Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11601/12684 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sielun viisaus ja hyveellisyys kuvastuvat ihmisen katseesta, kävelytavasta, äänestä ja naurusta sekä siitä, kuinka hän käyttää aikansa ja keiden kanssa hän seurustelee. Viisaassa sielussa on kaikki muuttunut ja kehittynyt kauneimmilleen, sillä Jumalaa rakastava mieli torjuu valppaan ovenvartijan tavoin pahat ja häpeälliset ajatukset. Viisas sielu pyrkii eroon irstaudesta, pöyhkeydestä, petollisuudesta, pahansuopuudesta, riistosta ja muista senkaltaisista pimeyden teoista, jotka ovat demoonista toimintaa ja kielivät sielun huonosta tilasta. Sitkeän ponnistelun ja harkinnan avulla ihminen, jota hänen mielihalunsa eivät vedä petollisiin nautintoihin, voi saavuttaa kaiken. (Pyhä Antonios Suuri: Opetuksia ihmisen luonteesta Filok. I/20-21.20,22)"

Ihanaa Juhannusta kaikille 🍓🌞🌼🌷

Vierailija
11602/12684 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole skorpionit ilkeitä. Jotkut tosin itsekeskeisiä. Ystäväni on skorpioni. Jotkut ovat ehkä huomionhakuisia mut yleensä miellyttäviä.

Tuntemani aikuiset skorpionit ovat olleet hyvin kilpailuhenkisiä ja epäluotettavia. Voi tietysti olla, että heillä on joitain muita merkkejä vaikuttamassa taustalla. Mutta yleensä he haluavat aina olla oikeassa ja jotenkin dominoida tilannetta.

Ihan lähipiirissä heitä ei ole, mutta tuttavapiirissä kyllä. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11603/12684 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kanssa ihmetyttänyt kun kaloja pidetään herkkinä ja mukavina ihmisinä. Mun tuntemani kalat ei ole sellaisia.

Vierailija
11604/12684 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä miten härkä-neitsyt-kauris ovat äänestyksessä häntäpäässä ja oinas on rapua paremmalla sijainnilla. Miksi? Neitsyt pitää häntäsijaa kornilla 6,9% LOL.

Vierailija
11605/12684 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole skorpionit ilkeitä. Jotkut tosin itsekeskeisiä. Ystäväni on skorpioni. Jotkut ovat ehkä huomionhakuisia mut yleensä miellyttäviä.

Tuntemani aikuiset skorpionit ovat olleet hyvin kilpailuhenkisiä ja epäluotettavia. Voi tietysti olla, että heillä on joitain muita merkkejä vaikuttamassa taustalla. Mutta yleensä he haluavat aina olla oikeassa ja jotenkin dominoida tilannetta.

Ihan lähipiirissä heitä ei ole, mutta tuttavapiirissä kyllä. Valitettavasti.

Minä en ole kilpailuhenkinen ja olen erittäin luotettava. Mutta ehkä dominoin tilannetta. Yritän aina selvittää epäselvät tilanteet perinpohjaisesti. Usein myös puhun niistä aiheista, mitkä itseä kiinnostaa. Paras ystäväni on vesimies ja hän sanoo, etten tarpeeksi kuuntele. Kuuntelen kaiken ja arvostan hänen mielipiteitään, mutten osaa aina sanoa niihin mitään, nyt olen koittanut opetella, niin että hän tietää tulleensa kuulluksi. Pidän hänestä kovasti.

Vierailija
11606/12684 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi ketjun keskivaiheilla mikä olisi pahin turnoff merkkinä ja asetelmana. Sanoisin että parisuhteessa ainakin venus kaksosissa. Pettäjän merkki. No riippuu toki myös kartan muista tekijöistä, mutta esim yhdistettynä aurinkorapuun, uhriutujaan, niin aivan kamala. Tunnen useita venuskaksosia ja yhtä lukuunottamatta kaikki pettureita. Se poikkeus on aurinkoleijona mutta hänkin kertoi tuntevansa vetoa muihin miehiin avioliittonsa aikana. Liitto hajosi eikä tietääkseni pettämistä tapahtunut. Mutta heti oli uusi kala koukussa venuskaksosella.

