista, kieroja eikä heihin voi luottaa. Muuttavat jatkuvasti mielipiteitä eivätkä ole sanojensa takana. Puhuvat kuin läsnäoleva persoona ei olisi paikalla ja hänen puolestaan, vaikka toinen seisoo vieressä. Ylenkatsovat muita.  

Itse yritän välttää näitä henkilöitä, mutta harmiksi että skorpioneja on sukulaisissa ja läheisissä paljon.

Oinas on petollinen selän takana muuttuu persoona, Kauris sulkeutunut, pitäisi olla sovittelija mutta kaikkea muuta. Kaksonen jakautuu ihmisten lähellä suuntaa koska tarkkailee ihmisiä lukee " psykologisilla" silmillään ihmisten reaktiot ja toimii niiden mukaan. Tunne ei järki ihminen ja siinä kostautuu. Sosiaalinen joka saa liikaa hyvyydestä nenilleen. Härkä on myös petollinen salakavalasti hämää muita ja pettää

Summa summarum, kaikki muut on ikäviä selkäänpuukottajia.

Vierailija
12342/12683 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorppionien kanssa ei tule ystävyyttä, liian vaikea kuvio niiden kanssa ja kaiken huippu olen niin ystävällinen että joudun näyttelemään alistuvaa sisar-skorppionilleni että hän ei iske ja lujaa. Olen kokenut häneltä vaan pomotusta tai alistamista ja kyllä pelkään häntä oikeesti, osaa olla todella ilkeä.

Aito osanottoni, siskosi on ikävä ihminen. Ei sillä tosin horoskooppimerkin kanssa mitään tekemistä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12343/12683 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näätä ja leppäkerttu.

Nämä kuuluvat parhaimmistoon 😃

Vierailija
12344/12683 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni on todella pisteliäs. Sanon tämän vuosien kokemuksella.

Vierailija
12345/12683 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on paras, aina tasapainossa, ei kaatuile.

Vierailija
12346/12683 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kartalla eniten oinasta. Onko se minun signature sign?

Vierailija
12347/12683 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä kaksonen. Tunnetusti pettäjätyyppi

Mieskaksoset ovat usein erinomaisia tiedottajia, toimittajia, radiojuontajia tai spykologeja ja heitä on paljon, koska merkurius on kaksosten planeetta.

Vierailija
12348/12683 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen marsrapu on sängyssä?

Vierailija
12349/12683 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan lähinnä spåralogiaa. Kakkonen ja kolmonen ovat aika hyviä, kutonen hieman heikompi, mutta ykkönen on ihan ykkönen, kun se menee edestä. Raitiovaunujen vetovoima on suurempi kuin kaukana olevien planeettojen. Repikää siitä. 

Vierailija
12350/12683 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt on ärsyttävin.

Vierailija
12351/12683 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris on paras koska Isac Elliot on kauris😏

Pahin on taas Oinas ja Härkä koska Oinas on henkisesti satuttanut minua ja isäni on härkä ja en siis pidä hänestä. Itse olen muuten rapu

Vierailija
12352/12683 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on tonnikala ja huonoin on tullimies

Vierailija
12353/12683 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt on ärsyttävin.

Itse olen aurinkoneitsyt,kuu skorpioni ja uskon olevani välistä ärsyttävä kun olen joissain asioissa niin pilkun- ja ärsyttävän tarkka :). 

Vierailija
12354/12683 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskaksoset ovat usein erinomaisia tiedottajia, toimittajia, radiojuontajia tai spykologeja ja heitä on paljon, koska merkurius on kaksosten planeetta.

Muuten ehkä juu mutta kaksonen psykologina ois kyllä niin ultimaatti painajainen että ei toista yhtä vähän ko. ammattiin sopivaa merkkiä ole. Ei ikinä tätä 😆

Vierailija
12355/12683 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ehkä juu mutta kaksonen psykologina ois kyllä niin ultimaatti painajainen että ei toista yhtä vähän ko. ammattiin sopivaa merkkiä ole. Ei ikinä tätä 😆

Jordan Peterson on kanadalainen psykologi, joka on kaksoset. 

Vierailija
12356/12683 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen horokoopiltani apina.

Vierailija
12357/12683 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä Hevonen.  Run                              

Vierailija
12358/12683 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kartalla pelkkää ilmaa ja tulta. Aurinko ravussa. Ei ihme että koko elämä on ollut hankalaa.

Vierailija
12359/12683 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni on todella pisteliäs. Sanon tämän vuosien kokemuksella.

Meillä kaikilla, ihan jokaisella, on vuosien kokemus kaikkina 12 kuukautena syntyneistä ihmisistä LOL :-D

Vierailija
12360/12683 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jordan Peterson on kanadalainen psykologi, joka on kaksoset. 

Hyvin kontroversiaalinen tyyppi, jonka opit on vähintäänkin erittäin kyseenalaisia! Mutta kuten kaksoset, puhuahan hän siis todellakin osaa, kuten vaikkapa Trump osaa puhua vaikka 10 tuntia putkeen ja aivan varmana omasta ajatuksenjuoksustaan ja se oikeellisuudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme