Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11561/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä synnyin 10 päivää myöhässä, musta piti tulla kauris, mutta olen vesimies ja mieluummin olen tätä merkkiä. En kaikista kaurisihmisistä pidä, varsinkin naisissa on joitakin jotenkin liian vahvoja, joskus selän takana touhuvia ja jopa kiusaamiseen taipuvaisia yksilöitä.

Kuten Zaharova, naapurin seuraava pressa.

No se nyt on jo täys hirviö ja mielenterveysongelmainen, ei liity enää mihinkään horoskooppeihin tuollainen. Jotain tosi pahaa traumaa takana tai seonnut. Psyko.

Vierailija
11562/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksimielinen kaksonen on rautaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11563/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on skorpioni

Vierailija
11564/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kokemuksia deittirintamalla täällä on erimerkkisistä miehistä? Mistä pidätte eniten ja minkä toisen merkin edustajan kanssa ei synkannut yhtään?

olen kaksonen lähellä härkää . Eka aviomies oli kalat ja me oltiin nbiin erilaisia kuin vain voi.  Mä olisin joskus halunut pitää hauskaa kun tämä mies taas ei. Lisäksi hän oli nuuka, ei tiedä onko kalan ominaisuus. Mutta pahinta oli mustasukkaisuus, mikä meni naurettavuuteen asti, voi olla, että oli vain hänelle ominaista.

Aviomies nro 2 oli leijona, ei helppo myöskään, mutta kyllä me tultiin ihan hyvin juttuun , Tää liitto kestikin  miehen kuolemaan asti.

Vierailija
11565/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Juu, tuollaisia ovat minunkin tuntemat skorpioninaiset. Kunnioitettavia, vahvoja ja -hieman pelottavia jollain tapaa. Ehkä jokin sellainen "aura" ympärillä, että kannattaa toimia fiksusti ja asiallisesti. Jotenkin sitä heidän kanssaan aina säätää omaa käytöstään ja tunnustelee ensin heitä, varovasti.

En koe olevani tuollainen itse, olen huomattavasti sähläävämpi ja arempi ja ehkä tyhmempi kuin skorpionit yleensä. Lisäksi ole sotkuinen, skorpparit on yleensä siistejä. Lisäksi olen kovempi hölösuu, skorpparit yleensä puhuu lyhyemmin ja asiaa.

Onko se hyvä, että on vahva ja pisteliäs sekä pelottava ja tällä tavoin muita alistava.

Hyvä kysymys. Mulla on nouseva merkki skorpioni. Onko musta tarkoitus tulla pelottava ja pisteliäs, pyrkiä siihen.

Eipä kai. Viisastelija kuulemma olen.

Vierailija
11566/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että vaakoja pidetään pinnallisina. Mun hyvät ystävät ovat olleet vaakoja ja kaikkein syvällisimmät keskustelut olen käynyt heidän kanssaan. Itse olen skorpioni, enkä ymmärrä toista vedenmerkkiä, rapua, yhtään. Selkäänpuukottamista, vahingoniloa, kaksinaamaisuutta kokenut parinkin ravun suunnalta.

Vierailija
11567/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo skorpioni

Vierailija
11568/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo skorpioni

Kiinalainen astrologia päivämerkki vesi hevonen

Vierailija
11569/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että vaakoja pidetään pinnallisina. Mun hyvät ystävät ovat olleet vaakoja ja kaikkein syvällisimmät keskustelut olen käynyt heidän kanssaan. Itse olen skorpioni, enkä ymmärrä toista vedenmerkkiä, rapua, yhtään. Selkäänpuukottamista, vahingoniloa, kaksinaamaisuutta kokenut parinkin ravun suunnalta.

Naisrapuja vai miesrapuja?

Vierailija
11570/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kokemuksia deittirintamalla täällä on erimerkkisistä miehistä? Mistä pidätte eniten ja minkä toisen merkin edustajan kanssa ei synkannut yhtään?

olen kaksonen lähellä härkää . Eka aviomies oli kalat ja me oltiin nbiin erilaisia kuin vain voi.  Mä olisin joskus halunut pitää hauskaa kun tämä mies taas ei. Lisäksi hän oli nuuka, ei tiedä onko kalan ominaisuus. Mutta pahinta oli mustasukkaisuus, mikä meni naurettavuuteen asti, voi olla, että oli vain hänelle ominaista.

Aviomies nro 2 oli leijona, ei helppo myöskään, mutta kyllä me tultiin ihan hyvin juttuun , Tää liitto kestikin  miehen kuolemaan asti.

Kaksoset-kalat pari on harvoin harmoninen ja vielä vähemmän samalla aaltopituudella. Kaksosen merkki on merkurius mikä on kommunikaation ja muistin planeetta ja useimmiten kaksoset ovatkin kovia puhumaan ja heillä kommunikointi sujuu luonnostaan. Kalat taas neptunuksen hallitsema merkki, joka on luovuuden, unelmoinnin ja rikkaan mielikuvituksen planeetta. Kaksoset toimivat (puhuvat) nopeasti kun taas kalat tulee hitaasti haaveillen ja harkiten perässä. Kaksoset ja kalat ovat kuin yö ja päivä.

Vierailija
11571/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra kaksonen

Vierailija
11572/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisrapuja vai miesrapuja?

Naisrapuja. Toinen oli hyvä työkaveri, toinen kaveri, molemmat käänsivät takkinsa hetkessä, ja vuosien kaveruus oli poispyyhkäisty. Skorpionina en ikinä voisi tehdä noin, olen todella lojaali ystävä, ja puolustan kaveria viimeiseen asti.