Vierailija
11607/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sielultaan saastunut? Onko se sama asia kuin väärin ajatteleva? Pitäisi saada paljon tarkemmat selitykset ja myös hoito-ohjeet, miten pitää muuttua ja millä keinolla.

Isä runoili "kesken syksyn pimeimmän, syntyi myrkkypistin, skorpiooni. Voihan aurinkoinen, hänet heti otan partiooni". Ontuvuudessaan tämä on herttainen runontapainen. Isä oli kaksonen ja hän teki aina tuollaisia pieniä tarkoituksella vähän hupsuja runoja.

Vastaan kysymykseesi seuraavalla lainauksella linkittämästäsi tekstistä:

"Sielun viisaus ja hyveellisyys kuvastuvat ihmisen katseesta, kävelytavasta, äänestä ja naurusta sekä siitä, kuinka hän käyttää aikansa ja keiden kanssa hän seurustelee. Viisaassa sielussa on kaikki muuttunut ja kehittynyt kauneimmilleen, sillä Jumalaa rakastava mieli torjuu valppaan ovenvartijan tavoin pahat ja häpeälliset ajatukset. Viisas sielu pyrkii eroon irstaudesta, pöyhkeydestä, petollisuudesta, pahansuopuudesta, riistosta ja muista senkaltaisista pimeyden teoista, jotka ovat demoonista toimintaa ja kielivät sielun huonosta tilasta. Sitkeän ponnistelun ja harkinnan avulla ihminen, jota hänen mielihalunsa eivät vedä petollisiin nautintoihin, voi saavuttaa kaiken. (Pyhä Antonios Suuri: Opetuksia ihmisen luonteesta Filok. I/20-21.20,22)"

Sielultaan saastunut on Pyhän Antonius Suuren viisaan kirjoituksen täydellinen vastakohta.

Sielu vailla ainoatakaan kaunista ja hyvää ominaisuutta.

Skorpionin paatunut ja pahuuden sekä ultimaattisen julmuuden kyllästämä rappioitunut sielu, vailla ainoatakaan sielun kauneudesta ja hyveellisyydestä indikoivaa ominaisuutta.

Sitä on skorpioni, musta pimeyden lähettiläs.

Vierailija
11608/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sielultaan saastunut? Onko se sama asia kuin väärin ajatteleva? Pitäisi saada paljon tarkemmat selitykset ja myös hoito-ohjeet, miten pitää muuttua ja millä keinolla.

Isä runoili "kesken syksyn pimeimmän, syntyi myrkkypistin, skorpiooni. Voihan aurinkoinen, hänet heti otan partiooni". Ontuvuudessaan tämä on herttainen runontapainen. Isä oli kaksonen ja hän teki aina tuollaisia pieniä tarkoituksella vähän hupsuja runoja.

Minä myös ihmettelen (skorpioni minäkin, ja sinun kanssasi aiemmin ollut jutunjuurta, siis vain positiivista) tuota sielun saastuneisuutta ja jotain saatanallisen mustaa pahuutta, ihan kuin ihmisessä asuisi synnynnäinen Lucifer, jolla ei ole minkäänlaista itsekontrollia ja inhimillisiä tunteita.

Tunnustan, että olen tunteiltani ailahteleva, ollut ollut eräällä lailla jopa itsetuhoinenkin ja elämä on kuljettanut vääriin suuntiin, mutta pahuutta en sielustani löydä, ketään en ole koskaan haavoittanut. Tunnen vain halua pyrkiä hyvyyteen ja tasapainoon, ja samaa toivon muillekin kanssakulkijoille.

Tunnistin oitis esim. Katariina Sourin ja laulaja Kikan merkin edustajiksi, ja on muitakin.  Kun ne tunteet vievät...onneksi on sitten näitä Sanna Marin -tyyppejä, joille tuntuu kaikki olevan harvinaisen selvää.

