Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vierailija kirjoitti:
Skorppionien kanssa ei tule ystävyyttä, liian vaikea kuvio niiden kanssa ja kaiken huippu olen niin ystävällinen että joudun näyttelemään alistuvaa sisar-skorppionilleni että hän ei iske ja lujaa. Olen kokenut häneltä vaan pomotusta tai alistamista ja kyllä pelkään häntä oikeesti, osaa olla todella ilkeä.
Aito osanottoni, siskosi on ikävä ihminen. Ei sillä tosin horoskooppimerkin kanssa mitään tekemistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Näätä ja leppäkerttu.
Nämä kuuluvat parhaimmistoon 😃
Skorpioni on todella pisteliäs. Sanon tämän vuosien kokemuksella.
Vaaka on paras, aina tasapainossa, ei kaatuile.
Minulla on kartalla eniten oinasta. Onko se minun signature sign?
Vierailija kirjoitti:
Miehissä kaksonen. Tunnetusti pettäjätyyppi
Mieskaksoset ovat usein erinomaisia tiedottajia, toimittajia, radiojuontajia tai spykologeja ja heitä on paljon, koska merkurius on kaksosten planeetta.
Minkälainen marsrapu on sängyssä?
Minä seuraan lähinnä spåralogiaa. Kakkonen ja kolmonen ovat aika hyviä, kutonen hieman heikompi, mutta ykkönen on ihan ykkönen, kun se menee edestä. Raitiovaunujen vetovoima on suurempi kuin kaukana olevien planeettojen. Repikää siitä.
Kauris on paras koska Isac Elliot on kauris😏
Pahin on taas Oinas ja Härkä koska Oinas on henkisesti satuttanut minua ja isäni on härkä ja en siis pidä hänestä. Itse olen muuten rapu
Paras on tonnikala ja huonoin on tullimies
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt on ärsyttävin.
Itse olen aurinkoneitsyt,kuu skorpioni ja uskon olevani välistä ärsyttävä kun olen joissain asioissa niin pilkun- ja ärsyttävän tarkka :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskaksoset ovat usein erinomaisia tiedottajia, toimittajia, radiojuontajia tai spykologeja ja heitä on paljon, koska merkurius on kaksosten planeetta.
Muuten ehkä juu mutta kaksonen psykologina ois kyllä niin ultimaatti painajainen että ei toista yhtä vähän ko. ammattiin sopivaa merkkiä ole. Ei ikinä tätä 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ehkä juu mutta kaksonen psykologina ois kyllä niin ultimaatti painajainen että ei toista yhtä vähän ko. ammattiin sopivaa merkkiä ole. Ei ikinä tätä 😆
Jordan Peterson on kanadalainen psykologi, joka on kaksoset.
Minulla on kartalla pelkkää ilmaa ja tulta. Aurinko ravussa. Ei ihme että koko elämä on ollut hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni on todella pisteliäs. Sanon tämän vuosien kokemuksella.
Meillä kaikilla, ihan jokaisella, on vuosien kokemus kaikkina 12 kuukautena syntyneistä ihmisistä LOL :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jordan Peterson on kanadalainen psykologi, joka on kaksoset.
Hyvin kontroversiaalinen tyyppi, jonka opit on vähintäänkin erittäin kyseenalaisia! Mutta kuten kaksoset, puhuahan hän siis todellakin osaa, kuten vaikkapa Trump osaa puhua vaikka 10 tuntia putkeen ja aivan varmana omasta ajatuksenjuoksustaan ja se oikeellisuudesta.
Summa summarum, kaikki muut on ikäviä selkäänpuukottajia.