Vierailija
11573/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari naisrapua tunnen, molemmat erittäin pitkävihaisia. Kerran kun menee sukset ristiin kunnolla niin saattavat olla vuosia puhumatta toiselle osapuolelle.

Vierailija
11574/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä synnyin 10 päivää myöhässä, musta piti tulla kauris, mutta olen vesimies ja mieluummin olen tätä merkkiä. En kaikista kaurisihmisistä pidä, varsinkin naisissa on joitakin jotenkin liian vahvoja, joskus selän takana touhuvia ja jopa kiusaamiseen taipuvaisia yksilöitä.

Kuten Zaharova, naapurin seuraava pressa.

No se nyt on jo täys hirviö ja mielenterveysongelmainen, ei liity enää mihinkään horoskooppeihin tuollainen. Jotain tosi pahaa traumaa takana tai seonnut. Psyko.

Älä nyt selittele siinä, täällähän on kohta 600 sivua täynnä tarinoita siitä miten pelkkä tiettyyn aikaan vuodesta syntyminen tekee jostain ihmisistä pahoja tyyppejä tai vähintäänkin jotenkin vääränlaisia paskuleita :D 

Vierailija
11575/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari naisrapua tunnen, molemmat erittäin pitkävihaisia. Kerran kun menee sukset ristiin kunnolla niin saattavat olla vuosia puhumatta toiselle osapuolelle.

Minäkin tunnen yhden tuollaisen, on pitkävihaisuuden lisäksi erittäin kostonhimoinen. Hän on kalat, mutta ei muut tuntemani kalat ole tuollaisia.... ehkä sinunkaan ei kannattaisi niiden kahden tietämäsi perusteella alkaa yleistämään :D

Vierailija
11576/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen yhden tuollaisen, on pitkävihaisuuden lisäksi erittäin kostonhimoinen. Hän on kalat, mutta ei muut tuntemani kalat ole tuollaisia.... ehkä sinunkaan ei kannattaisi niiden kahden tietämäsi perusteella alkaa yleistämään :D

En toki yleistä, nää tapaukset vaan sattuneet lähipiiriin. Molemmissa myös paljon hyviä ominaisuuksia. Kaikkien ihmisten kohdalla lienee lähinnä kyse jonkinlaisesta tasapainosta, jokaisella sitten tulee ilmi vähän eri tavoin huonot ja hyvät

puolet.

Vierailija
11577/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ystäväni ovat oinas ja kauris.

Oinaan kanssa tullaan toimeen, sillä hän on energinen, keksii kaikenlaista uutta tekemistä, on hyvin suorasanainen, eli kommunikaatio helppoa, toisaalta suuttuu nollasta sataan sekunneissa ja voi olla hyvinkin ilkeä, mutta se on ohi pian eikä jäädä märehtimään.

Kauriin kanssa yhteisiä arvoja: urakeskeisyys, vaativuus ja lojaalius. Hän on hyvin rauhallinen ja punnitsee asioita tarkkaan kuitenkaan vatuloimatta sekä älykäs ja diplomaattinen.

Miessuhteissa ollut kaksonen, kaksi kalaa ja vesimies, ei natsannut kenenkään kanssa.

Kaksonen oli ajoittain hauskaa seuraa, mutta pimeältä puoleltaan myrkyllinen. Epärehellinen (petti) ja henkisen väkivallan mestari.

Kalat olivat romanttisia haaveilijoita, läheisriippuvaisia, mustasukkaisia, mutta kuitenkin empaattisia.

Vesimies oli outo hiihtäjä, ei oikein saanut selvää mistään. Fiksu keskustelija ja utelias maailmaa kohtaan, mutta usein ylimielinen besserwisseri. Uppoutui täysillä johonkin asiaan ja sitten hetkessä unohti sen. Sarkastinen huumori tosin oli hyvää.

Molemmat vanhempani ovat rapuja ja en tule toimeen rapujen kanssa. Marttyrointi ja pitkävihaisuus sekä takertuminen. Toisaalta ovat hyvin suojelevia läheisiään kohtaan.

Itse olen leijona.

Vierailija
11578/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koette omaa merkkiä lähellä olevat merkit? Itse olen rapu, toisella puolella kaksonen ja toinen lähimerkki leijona. Jotenkin tunnun aina ymmärtävän helposti kaksosta mutta leijonasta en innostu.

Vierailija
11579/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen  tuollaisen mutta on skorpioni.

Vierailija
11580/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Juu, tuollaisia ovat minunkin tuntemat skorpioninaiset. Kunnioitettavia, vahvoja ja -hieman pelottavia jollain tapaa. Ehkä jokin sellainen "aura" ympärillä, että kannattaa toimia fiksusti ja asiallisesti. Jotenkin sitä heidän kanssaan aina säätää omaa käytöstään ja tunnustelee ensin heitä, varovasti.

En koe olevani tuollainen itse, olen huomattavasti sähläävämpi ja arempi ja ehkä tyhmempi kuin skorpionit yleensä. Lisäksi ole sotkuinen, skorpparit on yleensä siistejä. Lisäksi olen kovempi hölösuu, skorpparit yleensä puhuu lyhyemmin ja asiaa.

Onko se hyvä, että on vahva ja pisteliäs sekä pelottava ja tällä tavoin muita alistava.

Hyvä kysymys. Mulla on nouseva merkki skorpioni. Onko musta tarkoitus tulla pelottava ja pisteliäs, pyrkiä siihen.

Eipä kai. Viisastelija kuulemma olen.

skorpionit tykkäävät olla ainakin töissä viisastelevia ja pisteliäitä, kovia arvostelemaan muita, siihen se työpanos sitten jääkin. Itse ovat toki täydellisiä :D