Itsellä kun olen läpikäynyt vääriä tekojani lapsuudesta alkaen, niin olen huomannut että 80 -90 prosenttiin niistä houkutteli toisten sanat tai esimerkki. Joku sanoi jotain ja minä tein väärin niitten sanojen mukaisesti. Olin siis johdateltava, vietävissä ja ymmärrystä vailla. Toki kuu oinaassa piti huolen siitä, että lapsellisia ja hölmöjä ideoita syntyi omastakin takaa. Mutta en siltikään koe olleeni tai olevani jotenkin sisäisesti paha tai musta. Mustuutta tunnen lähinnä stressaantunena, mutta se mustuus on vain pino huolta ja pelkoa yms tunteita eikä missään nimessä mitään pahuutta.

Samat ajatukset, allekirjoitan täysin! Tuollainen mustuus ei ole mitään pahuutta, vaan synkkyyttä siellä omassa päässä, mikä ei heijastu muihin ihmisiin mitenkään, paitsi kenties joskus lievänä torjuntana, kun ei vaan jaksa ja tarvitsee tilaa hengittää. Kai tämä sitten katsotaan joksikin julmuudeksi, vaikka kertookin ystävällisesti, että nyt on paha olla ja palataan myöhemmin asiaan.

Jos itselle noin sanottaisiin, ymmärtäisin täysin. Mutta kun kaikki pitää ottaa niin itseensä ja analysoida puhki, mistä sitten päästään tähän "on se outo ja pirullinen pahuuden  lähettiläs, ei edes tullut kylään vaikka kutsuttiin, kun oli muka niin vaikeaa, eikä kelvannut mikään" jne.

Minulle on huudeltu aika törkeitäkin solvauksia, jotka ovat perustuneet valheelle, eikä kukaan ei ole moksiskaan, mutta jopas alkaa tapahtua, kun alat selittää asioiden oikean laidan ja vastaat samalla mitalla takaisin. Tämä perisuomalaista kateutta, kun en ole suuna päänä asioitani kertomassa ympäriinsä. Luullaan ja oletetaan sitten kaikenlaista omasta päästä keksittyä, kunhan vaan päästään haukkumaan.

-sama

Vierailija
11609/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat härkänaiset. Jääräpäisiä, joustamattomia, pitkävihaisia, kostonhaluisia.

Vierailija
11610/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rapunainen...en välttämättä haluaisi...on hyvä olla uskollinen, mutta tämä järkyttävä kuori, sen kanssa eläminen...

Vierailija
11611/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat härkänaiset. Jääräpäisiä, joustamattomia, pitkävihaisia, kostonhaluisia.

Herkuttelu ja mässääminen, sekä kalliit tuotteet ja luksus ominaista. Vähättely ja kateus, laiskanpulleitakin ovat. Jääräpäisiä ja itsekkäitä, minullekin alkoi pari tyyppiä neuvomaan mua omassa työssäni, täysin vailla  mitään asiantuntemusta.

Vierailija
11612/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä Taroteista tietäviä?

Tapasin ihmisen jolla on sama Sielunkortti (syntymäpäivästä laskettu numero/kortti) SEKÄ Persoonallisuuskortti (koko nimestä laskettu numero/kortti).

Kuinka todennäköistä tämä on ja mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
11613/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimiehen tunnekylmyydestä puhuttiin ketjun puolivälissä. Vesimies on ehkä etäinen ja omalaatuinen eikä mikään tunteellinen höppänä tai intohimoinen rakastaja, mutta hän auttaa ystäviään. Ihan sama mihin aikaan soitat kun olet tien varteen jäänyt (autorikko esim) niin luottokaverisi on vesimies. Jos hän on päissään, hän soittaa jollekin joka auttaa sinua. Samoin neitsyt on auttavainen ja skorppioni hyvä ystävänä, mutta paha vihollisena.

Millainen on merkurius-Vesimies?

Vierailija
11614/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinasnaiset olleet kaksinaamaisia. Et tiedä onko oinas lopulta aito ystäväsi vai ei. 

Oinas on aika itsenäinen eikä tarvi sellaista ystävyyttä josta tulee riippakivi. Mutta on muuten vieraanvarainen ja seurallinen.

Ei päde muhun, oon oinas enkä yhtään itsenäinen ja yleensä se oon mä joka on se riippakivi. En voi olla kavereina toisen oinaan kanssa koska oinaat on repineet mut rikki, pettäneet ja jättäneet. Kun tulinen oinas alkaa toimimaan siinä palaa sillat ja suljetaan kaikki ovet nopeasti ja hemmetin äkkiä eikä paluuta menneeseen ole. Näin armoton on oinas pahimmillaan mut ei edelleenkään päde muhun koska oon enemmän kalat (syntynyt oinaan ja kalojen rajalla + muissa huoneissa on lähes pelkkää vettä kaloja ja rapua). Oinaan tarmo on jyräävää ja hirveää, oinas itkettää muita eikä kestä hitaita paikallaan olijoita. Täällä parjattu skorpionikaan ei ole niin suora ja ilkeä mitä oinas osaa olla. Tunnistan toiset oinaat heti ja yritän vältellä kaikin keinoin, koska mun on helpoin olla maa- ja vesimerkkien seurassa.

Juuri tuollaisia oinaita olen tavannut. Suoraan asioista puhuminen ei tarkoita sitä että loukataan härskisti,  alistetaan ja valehdellaan. Hirveitä ihmisiä, yksi huusi sylki roiskuen ja meinasi hyökätä kimppuuni, vanha ukko, kun naapuriasioista oli kyse, eli ihan normaali keskustelua piti käydä taloyhtiön projekteista.

Skorppari

Oinaat on avoimia itsenäisiä johtavia henkilöitä, eivät tarvi toisten ylimääräistä hyysäilyä ja on muutenkin erilainen kun kyräilevä itsekäs oman edun tavoittelija skorpioni.

Se ei itseasiassa ole itsenäisen aikuisen ihmisen merkki, että käyttää muita oman tunnesäätelyn välineenä tai on täysin sokea itselleen. Se on todellisuudessa todella kypsymätöntä, vaikka tulisikin esiin itsevarmuuden valeasussa. Ehkä ongelma on siinä, etteivät oinaat itse edes tätä näe lainkaan, pitävät itseään vahvoina ja etevinä. Muut näkevät joustamattoman, minään kietoutuneen öykkäri-taaperon, joka ei vielä vaan osaa nähdä kokonaisuuksia. Tällä mekanismilla varmaan myös selittävät kehittymättömän itsekkyyden terveeksi puoliensa pitämiseksi. Muilla omat ja muiden rajat perustuvat vuoropuheluun ja neuvotteluun, eivät siihen, kellä on kovin ääni tms.

Oinashan on eläinradan aloittavana merkkinä merkkien vauva. Kalat viimeisenä vanhus, muut merkit ikäkausia siinä välissä.

Vierailija
11615/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on kanssa ihmetyttänyt kun kaloja pidetään herkkinä ja mukavina ihmisinä. Mun tuntemani kalat ei ole sellaisia.

Aivan samaa mieltä! Kalat miehet erityisesti, petollisia, valehtelevia, suorastaan manipuloivan ilkeitä, kaiken sen ruunebemäisen puheen ja pilkkeen silmäkulmassa alla piilossa. Kun saavat toisen koukkuunsa, alkaa manipulaatio ja vallankäyttö, jossa heittäytyy marttyyriksi ovelasti kietomalla toisen jatkuvaan syyllisyyden ja epävarmuuden tunteeseen. Liukkaita, herkkisimagon alla.

Vierailija
11616/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus, että sen sijaan, että ihminen olisi tähtikarttansa mukainen, tähtikartta kuvaa sitä millainen ihminen haluaa olla ja millaiseksi tulla. Varmaan siksi kaikki kokevat oman horoskooppinsa ns parhaaksi. Minäkin. Tahdonhan olla ytimeltäni, auringoltani vilpitön ikuinen lapsi ja suunnannäyttäjä oinas, jota kuitenkin ulospäin toppuuttelee tarkkailija (nouseva) neitsyt, joka ei tee itsestään numeroa. Haluan kuitenkin sisimmässäni (kuumerkki) olla kiltti ja välittävä, toisten ulottuvuuksien kalat. Asiat tahdon tehdä (mars) sinnikkäästi ja tarttua vain hyödyllisiin toimiin ja puhua (merkurius) vain kun on asiaa, kuten härkä. Haluan myös rakastaa (venus) kuin härkä. Ja juurikin tälläinen tähtikarttani on. Mitä te arvelette?

Noh, olen mielelläni ikinuori aurinkoKaksoset ja terävä-älyinen, kekseliäs sananikkari merkuriusKaksonen, aistillinen venusHärkä ja luontaisesti viehättävä nousuVaaka, mutta kuu ja mars voisivat olla jossain selkeämmässä asemassa kuin Vaakoina. En siis ihan allekirjoita näkemystäsi.

Vierailija
11617/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Juu, se analyyttisyys on toinen puoleni ja varmaan johtuu juuri siitä merkurius skorpionissa, tykkään eritellä asioita mahdollisimman loogisesti. Minulla sama kokemus vaa'asta, sain olla oma itseni ja he sai minusta parhaat puolet esiin. Pidin heistä tosi paljon. Olen varmaan vähän perfektionisti. Kuitenkin toinen puoleni on armoton sähläri ja aivan huoleton, niin on pakko koittaa hidastaa vauhtia ja miettiä koko ajan, mitä olen tekemässä ja onko se nyt oikein ja hyvin.

MerkuriusSkorpparit ovat kylläkin juonittelevia, pisteliäitä, oman edun tavoittelijoita, näkevät olemattomia salaliittoja ympärillään ja punovat kostosuunnitelmia. Etenkin jos myös mars skorpionissa.

Toki voihan siinä heidän mielestään jokin oma logiikkansakin olla...

Vierailija
11618/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä miten härkä-neitsyt-kauris ovat äänestyksessä häntäpäässä ja oinas on rapua paremmalla sijainnilla. Miksi? Neitsyt pitää häntäsijaa kornilla 6,9% LOL.

Rapu on ilkeä, kateellinen, epärehellinen, itsekäs ym. oinas ei.

Vierailija
11619/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi ketjun keskivaiheilla mikä olisi pahin turnoff merkkinä ja asetelmana. Sanoisin että parisuhteessa ainakin venus kaksosissa. Pettäjän merkki. No riippuu toki myös kartan muista tekijöistä, mutta esim yhdistettynä aurinkorapuun, uhriutujaan, niin aivan kamala. Tunnen useita venuskaksosia ja yhtä lukuunottamatta kaikki pettureita. Se poikkeus on aurinkoleijona mutta hänkin kertoi tuntevansa vetoa muihin miehiin avioliittonsa aikana. Liitto hajosi eikä tietääkseni pettämistä tapahtunut. Mutta heti oli uusi kala koukussa venuskaksosella.

Voi apua. Olen just tuoreessa suhteessa miehen kanssa, jonka aspektit aurinkorapu, kuuhärkä, merkuriusrapu, mars rapu ja venus kaksosissa. Mitä tuo kaikki tietää?? En tiedä näistä mitään....osaatko kertoa enemmän? Mies on herkkä, ei pidä kritiikistä ja ottaa helposti itseensä ja sulkeutuu rapumaisesti.

Vierailija
11620/12684 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu on ilkeä, kateellinen, epärehellinen, itsekäs ym. oinas ei.

Pah. Oma kokemukseni on toisinpäin Oinas on ilkeä, kateellinen, epärehellinen ja erittäin itsekäs ym., Rapu ei.